Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaguar se chystá na premiéru XE. Má nové motory a kokpit budoucnosti

Britská automobilka Jaguar Land Rover v indických rukou vzkvétá. Firma se teď připravuje na spuštění výroby nejmenšího sedanu XE. Ten dostane jako první zcela novou řadu motorů Ingenium. Firma však také myslí do budoucnosti a představuje koncepty, které změní ovládání kokpitu auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V22l23a44s37t68i32m91i81l 83P32e54t61r 4449918448814

Stejne nechápu proc to resite stejne ho mít nebudete😃

0/−2
23.7.2014 9:50

A66l81e77x85a59n34d96r 21K75o28s35t79k97a 5639886199596

Staré (tedy opravdu krásné) Jaguáry nestojí víc než ojetá Fabie.

0/0
23.7.2014 10:28

J40a25n 50M30o78h85y69l14a 6452559339171

Ty jaguáry co stojí jako ojetá Fabie jsou celkem šastný, když dojedou z jednoho konce Prahy na druhý bez návštěvy servisu. Jako všechny veterány, tím spíš ty britské.

+2/0
23.7.2014 13:20

S24v36a93t76o28p63l75u15k 50S74i87l25n32ý 4602496959228

Jaguar je nejlepší!

0/0
23.7.2014 9:46

M82a29r42e44k 11K13a76l93i61n87a 3959184805238

Proč všichni řeší nějaký počet válců? Mně zajímá zrychlení /z různých rychlostí/ a maximálka, co je motoru týká... Proč řešit kolik válců???

+1/0
23.7.2014 9:00

A78l72e13x61a90n40d12r 79K10o22s14t19k65a 5379346969276

Ono to kupodivu docela souvisí. Počet válců se projevuje jednak na kultivovanosti projevu motoru, dvak na výkonové křivce. 3,4,5 válec o stejném objemu se prostě bude chovat jinak, mít jiný krouák, jinou spotřebu..

0/0
23.7.2014 9:11

M45a72r91e62k 35K89a72l22i33n27a 3829654755798

Ty nízkoválcové motory na tom ovšem se zrychlením ani se spotřebou nijak špatně nejsou, ale jsou přesto terčem kritiky...

+2/0
23.7.2014 9:17

A96l68e60x18a52n28d98r 57K64o19s12t29k29a 5409916469486

Pravda, mě by tam spíš vadil celkový objem, který se prostě vymakaností nahradit nedá.

0/0
23.7.2014 9:22

M69a63r69e59k 44K88a60l53i82n40a 3489674225298

Ale co si představit pod tím "celkovým dojmem"?C pOKUD MOTOR DOBŘE AKCELERUJE, JEDE RYCHLE A NEŽERE VÍC ENŽ JE ZDRÁVO, TAK KDE JE JAKÝ SKUTEČNÝ PROBLÉM?

+1/0
23.7.2014 9:24

S23v34a42t16o49p15l29u81k 77S28i86l17n81ý 4592166699428

čti lépe ;-)

+1/0
23.7.2014 9:52

A30l85e78x22a12n15d29r 61K79o98s64t68k87a 5599896529896

Impotent také tvrdí, že je jeho výkon v posteli v pořádku.. Menší objemy vyžadují například jakostnější palivo, netrpí se žádné odchylky, vyšší tlaky turba chtějí jakostnější materiály, motor vydrží mnohem méně kilometrů atd. Ale na první pohled je to fajn.

+1/0
23.7.2014 10:27

A88l93e86x33a51n40d29r 87K85o50s72t36k16a 5119466229976

JAguár. Sporák, past na dvounohé kočky.. A dvoulitrový motor. Už to vidím, jak z tohoto pseudoeko šílenství vzejde doba, kdy bude nejzábavnějším autem TATA nano.

+1/−1
23.7.2014 7:13

V27l81a43s16t21i28m22i54l 69T16e63n22c88e67r 4960640917700

Jaguár - tříhrnek??? To snad ne. Nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního.:-/

+2/0
23.7.2014 6:57

J82a19r77o55m59í34r 25K63r56á34l 4720979274569

Inu - svět se v pr...l obrací.  Kdy s tím příjde VW u Veyronu ? ;-);-D

+3/0
23.7.2014 7:15

J89i41ř17í 18S82c76h75w74a78c81h 8348644748956

Když to vezme do rukou Kutrapálí, tak Angláni jen mrkají ....;-)

+4/0
23.7.2014 1:28

S81v74a71t23o40p34l38u88k 49S35i83l81n94ý 4632646299958

Proč by měli angláni mrkat? Tata je obrovský konglomerát, zabývající se vším možným a Jaguar je pro ně výstavní skříň, tak do něj lejou obrovské prachy a Angláni mají konečně volné ruce udělat z Jaguaru prvotřídní automobilku ;-)

0/0
23.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.