Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Mazda 2 je o pořádný kus větší. První fotky jsou venku

S dvojkou je to jak na houpačce. Krabicovitá první Mazda 2 byla praktické prostorné auto. Druhá generace byla úplně jiná, radikálně se zmenšila, shodila kila a stala se jedním z nejmenších aut své kategorie. Třetí vydání zas povyroste. A o pořádný kus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K14a80m59i58l 51Ř61e20h82á45k 4859914245979

Vypadá moc hezky jak vzhledem, tak i technickými parametry.

0/0
22.7.2014 10:21

R68a48d37i35m 76S15v60o74b56o91d96a 9673719526262

je usmevne, ze v tom aute bude mozna vic mista jako v starsich oktavkach, u kterych byla snaha nacpat je do stredni tridy

+5/−3
21.7.2014 18:53

J12i16ř59í 24S49c66h23w59a34c19h 8768654668146

co je na tom úsměvného, to je běžný vývoj. Auta se neustále "nafukují", prostory se neustále optimalizují. takže auta která se ještě nevyrábějí budou prostornější než ta co se dnes vyrábí a ty jsou prostornější, než ta co se konstruovala před 15 lety a ty jsou prostornější než ty co vznikla před 30 lety. Dnešní Fiat 500 poskytuje posádce na předních sedadlech mnohem více prostoru, než Golf 1. - 2.g.

+4/−3
21.7.2014 19:17

P11e89t64r 54J60a64n15o85š 5185111920585

U oktávek je hlavní to, že v kufru vozíte půl kubíku vzduchu, prostor pro posádku není důležitý :-)

0/0
26.7.2014 13:43

M14a56r88t61i89n 79K19o92n79e38č35n76ý 3730414549885

R^ U mě jednoznačně palec nahoru za základní motor 1,3 (62kW) Skyactiv: jednoduchý, nenáročný, spolehlivý. Většina výrobců snižuje objemy svých pohonných jednotek a přidává k nim přeplňování, japonci se objedou i bez něj.

+10/−1
21.7.2014 18:03

J13i26ř98í 49S92c70h55w11a42c23h 8218864218266

hmm, rozhodně se nejedná o nic jednoduchého, ve smyslu, že se to snadno opraví šroubovákem a kladivem ;-)

+2/0
21.7.2014 19:20

J96a58n 30M90o62h66y69l71a 6282969569731

Přesně. Navíc ani spolehlivost nemusí být zázračná, vzhledem k tomu, že je v rámci snahy vyhnout se přeplňování použito dosti "nových" řešení a vše je hnáno k limitu účinnosti.

0/0
22.7.2014 0:35

T33o72m63á87š 79J28u19r25e81č91k11a 3533642429113

Mazda měla pověst spolehlivého auta, bohužel to bylo už před 15 lety.

0/−3
22.7.2014 6:46

A86l29e76š 67L31e81w63i40c76k55i 5825789871298

Někdy si přečti Autotip, kde po 100 000 km rozeberou káru do šroubku, Mazda tam pravidelně okupuje špici žebříčku a to je podotýkám německý časopis...

+1/0
22.7.2014 9:46

J40a96n 12M91o29h46y81l47a 6532439919761

Po 100 000 km s profesionálními řidiči a autorizovaným servisem hned poté co vyskočí sebemenší problém. Zajímavé? Bezpochyby ano. Reálně vypovídající? Pouze omezeně. Opět to, co píšu níže - dokáže naznačit pouze značně nespolehlivá auta. Ani to ne zcela, i v prémiovém segmentu se prostě dá čas od času narazit na nepovedenější kus. Ostatně, už i v tom 100 000 km testu se objevilo problémové auto, které v jiné statistice samotného ADACu dopadlo výrazně lépe.

0/0
23.7.2014 2:18

A94l43e15š 57L76e36w29i64c81k52i 5515389351908

Já reagoval pouze na výrok čtenáře, že Mazda měla tuto pověst před 15 lety.Dle mých zkušeností a poznatků i mých známých není důvod nevěřit poctivé japonské technice i v současnosti.Jinak pochopitelně rozumím úskalí testů na 100 000 km, vím, že se jedná jen a pouze o ten jeden konkrétní kus,ale je i v dnešní době dost řidičů, kteří se ke svému autu chovají slušně a dopřejí jim např. značkový servis, jako tito tzv. profesionální řidiči.

0/0
23.7.2014 8:47

J69a41n 85M41o96h49y31l95a 6502939979611

Pověst nepověst - poznat lze akorát skutečně nespolehlivý vůh, protože ten se bude rozbíjet všem. Spolehlivá auta nelze určit, nebot žádná statistika, která by brala v úvahu veškeré parametry ovlivňující spolehlivost neexistuje. Samotné provedení od výrobce je možná 50% úspěchu. Zbytek padá na frekvenci a kvalitu servisu, jízdní styl řidičů, povětrnostní vlivy, kvalitu povrchu....

0/0
22.7.2014 12:19

A44l95e28š 48L74e43w75i53c86k29i 5355299781558

Pověst se těžce získává a lehce ztrácí, mít 4x Mazdu a doplňovat jen vodu do ostřikovačů + měnit olej, to už je myslím pádný důkaz. A auta byla užívána více řidiči - toť vše k tématu spolehlivost...

0/0
24.7.2014 9:27

O58n32d46ř86e55j 73L66e38v76ý 7490610226457

Mazda poslední dobou nejhezčí design a body sbírá i za motory R^

+20/0
21.7.2014 16:56

J51o55s97e91f 20Č58i25h91á33k 7451439770186

Souhlas

+3/0
21.7.2014 17:18

L62i80b14o49r 16P66o62l50á90k 9972596625479

Mně se ty nové Mazdy nelíbí,za motory ovšem R^

0/0
21.7.2014 22:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.