Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První skica nové Škody Fabie. Víme o ní všechno

Oproti stávající fabii, která je úzká a vysoká, je ta nová, která se představí za pár týdnů, nízká a široká, popisuje informátor, který viděl novou škodovku v plné parádě na vlastní oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a33r57e17k 21N42o37v34á19k 6658909978730

konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...

0/0
29.7.2014 10:41

P56e98t80r 94M84i62c48h41a92l 2880254831972

Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.

0/0
1.8.2014 10:41
Foto

M56i92r45o78s86l16a31v 68S79t59e82i31n44e34r 6208304293345

Peugeot nebo Hjundaj jsou to poslední...

+1/0
1.8.2014 20:40

B44o18h57u30s33l72a16v 15B37i74n10k15a 1549706108890

Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka  a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.

0/0
19.7.2014 19:57

P72e56t74r 36N44o55v73o63t36n78ý 2562607750150

na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.

0/0
21.7.2014 13:02

J27i18ř29í 82S20c55h32w56a86c89h 8178854258576

a to by si jako jednou za rok na dovolenou měl koupit něco super extra velkého a po dovolené to prodat? Pokud jezdí ve dvou, tak mu to malé městské vozítko může v pohodě stačit i na tu dovolenou....

0/0
21.7.2014 19:37

B22o15h32u47s74l70a69v 82B50i72n73k67a 1139406228130

A proč ne? Z hlediska pohodlí při jízdě to prostě je jak (či malinko lepší než) Fabie. Rozlámaně si nepřipadám...

0/0
24.7.2014 17:27

P89e94t58r 15M28i22c25h46a83l 2830424601512

Citigo na dovolenou? To jedině z Bystrca na Prygl. :-)

0/0
21.7.2014 19:03

J51i88ř69í 84S13c79h84w16a81c91h 8728734158146

třeba, na rozdíl od tebe, bude spát v hotelu a místo paštik si koupí jídlo v restauraci. ;-)

+1/0
21.7.2014 19:51

P39e86t61r 50M14i44c71h52a33l 2120824951702

Já si paštiky letadlem na dovolenou v hotelu nevozím, ferdo. A když jedu někam na chatu, tak i na ty paštiky dojde. Ale to je tím, že jedu do přírody a restaurace tam v okolí jaksi moc nejsou, takže si vaříme sami.

Podstatné ale bylo, že v tom nebezpečném a nepohodlném miniautě by třeba do Chorvatska dojel rozlámaný jako z žebřiňáku (pokud by tam vůbec dojel).

0/0
23.7.2014 12:33

B62o43h76u88s66l89a97v 44B89i80n94k38a 1359176738130

Pokud srovnám pohodlí Fábie a Citigo opravdu nevidím žádný rozdíl. Pro řidiče je mírně pohodlnější Citigo. A s Fábií jsem jel třeba trasu Brno - Glasgow a zpět a opravdu jsem si jak na žebřiňáku nepřipadal.

0/0
24.7.2014 17:26

P43e17t10r 82M49i71c22h81a11l 2460894871182

Ve Fabii jsem jel a proti Octavii je to žebřiňák. Citigo neznám, nejsem sebevrah, abych do toho sednul. ... Jistě, Octavia je o třídu výš, ale o tom to celé je. Je v tom místo vepředu i vzadu.

0/0
26.7.2014 1:35

D21a80v27i22d 80R50y25c10h95e43t48s96k39ý 9356521530490

Výběr robotizované převodovky Vás diskvalifikuje z jakékoliv automobilové diskuse;-D. Jinak do fábie se dává 1,4 55 nebo 59kw, nw htp a ne 50kW.

+1/0
24.7.2014 16:36

B30o93h10u40s51l10a46v 15B82i54n31k95a 1709536188560

Proč, pokud se naučíte zacházet s plynem, tak řadíte přesně kdy chcete a bez námahy a štrůtání s pákou. Nevím co se dává do Fabie dnes, já tam mám těch 50 kW (to auto stále máme).

0/0
24.7.2014 17:28

J28o88s84e61f 89N38o77v47á59k 7887667792878

je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.

+2/−1
19.7.2014 9:44

V48l41a70d80i64m40í17r 42H85a25v19r73á13n34e32k 7356256440537

ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou Rv

+1/0
18.7.2014 9:03

P20e28t90r 75N62e86s69v41a55d68b68a 2694455156979

Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.

0/0
18.7.2014 9:36

J49o67s15e85f 96Č49e83r34v91e72n49i18c79k19ý 9859714951123

Čímž by stoupla cena benzínu, protože by byl nedostatek. To byste chtěl?

