- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pod 4 litry? Hodně pěkné. A taky se mi líbí přístup: Vyzkoušet u malých levných aut a když to bude OK, tak použít přes celé výrobní spektrum.
To souhlas. Ale obávám se, že v nižší střední a střední třídě se dostanou maximálně někam k úrovni 4,5 litru, ta auta jsou přece jenom o něco těžší.
Mně jezdí dvoulitrová naftová Okta v létě pod pět a v zimě lehce nad. Město, mimo město i dálnice. Aneb jak píše níže Petr Procházka, je to v lidech. Co se týká stylu jízdy, jsem na tom podobně, jak to popisuje on. Asi na tom něco bude.
Měl jsem půjčeného hybrida Yaris na dva dny. První den jsem jezdil pomalejš, půl město půl mimo, spotřeba 3,8 při zapnuté klimě. Druhý den už jsem na to šlapal tak, jak jsem zvyklej v současném líném dieselu a po přibližně stejné trase jsem měl 4,4 bez klimy. Takže já jim ty spotřeby věřím, když se na to člověk soustředí. Jinak minimálně o litr až dva víc, ale to je stejný i u jiných značek. Mně se ten systém u Yarisu HSD líbí a hodně vážně o něm uvažuju.
Toyotě se dá spotřeba věřit, když nejezdíte jako vepř. když se snažím, jsem pod kombinovanou spotřebou. Ale většinou se nesnažím a jsem lehce nad.
Na karosérii je 36 nových svarů bodových svarů, které vylepšují její tuhost.
A není to málo? Takových 72 nových bodových svarů by bylo přijatelnější číslo i pro muslimský svět.
No a ta spotřeba, to jsou zase pohádky bratří Grimmů.
Toto používal již Mistr Jára
pravidelné střídání dvou prvků – prvku očekávání a prvku zklamání
zase Japonci pouze kopírují.
hmm,Fabia 1,4 MPI combi průměrná spotřeba dlouhodobě 5,1l/100km i bez vychytávek.