Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K15a77r58e10l 21J88o68a86c71h20i62m97s23t20á15l 8636472587106

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0/0
17.7.2014 11:01

K71a24r19e51l 24J15o63a36c22h73i16m34s23t60á40l 8436412247356

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0/0
17.7.2014 10:53

P68e18t90r 14M76i76c67h59a74l 2540594621952

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0/0
17.7.2014 12:36

M42a34r23e42k 95H36r44u93b57y 6617562221658

No, Japonci nemaji problem se k chybam postavit celem. Osobne je mi tenhle postoj sympatictejsi nez pristup VW - zapirat, zapirat, zapirat :-/

0/0
17.7.2014 13:57

P84e49t47r 82P76o72s48p21í89š91i80l 4208414736556

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

+2/0
16.7.2014 22:05

J55a87n 81M61o21h20y91l87a 6462979479141

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

+1/0
17.7.2014 12:23

M79a41r21e55k 43H90r21u90b27y 6217912761868

Na dodavatele tlaci prubezne, to je standardni postup.

Jinak zhorsovani kvality v prubehu zivota modelu je nekdy znatelne i pro zakazniky, to kdyz se to s tim tlakem prezene ;-).

Reklama by mela predevsim prinest zvyseni prodeju, jestli to TdF opravdu prinasi, musi vyhodnotit marketing (ja bych si na to ale nevsadil ;-))

0/0
17.7.2014 14:00

J23a84n 52S42l42a31v63í61k 3871480685788

TDF je nejlepší možná reklama...

0/0
28.7.2014 9:21

J93i10ř55í 92P60u10d83i39l 8670688793788

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

+2/−1
16.7.2014 20:46

P45a46v28e30l 82S38o43b94o14t74k97a 5340494

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0/0
16.7.2014 19:57

V55í14ť76a 82K52r91u92t51i75š 1490894655977

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0/0
16.7.2014 23:45

J66a20n 18P46š28e53n14i73č95k94a 2130438773592

A za treti pujde i o nevyrobni uspory "Mimo jiné má zjednodušit řídící strukturu managementu a odbourat zbytečnou byrokracii.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/volkswagen-snizeni-nakladu-dfv-/automoto.aspx?c=A140716_104851_automoto_fdv"

0/0
17.7.2014 7:25

P14a72v74e28l 12S30o53b15o95t16k56a 5250764

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

+2/0
16.7.2014 19:54

J86a36n 68B96o37g63u84m70s32k86ý 6665550534299

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0/0
16.7.2014 19:40

M75i58r19o73s49l73a42v 87Š78i11m30k87o 7445533602245

Kulantně posáno, že budou propouštět.

+2/0
16.7.2014 17:29

J11a89n 13M76o27h46y36l97a 6742789929871

No a?

+1/0
17.7.2014 12:24

P80e85t17r 71P58a10l76e55č86e42k 3170505444972

Zjednodušit řízení a odbourávat byrokracii je super, jen aby opět nedošlo na to čemu se říká "katování kostů", což je (zjednodušeně řečeno) šidit na kvalitě jen aby to bylo levnější. Za katování kostů bych nejradši házel management do rokle.

+3/0
16.7.2014 16:45

J56a67n 75M49o28h40y20l18a 6842759529761

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0/0
17.7.2014 12:26

M12a38r32t20i97n 69R80a53y16m92a93n 4582388443768

Uprime myslim ze vic uz se daji u Skodovky okatovat kosty jen hodne tezku uz ted je kvalita sizena na mistech ktere oko nevidi uplne neskutecne.

0/0
23.7.2014 9:41

L14a37d68i82s61l41a29v 88K68a31l34o59u61s 7765726101400

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0/−1
16.7.2014 14:53

O29n81d97ř48e33j 75L43o46š69o89t91h 9630722274202

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

+7/0
16.7.2014 15:11

M83i63l15o79s26l92a89v 44U82r48b62a88n 4728199280763

A než to všechno prohlédne, tak začnou dělat jiný model a může začít znovu. ;-D

+1/0
16.7.2014 15:46

O42n91d62ř38e56j 46L37o80š61o34t45h 9910512374342

A na každym rohu by byl k dispozici švec, aby lepil prošoupaný kecky.

+2/0
16.7.2014 15:54

L94a14d24i75s97l71a92v 83K47a38l46o25u98s 7695856691370

Na rozdíl od Vás, jsem v automobilce byl týden na praxi. Proč uvádíte m2, když délka linky jsou stovky metrů ?

0/0
17.7.2014 10:10

M51i23c58h71a20l 87P62a46v35l33á27t 9903563974919

Jenze takhle to nefunguje. Kdyz neni reklama, neprodate ani sebelepsi vyrobek / sluzbu. (Samozrejme to nesmi dospet do stadia, kdy vyrobek / sluzba stoji za prd a prodava to jen ta reklama. Ale to neni pripad VW, prestoze by si to mistni hateri moc prali.)

