Diskuze

První skica nové Škody Fabie. Víme o ní všechno

Oproti stávající fabii, která je úzká a vysoká, je ta nová, která se představí za pár týdnů, nízká a široká, popisuje informátor, který viděl novou škodovku v plné parádě na vlastní oči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

M50a42r68e44k 35N91o41v90á76k

29. 7. 2014 10:41

konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...

0 0
možnosti
PM

Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.

0 0
možnosti
Foto

Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka  a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.

0 0
možnosti
Foto

na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.

0 0
možnosti
JN

je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.

2 1
možnosti
VH

ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou Rv

1 0
možnosti
PN

Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.

0 0
možnosti
TZ

Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.

Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)

A víc bych domáci low-end neřešil.

1 1
možnosti
PN

Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.

3 0
možnosti
JK

J82a85n 20K10r55p60e71c

17. 7. 2014 21:15

no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?

1 0
možnosti
JS

ty máš tak slaboučký startér???

Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?

0 0
možnosti
JV

J19o73s85e78f 32V55a47l86a

17. 7. 2014 20:39

pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?

0 0
možnosti
PN

Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....

0 3
možnosti

no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí

0 1
možnosti
MK

Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.

"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.

0 0
možnosti
MP

Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..

0 0
možnosti
SS

v době, kdy už jezdí po silnici se někdo začne vytahovat se skicou?

0 0
možnosti