Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První skica nové Škody Fabie. Víme o ní všechno

Oproti stávající fabii, která je úzká a vysoká, je ta nová, která se představí za pár týdnů, nízká a široká, popisuje informátor, který viděl novou škodovku v plné parádě na vlastní oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a10r71e95k 88N98o43v81á19k 6698359948530

konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...

0/0
29.7.2014 10:41

P79e75t40r 70M41i28c27h13a40l 2710414321802

Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.

0/0
1.8.2014 10:41
Foto

M16i83r87o81s16l39a67v 16S74t66e28i23n87e62r 6738924493765

Peugeot nebo Hjundaj jsou to poslední...

+1/0
1.8.2014 20:40

B42o40h85u48s76l64a51v 24B70i48n16k97a 1379406728170

Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka  a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.

0/0
19.7.2014 19:57

P92e59t92r 36N63o95v36o47t15n19ý 2222567530650

na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.

0/0
21.7.2014 13:02

J53i20ř90í 93S97c90h93w67a16c32h 8408904678296

a to by si jako jednou za rok na dovolenou měl koupit něco super extra velkého a po dovolené to prodat? Pokud jezdí ve dvou, tak mu to malé městské vozítko může v pohodě stačit i na tu dovolenou....

0/0
21.7.2014 19:37

B98o75h38u86s49l80a68v 23B98i23n23k46a 1149486438660

A proč ne? Z hlediska pohodlí při jízdě to prostě je jak (či malinko lepší než) Fabie. Rozlámaně si nepřipadám...

0/0
24.7.2014 17:27

P52e93t70r 14M93i94c17h42a41l 2800224351522

Citigo na dovolenou? To jedině z Bystrca na Prygl. :-)

0/0
21.7.2014 19:03

J70i94ř71í 37S17c47h38w80a34c17h 8728954398216

třeba, na rozdíl od tebe, bude spát v hotelu a místo paštik si koupí jídlo v restauraci. ;-)

+1/0
21.7.2014 19:51

P77e80t61r 86M55i33c48h79a46l 2290624351132

Já si paštiky letadlem na dovolenou v hotelu nevozím, ferdo. A když jedu někam na chatu, tak i na ty paštiky dojde. Ale to je tím, že jedu do přírody a restaurace tam v okolí jaksi moc nejsou, takže si vaříme sami.

Podstatné ale bylo, že v tom nebezpečném a nepohodlném miniautě by třeba do Chorvatska dojel rozlámaný jako z žebřiňáku (pokud by tam vůbec dojel).

0/0
23.7.2014 12:33

B68o94h55u67s67l43a70v 38B27i50n18k95a 1119146858270

Pokud srovnám pohodlí Fábie a Citigo opravdu nevidím žádný rozdíl. Pro řidiče je mírně pohodlnější Citigo. A s Fábií jsem jel třeba trasu Brno - Glasgow a zpět a opravdu jsem si jak na žebřiňáku nepřipadal.

0/0
24.7.2014 17:26

P86e97t17r 63M83i38c61h78a93l 2660114141892

Ve Fabii jsem jel a proti Octavii je to žebřiňák. Citigo neznám, nejsem sebevrah, abych do toho sednul. ... Jistě, Octavia je o třídu výš, ale o tom to celé je. Je v tom místo vepředu i vzadu.

0/0
26.7.2014 1:35

D58a52v74i81d 43R68y84c77h48e14t62s68k82ý 9596391530890

Výběr robotizované převodovky Vás diskvalifikuje z jakékoliv automobilové diskuse;-D. Jinak do fábie se dává 1,4 55 nebo 59kw, nw htp a ne 50kW.

+1/0
24.7.2014 16:36

B54o29h62u61s59l30a54v 70B28i39n43k75a 1739106428660

Proč, pokud se naučíte zacházet s plynem, tak řadíte přesně kdy chcete a bez námahy a štrůtání s pákou. Nevím co se dává do Fabie dnes, já tam mám těch 50 kW (to auto stále máme).

0/0
24.7.2014 17:28

J47o68s97e43f 24N66o44v10á48k 7477927542938

je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.

+2/−1
19.7.2014 9:44

V31l35a13d22i81m50í38r 98H31a29v20r25á39n50e12k 7746146290127

ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou Rv

+1/0
18.7.2014 9:03

P44e90t40r 20N74e87s83v61a22d21b37a 2104765266609

Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.

0/0
18.7.2014 9:36

J22o50s69e87f 60Č25e18r69v76e23n14i50c15k59ý 9469724881343

Čímž by stoupla cena benzínu, protože by byl nedostatek. To byste chtěl?

