Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jaguar se chystá na premiéru XE. Má nové motory a kokpit budoucnosti

Britská automobilka Jaguar Land Rover v indických rukou vzkvétá. Firma se teď připravuje na spuštění výroby nejmenšího sedanu XE. Ten dostane jako první zcela novou řadu motorů Ingenium. Firma však také myslí do budoucnosti a představuje koncepty, které změní ovládání kokpitu auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90l20a49s96t41i97m70i61l 95P80e28t55r 4179308728894

Stejne nechápu proc to resite stejne ho mít nebudete😃

0/−2
23.7.2014 9:50

A96l77e68x77a80n55d98r 44K68o74s52t84k87a 5709436479746

Staré (tedy opravdu krásné) Jaguáry nestojí víc než ojetá Fabie.

0/0
23.7.2014 10:28

J55a69n 38M37o53h41y82l37a 6312329819371

Ty jaguáry co stojí jako ojetá Fabie jsou celkem šastný, když dojedou z jednoho konce Prahy na druhý bez návštěvy servisu. Jako všechny veterány, tím spíš ty britské.

+2/0
23.7.2014 13:20


S31v12a25t40o58p45l20u15k 37S66i55l84n73ý 4352466799808

Jaguar je nejlepší!

0/0
23.7.2014 9:46

M60a59r44e62k 52K46a85l50i59n32a 3279164755298

Proč všichni řeší nějaký počet válců? Mně zajímá zrychlení /z různých rychlostí/ a maximálka, co je motoru týká... Proč řešit kolik válců???

+1/0
23.7.2014 9:00

A75l60e58x48a41n31d43r 96K33o27s32t25k73a 5369526579966

Ono to kupodivu docela souvisí. Počet válců se projevuje jednak na kultivovanosti projevu motoru, dvak na výkonové křivce. 3,4,5 válec o stejném objemu se prostě bude chovat jinak, mít jiný krouák, jinou spotřebu..

0/0
23.7.2014 9:11

M93a25r88e75k 77K65a39l89i98n23a 3929974615478

Ty nízkoválcové motory na tom ovšem se zrychlením ani se spotřebou nijak špatně nejsou, ale jsou přesto terčem kritiky...

+2/0
23.7.2014 9:17

A79l33e24x86a15n57d46r 63K36o26s40t37k71a 5589966129356

Pravda, mě by tam spíš vadil celkový objem, který se prostě vymakaností nahradit nedá.

0/0
23.7.2014 9:22

M81a58r63e35k 60K71a82l69i74n91a 3539964205348

Ale co si představit pod tím "celkovým dojmem"?C pOKUD MOTOR DOBŘE AKCELERUJE, JEDE RYCHLE A NEŽERE VÍC ENŽ JE ZDRÁVO, TAK KDE JE JAKÝ SKUTEČNÝ PROBLÉM?

+1/0
23.7.2014 9:24

S33v62a36t56o28p42l19u39k 98S73i39l88n71ý 4452506939798

čti lépe ;-)

+1/0
23.7.2014 9:52

A91l95e87x21a49n97d21r 28K61o40s26t39k65a 5929656259916

Impotent také tvrdí, že je jeho výkon v posteli v pořádku.. Menší objemy vyžadují například jakostnější palivo, netrpí se žádné odchylky, vyšší tlaky turba chtějí jakostnější materiály, motor vydrží mnohem méně kilometrů atd. Ale na první pohled je to fajn.

+1/0
23.7.2014 10:27

A16l73e44x12a77n68d25r 52K59o88s94t71k98a 5469296809216

JAguár. Sporák, past na dvounohé kočky.. A dvoulitrový motor. Už to vidím, jak z tohoto pseudoeko šílenství vzejde doba, kdy bude nejzábavnějším autem TATA nano.

+1/−1
23.7.2014 7:13

V61l10a31s23t82i64m24i38l 66T12e92n98c42e80r 4720720797380

Jaguár - tříhrnek??? To snad ne. Nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního.:-/

+2/0
23.7.2014 6:57

J75a59r77o23m37í72r 68K88r18á26l 4560619924969

Inu - svět se v pr...l obrací.  Kdy s tím příjde VW u Veyronu ? ;-);-D

+3/0
23.7.2014 7:15

J64i92ř77í 33S19c29h73w21a66c31h 8528264188326

Když to vezme do rukou Kutrapálí, tak Angláni jen mrkají ....;-)

+4/0
23.7.2014 1:28

S97v29a18t52o31p42l47u72k 58S54i92l56n97ý 4802156189958

Proč by měli angláni mrkat? Tata je obrovský konglomerát, zabývající se vším možným a Jaguar je pro ně výstavní skříň, tak do něj lejou obrovské prachy a Angláni mají konečně volné ruce udělat z Jaguaru prvotřídní automobilku ;-)

0/0
23.7.2014 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.