Diskuze
VIDEO: Jízda musí být pohodlná a ladná, velí parník na kolech
Děkujeme za pochopení.
J38i81ř14í 36B13o77č51e75k
Na starý opel se nejspíš zapomenout nedá, dnešní opelford ale nikdo nechce. Stejně VWaudi, to je směšné. Pro jednodušší jedince ale dostatečné.
J57a39n 61N19o98v10á40k
ty jsi asi velký odborník, tak mi vysvětli co má opel společnýho s fordem, to by mě fakt zajímalo
J46a49r82o30s12l32a90v 33Z39a86h83r81a72d20n17í59č46e67k
Prostě nádhera, ne každý se sleduje skvělé řazení a zrychlení a nejvyšší luxus. Rozhodně bych v tom měl lepší pocit při jízdě, než ve spotřebním autě. Jsem spokojený s autem bez elektroniky, které ovládám já sám bez kecání něčeho, co do auta nepatří.
R44a46d40e38k 98L23u85k90á77š
40 let starý Opel jezdí jako dnešní auta? To je pan redaktor překvapen, že už tehdy měla auta volant a motor?
M84i96c78h24a86l 65K85r14č61á68l
Pan redaktor se evidentně minul povolání. Jako spisovatel románů by vydělal víc.
J28i32ř46í 58V73o48g29e95l
Ač jsem sám staromilec a v garáži mi nějaké vykopávky, jež já nazývám veterány, stojí, tak v rámci objektivity musím uznat, že nová auta na rozdíl od těch starých (jak tu někteří diskutéři uvádí skutečných) neschnijou po pěti letech provozu a nemají problém s nájezdem v řádu mnoha set tisíc kilometrů. Ony ty starší kousky jsou pastva pro oči, ale sami byste v tom už nechtěli hltat dnešní porce kilometrů a měnit každých 5 000 olej, neustále řešit postupující rez a hlavně se v tom nedejbože nabourat.
J77a65k49u78b 25F50e63i63f98a17r
Mohu s vámi suhlasit snad jen ohledně té koroze. Ono totiž všechno bylo poplatné době. Tehdy nebylo v provozu tolik aut, tedy i na silnicích vznikalo méně kritických situací. Každý výrobek neobjel třikrát zeměkouli než s dostal až k vám a kvůli každé ptákovině se necestovalo stovky km.
A co se týká nájezdu...no ty dnenší pidimotory s turby a stovky tisíc najetých kilometrů....taky se mi to moc nezdá
J16o80s38e59f 33C65í77s64a91ř
byl tu článek o stejným typu, ale jiným kousku http://auto.idnes.cz/opel-commodore-01e-/auto_ojetiny.aspx?c=A140701_174729_auto_ojetiny_fdv
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.