Diskuze

Šílený nápad na superautomobilku VW-Fiat dává smysl

Nechali se unést nadšením z vítězství ve fotbalovém mistrovství světa, komentoval ironicky kapitán globálního autokoncernu Fiat Chrysler (FCA) Sergio Marchionne spekulace o tom, že si německý koncern VW dělá na jím vedenou firmu zálusk. Podle odborníků to až tak šílený nápad, jak to na první pohled vypadá, není.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, doufejme, že se VW poučil z chyb Porsche a neudělá stejnou blbost...

0 0
možnosti

No konečně! Myslím, že je na čase, aby se vlastníci akcií pochybného koncernu FCA zbavili co nejdříve. VW prostě jede a Fiat je a vždy bude druhořadé zboží. Navíc vyrábí pouze malá auta, v jiných třídách nemá co nabídnout. A oslavovaný 500 ...tak to je opravdu parodie na auto, především ty jeho deriváty 500L a dokonce SUV, hrůza. Bohužel to odnesla i Alfa a zejména Lancia, což byla značky s úžasnou historií, nicméně za posledních 10 let nenabídli nic, za co by mělo smysl utratit poměrně nemalé peníze.

0 1
možnosti

Souhlas s většinou diskutujících - některé Fiaty jsou opravdu lepší než některá auta koncernu VW.

1 1
možnosti

Špatné by to nebylo, VW dělá velmi dobrá auta.

1 0
možnosti

První samonosná karoserie - Lancia Lambda (1922)

První sériové variabilní časování ventilů - Alfa Romeo Spider 2.0L (1980)

První přímovstřikový diesel v osobním autě - Fiat Croma (1988)

První commonrail diesel v osobním autě - Alfa Romeo 156 (1997)

Lancia + Fiat - 13x vítěz týmů MS Rally značek

U drobných věcí který se můžou pokazit si nemá cenu dělat iluze, na VW i na FIATu je to Bosch a pravděpodobnost závady je u obou stejná. U důležitějších technologických částí je na tom prachbídně spíš VW. Trpí snad Fiat 1.2 stejnými kolapsy rozvodů jako šicí stroj 1.2 HTP? Trpí snad Fiatí 1.4 T-Jet kolapsy rozvodů a turbodmychdel jako TSI?  A stejně se najde mraky pitomců kteří budou tvrdit, že je Fiat odpad...

4 3
možnosti

To že je Fiat odpad snad nikdo nemyslí vážně. Pravdou je že vše s čím fFat přišel první pak kdokoliv dělal lépe než oni a to je fakt. Problémy s řetězovými rozvody neřeší pouze Koncern VW, ale třeba taky BMW tedy i MINI.  PSA už si taky prošel svoje. Na vině není paradoxně ani jedna automobilka, ale subdodavatel řetězů....

5 0
možnosti

"I přes velkou snahu to německému koncernu moc nešlo mezi malými auty."

To je trochu silné tvrzení - Brouk nebo Golf je co? Notabene, když si VW udělal výlet do opravdu velkých aut s Phaetonem, tak si nabil čumák..

2 1
možnosti

Tak mluví se o přítomnosti a současný brouk a už vůbec golf nejsou malá auta. Jinak jde o koncern a tam má v segmentu velkých aut jiné značky, které to táhnou.

1 0
možnosti

Spojení a italského designu a německé preciznosti nezní špatně. Jediné co mi u Italů vadí je jejich odfláknuté zpracování.  Je to děs bída a utrpení;-(

5 1
možnosti

J82i80ř80í 49K22o88č33í

26. 7. 2014 22:18

Pane Nesvadbo mám Mercedes z roku 1965 - křídlo,měl jsem Fiata 850SC r.v 1968,mám naprosto neznámou italskou značku OSI,zpracování úžasné,původní interier jak nový,Mercedes absolutní repase nejhorší interier.

1 2
možnosti

J48a39n 36L63a86k83o90m36ý

26. 7. 2014 19:16

To je zase znalců, jak je Fiat nespolehlivej, jak to v zimě nenastartuje. Pod tím ti italové asi topí, že s tím jezdí i do Alp a mě to nějaký nadpřirozeno dělalo taky, když jsem měl Mareu. -20 nebyl vůbec žádnej problém, měla najeto 550 000, než jsem se s ní setkal se sloupem a vždycky dojela. Asi nějakej chybnej kus.

Většina má asi zdroj jedna paní povídala a nebo srovnává svoje nový se sousedovic po x majitelích, pak to asi žádná sláva nebude.

Stejně tak Alfa, pokud to koupí někdo nový a stará se o to jak má, nemá problém a má z toho auta radost. Holt Alfa za 50 000 z bazaru s nejasnou minulostí a olejem z Kauflandu se prostě sr** bude. Ale to nejen Alfa.

Mimochodem v Praze je půjčovna fuj fuj italskej aut na ještě větší fuj, fuj CNG a s Puntama nemají problémy a to s tím jezdí, kdo si to zaplatí - asi taktéž udělali někde chybu při výrobě.

2 2
možnosti

J69i47ř63í 84K33o11č81í

26. 7. 2014 18:26

Pokud je p.Piechovi 78 tak už je to senilní blázen,který závidí Fiatu výbornej tah s americkým trhem. Prodeje Fiatu rostou-řada 500,panda jsou skvělý auta.Diskutující co si chválej a kupujou koktávie,vw,audi jsou nešťastníci co je baví se stále válet pod autem-je to nekonečnej příběh turbo,hlava spojka,ramena......Velice se těším s čím novým příde ALFA.

Před dvěma lety jsem například prodal Fiata 850 SC z roku 1968.Motor točil 8tisíc otáčk.Úžasný auto a vyrazit z něj 170 žádný problém.Na tom autě nikdo nic nedělal,to pouze jezdilo.Dnes je součástí sbírky.

3 2
možnosti

Názov koncernu Volksfiat by mohol byť celkom zaujímavý... ;-D

Koncern VW má dlhodobo veľmi silný záujem získať Alfu-Romeo. Taliani sa však vyslovili, že mu je nikdy nepredajú.

Viem si ale predstaviť situáciu, že by Nemci kúpil celý koncern Fiat, vyzobali by z neho hrozienka v podobe Alfy-Romeo, Jeepu a Ferrari (s tým Ferrrari by to asi také jednoduché nebolo), a zvyšok - teda Fiat a ďalší odpad :-) by predali napr. Číňanom...

3 2
možnosti

takže výdělečný odpad by jako prodali a nechali by si Alfu... neděláte ekonomické analýzy pro českou vládu?

3 0
možnosti