Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První skica nové Škody Fabie. Víme o ní všechno

Oproti stávající fabii, která je úzká a vysoká, je ta nová, která se představí za pár týdnů, nízká a široká, popisuje informátor, který viděl novou škodovku v plné parádě na vlastní oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a38r13e46k 31N86o60v21á67k 6748519778350

konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...

0/0
29.7.2014 10:41

P88e80t42r 42M78i76c80h62a11l 2300464651632

Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.

0/0
1.8.2014 10:41
Foto

M25i22r42o63s41l83a53v 86S94t43e75i79n40e80r 1235385538683

Peugeot nebo Hjundaj jsou to poslední...

+1/0
1.8.2014 20:40


B50o83h36u92s27l95a73v 84B60i55n77k54a 1189666808660

Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka  a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.

0/0
19.7.2014 19:57

P70e48t77r 14N42o66v33o47t93n47ý 2652627480950

na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.

0/0
21.7.2014 13:02

J66i34ř56í 60S95c80h37w31a93c46h 8888554338966

a to by si jako jednou za rok na dovolenou měl koupit něco super extra velkého a po dovolené to prodat? Pokud jezdí ve dvou, tak mu to malé městské vozítko může v pohodě stačit i na tu dovolenou....

0/0
21.7.2014 19:37

B19o50h34u18s98l72a19v 73B59i49n35k82a 1609886988790

A proč ne? Z hlediska pohodlí při jízdě to prostě je jak (či malinko lepší než) Fabie. Rozlámaně si nepřipadám...

0/0
24.7.2014 17:27

P39e21t45r 64M87i53c96h56a70l 2980384481532

Citigo na dovolenou? To jedině z Bystrca na Prygl. :-)

0/0
21.7.2014 19:03

J41i24ř85í 42S36c38h52w22a56c63h 8748854918736

třeba, na rozdíl od tebe, bude spát v hotelu a místo paštik si koupí jídlo v restauraci. ;-)

+1/0
21.7.2014 19:51

P17e34t22r 30M48i32c23h16a77l 2200684181642

Já si paštiky letadlem na dovolenou v hotelu nevozím, ferdo. A když jedu někam na chatu, tak i na ty paštiky dojde. Ale to je tím, že jedu do přírody a restaurace tam v okolí jaksi moc nejsou, takže si vaříme sami.

Podstatné ale bylo, že v tom nebezpečném a nepohodlném miniautě by třeba do Chorvatska dojel rozlámaný jako z žebřiňáku (pokud by tam vůbec dojel).

0/0
23.7.2014 12:33

B53o76h47u98s43l69a30v 28B35i48n49k33a 1609556678820

Pokud srovnám pohodlí Fábie a Citigo opravdu nevidím žádný rozdíl. Pro řidiče je mírně pohodlnější Citigo. A s Fábií jsem jel třeba trasu Brno - Glasgow a zpět a opravdu jsem si jak na žebřiňáku nepřipadal.

0/0
24.7.2014 17:26

P57e70t77r 95M78i89c32h58a78l 2890264401342

Ve Fabii jsem jel a proti Octavii je to žebřiňák. Citigo neznám, nejsem sebevrah, abych do toho sednul. ... Jistě, Octavia je o třídu výš, ale o tom to celé je. Je v tom místo vepředu i vzadu.

0/0
26.7.2014 1:35

D45a75v72i28d 72R98y44c19h63e40t25s71k55ý 9816851720950

Výběr robotizované převodovky Vás diskvalifikuje z jakékoliv automobilové diskuse;-D. Jinak do fábie se dává 1,4 55 nebo 59kw, nw htp a ne 50kW.

+1/0
24.7.2014 16:36

B86o75h55u33s30l48a90v 22B85i63n54k88a 1299526538890

Proč, pokud se naučíte zacházet s plynem, tak řadíte přesně kdy chcete a bez námahy a štrůtání s pákou. Nevím co se dává do Fabie dnes, já tam mám těch 50 kW (to auto stále máme).

0/0
24.7.2014 17:28

J93o88s71e75f 15N87o56v33á72k 7927397622338

je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.

+2/−1
19.7.2014 9:44

V33l17a46d84i82m12í49r 84H10a25v36r81á15n85e45k 7886306440867

ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou Rv

+1/0
18.7.2014 9:03

P70e81t60r 91N23e96s90v98a29d31b60a 2364195376879

Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.

0/0
18.7.2014 9:36

J61o55s18e13f 46Č49e14r15v92e73n44i92c98k11ý 9219434521583

Čímž by stoupla cena benzínu, protože by byl nedostatek. To byste chtěl?