0/0
1.8.2014 12:54

J95i47n42d78ř71i10c45h 58Š42k67o73p79e39k 4225331290985

hlavně problématická životnost přeplnovaného pidimotorku, který pracuje téměř nonstop minimálně na hranici svých limitů

+1/0
18.7.2014 17:11

V39í62ť75a 36K73r10u42t29i78š 1600894325977

A kde pak jen v CR pracuji miliony moturku o vykonech 30-60 kW, ktere u nas jezdi ve Skodovkach od S1000MB az po tu Fabiu/Octaviu, ve vetsine malych vozu atd.? To uz jako za hranici svych limitu, kdyz preplnovane moturky, dnes bezne 74-96kW jsou na limitu?

0/0
19.7.2014 8:09

J75i96ř67í 33S85c72h40w74a87c75h 8728734308846

vůbec netušíš, která bije. Ten "přeplňovaný pidimotůrek" je běžně provozován v otáčkách cca o 500-1000 nižších než srovnatelně výkonná atmosféra, takže ta je vlastně tomu limitu mnohem blíže ;-)

0/0
21.7.2014 19:57

P94e39t96r 23M43i78c75h65a91l 2450214731482

To se, bohužel, hluboce mýlíš. Otáčky to má sice nižší, ale vyšší tlaky způsobují vyšší opotřebení motoru. Navíc úhly klikovky díky třem válcům tomu opotřebení výrazně napomáhají.

0/0
23.7.2014 12:35

J66i81ř13í 76S59c84h12w91a85c13h 8658484128436

Tak to se bohužel mýliš, ty, Buď se bavíme o tříválcích pro Citigo (Fabii) a to jsou atmosféry, takže žádné extra tlaky se nekonají.

Nebo se budeme bavit o "přeplňovaných pidimotůrcích" co u škody začínají u 1,2TSI a to jsou 4vály, takže tam se zase nekonají ty tvoje úhly klikovky.

0/0
24.7.2014 20:45

P14e98t64r 62M91i94c34h76a36l 2430484261822

Pravda je, že jsem dal dvě věci dohromady, ale jen co se týká Škodovky. Jinak přeplňované tříválce už se do aut montují.

Ale i tak, litrový tříválec s výkonem 55 kW opravdu pracuje na hranici svých možností. Jistě, šlo by z toho dostat i mnohem vyšší výkon, ale pak by to mělo životnost motorů pro F1 a o tom to celé je. Totéž platí pro přeplňované maloobjemové čtyřválce s tím jedním rozdílem, že nemají nevýhodu špatných úhlů tříválce. Ale o výkonech a životnosti platí totéž. ... Osobně si myslím, že to vydrží tak 150 tisíc, maximálně 200.

0/0
26.7.2014 1:45
Foto

M41i92r92o90s73l10a70v 47S88t83e20i34n70e86r 6808944743445

Měl jsem dvouválec Fiat 500 Familiare, ve čtyřech jsme jezdili třeba Praha- Katovice a líbilo se nám to. Spotřeba už tenkrát kolem 5 litrů a víc, než 90 se v dobách před D1 nikde nedalo. (1966-1968).

Méně válců je i méně tření, tím je motor úspornější. Dva válce stačí úplně! Velorex jich také neměl více a jak byl slavný!

0/0
1.8.2014 20:49

T30o48m53á98š 39Z58e96m94a89n 3175728874225

Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.

Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)

A víc bych domáci low-end neřešil.

+1/−1
17.7.2014 21:37

P12e58t24r 63N12e12s92v40a76d24b62a 2184345306419

Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.

+3/0
17.7.2014 21:40

J52a50n 35K46o76n46v52a35l75i68n14k80a 5880251851175

Proč? Ptám se, protože mám šestiválec a za blba se nepovažuji.

0/0
18.7.2014 8:33

M45i86c89h78a57l 55P34a72v70l53á12t 9763973284619

No jo, ale lide s tridnim videnim sveta, dopravu v to pocitaje, to tak proste vidi. Takze kdo ma v aute vic valcu nez oni, musi byt automaticky blb.

+3/0
18.7.2014 9:07

P61e22t53r 69N24e47s67v17a32d86b71a 2164275256219

Říká se tomu nadsázka. je celkem jedno jestli je to 4 válec, pěti, šesti či dokonce osmi. Vím jen to že řidiči aut jako je Fabie, Corsa atd. mě nijak neohrožují ani neomezují.

+1/0
18.7.2014 9:35

J24a82n 30K89o89n47v79a27l63i54n31k72a 5840641911825

Vidíte, a mě kolikrát ano. Třeba na dálnici. Buď schválně zrychlují, když je předjíždím, nebo mě předjíždí zoufale pomalu, takže kvůli nim musím zpomalit, aby se nabažili toho pocitu, že mi to nandali. Nebo také vychovávají. Jedou v předjížděcím pruhu 120 a neuhnou, protože oni jsou ti správní a já jsem pirát. Jsem dost klidný řidič, tak je nechám vyblbnout a jen co zalezou, tak kolem nich projedu a užívám si jejich vzteklé pohledy. Ale jinak, pane, nejde o auto, ale o individuum, co sedí za volantem. Mám mnoho známých, kamarádů i samotných rodinných příslušníků s víceválcovými vozidly BMW, Audi i MB a všichni jsou to klidní, spořádaní šoféři, co nikomu neškodí a jezdí defenzivně. Stejně jako já.

