- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...
Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.
Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.
na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.
je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.
ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou
Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.
Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.
Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)
A víc bych domáci low-end neřešil.
Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.
no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?
ty máš tak slaboučký startér???
Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?
pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?
Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....
no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí
Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.
"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv
Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.
Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..
v době, kdy už jezdí po silnici se někdo začne vytahovat se skicou?