Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové smarty jsou tady. Mrňousové mají velké čumáky, bude i čtyřdveřový

Smart je na trhu i po mnoha letech stále raritou a bude to tak i v nové generaci. Klasický pidi-dvoudveřový model doplní i verze se čtveřicí dveří, která se ale bude potýkat s mnohem větší konkurencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a23n 30V74e82l47i26z 3839557842900

Smart má smysl v zemích, kde je daňově i jinak zvýhodněn, např. ve Švýcarsku, kde existují parkoviště vyhrazená jen vozům Smart. Kdyby kupř. na Václavském náměstí mohly parkovat jen Smarty, asi by se jich taky prodalo víc.

0/0
24.7.2014 12:02

J28a77n 58S77o48c98h25o49r 2844876882666

V první generaci mělo smysl o tom Smartu uvažovat, možnost příčného zaparkování se může hodit. Prodloužením auta přišla jeho jediná výhoda vniveč. V konkurenci ostatních malých aut do 1000 kubíků neuspěje. Někteří konkurenti jsou čtyřmístní a to se někdy hodí ještě víc. Teď už není důvod ani o tom Smartu uvažovat. A co se týče svezení, jel jsem v něm, avšak zas tak velký komfort, jak předkládají reklamy to zas není.

0/0
19.7.2014 16:02

O59n70d30ř54e85j 90L23e20v98ý 7330920896237

Ta řadička z Renaultu nevěstí nic dobrého...

0/0
19.7.2014 9:04


J55i78ř72í 50D67v70o15ř56á74k 5158893388870

??

0/0
19.7.2014 17:51

J38i67ř32í 66K76o91u49t34n40ý 7189339765946

Tak teď už je smysl koupě tohoto autíčka definitivně pryč. Takže proč bych si v segmentu těchto malých autíček nekoupil raději líbivější FIAT 500 ? ;-)

+2/0
18.7.2014 20:56

A38l68e92x77a17n78d34r 84K57o85s69t70k22a 5469306959536

Nic proti, ale přijde mi to neskutečně předražené. Ve srovnání třeba s malými Toyotami, nebo Renaultím Loganem. Jinak do města šikovné vozítko.

0/−1
18.7.2014 16:40

Z23d54e49n94ě62k 34F81l40i10n35t22a 9302153531414

Já bych se do toho bál sednout. Přejmenoval bych to na SMaRT... nebo rovnou SMRT :-)

+1/−6
18.7.2014 14:11

L44u92b19o27m15í21r 21P30ř19e13c82e74c80h17t31ě37l 9867202215791

procpak?

+1/0
18.7.2014 14:58

L62u49k88a73s 40V53o35l47f 4349582448645

Smarta mám už dlouho a tohle bohužel sdílením komponent z Meganu II přišlo o svou originalitu :-/ 

A jak tak koukám na fotky tak už z toho ani nejde pořádně sundat střecha ;-(

0/0
18.7.2014 14:09

R64a26d80e14k 85H12o44d95a49ň 9376827411253

Stačí se podívat na libovolný crash test a je jasno. Díky, ale raději auto které při nárazu v 60ce nechá řidiči nohy a neodletí jak pingpongáč někam zcela mimo.

0/−3
18.7.2014 13:47

L78u57k35a54s 15V98o77l65f 4309302638405

Ano chce se to opravdu pořádně podívat a pak byste nemohl napsat takový nesmysl....

+4/0
18.7.2014 14:10

R68i37c41h80a67r94d 70B78u33š40e26k 3525148557823

miluju lidi co si cucaji informace z prstu...

https://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU

In recent Insurance Institute for Highway Safety tests, the 2008 Smart Fortwo, the smallest car for sale in the US market, earned the top rating of good for front and side crash protection. Its seat/head restraints earned the second highest rating of acceptable for protection against whiplash in rear impacts.

0/0
21.7.2014 17:11

L34u19d45v66í10k 61G89a97j37d55o88š97í14k 2385643854602

Já si hned říkal, že to vypadá stejně hnusně jak nějaký Renault.

A ono je to překabátěné Twingo.

Myslím že Hayek by se v hrobě trochu obracel. :-/

+2/0
18.7.2014 13:07

J59a83k31u71b 74Š67a17f56a25n46d53a 7105347941371

Abyste si nerýp. Je-li to překabátěné, co to má společného s Twingem co se designu týče?

0/0
18.7.2014 13:23

L62u94d31v82í95k 21G28a72j67d75o50š81í40k 2485813794282

"Překabátění" se dneska - pokud jste si ještě nevšiml - dělá tak, že se vymění mřížka chladiče i s logem automobilky a dá se tomu jiná barva.

To sice není přesně tento případ, ale nemohu si pomoci, jako Renault to vypadá. Možná kouzlo nechtěného. :-)

0/0
21.7.2014 1:24

L11u60b65o53m95í98r 12P47ř69e97c92e14c74h61t82ě55l 9647132755751

myslim ze neni. zda se me, ze to ma porad motor vzadu

0/0
18.7.2014 14:59

J69i63ř77í 62N72e12u97m16e91i65s74t83e96r 2712295153931

Hm, tak designově tomu moc nepomohli.

0/0
18.7.2014 13:03
Foto

T76o95m50á35š 82Š93k72v58r74n74a 3708756290564

Nemůžu si pomoct, ale předek mi hodně připomíná Trabanta 600 :)

+1/0
18.7.2014 12:32

J91i27ř76í 51B34o90l11f 8755427368985

A víš že jo? Než jsi to napsal, tak mě to nenapadlo, ale jak se na to člověk trochu zadívá ....  :-)

0/0
26.7.2014 16:09

T48o62m15á36š 39J89u63r21e35č58k19a 3983782289383

Těch 17 000 co je uvedeno v článku, je naprosto adekvátní cena

+1/0
18.7.2014 12:18

J53a32r41o31s89l54a37v 14D54r52o63b68n85ý 6946748917567

Nějak jsem tuhle filozofii nepobral. Vyjímečné auto ano, ale takové "nic" za takové prachy? To raději něco normálního za půl míče

+1/0
18.7.2014 12:14

L93u33b94o68m47í41r 84P64ř44e65c68e67c52h54t71ě72l 9807722365551

ja ho mam, 1.gen po FL. 2.5m na delku je 2.5m. To je proste vyhoda, kterou nesezenes ani za dva mice

+1/0
18.7.2014 15:01

J26a31r83o45s83l62a59v 66D82r93o49b23n83ý 6526458467747

za dva míče raději RAM nebo FORD 150:-). A když náhodou zaparkuju, tak už tam nikdo neprojede :-)

0/0
19.7.2014 10:18

V74l58a62d92a 88S15i88m91o47n84i84k 3219243233325

Pak jste asi neviděl, v jakých uličkách se ledaskde (i v Německu) jezdí obousměrně. Někde ve staré zástavbě si lidé prostě E klasse nekoupí ne proto, že by na něho neměli, ale nezajedou s ním do uličky a do dvora.  O prostoru, nutném pro parkování, se snad ani zmiňovat nemusím. Jistě, není to auto pro každého a pro všechny účely.

+4/0
18.7.2014 17:59

J93i29ř29í 47B17o72l84f 8125567328155

To čechům nevysvětlíš. Tady když to není Ochcávka v "kombajnu a plný palbě", tak je to na nic ;-D  Jo a samozřejmě 1,9 TDi, protože "výkony ničím nenahradíš" ;-D

0/0
26.7.2014 16:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.