Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Mazda 2 je o pořádný kus větší. První fotky jsou venku

S dvojkou je to jak na houpačce. Krabicovitá první Mazda 2 byla praktické prostorné auto. Druhá generace byla úplně jiná, radikálně se zmenšila, shodila kila a stala se jedním z nejmenších aut své kategorie. Třetí vydání zas povyroste. A o pořádný kus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K52a95m54i48l 17Ř64e94h65á69k 4189304645959

Vypadá moc hezky jak vzhledem, tak i technickými parametry.

0/0
22.7.2014 10:21

R29a25d50i40m 50S58v84o82b74o92d62a 9233749146692

je usmevne, ze v tom aute bude mozna vic mista jako v starsich oktavkach, u kterych byla snaha nacpat je do stredni tridy

+5/−3
21.7.2014 18:53

J81i41ř32í 34S56c70h49w10a63c31h 8228654318876

co je na tom úsměvného, to je běžný vývoj. Auta se neustále "nafukují", prostory se neustále optimalizují. takže auta která se ještě nevyrábějí budou prostornější než ta co se dnes vyrábí a ty jsou prostornější, než ta co se konstruovala před 15 lety a ty jsou prostornější než ty co vznikla před 30 lety. Dnešní Fiat 500 poskytuje posádce na předních sedadlech mnohem více prostoru, než Golf 1. - 2.g.

+4/−3
21.7.2014 19:17

P95e21t14r 33J21a43n48o67š 5985411550535

U oktávek je hlavní to, že v kufru vozíte půl kubíku vzduchu, prostor pro posádku není důležitý :-)

0/0
26.7.2014 13:43

M58a77r13t91i35n 42K59o34n82e38č84n95ý 3180354789245

R^ U mě jednoznačně palec nahoru za základní motor 1,3 (62kW) Skyactiv: jednoduchý, nenáročný, spolehlivý. Většina výrobců snižuje objemy svých pohonných jednotek a přidává k nim přeplňování, japonci se objedou i bez něj.

+10/−1
21.7.2014 18:03

J86i18ř38í 92S62c94h78w80a57c88h 8638704318246

hmm, rozhodně se nejedná o nic jednoduchého, ve smyslu, že se to snadno opraví šroubovákem a kladivem ;-)

+2/0
21.7.2014 19:20

J41a90n 78M12o21h71y96l70a 6952799169951

Přesně. Navíc ani spolehlivost nemusí být zázračná, vzhledem k tomu, že je v rámci snahy vyhnout se přeplňování použito dosti "nových" řešení a vše je hnáno k limitu účinnosti.

0/0
22.7.2014 0:35

T14o66m35á17š 25J85u63r33e79č89k12a 3613892639983

Mazda měla pověst spolehlivého auta, bohužel to bylo už před 15 lety.

0/−3
22.7.2014 6:46

A31l43e46š 77L87e13w68i95c93k26i 5155239171278

Někdy si přečti Autotip, kde po 100 000 km rozeberou káru do šroubku, Mazda tam pravidelně okupuje špici žebříčku a to je podotýkám německý časopis...

+1/0
22.7.2014 9:46

J25a22n 57M85o66h89y21l54a 6502729769161

Po 100 000 km s profesionálními řidiči a autorizovaným servisem hned poté co vyskočí sebemenší problém. Zajímavé? Bezpochyby ano. Reálně vypovídající? Pouze omezeně. Opět to, co píšu níže - dokáže naznačit pouze značně nespolehlivá auta. Ani to ne zcela, i v prémiovém segmentu se prostě dá čas od času narazit na nepovedenější kus. Ostatně, už i v tom 100 000 km testu se objevilo problémové auto, které v jiné statistice samotného ADACu dopadlo výrazně lépe.

0/0
23.7.2014 2:18

A96l43e51š 87L26e22w57i71c74k37i 5595119271928

Já reagoval pouze na výrok čtenáře, že Mazda měla tuto pověst před 15 lety.Dle mých zkušeností a poznatků i mých známých není důvod nevěřit poctivé japonské technice i v současnosti.Jinak pochopitelně rozumím úskalí testů na 100 000 km, vím, že se jedná jen a pouze o ten jeden konkrétní kus,ale je i v dnešní době dost řidičů, kteří se ke svému autu chovají slušně a dopřejí jim např. značkový servis, jako tito tzv. profesionální řidiči.

0/0
23.7.2014 8:47

J45a69n 41M89o20h71y56l16a 6642779539751

Pověst nepověst - poznat lze akorát skutečně nespolehlivý vůh, protože ten se bude rozbíjet všem. Spolehlivá auta nelze určit, nebot žádná statistika, která by brala v úvahu veškeré parametry ovlivňující spolehlivost neexistuje. Samotné provedení od výrobce je možná 50% úspěchu. Zbytek padá na frekvenci a kvalitu servisu, jízdní styl řidičů, povětrnostní vlivy, kvalitu povrchu....

0/0
22.7.2014 12:19

A33l73e86š 75L92e72w11i80c16k35i 5545159101918

Pověst se těžce získává a lehce ztrácí, mít 4x Mazdu a doplňovat jen vodu do ostřikovačů + měnit olej, to už je myslím pádný důkaz. A auta byla užívána více řidiči - toť vše k tématu spolehlivost...

0/0
24.7.2014 9:27

O65n44d51ř87e62j 56L68e73v53ý 7510230596617

Mazda poslední dobou nejhezčí design a body sbírá i za motory R^

+20/0
21.7.2014 16:56

J14o59s90e77f 72Č43i50h88á82k 7841989440856

Souhlas

+3/0
21.7.2014 17:18

L10i45b85o20r 24P36o89l28á16k 9212636755249

Mně se ty nové Mazdy nelíbí,za motory ovšem R^

0/0
21.7.2014 22:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.