0/0
1.8.2014 12:54

J51i90n51d71ř25i32c87h 91Š13k30o62p49e87k 4275531270335

hlavně problématická životnost přeplnovaného pidimotorku, který pracuje téměř nonstop minimálně na hranici svých limitů

+1/0
18.7.2014 17:11

V89í80ť27a 96K46r66u76t67i28š 1770134905977

A kde pak jen v CR pracuji miliony moturku o vykonech 30-60 kW, ktere u nas jezdi ve Skodovkach od S1000MB az po tu Fabiu/Octaviu, ve vetsine malych vozu atd.? To uz jako za hranici svych limitu, kdyz preplnovane moturky, dnes bezne 74-96kW jsou na limitu?

0/0
19.7.2014 8:09

J17i87ř18í 77S67c46h46w89a39c84h 8258544468826

vůbec netušíš, která bije. Ten "přeplňovaný pidimotůrek" je běžně provozován v otáčkách cca o 500-1000 nižších než srovnatelně výkonná atmosféra, takže ta je vlastně tomu limitu mnohem blíže ;-)

0/0
21.7.2014 19:57

P51e53t84r 27M48i81c76h30a62l 2350604141342

To se, bohužel, hluboce mýlíš. Otáčky to má sice nižší, ale vyšší tlaky způsobují vyšší opotřebení motoru. Navíc úhly klikovky díky třem válcům tomu opotřebení výrazně napomáhají.

0/0
23.7.2014 12:35

J73i14ř95í 54S83c10h15w22a73c41h 8198584178796

Tak to se bohužel mýliš, ty, Buď se bavíme o tříválcích pro Citigo (Fabii) a to jsou atmosféry, takže žádné extra tlaky se nekonají.

Nebo se budeme bavit o "přeplňovaných pidimotůrcích" co u škody začínají u 1,2TSI a to jsou 4vály, takže tam se zase nekonají ty tvoje úhly klikovky.

0/0
24.7.2014 20:45

P43e59t94r 12M52i10c83h34a23l 2420594631182

Pravda je, že jsem dal dvě věci dohromady, ale jen co se týká Škodovky. Jinak přeplňované tříválce už se do aut montují.

Ale i tak, litrový tříválec s výkonem 55 kW opravdu pracuje na hranici svých možností. Jistě, šlo by z toho dostat i mnohem vyšší výkon, ale pak by to mělo životnost motorů pro F1 a o tom to celé je. Totéž platí pro přeplňované maloobjemové čtyřválce s tím jedním rozdílem, že nemají nevýhodu špatných úhlů tříválce. Ale o výkonech a životnosti platí totéž. ... Osobně si myslím, že to vydrží tak 150 tisíc, maximálně 200.

0/0
26.7.2014 1:45
Foto

M30i86r34o82s26l63a22v 72S84t43e39i40n53e41r 1695765218743

Měl jsem dvouválec Fiat 500 Familiare, ve čtyřech jsme jezdili třeba Praha- Katovice a líbilo se nám to. Spotřeba už tenkrát kolem 5 litrů a víc, než 90 se v dobách před D1 nikde nedalo. (1966-1968).

Méně válců je i méně tření, tím je motor úspornější. Dva válce stačí úplně! Velorex jich také neměl více a jak byl slavný!

0/0
1.8.2014 20:49

T67o41m12á42š 70Z67e33m18a14n 3505498894625

Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.

Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)

A víc bych domáci low-end neřešil.

+1/−1
17.7.2014 21:37

P93e30t90r 83N35e49s58v92a94d94b17a 2584265646709

Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.

+3/0
17.7.2014 21:40

J97a67n 23K56o12n67v90a32l16i86n25k66a 5590171591705

Proč? Ptám se, protože mám šestiválec a za blba se nepovažuji.

0/0
18.7.2014 8:33

M33i93c79h45a19l 61P56a43v37l62á81t 9723463934839

No jo, ale lide s tridnim videnim sveta, dopravu v to pocitaje, to tak proste vidi. Takze kdo ma v aute vic valcu nez oni, musi byt automaticky blb.

+3/0
18.7.2014 9:07

P54e12t61r 20N45e36s91v87a94d12b97a 2844955206819

Říká se tomu nadsázka. je celkem jedno jestli je to 4 válec, pěti, šesti či dokonce osmi. Vím jen to že řidiči aut jako je Fabie, Corsa atd. mě nijak neohrožují ani neomezují.

+1/0
18.7.2014 9:35

J98a84n 45K33o83n63v45a29l61i45n21k78a 5290481841285

Vidíte, a mě kolikrát ano. Třeba na dálnici. Buď schválně zrychlují, když je předjíždím, nebo mě předjíždí zoufale pomalu, takže kvůli nim musím zpomalit, aby se nabažili toho pocitu, že mi to nandali. Nebo také vychovávají. Jedou v předjížděcím pruhu 120 a neuhnou, protože oni jsou ti správní a já jsem pirát. Jsem dost klidný řidič, tak je nechám vyblbnout a jen co zalezou, tak kolem nich projedu a užívám si jejich vzteklé pohledy. Ale jinak, pane, nejde o auto, ale o individuum, co sedí za volantem. Mám mnoho známých, kamarádů i samotných rodinných příslušníků s víceválcovými vozidly BMW, Audi i MB a všichni jsou to klidní, spořádaní šoféři, co nikomu neškodí a jezdí defenzivně. Stejně jako já.