+7/0
16.7.2014 15:12

O54n23d66ř83e58j 42L30o14š49o17t25h 9980202314382

Přesně tak, marketing, obchodní oddělení, důkežitý součásti, bez kterých by žádný úspěch nebyl.

0/0
16.7.2014 15:15
Foto

J20a74r63o18s49l38a77v 62R84e25z60n38i71k 1479742917895

On ten problem obvykle prichazi, kdyz si marketing a sales mysli, ze engineering neni potreba a opacne :). Jedni by nemeli co prodat a druzi by to zase neumeli prodat. A obvykle ma presilu sales, protoze to jsou ti, co generuji penize:-/

0/0
16.7.2014 19:15

L40a54d69i84s13l12a21v 93K30a18l18o63u93s 7875526251960

Marketing je založen pouze na tom, že většina lidí nakupuje pohledem. Zbytek si provádí analýzu technických parametrů, užitných vlastností, konstrukce, kvality. Než jsem koupil auto, tak jsem 2 roky analyzoval, pak si přečetl řadu recenzí, prostudoval hory papíru,technických časopisů. Doma nemáme jediný výrobek kupovaný podle reklam, a jsem, jsme spokojeni. Úplně jednoduchá rada, zeptej se svého dobrého známého automechanika.

+1/−1
17.7.2014 10:17

J23a51n 37M47o57h63y76l60a 6812679969131

Aaa, klasická rada je tady - známý automechanik. Podle těch diskuzí to vypadá, že každý druhé občan má minimálně tři známé, kteří pracují jak automechanik. Samozřejmě, jen jim dává tu výhodnou cenu a skvělé rady... Taky to vypadá, že každý vyučený automechanik je chytřejší než všichni ti inženýři v automobilkách. Mám silný pocit, že blbost bude obojí. Je to stejné jako s většinou "tunerských" úprav. Ne, všechno co udělají navrhnou inženýři automobilek skutečně není perfektní, ani náhodou. Pořád ale mají o celé míle větší šanci na úspěch než Láďa s učňákem nebo Jindra s notebookem. Ale samozřejmě, jsme svobodná země, upřímně Vám přeji, dělejte si co chce.:-)

+1/−1
17.7.2014 12:30

L57a66d73i24s35l68a65v 60K52a17l72o51u24s 7285296691970

Jako konstruktér věřím především sám sobě , vlastnímu úsudku, proto je mi marketing ukradený.

0/0
17.7.2014 12:58

L90a37d18i23s74l34a32v 64K51a81l89o92u34s 7305436231890

Upřímě řečeno, hodně štěstí při výběru zboží podle marketingových kampaní.;-D

0/0
17.7.2014 13:31

V72l51a43s48t68i28m86i63l 53T16e78n84c33e38r 4440160617900

Plánují snižování nákladů. A plánují i snižování konečných cen těch jejich oturbených tříhrnků?

+2/0
16.7.2014 14:20

H40a88n89a 82G41a50l59l82e85t74t67i27o85v39á 8381334556768

Nebudou náhodou šetřit na zaměstnancích ? :-/

0/0
16.7.2014 13:47

M35i59c32h18a30l 58P30a28v53l79á28t 9533553854729

VW realne ridi odbory, takze tohle nehrozi. Ikdyby mela firma zkrachovat, zadne propousteni nebude. :o)

+1/0
16.7.2014 15:10

K39a12r34e98l 88N19a92s88t84o42u21p95i35l 3290481560981

V ceně bude jen jedno kolo, ostatní za příplatek...

+6/−1
16.7.2014 12:09

D82a66v80i12d 67R31y67c41h61e23t95s78k63ý 9426291810540

To už má škodovka dneska

0/0
16.7.2014 20:40

J55a36n 13B34í65l66e41k 7694462754193

Přestaňte sponzorovat MS v hokeji a Tour de Franc a hned bude větší efektivita.;-D Dokonce mohou být i auta o dost levnější a tím i konkurence schopnější;-)!!

+2/−1
16.7.2014 12:08

R62a93d97i15m 33H28o69r87č14i70č70k79a 7666677373942

A neb, cesta do pekel, nedám vydělat, nemám komu prodat. A sponzoring je velmi dobrá cesta reklamy, zvláště, když na to čučí celá Evropa.;-)

+5/0
16.7.2014 12:41

O95n19d31ř98e91j 23L80o72š21o52t74h 9260102484412

Možná nižsí náklady, ale jaký to může mít vliv na efektivitu, to by mě zajímalo.

0/0
16.7.2014 15:12

M31i55l58a77n 67Š25v90a55g45r71o41v76s82k84ý 9552469655388

Nu což´ vozy budou promyšlenější. ;-D

0/0
16.7.2014 11:19

K70a45r59e25l 76V26a48c22h34u92t 9793532539863

Moderní vozy bez denních LED světel? - Těžko! :-/

+5/0
16.7.2014 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.