Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a27r48e53l 40J73o65a40c40h23i15m46s54t12á34l 8636492217926

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0/0
17.7.2014 11:01

K93a50r57e39l 78J27o69a75c17h22i10m37s27t54á67l 8626842197526

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0/0
17.7.2014 10:53

P23e40t17r 21M64i95c86h53a48l 2600124161612

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0/0
17.7.2014 12:36

M37a36r57e10k 41H14r47u25b23y 6287962761558

No, Japonci nemaji problem se k chybam postavit celem. Osobne je mi tenhle postoj sympatictejsi nez pristup VW - zapirat, zapirat, zapirat :-/

0/0
17.7.2014 13:57

P13e62t33r 23P94o22s97p53í33š48i55l 4898554326266

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

+2/0
16.7.2014 22:05

J89a42n 28M16o80h94y89l11a 6412489649171

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

+1/0
17.7.2014 12:23

M63a48r59e17k 92H26r51u96b42y 6297982151228

Na dodavatele tlaci prubezne, to je standardni postup.

Jinak zhorsovani kvality v prubehu zivota modelu je nekdy znatelne i pro zakazniky, to kdyz se to s tim tlakem prezene ;-).

Reklama by mela predevsim prinest zvyseni prodeju, jestli to TdF opravdu prinasi, musi vyhodnotit marketing (ja bych si na to ale nevsadil ;-))

0/0
17.7.2014 14:00

J60a39n 20S46l24a80v34í33k 3511350215868

TDF je nejlepší možná reklama...

0/0
28.7.2014 9:21

J58i22ř47í 49P24u72d15i11l 8950558553908

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

+2/−1
16.7.2014 20:46

P29a56v83e43l 71S86o78b95o14t34k55a 5700474

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0/0
16.7.2014 19:57

V74í30ť61a 16K94r25u97t45i43š 1870244555507

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0/0
16.7.2014 23:45

J86a38n 78P57š37e27n66i33č66k27a 2760108773802

A za treti pujde i o nevyrobni uspory "Mimo jiné má zjednodušit řídící strukturu managementu a odbourat zbytečnou byrokracii.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/volkswagen-snizeni-nakladu-dfv-/automoto.aspx?c=A140716_104851_automoto_fdv"

0/0
17.7.2014 7:25

P87a45v66e96l 15S52o33b25o37t71k23a 5800104

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

+2/0
16.7.2014 19:54

J15a13n 90B76o36g15u53m29s55k38ý 6855570544919

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0/0
16.7.2014 19:40

M66i86r83o93s19l88a72v 73Š30i16m25k11o 7735503812345

Kulantně posáno, že budou propouštět.

+2/0
16.7.2014 17:29

J87a80n 11M21o23h14y21l88a 6892519329871

No a?

+1/0
17.7.2014 12:24

P30e57t81r 12P95a63l60e50č16e64k 3960785354632

Zjednodušit řízení a odbourávat byrokracii je super, jen aby opět nedošlo na to čemu se říká "katování kostů", což je (zjednodušeně řečeno) šidit na kvalitě jen aby to bylo levnější. Za katování kostů bych nejradši házel management do rokle.

+3/0
16.7.2014 16:45

J31a65n 87M54o14h42y16l50a 6262969679131

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0/0
17.7.2014 12:26

M68a78r65t35i22n 16R91a18y23m78a98n 4602148943248

Uprime myslim ze vic uz se daji u Skodovky okatovat kosty jen hodne tezku uz ted je kvalita sizena na mistech ktere oko nevidi uplne neskutecne.

0/0
23.7.2014 9:41

L27a12d31i91s55l16a79v 97K69a71l91o83u29s 7285516911550

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0/−1
16.7.2014 14:53

O89n88d71ř52e37j 37L64o45š74o40t49h 9140632664622

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

+7/0
16.7.2014 15:11

M58i35l35o52s55l35a74v 28U48r60b23a43n 4658269120463

A než to všechno prohlédne, tak začnou dělat jiný model a může začít znovu. ;-D

+1/0
16.7.2014 15:46

O70n51d71ř94e67j 29L82o76š96o66t35h 9920572534712

A na každym rohu by byl k dispozici švec, aby lepil prošoupaný kecky.

+2/0
16.7.2014 15:54

L27a25d65i19s11l78a90v 77K22a33l71o68u15s 7655846921490

Na rozdíl od Vás, jsem v automobilce byl týden na praxi. Proč uvádíte m2, když délka linky jsou stovky metrů ?

0/0
17.7.2014 10:10

M16i20c65h37a65l 98P37a65v77l81á80t 9383203184199

Jenze takhle to nefunguje. Kdyz neni reklama, neprodate ani sebelepsi vyrobek / sluzbu. (Samozrejme to nesmi dospet do stadia, kdy vyrobek / sluzba stoji za prd a prodava to jen ta reklama. Ale to neni pripad VW, prestoze by si to mistni hateri moc prali.)

