- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
u Toleda mám V5 2,3 cm a 150 koníkú bez turba, krásný zvuk a bezproblémový motor
Já nejvíc opěvuji svúj pětiválec Volvo 2,5T.
Měl jsem S70 s 2,5, bez turba... to byl luxusní motor, luxusní zvuk... turbům jsem nikdy na chuť nepřišel :-)
Viděl jsem žraloka, který měl na tom motoru natočeno hodně přes milión km. O tom se dnešním euromotorům nemůže ani zdát.
Také znám. Milion a čtvrt, a majitel se dušuje, že v tom jen měnil kroužky, jinak je vše původní. Prostě pocitvá, nezničitelná kovářská práce.
Ve Volvu mám pětiválec D5 a nemohu si stěžovat
no ten problem s dodavkou paliva karburatorem, se da prece resit pridanim vice sprazenych karburatoru, klidne i jeden na kazdy valec.
A pak to ještě odladit, aby to vše spolu fungovalo - pět karburátorů
Dávali se dva, což bohatě stačilo eliminovat nesrovnalosti v dodávce směsi do válců a dalo se to celkem dobře odladit.