- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proč teda auta mohou jezdit více když je u nás povoleno stejně maximálně 130
Nevím, nemám tenhle segment až tak zmapovaný, ale nejúžasnější mi na tomto "strojku" připadá jeho hmotnost, protože se mi tak nějak vybavuje, že podobně výkonná konkurence bude mít tak okolo dvou metráků a více....
Není to zrovna moje krevní skupina,ale je to krása.Určitě by stálo za to si ji vyzkoušet.Osobně dávám přednost boxerům od BMW.
Tohle patří do zkušených rukou, chyby ta mašina neodpouští, nádherná je a radost to sedlat ovšem když to jede!!.... Pravdou je, že kvalita BMW v motorkách v posledních letech pokulhává. Už ty mašiny nevydrží to co před 10 lety. Problémy s elektronikou a jejich kardany jsou taky samý problém. A cena, za luxus se platí... Ale jak říkám, je radost to řídit, když to funguje jak má..
Právě, že na tomhle je umění chybu vyrobit, s tou elektrikou. Plynu se netřeba bát, akorát na brzdy to chce opatrněji.
Klobouk dolů nad motorařinou, 200 koní z atmosférického jednolitru...
Nevím proč, ale jako by idnes bylo zaměřené čistě na německé stroje (auto/moto). Pan redaktor opominul ještě připomenout to, proč u bmw tyto motorky vznikly. Je to jen kvůli tomu, že chtěli mít SBK stroj, který konkuruje ostatním. Takže udělali SBK speciál a pak to dali do větší výroby, aby splnili pravidla o množství/rok. Takže na to, že to je okruhová motorka nic extra. Japonci se na 300 dostali hódně dávno, s váhou podvozkem řízením a designem si pro změnu neškrtne na italské dravce. Když už teda kucí děláte takové motorky, dejte do nich něco extra, co vás rozliší. Abych si koupil rychlou motorku, nepotřebuji dávat 700 tisíc, když od japonců budu mít 2-3 podobně rychlé motorky. A běžný uživatel rozdíl 180-190 koní opravdu nerozezná
300 jede každá druhá motorka už 10 let, ale o tom to není. Je to využitelnosti výkonu, ovladatelnosti, kontrole. A ačkoliv jsem na tomhle nejel (a nebo právě proto), určitě bych neříkal, že si to na Italy neškrtne. A to mám třeba Ducati opravdu rád.
Na me je ty elektroniky uz prilis moc. . Ale Brambory odvedli dost prace. To se jim neupre.. Ovsem cenovka je toho důkazem. .
ve WSBK pred 10 lety tohle jezdilo, ZX10R mela 175 koni, uprava pro WSBK samozrejme vic a nizsi hmotnost i nez tohle a pres 300 uz jely japonsky seriovky v minulym tisicileti, jen to pak dobrovolne uskrtili kvuli hrozbe zakazu v EU, pricemz nyni na to prave BMW nejvic kasle (vc. emisnich/hlukovych limitu v USA), docela paradox
ale vyborna motorka , o tom zadna vubec v 2010 kdyz prislo prvni S1000RR tak vzalo japoncum vitr z plachet.