Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0 0
možnosti
KJ

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0 0
možnosti
PM

P26e46t70r 79M88i55c54h37a62l

17. 7. 2014 12:36

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0 0
možnosti
PP

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

2 0
možnosti
JM

J44a46n 95M26o96h31y15l26a

17. 7. 2014 12:23

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

1 0
možnosti
JP

J32i85ř37í 54P78u26d81i29l

16. 7. 2014 20:46

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

2 1
možnosti
PS

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0 0
možnosti
VK

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0 0
možnosti
PS

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

2 0
možnosti
JB

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0 0
možnosti

Kulantně posáno, že budou propouštět.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
JM

J61a17n 62M42o16h33y37l10a

17. 7. 2014 12:26

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0 0
možnosti
LK

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0 1
možnosti
OL

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  11:46

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...