Diskuze

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0 0
možnosti
KJ

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0 0
možnosti
PM

P65e43t92r 51M96i14c22h73a32l

17. 7. 2014 12:36

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0 0
možnosti
PP

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

2 0
možnosti
JM

J86a41n 55M46o22h39y10l45a

17. 7. 2014 12:23

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

1 0
možnosti
JP

J77i60ř89í 51P63u29d97i82l

16. 7. 2014 20:46

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

2 1
možnosti
PS

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0 0
možnosti
VK

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0 0
možnosti
PS

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

2 0
možnosti
JB

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0 0
možnosti

Kulantně posáno, že budou propouštět.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
JM

J48a16n 94M12o54h39y62l11a

17. 7. 2014 12:26

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0 0
možnosti
LK

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0 1
možnosti
OL

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

7 0
možnosti