+7/0
16.7.2014 15:12

O47n80d32ř65e52j 92L39o77š64o84t86h 9120272234722

Přesně tak, marketing, obchodní oddělení, důkežitý součásti, bez kterých by žádný úspěch nebyl.

0/0
16.7.2014 15:15
Foto

J20a69r11o35s65l90a74v 89R46e85z55n10i91k 1409192547565

On ten problem obvykle prichazi, kdyz si marketing a sales mysli, ze engineering neni potreba a opacne :). Jedni by nemeli co prodat a druzi by to zase neumeli prodat. A obvykle ma presilu sales, protoze to jsou ti, co generuji penize:-/

0/0
16.7.2014 19:15

L79a78d38i37s11l98a16v 47K88a96l92o26u95s 7975116101850

Marketing je založen pouze na tom, že většina lidí nakupuje pohledem. Zbytek si provádí analýzu technických parametrů, užitných vlastností, konstrukce, kvality. Než jsem koupil auto, tak jsem 2 roky analyzoval, pak si přečetl řadu recenzí, prostudoval hory papíru,technických časopisů. Doma nemáme jediný výrobek kupovaný podle reklam, a jsem, jsme spokojeni. Úplně jednoduchá rada, zeptej se svého dobrého známého automechanika.

+1/−1
17.7.2014 10:17

J16a89n 91M33o62h18y54l50a 6232209959221

Aaa, klasická rada je tady - známý automechanik. Podle těch diskuzí to vypadá, že každý druhé občan má minimálně tři známé, kteří pracují jak automechanik. Samozřejmě, jen jim dává tu výhodnou cenu a skvělé rady... Taky to vypadá, že každý vyučený automechanik je chytřejší než všichni ti inženýři v automobilkách. Mám silný pocit, že blbost bude obojí. Je to stejné jako s většinou "tunerských" úprav. Ne, všechno co udělají navrhnou inženýři automobilek skutečně není perfektní, ani náhodou. Pořád ale mají o celé míle větší šanci na úspěch než Láďa s učňákem nebo Jindra s notebookem. Ale samozřejmě, jsme svobodná země, upřímně Vám přeji, dělejte si co chce.:-)

+1/−1
17.7.2014 12:30

L60a48d37i83s86l95a79v 34K75a27l53o14u37s 7635906871830

Jako konstruktér věřím především sám sobě , vlastnímu úsudku, proto je mi marketing ukradený.

0/0
17.7.2014 12:58

L55a93d32i47s82l84a68v 41K46a83l66o77u88s 7725246281500

Upřímě řečeno, hodně štěstí při výběru zboží podle marketingových kampaní.;-D

0/0
17.7.2014 13:31

V18l72a27s97t51i92m72i45l 94T27e16n45c39e39r 4700710647530

Plánují snižování nákladů. A plánují i snižování konečných cen těch jejich oturbených tříhrnků?

+2/0
16.7.2014 14:20

H77a59n38a 93G69a48l21l71e77t38t25i12o10v54á 8611444906558

Nebudou náhodou šetřit na zaměstnancích ? :-/

0/0
16.7.2014 13:47

M92i65c49h57a91l 17P21a23v13l86á67t 9333373834289

VW realne ridi odbory, takze tohle nehrozi. Ikdyby mela firma zkrachovat, zadne propousteni nebude. :o)

+1/0
16.7.2014 15:10

K34a13r55e72l 78N56a24s96t96o40u38p53i48l 3330491950801

V ceně bude jen jedno kolo, ostatní za příplatek...

+6/−1
16.7.2014 12:09

D46a63v60i51d 49R89y91c14h65e84t29s85k68ý 9316651450540

To už má škodovka dneska

0/0
16.7.2014 20:40

J85a57n 64B13í62l11e53k 7414982604213

Přestaňte sponzorovat MS v hokeji a Tour de Franc a hned bude větší efektivita.;-D Dokonce mohou být i auta o dost levnější a tím i konkurence schopnější;-)!!

+2/−1
16.7.2014 12:08

R69a56d62i61m 47H76o41r33č28i42č15k27a 7866507233212

A neb, cesta do pekel, nedám vydělat, nemám komu prodat. A sponzoring je velmi dobrá cesta reklamy, zvláště, když na to čučí celá Evropa.;-)

+5/0
16.7.2014 12:41

O68n21d48ř74e34j 90L47o79š18o96t30h 9350932134872

Možná nižsí náklady, ale jaký to může mít vliv na efektivitu, to by mě zajímalo.

0/0
16.7.2014 15:12

M86i52l24a72n 42Š66v85a80g51r44o25v31s43k26ý 9462269385378

Nu což´ vozy budou promyšlenější. ;-D

0/0
16.7.2014 11:19

K19a16r61e90l 62V89a43c62h59u73t 9593342279603

Moderní vozy bez denních LED světel? - Těžko! :-/

+5/0
16.7.2014 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.