Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové smarty jsou tady. Mrňousové mají velké čumáky, bude i čtyřdveřový

Smart je na trhu i po mnoha letech stále raritou a bude to tak i v nové generaci. Klasický pidi-dvoudveřový model doplní i verze se čtveřicí dveří, která se ale bude potýkat s mnohem větší konkurencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a81n 24V49e30l28i75z 3869407542220

Smart má smysl v zemích, kde je daňově i jinak zvýhodněn, např. ve Švýcarsku, kde existují parkoviště vyhrazená jen vozům Smart. Kdyby kupř. na Václavském náměstí mohly parkovat jen Smarty, asi by se jich taky prodalo víc.

0/0
24.7.2014 12:02

J82a12n 61S40o66c45h29o20r 2754566472656

V první generaci mělo smysl o tom Smartu uvažovat, možnost příčného zaparkování se může hodit. Prodloužením auta přišla jeho jediná výhoda vniveč. V konkurenci ostatních malých aut do 1000 kubíků neuspěje. Někteří konkurenti jsou čtyřmístní a to se někdy hodí ještě víc. Teď už není důvod ani o tom Smartu uvažovat. A co se týče svezení, jel jsem v něm, avšak zas tak velký komfort, jak předkládají reklamy to zas není.

0/0
19.7.2014 16:02

O70n91d68ř89e23j 69L50e77v11ý 7530700156757

Ta řadička z Renaultu nevěstí nic dobrého...

0/0
19.7.2014 9:04

J69i28ř67í 59D61v86o22ř68á98k 5418633208480

??

0/0
19.7.2014 17:51

J35i36ř33í 57K36o36u52t44n58ý 7779389595856

Tak teď už je smysl koupě tohoto autíčka definitivně pryč. Takže proč bych si v segmentu těchto malých autíček nekoupil raději líbivější FIAT 500 ? ;-)

+2/0
18.7.2014 20:56

A73l69e14x44a81n57d89r 35K89o75s10t52k26a 5939596529126

Nic proti, ale přijde mi to neskutečně předražené. Ve srovnání třeba s malými Toyotami, nebo Renaultím Loganem. Jinak do města šikovné vozítko.

0/−1
18.7.2014 16:40

Z92d36e35n12ě30k 25F50l76i94n44t78a 9332353691884

Já bych se do toho bál sednout. Přejmenoval bych to na SMaRT... nebo rovnou SMRT :-)

+1/−6
18.7.2014 14:11

L31u12b11o48m97í94r 95P81ř61e58c98e46c57h57t82ě19l 9587832155741

procpak?

+1/0
18.7.2014 14:58

L44u32k60a70s 49V88o93l14f 4619542568665

Smarta mám už dlouho a tohle bohužel sdílením komponent z Meganu II přišlo o svou originalitu :-/ 

A jak tak koukám na fotky tak už z toho ani nejde pořádně sundat střecha ;-(

0/0
18.7.2014 14:09

R50a40d62e94k 90H58o14d14a97ň 9406527491713

Stačí se podívat na libovolný crash test a je jasno. Díky, ale raději auto které při nárazu v 60ce nechá řidiči nohy a neodletí jak pingpongáč někam zcela mimo.

0/−3
18.7.2014 13:47

L25u13k29a47s 60V68o73l50f 4649232858795

Ano chce se to opravdu pořádně podívat a pak byste nemohl napsat takový nesmysl....

+4/0
18.7.2014 14:10

R50i76c57h15a12r76d 10B13u51š79e17k 3265308247673

miluju lidi co si cucaji informace z prstu...

https://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU

In recent Insurance Institute for Highway Safety tests, the 2008 Smart Fortwo, the smallest car for sale in the US market, earned the top rating of good for front and side crash protection. Its seat/head restraints earned the second highest rating of acceptable for protection against whiplash in rear impacts.

0/0
21.7.2014 17:11

L35u10d70v46í90k 17G30a76j72d89o84š23í93k 2875913984752

Já si hned říkal, že to vypadá stejně hnusně jak nějaký Renault.

A ono je to překabátěné Twingo.

Myslím že Hayek by se v hrobě trochu obracel. :-/

+2/0
18.7.2014 13:07

J49a19k21u17b 36Š55a91f38a74n49d68a 7725337211311

Abyste si nerýp. Je-li to překabátěné, co to má společného s Twingem co se designu týče?

0/0
18.7.2014 13:23

L40u53d16v25í63k 52G48a87j43d56o80š42í21k 2915853184632

"Překabátění" se dneska - pokud jste si ještě nevšiml - dělá tak, že se vymění mřížka chladiče i s logem automobilky a dá se tomu jiná barva.

To sice není přesně tento případ, ale nemohu si pomoci, jako Renault to vypadá. Možná kouzlo nechtěného. :-)

0/0
21.7.2014 1:24

L86u17b50o79m15í55r 28P73ř24e54c62e41c79h18t98ě66l 9727912625431

myslim ze neni. zda se me, ze to ma porad motor vzadu

0/0
18.7.2014 14:59

J84i83ř22í 95N69e32u73m79e74i58s26t82e63r 2592195453141

Hm, tak designově tomu moc nepomohli.

0/0
18.7.2014 13:03
Foto

T80o59m48á59š 96Š89k37v92r34n11a 3758716430534

Nemůžu si pomoct, ale předek mi hodně připomíná Trabanta 600 :)

+1/0
18.7.2014 12:32

J29i92ř55í 30B12o33l38f 8825447338535

A víš že jo? Než jsi to napsal, tak mě to nenapadlo, ale jak se na to člověk trochu zadívá ....  :-)

0/0
26.7.2014 16:09

T92o49m95á45š 58J26u57r89e31č68k21a 3123932359863

Těch 17 000 co je uvedeno v článku, je naprosto adekvátní cena

+1/0
18.7.2014 12:18

J31a68r75o96s71l13a12v 25D71r63o69b14n87ý 6436798517767

Nějak jsem tuhle filozofii nepobral. Vyjímečné auto ano, ale takové "nic" za takové prachy? To raději něco normálního za půl míče

+1/0
18.7.2014 12:14

L14u36b52o95m87í96r 87P52ř59e23c53e32c59h81t52ě36l 9757462165241

ja ho mam, 1.gen po FL. 2.5m na delku je 2.5m. To je proste vyhoda, kterou nesezenes ani za dva mice

+1/0
18.7.2014 15:01

J67a35r81o89s46l79a73v 93D55r53o11b87n87ý 6686358897987

za dva míče raději RAM nebo FORD 150:-). A když náhodou zaparkuju, tak už tam nikdo neprojede :-)

0/0
19.7.2014 10:18

V43l35a80d77a 18S28i52m88o70n49i13k 3869603613665

Pak jste asi neviděl, v jakých uličkách se ledaskde (i v Německu) jezdí obousměrně. Někde ve staré zástavbě si lidé prostě E klasse nekoupí ne proto, že by na něho neměli, ale nezajedou s ním do uličky a do dvora.  O prostoru, nutném pro parkování, se snad ani zmiňovat nemusím. Jistě, není to auto pro každého a pro všechny účely.

+4/0
18.7.2014 17:59

J43i45ř61í 45B10o69l15f 8505267248585

To čechům nevysvětlíš. Tady když to není Ochcávka v "kombajnu a plný palbě", tak je to na nic ;-D  Jo a samozřejmě 1,9 TDi, protože "výkony ničím nenahradíš" ;-D

0/0
26.7.2014 16:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.