- Napite nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV sluby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejne nechĂĄpu proc to resite stejne ho mĂt nebudeteđ
Staré (tedy opravdu krásné) Jaguáry nestojí víc ne ojetá Fabie.
Proč vichni řeí nějaký počet válců? Mně zajímá zrychlení /z různých rychlostí/ a maximálka, co je motoru týká... Proč řeit kolik válců???
Ono to kupodivu docela souvisí. Počet válců se projevuje jednak na kultivovanosti projevu motoru, dvak na výkonové křivce. 3,4,5 válec o stejném objemu se prostě bude chovat jinak, mít jiný krouák, jinou spotřebu..
JAguár. Sporák, past na dvounohé kočky.. A dvoulitrový motor. U to vidím, jak z tohoto pseudoeko ílenství vzejde doba, kdy bude nejzábavnějím autem TATA nano.
Jaguár - tříhrnek??? To snad ne. Nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního.
Inu - svět se v pr...l obrací. Kdy s tím příjde VW u Veyronu ?
Kdy to vezme do rukou Kutrapálí, tak Angláni jen mrkají ....
Proč by měli angláni mrkat? Tata je obrovský konglomerát, zabývající se vím moným a Jaguar je pro ně výstavní skříň, tak do něj lejou obrovské prachy a Angláni mají konečně volné ruce udělat z Jaguaru prvotřídní automobilku