- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
FIAT byl značkou, s kterou jsem začínal. Fiat 500 Familiare ovšem vešel i do rodinné kroniky, to auto nás vozilo s malými dětmi po tehdejší ČSSR a Slezsku. Zažilo i ruskou okupaci v srpnu 1968.
Později jsem měl i Fiat 850, po něm italský Fiat 124S, se čtyřmi světly vpředu.
Motory ovšem docela solidní, jenom pod zadkem to začalo rezavět už na prospektu.
Výhodou FIATů byly levné součástky, později jsem měl Citroena 2 CV, to jsem zíral. Třeba kontakty do rozdělovače stály u Citroena pětinásobek, co stály do Fiata.
Ale musím doplnit: dceři jsem za maturitu koupil Fiat Panda, po 50 tisících byl tak vymletý, jako Škoda 1000MB. Poté dostala VW Golfa I., ten držel opravdi do 260 tisíc km skoro bez opravy. Jenom na emise se muset přestavět, potom zase na slušný výkon zpět.
Volksfiatovič je už dávno na spadnutí- italské ceny a německá solidnost by zde udělaly divy.
nemyslím si, že FIAT je zrovna na prodej. Po koupi Chrysleru se mu finančně začíná dařit ( hlavně v USA ) a na nějaký lidovýwágen se může ......
Obe znácky by z toho meli prospech, ale nám zakaznikum by se asi dost snizila pestrost nabidky. Fiat dela dobra auta, ale neumi je proste prodat. Jakou aktivitu v marketingu projevuje ceske zastoupeni? Skoro zadnou. A napriklad "nove" Bravo by se u nas mohlo prodavat dobre, kdyby o něm lidi vedeli.
jestly to nebude spolehlivosti fiatu