Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW má chuť na Fiat, spekuluje německý tisk. Firmy to popírají

Vlastníci italské automobilové skupiny Fiat Chrysler popřeli zprávu německých médií, podle níž s nimi jednala německá automobilová skupina Volkswagen o možném převzetí společnosti. Informace s odvoláním na nejmenované zdroje z firemního prostředí přinesl dnes na svém webu německý měsíčník Manager Magazin s tím, že k případné dohodě o ceně mají obě strany stále daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M35i71r27o58s67l60a48v 78S36t17e25i64n34e81r 6418954153755

FIAT byl značkou, s kterou jsem začínal. Fiat 500 Familiare ovšem vešel i do rodinné kroniky, to auto nás vozilo s malými dětmi po tehdejší ČSSR a Slezsku. Zažilo i ruskou okupaci v srpnu 1968.

Později jsem měl i Fiat 850, po něm italský Fiat 124S, se čtyřmi světly vpředu.

Motory ovšem docela solidní, jenom pod zadkem to začalo rezavět už na prospektu.

Výhodou FIATů byly levné součástky, později jsem měl Citroena 2 CV, to jsem zíral. Třeba kontakty do rozdělovače stály u Citroena pětinásobek, co stály do Fiata.

0/0
19.7.2014 23:57
Foto

M72i55r26o31s72l11a27v 23S79t47e28i42n81e96r 6828204203255

Ale musím doplnit: dceři jsem za maturitu koupil Fiat Panda, po 50 tisících byl tak vymletý, jako Škoda 1000MB. Poté dostala VW Golfa I., ten držel opravdi do 260 tisíc km skoro bez opravy. Jenom na emise se muset přestavět, potom zase na slušný výkon zpět.

Volksfiatovič je už dávno na spadnutí- italské ceny a německá solidnost by zde udělaly divy.

0/0
20.7.2014 0:01

P52a63v33e35l 10Š14e58d87l46b40a28u72e19r 7298871682525

Německá solidnost? Tak proč se mi německé věci kazily? Už je nekupuju. Kávovar, fukar na listí, provzdušňovač, dva VW po sobě... Jen pračka Miele drží, jinak bída a o autech ani nemluvím, velmi špatná zkušenost a nepohodlí... Jak už jsem někde psal, německá kvalita není, jen marketing. Tedy, pokud pojmem "kvalita" myslím vlastnost výrobku, že je chytře vyrobený a vydrží. Raději si koupím českou kvalitu, s tou mám mnohem lepší zkušenosti, třeba Narex...

0/0
20.7.2014 21:30

J12a74r13o98s25l41a53v 79D10r59o93b35n28ý 6816238707267

nemyslím si, že FIAT je zrovna na prodej. Po koupi Chrysleru se mu finančně začíná dařit ( hlavně v USA ) a na nějaký lidovýwágen se může ......

+2/0
17.7.2014 17:07

T52o51m52á47š 55M22a72c83e64j86k94a 6171382987537

Obe znácky by z toho meli prospech, ale nám zakaznikum by se asi dost snizila pestrost nabidky. Fiat dela dobra auta, ale neumi je proste prodat. Jakou aktivitu v marketingu projevuje ceske zastoupeni? Skoro zadnou. A napriklad "nove" Bravo by se u nas mohlo prodavat dobre, kdyby o něm lidi vedeli.

0/0
17.7.2014 16:44

D23a53n79i44e17l 25S36c32h78n55i98t53z64e62r 5281574141116

jestly to nebude spolehlivosti fiatu:-/

0/−1
19.7.2014 1:12
Foto

L92a76d46i25s15l56a62v 39A25n60t53o58š 7718713608494

Zase ty omsele plky.

0/0
19.7.2014 17:07

D73a12n77i63e11l 25S29c72h91n55i68t18z31e45r 5381904151446

spíše fakta na ze života

0/0
20.7.2014 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.