Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VW má chuť na Fiat, spekuluje německý tisk. Firmy to popírají

Vlastníci italské automobilové skupiny Fiat Chrysler popřeli zprávu německých médií, podle níž s nimi jednala německá automobilová skupina Volkswagen o možném převzetí společnosti. Informace s odvoláním na nejmenované zdroje z firemního prostředí přinesl dnes na svém webu německý měsíčník Manager Magazin s tím, že k případné dohodě o ceně mají obě strany stále daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M29i43r98o88s15l10a32v 47S80t11e21i55n93e49r 1825585338303

FIAT byl značkou, s kterou jsem začínal. Fiat 500 Familiare ovšem vešel i do rodinné kroniky, to auto nás vozilo s malými dětmi po tehdejší ČSSR a Slezsku. Zažilo i ruskou okupaci v srpnu 1968.

Později jsem měl i Fiat 850, po něm italský Fiat 124S, se čtyřmi světly vpředu.

Motory ovšem docela solidní, jenom pod zadkem to začalo rezavět už na prospektu.

Výhodou FIATů byly levné součástky, později jsem měl Citroena 2 CV, to jsem zíral. Třeba kontakty do rozdělovače stály u Citroena pětinásobek, co stály do Fiata.

0/0
19.7.2014 23:57
Foto

M62i50r20o71s13l55a13v 51S47t72e85i16n27e29r 1375295768663

Ale musím doplnit: dceři jsem za maturitu koupil Fiat Panda, po 50 tisících byl tak vymletý, jako Škoda 1000MB. Poté dostala VW Golfa I., ten držel opravdi do 260 tisíc km skoro bez opravy. Jenom na emise se muset přestavět, potom zase na slušný výkon zpět.

Volksfiatovič je už dávno na spadnutí- italské ceny a německá solidnost by zde udělaly divy.

0/0
20.7.2014 0:01

P46a10v28e58l 90Š78e16d29l16b56a86u66e54r 7448491472165

Německá solidnost? Tak proč se mi německé věci kazily? Už je nekupuju. Kávovar, fukar na listí, provzdušňovač, dva VW po sobě... Jen pračka Miele drží, jinak bída a o autech ani nemluvím, velmi špatná zkušenost a nepohodlí... Jak už jsem někde psal, německá kvalita není, jen marketing. Tedy, pokud pojmem "kvalita" myslím vlastnost výrobku, že je chytře vyrobený a vydrží. Raději si koupím českou kvalitu, s tou mám mnohem lepší zkušenosti, třeba Narex...

0/0
20.7.2014 21:30


J76a89r57o40s53l84a63v 62D58r60o73b82n91ý 6286748727257

nemyslím si, že FIAT je zrovna na prodej. Po koupi Chrysleru se mu finančně začíná dařit ( hlavně v USA ) a na nějaký lidovýwágen se může ......

+2/0
17.7.2014 17:07

T13o59m40á65š 82M49a55c64e79j28k50a 6661792227597

Obe znácky by z toho meli prospech, ale nám zakaznikum by se asi dost snizila pestrost nabidky. Fiat dela dobra auta, ale neumi je proste prodat. Jakou aktivitu v marketingu projevuje ceske zastoupeni? Skoro zadnou. A napriklad "nove" Bravo by se u nas mohlo prodavat dobre, kdyby o něm lidi vedeli.

0/0
17.7.2014 16:44

D39a29n35i91e25l 64S95c42h27n41i45t24z38e21r 5931384321266

jestly to nebude spolehlivosti fiatu:-/

0/−1
19.7.2014 1:12

L45a13d27i58s90l56a14v 39A97n82t39o20š 7168133788684

Zase ty omsele plky.

0/0
19.7.2014 17:07

D50a43n19i41e79l 37S78c87h85n65i23t12z17e34r 5411444691756

spíše fakta na ze života

0/0
20.7.2014 0:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.