- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smart má smysl v zemích, kde je daňově i jinak zvýhodněn, např. ve Švýcarsku, kde existují parkoviště vyhrazená jen vozům Smart. Kdyby kupř. na Václavském náměstí mohly parkovat jen Smarty, asi by se jich taky prodalo víc.
V první generaci mělo smysl o tom Smartu uvažovat, možnost příčného zaparkování se může hodit. Prodloužením auta přišla jeho jediná výhoda vniveč. V konkurenci ostatních malých aut do 1000 kubíků neuspěje. Někteří konkurenti jsou čtyřmístní a to se někdy hodí ještě víc. Teď už není důvod ani o tom Smartu uvažovat. A co se týče svezení, jel jsem v něm, avšak zas tak velký komfort, jak předkládají reklamy to zas není.
Ta řadička z Renaultu nevěstí nic dobrého...
Tak teď už je smysl koupě tohoto autíčka definitivně pryč. Takže proč bych si v segmentu těchto malých autíček nekoupil raději líbivější FIAT 500 ?
Nic proti, ale přijde mi to neskutečně předražené. Ve srovnání třeba s malými Toyotami, nebo Renaultím Loganem. Jinak do města šikovné vozítko.
Já bych se do toho bál sednout. Přejmenoval bych to na SMaRT... nebo rovnou SMRT
Smarta mám už dlouho a tohle bohužel sdílením komponent z Meganu II přišlo o svou originalitu
A jak tak koukám na fotky tak už z toho ani nejde pořádně sundat střecha
Stačí se podívat na libovolný crash test a je jasno. Díky, ale raději auto které při nárazu v 60ce nechá řidiči nohy a neodletí jak pingpongáč někam zcela mimo.
Ano chce se to opravdu pořádně podívat a pak byste nemohl napsat takový nesmysl....
Já si hned říkal, že to vypadá stejně hnusně jak nějaký Renault.
A ono je to překabátěné Twingo.
Myslím že Hayek by se v hrobě trochu obracel.
Abyste si nerýp. Je-li to překabátěné, co to má společného s Twingem co se designu týče?
Hm, tak designově tomu moc nepomohli.