Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové smarty jsou tady. Mrňousové mají velké čumáky, bude i čtyřdveřový

Smart je na trhu i po mnoha letech stále raritou a bude to tak i v nové generaci. Klasický pidi-dvoudveřový model doplní i verze se čtveřicí dveří, která se ale bude potýkat s mnohem větší konkurencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67a73n 24V13e66l15i72z 3779887972700

Smart má smysl v zemích, kde je daňově i jinak zvýhodněn, např. ve Švýcarsku, kde existují parkoviště vyhrazená jen vozům Smart. Kdyby kupř. na Václavském náměstí mohly parkovat jen Smarty, asi by se jich taky prodalo víc.

0/0
24.7.2014 12:02

J57a59n 59S83o56c33h32o50r 2784656702956

V první generaci mělo smysl o tom Smartu uvažovat, možnost příčného zaparkování se může hodit. Prodloužením auta přišla jeho jediná výhoda vniveč. V konkurenci ostatních malých aut do 1000 kubíků neuspěje. Někteří konkurenti jsou čtyřmístní a to se někdy hodí ještě víc. Teď už není důvod ani o tom Smartu uvažovat. A co se týče svezení, jel jsem v něm, avšak zas tak velký komfort, jak předkládají reklamy to zas není.

0/0
19.7.2014 16:02

O77n27d41ř34e42j 39L20e12v80ý 7590730456297

Ta řadička z Renaultu nevěstí nic dobrého...

0/0
19.7.2014 9:04

J73i81ř88í 53D96v47o18ř95á82k 5288163708160

??

0/0
19.7.2014 17:51

J14i79ř48í 70K79o96u76t62n35ý 7499729485456

Tak teď už je smysl koupě tohoto autíčka definitivně pryč. Takže proč bych si v segmentu těchto malých autíček nekoupil raději líbivější FIAT 500 ? ;-)

+2/0
18.7.2014 20:56

A58l87e68x75a98n85d47r 36K59o49s61t34k67a 5339866649936

Nic proti, ale přijde mi to neskutečně předražené. Ve srovnání třeba s malými Toyotami, nebo Renaultím Loganem. Jinak do města šikovné vozítko.

0/−1
18.7.2014 16:40

Z98d35e63n35ě35k 39F62l20i78n76t68a 9652473421254

Já bych se do toho bál sednout. Přejmenoval bych to na SMaRT... nebo rovnou SMRT :-)

+1/−6
18.7.2014 14:11

L15u61b87o30m36í16r 28P29ř32e78c54e40c86h45t22ě72l 9897962415491

procpak?

+1/0
18.7.2014 14:58

L47u84k19a33s 57V16o65l29f 4199782698215

Smarta mám už dlouho a tohle bohužel sdílením komponent z Meganu II přišlo o svou originalitu :-/ 

A jak tak koukám na fotky tak už z toho ani nejde pořádně sundat střecha ;-(

0/0
18.7.2014 14:09

R17a45d29e16k 45H66o38d86a80ň 9166407561803

Stačí se podívat na libovolný crash test a je jasno. Díky, ale raději auto které při nárazu v 60ce nechá řidiči nohy a neodletí jak pingpongáč někam zcela mimo.

0/−3
18.7.2014 13:47

L98u74k73a66s 14V78o67l15f 4919772308525

Ano chce se to opravdu pořádně podívat a pak byste nemohl napsat takový nesmysl....

+4/0
18.7.2014 14:10

R63i72c29h50a97r20d 53B18u42š33e50k 3265168367323

miluju lidi co si cucaji informace z prstu...

https://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU

In recent Insurance Institute for Highway Safety tests, the 2008 Smart Fortwo, the smallest car for sale in the US market, earned the top rating of good for front and side crash protection. Its seat/head restraints earned the second highest rating of acceptable for protection against whiplash in rear impacts.

0/0
21.7.2014 17:11

L68u53d68v41í53k 62G52a57j41d90o62š14í10k 2125153244672

Já si hned říkal, že to vypadá stejně hnusně jak nějaký Renault.

A ono je to překabátěné Twingo.

Myslím že Hayek by se v hrobě trochu obracel. :-/

+2/0
18.7.2014 13:07

J98a62k80u92b 18Š46a82f94a85n47d47a 7755337571591

Abyste si nerýp. Je-li to překabátěné, co to má společného s Twingem co se designu týče?

0/0
18.7.2014 13:23

L76u55d98v61í33k 46G75a89j21d24o87š58í44k 2155533164362

"Překabátění" se dneska - pokud jste si ještě nevšiml - dělá tak, že se vymění mřížka chladiče i s logem automobilky a dá se tomu jiná barva.

To sice není přesně tento případ, ale nemohu si pomoci, jako Renault to vypadá. Možná kouzlo nechtěného. :-)

0/0
21.7.2014 1:24

L18u82b27o52m55í38r 59P17ř85e45c67e24c14h81t17ě43l 9127372535121

myslim ze neni. zda se me, ze to ma porad motor vzadu

0/0
18.7.2014 14:59

J53i90ř31í 32N72e69u78m30e86i47s88t41e40r 2202665503401

Hm, tak designově tomu moc nepomohli.

0/0
18.7.2014 13:03

T17o31m26á49š 53Š46k10v17r74n17a 3428806250414

Nemůžu si pomoct, ale předek mi hodně připomíná Trabanta 600 :)

+1/0
18.7.2014 12:32

J76i10ř14í 82B27o61l93f 8785857598385

A víš že jo? Než jsi to napsal, tak mě to nenapadlo, ale jak se na to člověk trochu zadívá ....  :-)

0/0
26.7.2014 16:09

T29o47m56á35š 82J92u24r66e13č94k16a 3373622109533

Těch 17 000 co je uvedeno v článku, je naprosto adekvátní cena

+1/0
18.7.2014 12:18

J30a24r97o61s46l49a71v 15D21r41o36b37n49ý 6876458377447

Nějak jsem tuhle filozofii nepobral. Vyjímečné auto ano, ale takové "nic" za takové prachy? To raději něco normálního za půl míče

+1/0
18.7.2014 12:14

L65u20b33o98m53í81r 91P23ř27e23c21e46c70h71t50ě81l 9727402785801

ja ho mam, 1.gen po FL. 2.5m na delku je 2.5m. To je proste vyhoda, kterou nesezenes ani za dva mice

+1/0
18.7.2014 15:01

J33a23r88o57s42l44a93v 55D64r74o77b66n66ý 6706708527757

za dva míče raději RAM nebo FORD 150:-). A když náhodou zaparkuju, tak už tam nikdo neprojede :-)

0/0
19.7.2014 10:18

V54l76a42d16a 48S28i35m60o67n50i68k 3859543753565

Pak jste asi neviděl, v jakých uličkách se ledaskde (i v Německu) jezdí obousměrně. Někde ve staré zástavbě si lidé prostě E klasse nekoupí ne proto, že by na něho neměli, ale nezajedou s ním do uličky a do dvora.  O prostoru, nutném pro parkování, se snad ani zmiňovat nemusím. Jistě, není to auto pro každého a pro všechny účely.

+4/0
18.7.2014 17:59

J66i56ř21í 52B30o75l65f 8185867458575

To čechům nevysvětlíš. Tady když to není Ochcávka v "kombajnu a plný palbě", tak je to na nic ;-D  Jo a samozřejmě 1,9 TDi, protože "výkony ničím nenahradíš" ;-D

0/0
26.7.2014 16:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.