Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K20a75r80e33l 23J73o44a96c89h25i11m18s74t13á78l 8816732877306

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0/0
17.7.2014 11:01

K28a33r25e79l 34J41o22a24c83h10i85m18s91t31á18l 8326902387846

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0/0
17.7.2014 10:53

P57e34t22r 59M10i79c30h41a62l 2640344941412

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0/0
17.7.2014 12:36


M20a38r20e14k 93H94r55u91b11y 6587602961138

No, Japonci nemaji problem se k chybam postavit celem. Osobne je mi tenhle postoj sympatictejsi nez pristup VW - zapirat, zapirat, zapirat :-/

0/0
17.7.2014 13:57

P17e19t86r 66P80o87s53p87í40š94i16l 4728254106146

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

+2/0
16.7.2014 22:05

J59a15n 54M96o62h21y14l38a 6942819929561

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

+1/0
17.7.2014 12:23

M74a61r62e95k 71H20r53u94b83y 6467502531798

Na dodavatele tlaci prubezne, to je standardni postup.

Jinak zhorsovani kvality v prubehu zivota modelu je nekdy znatelne i pro zakazniky, to kdyz se to s tim tlakem prezene ;-).

Reklama by mela predevsim prinest zvyseni prodeju, jestli to TdF opravdu prinasi, musi vyhodnotit marketing (ja bych si na to ale nevsadil ;-))

0/0
17.7.2014 14:00

J42a14n 40S78l94a50v91í50k 3101100915588

TDF je nejlepší možná reklama...

0/0
28.7.2014 9:21

J19i55ř75í 61P51u91d71i94l 8820308533208

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

+2/−1
16.7.2014 20:46

P28a37v93e55l 63S74o23b63o11t27k29a 5170724

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0/0
16.7.2014 19:57

V59í98ť40a 11K16r74u60t70i46š 1620644775437

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0/0
16.7.2014 23:45

J41a53n 78P57š96e22n59i30č59k66a 2560458853342

A za treti pujde i o nevyrobni uspory "Mimo jiné má zjednodušit řídící strukturu managementu a odbourat zbytečnou byrokracii.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/volkswagen-snizeni-nakladu-dfv-/automoto.aspx?c=A140716_104851_automoto_fdv"

0/0
17.7.2014 7:25

P86a37v57e90l 36S67o87b91o91t40k92a 5760554

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

+2/0
16.7.2014 19:54

J91a48n 80B73o38g77u30m42s69k83ý 6525300164579

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0/0
16.7.2014 19:40

M52i98r41o82s65l29a49v 73Š42i87m70k37o 7195543482605

Kulantně posáno, že budou propouštět.

+2/0
16.7.2014 17:29

J47a63n 29M66o66h80y77l92a 6282679649901

No a?

+1/0
17.7.2014 12:24

P27e53t15r 70P29a20l45e92č60e57k 3370565154282

Zjednodušit řízení a odbourávat byrokracii je super, jen aby opět nedošlo na to čemu se říká "katování kostů", což je (zjednodušeně řečeno) šidit na kvalitě jen aby to bylo levnější. Za katování kostů bych nejradši házel management do rokle.

+3/0
16.7.2014 16:45

J16a92n 12M10o67h75y92l18a 6462879109491

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0/0
17.7.2014 12:26

M89a70r30t48i64n 96R64a57y56m88a82n 4102188983188

Uprime myslim ze vic uz se daji u Skodovky okatovat kosty jen hodne tezku uz ted je kvalita sizena na mistech ktere oko nevidi uplne neskutecne.

0/0
23.7.2014 9:41

L55a10d89i35s72l60a47v 74K84a89l27o10u88s 7965186161260

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0/−1
16.7.2014 14:53

O70n78d29ř74e71j 21L91o40š91o56t71h 9270202124912

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

+7/0
16.7.2014 15:11

M67i66l47o18s55l61a36v 87U52r94b45a58n 4478969740603

A než to všechno prohlédne, tak začnou dělat jiný model a může začít znovu. ;-D

+1/0
16.7.2014 15:46

O47n81d65ř39e38j 78L43o83š87o96t94h 9800142754572

A na každym rohu by byl k dispozici švec, aby lepil prošoupaný kecky.

+2/0
16.7.2014 15:54

L74a86d34i41s31l59a98v 59K64a43l90o76u78s 7355616541420

Na rozdíl od Vás, jsem v automobilce byl týden na praxi. Proč uvádíte m2, když délka linky jsou stovky metrů ?

0/0
17.7.2014 10:10

M26i95c33h44a54l 72P62a88v33l62á29t 9583663544839

Jenze takhle to nefunguje. Kdyz neni reklama, neprodate ani sebelepsi vyrobek / sluzbu. (Samozrejme to nesmi dospet do stadia, kdy vyrobek / sluzba stoji za prd a prodava to jen ta reklama. Ale to neni pripad VW, prestoze by si to mistni hateri moc prali.)