+2/−1
18.7.2014 10:20

B85o21h13u70s64l96a96v 23B44i40n15k83a 1429216768600

Užívám si jejich vzteklé pohledy může napsat jen opravdový inteligent - nic ve zlém ... .

0/0
19.7.2014 19:59

J33a55n 63K95o36n22v20a29l18i82n10k73a 5340571721495

Pokus o urážku přejdu. Lidé jsou různí a každému vyhovuje něco jiného. ;-)

0/0
21.7.2014 7:39

B19o83h21u72s92l48a27v 11B87i31n88k52a 1589606868490

Užívat si něčí vztek je opravdu hodně divné. To není subjektivní dojem, to je fakt.

0/0
24.7.2014 17:29

J68a59n 54K73o84n87v91a72l10i83n61k80a 5960331881865

Nejde o vztek, ale o vzteklé pohledy. Mají nohu na podlaze, sto tisíc otáček a ten gauner je stejně předjede. 8-o

0/0
25.7.2014 8:12
Foto

M67a65r73t57i98n 13K66o83u37b61e18k 3149337678706

Z kategorií, co mě teda nejčastěji ohrozí, jsou to blondýny v bílých SUV, a právě auta typu Fabie a Hjondé. Jeremy Clarkson na to má teorii, že pokud si někdo koupí takový auto, je mu jedno co řídí a tudíž je mu jedno jak řídí. Něco na tom je. Navíc v článku máte, že průměrnej věk kupců Fabie je 54 let, a protože znám lidi s Fabiema pod 30, pak logicky musí existovat i lidi ve Fabiích ve věku, kdy už by za volantem sedět neměli.

+2/0
18.7.2014 10:32

J56a94n 59K15o73n12v98a63l31i90n48k71a 5180861451135

Ano, Jeremy Clarkson má mnoho bezvadných postřehů z oblasti automobilů R^  Již dlouho postrádám seriózní psychologický průzkum, který by znázornil typ člověka s ohledem na to, jaké si koupí auto. Myslím, že bychom mohli být velmi překvapeni.

0/0
21.7.2014 7:41

J64a42n 11K83r91p85e38c 5496643924692

no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?

+1/0
17.7.2014 21:15

J45i32ř79í 86S49c42h23w14a84c46h 8278254848686

ty máš tak slaboučký startér???

Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?

0/0
21.7.2014 20:02

J12o52s66e60f 40V57a96l91a 9570533713313

pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?

0/0
17.7.2014 20:39

P82e77t70r 66N20e49s80v41a62d40b50a 2144985396949

Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....

0/−3
17.7.2014 21:43

J81i59n65d46ř26i26c25h 88Š43k71o87p33e44k 4725531740355

no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí

0/−1
17.7.2014 20:21

M25a27r59t44i43n 28K36o77v44á52ř 2151700129616

Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.

"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv

0/0
17.7.2014 20:51

J61i11n61d25ř41i90c17h 54Š14k66o87p36e94k 4315251450675

píšu subjektivně působila. Jde udělat auto sice papírově širší, ale pocitově může mít člověk pocit, že se v prudší zatáčce musí převrátit

0/0
18.7.2014 17:21

M19a65r25t88i80n 79K60o47v41á39ř 2671810729206

O subjektivní působení mi nešlo. Vaše první věta ale objektivně dokazuje, že jste článek nečetl.

+1/0
18.7.2014 17:28

T28o41m19á36š 32Z81e57m21a82n 3285698224915

Což u auta na popojíždění po městě nehraje roli, narozdíl od parkování a protahovaní se skulinami.

0/0
17.7.2014 21:28
Foto

P55e16t32r 14P62r97o84c95h15á86z72k79a 3302116762104

Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.

0/0
17.7.2014 16:48

M61i48c72h41a56l 69P94a85v94l91á63t 9203963824959

Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..

0/0
17.7.2014 16:56
Foto

P28e67t87r 15P41r18o35c15h82á87z24k22a 3532456552114

Uvidíme.Počkám až se objeví a jistě vyzkouším.Navíc si počkám na refrerence od prvních majitelů a hlavně od mechaniků v servisu.Pak se teprve rozhodnu.

0/0
17.7.2014 18:20

P79e80t21r 31N78e96s80v44a84d20b46a 2184695446739

Tak první reference jsou vždy na vše špatné.... Ale kdyby všichni čekali až se bude kterýkoliv model kterékoliv značky třeba rok prodávat tak by si je asi nikdo nikdy nekoupil.

+1/0
17.7.2014 21:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.