Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ojeté BMW 5 stále umí nadchnout, ale něco to stojí

Už před jedenácti lety skončila výroba BMW řady 5, mezi znalci a vývojáři automobilky označovaná jako generace E39. Bylo to jedno z nejlepších aut, jaká kdy u BMW vznikla, a i dnes umí příjemně překvapit. Navíc jejich ceny začínají na několika desítkách tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Malokdy prispivam do diskusi, ale nektere nazory na tento clanek me opravdu donutily vyslovit svuj nazor. Sam vlastnim BMW (myslete si co chcete, me je to uplne jedno), ale v zivote jsem nedostal pokutu za rychlou nebo bezohlednou jizdu (tuk tuk :-) ), jezdim podle predpisu a snazim se byt ohleduplny k ostatnim ridicum (nelepim se jim na zad atd.). Kup starsiho BMW neni o tom, ze chcete BMW nebo, alespon ne u me, ale u me je to treba proto, ze se me to auto proste libi a ze v motorech neni remen ale retez. Za penize srovnatelne s ojetinou BMW z te doby, muzu mit dneska nove auto tak akorat nejakou korejskou jebku v zakladu .... s kterou na dalnici pojedu 120 a budu mit pomalu smrt v ocich a pocit, ze mam zivot pred ocima a ze se to mozna rozpadne ... motoricky to bude mozna nejakej trivalec s vykonem houpaciho kone a kdyz budu chtit nekoho opravdu predjet, abych si vzal dalekohled, jestli tam nahodou na ty rovince v dalce neco fakt nejede .... Moje volba byla jasna, po prvnim svezeni v tom BMW jsem vedel ze je to ono, kdo se jednou svezl, uzna, ze ty auta jsou kvalitne udelany a ze to je predevsim o pocitu v tom aute, dalsi kapitola je kvalita vyroby tehda  a dnes .... argument se spotrebou je naprosti mimo misu, kdo mel BMW vi, ze se s tim da v pohode jezdit za solidni spotrebu jako se pise v clanku, kdyz se ale slapne na plyn tak si to neco veme .... ty koniky musite nejak nakrmit .... rozdil proti novemu autu s 55kW je ten, ze kdyz v nem slapnete na ten plyn, tak se proste nic nestane .... ono je rozdil mit 55kW nebo 150kW. Myslim ze jsem se rozepsal az dost, ale nemuzu si odpustit podledni poznamku, neni to o aute nebo jeji znacce, je to o ridici, ja sem taky potkal na silnici spoustu bezohlednejch hejsku v passatech, oktavkach, feliciich ... ano ... ve feliciiich .... a nerikam ze za to muze VW, nebo skodovka ... je to vzdycky jen a jen o ridici ... vzdycky!

3 0
možnosti
VZ

Měl jsem tuhle pětku čtyři roky,najel jsem s ní 120 tisíc kilometrů a prodal.Příští rok kupuji další,protože E60 mě nenadchla...

3 0
možnosti
JK

Zajímavý článek. Mám 530dA Touring. Koupil jsem ho od známého za 40. Za 70 uvedl do skvělého stavu. Než si koupit za 110 tisíc novější socku volil jsem takto. Někdo souhlasí, někdo ne. Přesednutí do dnešních tuctovek nižší střední je vždy překvapujícím zážitkem. Nejsem ani cigán, ani klištovkář ani nic podobného popisovaného. Jezdím vždy přiměřeně situaci a nikoho neohrožuji. Daleko víc debílků vídám v oktávkách a fábkách než v podobně starých BMW. Ono totiž nejde o auto, ale o řidiče.

6 0
možnosti
JH

J98o12s14e22f 67H51á64b

21. 8. 2014 11:45

koupit dobrou ojetou E39 je problém. Raději bych si koupil E39 ojetou, ale kvalitní železo, než drahý nový auto. Na pravidelné ježdění je to nejlepší. Teď jezdím E46 a můj mechanik z Vrchlabí mi říká. Raději E39 za 60 tis +  další investicí, než nové. Tuto auta jsou vlastně jednoduchý a pokud tomu dáváte dobré palivo a spravný olej, tak není co řešit. Auto najede vesele 600tis za normální peníz za údržbu.

3 0
možnosti
MK

to ale řekne každý soukromý mechanik. Oni potřebují opravovat, aby měli co jíst :-)

3 0
možnosti
PS

Na M5 byla legendární reklama s Madonnou a Clivem Owenem, doporučuji najít na youtube jako M5 Commercial MadonnaR^ bylo to pro mě dlouhou dobu snové vozidlo

3 0
možnosti
MK

celá tahle série je super. Ale ta s Madonnou byla hodně vtipná :-). Jen tam přehnali ten skok. Prý po něm museli vyměnit auto, protože to podvozek nevydržel. Ono, které 2 tunové auto by to sneslo;-D;-D

1 0
možnosti
MZ

Poslední pořádna řada BMW byla E34. Pak už následovaly jen prusery.

1 2
možnosti
Foto

Mě se to auto vždy líbilo.Bohužel jsem ho nikdy neměl.Párkrát jsem ho řídil a svezení paráda.Dneska bych ho ani nechtěl.Nejen pro to že je to opravdu staroch se spoustou problémů,spíše proto,že s ním už jezdí snad jen Rómové hrající si na velké machry a pár mladých bláznů,kteří si potřebují něco dokázat.Svého času to však byla opravdu parádní kára.

6 5
možnosti
RH

Mohu se zdvořile zeptat, jaké máte přibližovadlo?

1 0
možnosti
AJ

Tenhle bavorák je pro mě nejhezčí auto z produkce BMW a líbil by se mi. Sice by nebyl problém si ho koupit a budu litovat, že jsem to nikdy neudělal, ale holt pro mě by to bylo jen zbytečný auto pro radost (a k tomuto účelu už mám terénní toyotu). Přeci jen už není nejmladší a pokud bych holdovat sportovnějším limuzínám což není můj případ, asi bych volil ošklivější novější model který jde sehnat v parádním stavu za slušné prachy a četl jsem, že prý je to nejlepší 5 BMW všech dob i když není tak krásné jako E39. E39 bude můj nesplněný sen o BMW, který si nechci pokazit koupí olítaného vraku do kterého bych se vysypal.

1 0
možnosti
LN

L45u72k78a12s 71N78o49v20a55k

20. 8. 2014 19:31

Nejlepsi byla E34, E39 byl dozvuk kvality, ale budiz. E60 uz je moderni pastro na kterym se setrilo kde de dalo( jeste prvni rocniky vyuzivajici benzinove motory z E39 se daj akceptovat, cim novejsi tim vetsi prusvih).

2 0
možnosti

Poslední fortelný BMW. Ve verzi 530 benzín i dnes neurazí. Ale že by 528 jezdili za 7 kombinovaně, to opravdu ani omylem :-)

0 1
možnosti
VT

ale BMW to určitě rádo potvrdí, těch 7 na 100 :D

0 1
možnosti
PL

P94e26t77r 89L55a87n70d28a

20. 8. 2014 22:43

Zajímavý článek, ale tady by to chtělo spíš doplnit článek o předface common rail a detaily M5.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...