+7/0
16.7.2014 15:12

O75n47d70ř70e22j 64L52o10š48o31t11h 9940472114632

Přesně tak, marketing, obchodní oddělení, důkežitý součásti, bez kterých by žádný úspěch nebyl.

0/0
16.7.2014 15:15
Foto

J57a36r51o61s64l17a51v 22R30e23z71n52i97k 1959782117975

On ten problem obvykle prichazi, kdyz si marketing a sales mysli, ze engineering neni potreba a opacne :). Jedni by nemeli co prodat a druzi by to zase neumeli prodat. A obvykle ma presilu sales, protoze to jsou ti, co generuji penize:-/

0/0
16.7.2014 19:15

L87a16d11i40s64l89a42v 77K72a95l83o23u52s 7775246861680

Marketing je založen pouze na tom, že většina lidí nakupuje pohledem. Zbytek si provádí analýzu technických parametrů, užitných vlastností, konstrukce, kvality. Než jsem koupil auto, tak jsem 2 roky analyzoval, pak si přečetl řadu recenzí, prostudoval hory papíru,technických časopisů. Doma nemáme jediný výrobek kupovaný podle reklam, a jsem, jsme spokojeni. Úplně jednoduchá rada, zeptej se svého dobrého známého automechanika.

+1/−1
17.7.2014 10:17

J15a92n 16M14o89h75y34l35a 6502579499221

Aaa, klasická rada je tady - známý automechanik. Podle těch diskuzí to vypadá, že každý druhé občan má minimálně tři známé, kteří pracují jak automechanik. Samozřejmě, jen jim dává tu výhodnou cenu a skvělé rady... Taky to vypadá, že každý vyučený automechanik je chytřejší než všichni ti inženýři v automobilkách. Mám silný pocit, že blbost bude obojí. Je to stejné jako s většinou "tunerských" úprav. Ne, všechno co udělají navrhnou inženýři automobilek skutečně není perfektní, ani náhodou. Pořád ale mají o celé míle větší šanci na úspěch než Láďa s učňákem nebo Jindra s notebookem. Ale samozřejmě, jsme svobodná země, upřímně Vám přeji, dělejte si co chce.:-)

+1/−1
17.7.2014 12:30

L54a13d68i29s13l16a40v 10K33a91l45o19u83s 7905216661970

Jako konstruktér věřím především sám sobě , vlastnímu úsudku, proto je mi marketing ukradený.

0/0
17.7.2014 12:58

L76a45d57i64s38l90a85v 93K92a96l40o75u14s 7245426911640

Upřímě řečeno, hodně štěstí při výběru zboží podle marketingových kampaní.;-D

0/0
17.7.2014 13:31

V27l91a25s92t49i70m82i86l 45T22e57n96c29e98r 4640660367730

Plánují snižování nákladů. A plánují i snižování konečných cen těch jejich oturbených tříhrnků?

+2/0
16.7.2014 14:20

H21a91n56a 26G22a82l35l19e18t10t33i28o77v12á 8261284726298

Nebudou náhodou šetřit na zaměstnancích ? :-/

0/0
16.7.2014 13:47

M51i15c36h74a73l 77P91a77v38l96á73t 9973753194779

VW realne ridi odbory, takze tohle nehrozi. Ikdyby mela firma zkrachovat, zadne propousteni nebude. :o)

+1/0
16.7.2014 15:10

K50a31r10e18l 11N78a41s67t40o61u81p62i27l 3440541790101

V ceně bude jen jedno kolo, ostatní za příplatek...

+6/−1
16.7.2014 12:09

D35a44v25i31d 46R45y27c78h33e44t54s38k45ý 9206341240500

To už má škodovka dneska

0/0
16.7.2014 20:40

J37a80n 26B20í71l49e19k 7464942234913

Přestaňte sponzorovat MS v hokeji a Tour de Franc a hned bude větší efektivita.;-D Dokonce mohou být i auta o dost levnější a tím i konkurence schopnější;-)!!

+2/−1
16.7.2014 12:08

R25a74d42i82m 26H72o72r40č93i55č13k84a 7826397763442

A neb, cesta do pekel, nedám vydělat, nemám komu prodat. A sponzoring je velmi dobrá cesta reklamy, zvláště, když na to čučí celá Evropa.;-)

+5/0
16.7.2014 12:41

O86n38d94ř51e57j 48L75o17š73o63t89h 9630942154832

Možná nižsí náklady, ale jaký to může mít vliv na efektivitu, to by mě zajímalo.

0/0
16.7.2014 15:12

M51i32l35a62n 57Š11v70a21g71r46o93v29s94k34ý 9942439805938

Nu což´ vozy budou promyšlenější. ;-D

0/0
16.7.2014 11:19

K15a32r17e10l 71V43a76c97h35u19t 9613812199453

Moderní vozy bez denních LED světel? - Těžko! :-/

+5/0
16.7.2014 10:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.