0/0
1.8.2014 12:54

J90i66n86d89ř25i37c34h 96Š88k25o86p93e29k 4435971770385

hlavně problématická životnost přeplnovaného pidimotorku, který pracuje téměř nonstop minimálně na hranici svých limitů

+1/0
18.7.2014 17:11

V60í14ť25a 68K86r35u31t63i95š 1700464785127

A kde pak jen v CR pracuji miliony moturku o vykonech 30-60 kW, ktere u nas jezdi ve Skodovkach od S1000MB az po tu Fabiu/Octaviu, ve vetsine malych vozu atd.? To uz jako za hranici svych limitu, kdyz preplnovane moturky, dnes bezne 74-96kW jsou na limitu?

0/0
19.7.2014 8:09

J74i47ř47í 74S84c59h72w31a34c41h 8638624358926

vůbec netušíš, která bije. Ten "přeplňovaný pidimotůrek" je běžně provozován v otáčkách cca o 500-1000 nižších než srovnatelně výkonná atmosféra, takže ta je vlastně tomu limitu mnohem blíže ;-)

0/0
21.7.2014 19:57

P81e82t93r 69M52i36c30h85a67l 2720644141402

To se, bohužel, hluboce mýlíš. Otáčky to má sice nižší, ale vyšší tlaky způsobují vyšší opotřebení motoru. Navíc úhly klikovky díky třem válcům tomu opotřebení výrazně napomáhají.

0/0
23.7.2014 12:35

J64i36ř29í 66S86c28h86w49a48c55h 8538584478156

Tak to se bohužel mýliš, ty, Buď se bavíme o tříválcích pro Citigo (Fabii) a to jsou atmosféry, takže žádné extra tlaky se nekonají.

Nebo se budeme bavit o "přeplňovaných pidimotůrcích" co u škody začínají u 1,2TSI a to jsou 4vály, takže tam se zase nekonají ty tvoje úhly klikovky.

0/0
24.7.2014 20:45

P17e35t72r 61M15i60c42h49a79l 2110104921512

Pravda je, že jsem dal dvě věci dohromady, ale jen co se týká Škodovky. Jinak přeplňované tříválce už se do aut montují.

Ale i tak, litrový tříválec s výkonem 55 kW opravdu pracuje na hranici svých možností. Jistě, šlo by z toho dostat i mnohem vyšší výkon, ale pak by to mělo životnost motorů pro F1 a o tom to celé je. Totéž platí pro přeplňované maloobjemové čtyřválce s tím jedním rozdílem, že nemají nevýhodu špatných úhlů tříválce. Ale o výkonech a životnosti platí totéž. ... Osobně si myslím, že to vydrží tak 150 tisíc, maximálně 200.

0/0
26.7.2014 1:45
Foto

M80i88r79o73s19l80a29v 18S94t15e74i75n44e48r 6528424363495

Měl jsem dvouválec Fiat 500 Familiare, ve čtyřech jsme jezdili třeba Praha- Katovice a líbilo se nám to. Spotřeba už tenkrát kolem 5 litrů a víc, než 90 se v dobách před D1 nikde nedalo. (1966-1968).

Méně válců je i méně tření, tím je motor úspornější. Dva válce stačí úplně! Velorex jich také neměl více a jak byl slavný!

0/0
1.8.2014 20:49

T21o15m31á23š 59Z94e21m59a52n 3965258554275

Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.

Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)

A víc bych domáci low-end neřešil.

+1/−1
17.7.2014 21:37

P65e93t75r 15N60e68s81v43a76d27b95a 2214305976859

Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.

+3/0
17.7.2014 21:40

J70a22n 89K16o52n60v88a87l30i67n38k83a 5620591381315

Proč? Ptám se, protože mám šestiválec a za blba se nepovažuji.

0/0
18.7.2014 8:33

M91i48c87h18a81l 67P42a90v73l54á15t 9443863344119

No jo, ale lide s tridnim videnim sveta, dopravu v to pocitaje, to tak proste vidi. Takze kdo ma v aute vic valcu nez oni, musi byt automaticky blb.

+3/0
18.7.2014 9:07

P39e96t35r 87N39e17s19v12a65d76b16a 2554465316839

Říká se tomu nadsázka. je celkem jedno jestli je to 4 válec, pěti, šesti či dokonce osmi. Vím jen to že řidiči aut jako je Fabie, Corsa atd. mě nijak neohrožují ani neomezují.

+1/0
18.7.2014 9:35

J28a83n 48K94o14n72v41a88l13i12n79k97a 5410971541545

Vidíte, a mě kolikrát ano. Třeba na dálnici. Buď schválně zrychlují, když je předjíždím, nebo mě předjíždí zoufale pomalu, takže kvůli nim musím zpomalit, aby se nabažili toho pocitu, že mi to nandali. Nebo také vychovávají. Jedou v předjížděcím pruhu 120 a neuhnou, protože oni jsou ti správní a já jsem pirát. Jsem dost klidný řidič, tak je nechám vyblbnout a jen co zalezou, tak kolem nich projedu a užívám si jejich vzteklé pohledy. Ale jinak, pane, nejde o auto, ale o individuum, co sedí za volantem. Mám mnoho známých, kamarádů i samotných rodinných příslušníků s víceválcovými vozidly BMW, Audi i MB a všichni jsou to klidní, spořádaní šoféři, co nikomu neškodí a jezdí defenzivně. Stejně jako já.