+2/−1
18.7.2014 10:20

B21o37h10u96s57l12a52v 79B88i30n75k75a 1959366658440

Užívám si jejich vzteklé pohledy může napsat jen opravdový inteligent - nic ve zlém ... .

0/0
19.7.2014 19:59

J34a89n 35K47o32n75v55a75l95i29n70k58a 5850471691585

Pokus o urážku přejdu. Lidé jsou různí a každému vyhovuje něco jiného. ;-)

0/0
21.7.2014 7:39

B30o43h91u27s96l48a44v 28B55i64n55k64a 1579536798410

Užívat si něčí vztek je opravdu hodně divné. To není subjektivní dojem, to je fakt.

0/0
24.7.2014 17:29

J77a75n 95K88o45n31v34a34l89i39n48k37a 5670601621905

Nejde o vztek, ale o vzteklé pohledy. Mají nohu na podlaze, sto tisíc otáček a ten gauner je stejně předjede. 8-o

0/0
25.7.2014 8:12
Foto

M80a40r57t49i71n 19K78o76u45b55e16k 3539987588866

Z kategorií, co mě teda nejčastěji ohrozí, jsou to blondýny v bílých SUV, a právě auta typu Fabie a Hjondé. Jeremy Clarkson na to má teorii, že pokud si někdo koupí takový auto, je mu jedno co řídí a tudíž je mu jedno jak řídí. Něco na tom je. Navíc v článku máte, že průměrnej věk kupců Fabie je 54 let, a protože znám lidi s Fabiema pod 30, pak logicky musí existovat i lidi ve Fabiích ve věku, kdy už by za volantem sedět neměli.

+2/0
18.7.2014 10:32

J60a96n 45K33o95n17v31a31l61i82n39k35a 5260181861775

Ano, Jeremy Clarkson má mnoho bezvadných postřehů z oblasti automobilů R^  Již dlouho postrádám seriózní psychologický průzkum, který by znázornil typ člověka s ohledem na to, jaké si koupí auto. Myslím, že bychom mohli být velmi překvapeni.

0/0
21.7.2014 7:41

J82a54n 75K86r21p97e73c 5866773274192

no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?

+1/0
17.7.2014 21:15

J37i47ř84í 10S38c81h17w26a74c84h 8308364748716

ty máš tak slaboučký startér???

Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?

0/0
21.7.2014 20:02

J52o78s65e27f 43V91a65l46a 9810283753813

pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?

0/0
17.7.2014 20:39

P48e58t23r 21N45e93s24v10a15d55b75a 2614125606539

Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....

0/−3
17.7.2014 21:43

J64i17n21d65ř21i83c31h 73Š26k54o21p95e77k 4595241350495

no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí

0/−1
17.7.2014 20:21

M15a24r80t12i70n 98K33o28v75á30ř 2171450679106

Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.

"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv

0/0
17.7.2014 20:51

J16i58n69d90ř30i36c17h 79Š14k88o44p86e71k 4395791420965

píšu subjektivně působila. Jde udělat auto sice papírově širší, ale pocitově může mít člověk pocit, že se v prudší zatáčce musí převrátit

0/0
18.7.2014 17:21

M43a55r51t43i36n 39K46o29v49á21ř 2591610239406

O subjektivní působení mi nešlo. Vaše první věta ale objektivně dokazuje, že jste článek nečetl.

+1/0
18.7.2014 17:28

T53o88m46á40š 90Z87e25m36a63n 3205358814825

Což u auta na popojíždění po městě nehraje roli, narozdíl od parkování a protahovaní se skulinami.

0/0
17.7.2014 21:28
Foto

P67e24t56r 89P91r46o83c87h95á56z50k53a 3452396462404

Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.

0/0
17.7.2014 16:48

M88i75c87h25a73l 17P33a60v13l97á58t 9393283984619

Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..

0/0
17.7.2014 16:56
Foto

P50e88t55r 58P32r91o69c15h26á82z92k22a 3982706522754

Uvidíme.Počkám až se objeví a jistě vyzkouším.Navíc si počkám na refrerence od prvních majitelů a hlavně od mechaniků v servisu.Pak se teprve rozhodnu.

0/0
17.7.2014 18:20

P24e17t13r 12N17e37s33v53a48d25b94a 2484125906359

Tak první reference jsou vždy na vše špatné.... Ale kdyby všichni čekali až se bude kterýkoliv model kterékoliv značky třeba rok prodávat tak by si je asi nikdo nikdy nekoupil.

+1/0
17.7.2014 21:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.