Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW má chuť na Fiat, spekuluje německý tisk. Firmy to popírají

Vlastníci italské automobilové skupiny Fiat Chrysler popřeli zprávu německých médií, podle níž s nimi jednala německá automobilová skupina Volkswagen o možném převzetí společnosti. Informace s odvoláním na nejmenované zdroje z firemního prostředí přinesl dnes na svém webu německý měsíčník Manager Magazin s tím, že k případné dohodě o ceně mají obě strany stále daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M38i30r71o97s88l85a48v 26S28t67e87i12n63e51r 6188734373835

FIAT byl značkou, s kterou jsem začínal. Fiat 500 Familiare ovšem vešel i do rodinné kroniky, to auto nás vozilo s malými dětmi po tehdejší ČSSR a Slezsku. Zažilo i ruskou okupaci v srpnu 1968.

Později jsem měl i Fiat 850, po něm italský Fiat 124S, se čtyřmi světly vpředu.

Motory ovšem docela solidní, jenom pod zadkem to začalo rezavět už na prospektu.

Výhodou FIATů byly levné součástky, později jsem měl Citroena 2 CV, to jsem zíral. Třeba kontakty do rozdělovače stály u Citroena pětinásobek, co stály do Fiata.

0/0
19.7.2014 23:57
Foto

M57i47r92o87s35l71a73v 19S86t37e10i74n61e47r 6898934173985

Ale musím doplnit: dceři jsem za maturitu koupil Fiat Panda, po 50 tisících byl tak vymletý, jako Škoda 1000MB. Poté dostala VW Golfa I., ten držel opravdi do 260 tisíc km skoro bez opravy. Jenom na emise se muset přestavět, potom zase na slušný výkon zpět.

Volksfiatovič je už dávno na spadnutí- italské ceny a německá solidnost by zde udělaly divy.

0/0
20.7.2014 0:01

P79a28v71e62l 23Š60e48d59l69b33a75u60e29r 7168621132755

Německá solidnost? Tak proč se mi německé věci kazily? Už je nekupuju. Kávovar, fukar na listí, provzdušňovač, dva VW po sobě... Jen pračka Miele drží, jinak bída a o autech ani nemluvím, velmi špatná zkušenost a nepohodlí... Jak už jsem někde psal, německá kvalita není, jen marketing. Tedy, pokud pojmem "kvalita" myslím vlastnost výrobku, že je chytře vyrobený a vydrží. Raději si koupím českou kvalitu, s tou mám mnohem lepší zkušenosti, třeba Narex...

0/0
20.7.2014 21:30

J56a71r50o94s10l34a78v 97D21r26o53b16n50ý 6216698437197

nemyslím si, že FIAT je zrovna na prodej. Po koupi Chrysleru se mu finančně začíná dařit ( hlavně v USA ) a na nějaký lidovýwágen se může ......

+2/0
17.7.2014 17:07

T92o19m22á93š 34M41a48c75e11j50k42a 6351172927217

Obe znácky by z toho meli prospech, ale nám zakaznikum by se asi dost snizila pestrost nabidky. Fiat dela dobra auta, ale neumi je proste prodat. Jakou aktivitu v marketingu projevuje ceske zastoupeni? Skoro zadnou. A napriklad "nove" Bravo by se u nas mohlo prodavat dobre, kdyby o něm lidi vedeli.

0/0
17.7.2014 16:44

D57a71n43i31e66l 14S79c92h91n64i12t44z94e52r 5291214161276

jestly to nebude spolehlivosti fiatu:-/

0/−1
19.7.2014 1:12
Foto

L20a23d52i89s80l31a40v 11A28n97t82o46š 7718133328424

Zase ty omsele plky.

0/0
19.7.2014 17:07

D57a77n77i48e75l 14S23c25h30n39i32t96z53e32r 5811384361186

spíše fakta na ze života

0/0
20.7.2014 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.