+2/−1
18.7.2014 10:20

B10o94h66u98s86l37a70v 97B24i82n46k31a 1419756228940

Užívám si jejich vzteklé pohledy může napsat jen opravdový inteligent - nic ve zlém ... .

0/0
19.7.2014 19:59

J69a88n 35K31o94n91v30a38l96i18n31k85a 5590191761145

Pokus o urážku přejdu. Lidé jsou různí a každému vyhovuje něco jiného. ;-)

0/0
21.7.2014 7:39

B20o31h15u59s79l32a96v 90B22i49n80k30a 1369206568370

Užívat si něčí vztek je opravdu hodně divné. To není subjektivní dojem, to je fakt.

0/0
24.7.2014 17:29

J89a83n 38K52o71n33v58a18l74i38n11k77a 5150841481155

Nejde o vztek, ale o vzteklé pohledy. Mají nohu na podlaze, sto tisíc otáček a ten gauner je stejně předjede. 8-o

0/0
25.7.2014 8:12
Foto

M16a41r21t19i69n 62K25o47u90b43e18k 3549207988126

Z kategorií, co mě teda nejčastěji ohrozí, jsou to blondýny v bílých SUV, a právě auta typu Fabie a Hjondé. Jeremy Clarkson na to má teorii, že pokud si někdo koupí takový auto, je mu jedno co řídí a tudíž je mu jedno jak řídí. Něco na tom je. Navíc v článku máte, že průměrnej věk kupců Fabie je 54 let, a protože znám lidi s Fabiema pod 30, pak logicky musí existovat i lidi ve Fabiích ve věku, kdy už by za volantem sedět neměli.

+2/0
18.7.2014 10:32

J86a60n 92K95o74n79v33a41l86i72n96k83a 5500301281845

Ano, Jeremy Clarkson má mnoho bezvadných postřehů z oblasti automobilů R^  Již dlouho postrádám seriózní psychologický průzkum, který by znázornil typ člověka s ohledem na to, jaké si koupí auto. Myslím, že bychom mohli být velmi překvapeni.

0/0
21.7.2014 7:41

J36a10n 74K24r93p97e46c 5676363684902

no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?

+1/0
17.7.2014 21:15

J60i37ř24í 13S96c74h36w24a27c22h 8888734348816

ty máš tak slaboučký startér???

Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?

0/0
21.7.2014 20:02

J98o34s46e71f 77V73a27l72a 9570813543443

pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?

0/0
17.7.2014 20:39

P84e17t87r 23N35e68s16v88a72d13b71a 2684105186249

Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....

0/−3
17.7.2014 21:43

J11i72n47d36ř50i42c93h 73Š98k94o58p93e73k 4875791420585

no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí

0/−1
17.7.2014 20:21

M61a89r28t35i13n 86K30o67v44á18ř 2951610779716

Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.

"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv

0/0
17.7.2014 20:51

J68i59n21d70ř84i43c27h 93Š52k23o23p23e39k 4205211250845

píšu subjektivně působila. Jde udělat auto sice papírově širší, ale pocitově může mít člověk pocit, že se v prudší zatáčce musí převrátit

0/0
18.7.2014 17:21

M33a39r19t48i27n 94K79o96v85á27ř 2681150339976

O subjektivní působení mi nešlo. Vaše první věta ale objektivně dokazuje, že jste článek nečetl.

+1/0
18.7.2014 17:28

T22o31m33á88š 44Z61e26m93a97n 3415678474155

Což u auta na popojíždění po městě nehraje roli, narozdíl od parkování a protahovaní se skulinami.

0/0
17.7.2014 21:28
Foto

P21e88t56r 19P55r28o33c71h32á68z33k50a 3632416732974

Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.

0/0
17.7.2014 16:48

M25i58c87h28a25l 11P91a15v30l76á63t 9673383404779

Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..

0/0
17.7.2014 16:56
Foto

P80e79t89r 67P18r38o17c23h85á98z35k89a 3622106472804

Uvidíme.Počkám až se objeví a jistě vyzkouším.Navíc si počkám na refrerence od prvních majitelů a hlavně od mechaniků v servisu.Pak se teprve rozhodnu.

0/0
17.7.2014 18:20

P30e52t95r 82N82e78s28v89a20d95b51a 2884785646649

Tak první reference jsou vždy na vše špatné.... Ale kdyby všichni čekali až se bude kterýkoliv model kterékoliv značky třeba rok prodávat tak by si je asi nikdo nikdy nekoupil.

+1/0
17.7.2014 21:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.