Diskuze

V Brazílii nevládnou Němci jen fotbalu. Parádní kupé záviděla i Evropa

Zatímco Evropa je kolébkou automobilismu jako takového, Brazílie, nejlidnatější stát Jižní Ameriky, je domovem mnoha zvláštních aut, která se za hranicemi této země často nikdy neprodávala. A překvapivě je mezi nimi dost sporťáků. Třeba nádherné kupé Volkswagenu, které záviděli i v Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten Troller mi přijde jako dost špatně "pajcnutej" Jeep Wrangler....Rv

0 0
možnosti

To uno je pěknej humus.

0 0
možnosti

Krom toho fauvéčka je ten výběr pěknej hnus

0 0
možnosti

Evropské a japonské automobilky vyrábí pro brazilský trh přímo v Brazílii, a to kvůli vysokým dovozním clům v podstatě na všechno. Kvůli ochranářské strategii ale chybí nejen v automobilovém sektoru dostatečná konkurence, což vede zákonitě ke snížení kvality (a zvýšení ceny). Bratranec jezdil v Sao Paulu modelem VW Fox, který měl tak tenké plechy, že bych se v tom rozhodně nechtěl nabourat. Navíc interiéry vypadají taky hodně levně. Jediná automobilka, která si v Brazílii jakž takž drží kvalitu, je Toyota. Jezdil jsem tam Hiluxem a zážitek v podstatě evropský (resp. japonský). Ale taky tam ten Hilux stojí o třetinu víc jak u nás. Překvapilo mě, že se tam ještě v roce 2008 (a nejspíš i později) vyráběla designově zastaralá auta typu Fiatu Palio. A ten Haggar - Brazilci si prostě potrpí na dvoumístné pickupy, i když je to hrozně nepraktické. V Peru zase bylo možné ještě před pěti lety za hubičku koupit americkou klasiku - cadillacy z 50. let, mustangy a camara ze šedesátých. Lidi netušili, jaké mají v garážích poklady, hromadně se toho zbavovali a kupovali tuhle lacinou evropskou šeď. Jen aby měli nové auto.

2 0
možnosti
Foto

Co je poklad, je dost subjektivní. 1972 jsem měl Ford Taunus coupé, dvoudveřový sporťák z Kolína /Rýnem, s motorem 1600 ccm a 72 HP. Víněno červený, hezký na pohled, ale třeba na cestě na Jadran se mi ulomil výfuk přímo na motoru. Takže jsem tenkrát toho německého jakoby- Mustanga ještě rád vyměnil za Mercedesa 220/8. Předtím jsem měl i Forda 2,3 M, olízané vajíčko- kombi, ale ten rezavěl už na prospektu. Dnes jsem rád, že mám malou Škodovku Yeti, hadimrška jí říkám. Projede všude a za třetinu spotřeby těch vaších "pokladů".

2 0
možnosti