- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je usmevne, ze v tom aute bude mozna vic mista jako v starsich oktavkach, u kterych byla snaha nacpat je do stredni tridy
co je na tom úsměvného, to je běžný vývoj. Auta se neustále "nafukují", prostory se neustále optimalizují. takže auta která se ještě nevyrábějí budou prostornější než ta co se dnes vyrábí a ty jsou prostornější, než ta co se konstruovala před 15 lety a ty jsou prostornější než ty co vznikla před 30 lety. Dnešní Fiat 500 poskytuje posádce na předních sedadlech mnohem více prostoru, než Golf 1. - 2.g.
U mě jednoznačně palec nahoru za základní motor 1,3 (62kW) Skyactiv: jednoduchý, nenáročný, spolehlivý. Většina výrobců snižuje objemy svých pohonných jednotek a přidává k nim přeplňování, japonci se objedou i bez něj.
hmm, rozhodně se nejedná o nic jednoduchého, ve smyslu, že se to snadno opraví šroubovákem a kladivem
Mazda poslední dobou nejhezčí design a body sbírá i za motory