Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi dostanou turbo roztáčené elektromotory a 48voltovou síť

Automobilka Audi představila dva koncepty pohonných jednotek TDI, které využívají zajímavou technickou novinku. Jejich turbodmychadla totiž mohou roztáčet elektromotorky, čímž je eliminována prodleva nástupu turba. Audi počítá se zařazením této novinky do sériové výroby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91a63d82e63k 22P66a32s94t38o63r 3166435776743

Vítej další problematická součástko pro národ kde běžný člověk s průměrným platem musí nakupovat a udržovat vozidlo o průměrném stáří 10 let. R^R^R^

+2/−7
29.8.2014 12:21

O55t30o 62V71o21d73i44č82k13a 7454357399518

jistě, Audi to vyvinulo hlavně kvůli českému trhu...

+3/−1
29.8.2014 12:33

J54i28ř15í 16N50o50v22o39t78n15ý 7148572

Komu se nelení, tomu se zelení. ;-)

+1/0
29.8.2014 13:02

J89a92n 96Č24á45p 5661100122274

No tak pro tyhle lidi co popisujete, to opravdu není...

+1/0
29.8.2014 13:07
Foto

F45i22l23i93p 19K46a80š19t59á46n37e81k 2259776764322

Jak vite, ze bude problematicka? Dnesni auta jsou nasobne spolehlivejsi nez ta před 30ti lety.

A sam mam doma auto stare 17 let a není o moc jiné nez ta dnesni. Stejne sekvencni vstrikovani, klima, cele v elektrice, vymenil jsem jen audio, to poskočilo ze vseho nejvic dopředu. A to je to, na co vas dnesni auta lakaji: monitory, USB, WiFi, MP3,...

A tohle auto ma 540tisic km a jezdi a jezdi. Stejne spolehlive jako auta nova. Protože ten rozhodujici zlom nastal před 20ti lety s prichodem elektroniky do aut. Ta je narozdil od mechanických soucastek téměř vecna. Jen z ni mají všichni strach. Zbytecne.

Myslim, ze tento systém audi nebo jiny podobny v autech za par let bude bezny. Dnes uz mame vykonu azazaz, takze ted se muze vice snižovat spotřeba. Ona ta 10 nebo 20 let stara auta mají totiž vykon jako sportovni speciály před 30 nebo 40 lety. A ridi je amateri.

+1/−2
29.8.2014 13:49

J56o65s91e65f 44N76o25v57a23k 5318792476678

Toho auta se držte. Výměna dvou řidících jednotek pro ovládśni bočních dveří u rok staré VW Caravelle 70k. Řídící jednotky jsou tam na každý uprdnutí. Až to auto nebude v záruce, tak půjde.

0/0
29.8.2014 15:51

J67i78ř34í 36S34c18h15w91a21c40h 8148404308286

výměna dvou řídících jednotek za 70 korun? To není drahé...

Řídící jednotka na ovládání dveří? K čemu je to dobré?

A když je to auto ještě v záruce tak proč jsi těch 70 korun platil? ;-)

0/−2
29.8.2014 20:43

J67o75s74e73f 25N30o90v87a10k 5188462816688

70k = 70 tisíc. Vzhledem k zomu, že je to v záruce, šlo to na vrub automobilky. Je to na elektrické otvevírání bočních dveří. Kolik podobných pastí tam čeká po záruce lepší nevědět. A podobně ke to u každýho elektronikou přecpanýho auta (skoro všechna nová).

+3/0
29.8.2014 22:16

J96i64n80d87ř65i43c50h 90Š66k13o55p90e68k 4705401450355

to si povíme za 30let. Pokud budou tedy auta dnešní produkce v provozu ;-D

0/0
29.8.2014 18:27

J34i23ř57í 56S81c47h56w64a26c76h 8798774268896

a proč by měla být dnešní auta za třicet let v provozu? Vždyť dnes jsou ty 30 letá auta co jsou "v pravidelném provozu"  neskutečně smradlavé zlo.

0/0
29.8.2014 20:48

T51o49m18á37š 40J52u47r96e79č37k11a 3723292829553

Už jen z toho důvodu, že se dnes jezdí mnohem více a dál, chtěl bych vidět Fávo s půl mega na kontě stále v provozu. Tím jsem chtěl říct, že dnešní auta najezdí za 5-10let to samé co auto r.v. před 30 lety za těch 30let.

0/0
1.9.2014 9:55

P58e60t52r 74N29e21s67v20a49d81b42a 2404115266729

Pro cca 80% uživatelů kteří se neumí ke klasickému turbu chovat to naopak peníze ušetří.

+1/0
29.8.2014 18:51

J85i64ř48í 29D62v13o14ř82á49k 5368433308550

Sice opravuji náklaďáky , ale dobrá auta už dělali.Zlom nastal s příchodem EURO 3 .Jak elektronické , tak mechanické součástky šly z kvalitou dolů .

0/0
29.8.2014 20:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.