Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová Mazda 2 je o pořádný kus větší. První fotky jsou venku

S dvojkou je to jak na houpačce. Krabicovitá první Mazda 2 byla praktické prostorné auto. Druhá generace byla úplně jiná, radikálně se zmenšila, shodila kila a stala se jedním z nejmenších aut své kategorie. Třetí vydání zas povyroste. A o pořádný kus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K71a75m90i85l 43Ř18e26h80á34k 4399854895529

Vypadá moc hezky jak vzhledem, tak i technickými parametry.

0/0
22.7.2014 10:21

R87a94d37i63m 17S40v82o69b95o13d24a 9773209436542

je usmevne, ze v tom aute bude mozna vic mista jako v starsich oktavkach, u kterych byla snaha nacpat je do stredni tridy

+5/−3
21.7.2014 18:53

J31i98ř44í 12S48c28h13w83a93c61h 8568404358136

co je na tom úsměvného, to je běžný vývoj. Auta se neustále "nafukují", prostory se neustále optimalizují. takže auta která se ještě nevyrábějí budou prostornější než ta co se dnes vyrábí a ty jsou prostornější, než ta co se konstruovala před 15 lety a ty jsou prostornější než ty co vznikla před 30 lety. Dnešní Fiat 500 poskytuje posádce na předních sedadlech mnohem více prostoru, než Golf 1. - 2.g.

+4/−3
21.7.2014 19:17


P93e40t55r 76J20a30n51o71š 5475971380575

U oktávek je hlavní to, že v kufru vozíte půl kubíku vzduchu, prostor pro posádku není důležitý :-)

0/0
26.7.2014 13:43

M47a74r71t75i18n 32K73o71n59e34č94n83ý 3500344849215

R^ U mě jednoznačně palec nahoru za základní motor 1,3 (62kW) Skyactiv: jednoduchý, nenáročný, spolehlivý. Většina výrobců snižuje objemy svých pohonných jednotek a přidává k nim přeplňování, japonci se objedou i bez něj.

+10/−1
21.7.2014 18:03

J42i11ř60í 98S56c65h11w72a68c10h 8108224128586

hmm, rozhodně se nejedná o nic jednoduchého, ve smyslu, že se to snadno opraví šroubovákem a kladivem ;-)

+2/0
21.7.2014 19:20

J61a45n 72M90o80h37y21l27a 6532339659621

Přesně. Navíc ani spolehlivost nemusí být zázračná, vzhledem k tomu, že je v rámci snahy vyhnout se přeplňování použito dosti "nových" řešení a vše je hnáno k limitu účinnosti.

0/0
22.7.2014 0:35

T53o69m44á71š 36J84u45r40e38č45k47a 3383102809723

Mazda měla pověst spolehlivého auta, bohužel to bylo už před 15 lety.

0/−3
22.7.2014 6:46

A98l17e17š 32L61e68w10i72c58k20i 5595539561988

Někdy si přečti Autotip, kde po 100 000 km rozeberou káru do šroubku, Mazda tam pravidelně okupuje špici žebříčku a to je podotýkám německý časopis...

+1/0
22.7.2014 9:46

J25a57n 37M42o93h22y41l37a 6962739249761

Po 100 000 km s profesionálními řidiči a autorizovaným servisem hned poté co vyskočí sebemenší problém. Zajímavé? Bezpochyby ano. Reálně vypovídající? Pouze omezeně. Opět to, co píšu níže - dokáže naznačit pouze značně nespolehlivá auta. Ani to ne zcela, i v prémiovém segmentu se prostě dá čas od času narazit na nepovedenější kus. Ostatně, už i v tom 100 000 km testu se objevilo problémové auto, které v jiné statistice samotného ADACu dopadlo výrazně lépe.

0/0
23.7.2014 2:18

A70l30e26š 97L43e89w98i63c22k19i 5455119141938

Já reagoval pouze na výrok čtenáře, že Mazda měla tuto pověst před 15 lety.Dle mých zkušeností a poznatků i mých známých není důvod nevěřit poctivé japonské technice i v současnosti.Jinak pochopitelně rozumím úskalí testů na 100 000 km, vím, že se jedná jen a pouze o ten jeden konkrétní kus,ale je i v dnešní době dost řidičů, kteří se ke svému autu chovají slušně a dopřejí jim např. značkový servis, jako tito tzv. profesionální řidiči.

0/0
23.7.2014 8:47

J52a96n 84M60o75h41y87l41a 6232879199951

Pověst nepověst - poznat lze akorát skutečně nespolehlivý vůh, protože ten se bude rozbíjet všem. Spolehlivá auta nelze určit, nebot žádná statistika, která by brala v úvahu veškeré parametry ovlivňující spolehlivost neexistuje. Samotné provedení od výrobce je možná 50% úspěchu. Zbytek padá na frekvenci a kvalitu servisu, jízdní styl řidičů, povětrnostní vlivy, kvalitu povrchu....

0/0
22.7.2014 12:19

A16l67e40š 70L20e42w17i83c96k79i 5555609751688

Pověst se těžce získává a lehce ztrácí, mít 4x Mazdu a doplňovat jen vodu do ostřikovačů + měnit olej, to už je myslím pádný důkaz. A auta byla užívána více řidiči - toť vše k tématu spolehlivost...

0/0
24.7.2014 9:27

O53n91d85ř15e21j 36L37e10v69ý 7440520456977

Mazda poslední dobou nejhezčí design a body sbírá i za motory R^

+20/0
21.7.2014 16:56

J81o87s39e17f 37Č87i47h83á40k 7321519980136

Souhlas

+3/0
21.7.2014 17:18

L92i30b95o72r 50P34o83l16á86k 9952546185769

Mně se ty nové Mazdy nelíbí,za motory ovšem R^

0/0
21.7.2014 22:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.