Diskuze

Mercedes C: nový kombík jede nejlíp na benzin

Nejmenší klasický model stuttgartské značky s pohonem zadní nápravy přijíždí jako fešácké kombi. Okouzlí hladkým svezením, musíte ale vybrat tu správnou verzi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P55e48t44r 89F41e18i77g18l

31. 7. 2014 10:13

Nejsem "kombikovej" fanda, ale tohle je moc hezký R^

0 0
možnosti

"stoosmdesátka na německé dálnici se pak díky skvělé směrové stabilitě a slušnému odhlučnění jeví jako stotřicítka"

Ha, páni redaktoři jeli poprvé v autě střední třídy? Poprvé v Mercedesu? Prvotřídní blábol.

1 0
možnosti

Že s těmi hybridy všichni tolik nadělají? Spotřebu to má stejnou jako auto s normálním motorem a je to zbytečně těžší a komplikovanější. Navíc energeticky náročnější na výrobu a tudíž to nechává výrazně větší ekologickou stopu než klasické auto.

0 0
možnosti

No jo... zvenku vypadají všechna auta velmi podobně... Skutečný ROZDÍL poznáte, až když si sednete dovnitř!  ;-) R^ V

0 0
možnosti

Vzhledem k nesmyslným cenám nafty a podstatně dražším nákladům na údržbu nafťáku je to dnes finančně podobné.

Nemluvě o nekvalitě české nafty.

5 1
možnosti

... no, a co nekvalita českých benzínů ??? 8-o :-(

1 0
možnosti

Každé auto - a teď nemyslím traktory, náklaďáky atd. - jezdí lépe na benzín:-P

9 1
možnosti

Typicke urceni naftoveho motoru je lodni agregat pomalu se prevalujici ve velke zatezi nekolik dnu. Na bezne jezdeni je lepsi vybusnost benzinu, ne hruba spodni sila nafty, ktera odveze metrak zeminy. Navic nafta potrebuje casticovy filtr any nekourila a deNOx filt pro jeji charakteristicky kysely zapach sloucenin dusiku a aby se DPF moc neucpaval, tak tam je jeste EGR na recyrkulaci spalin a samozrejme klasicky katalyzator jako u benzinu. Jenze nafta postrada vybusnost benzinu a moc nejede, takze potrebuje turbo, to potrebuje mezichladic, pro znizeni hlucnosti je potreba snizit kompresi primym vstrikem, ktery potrebuje vysokotlake cerpadlo a ke celkovemu komfortu jeste potrebuje dvohmotovy setrvacnik a lepsi odhlucneni a to vsechno je potreba monitorovat ridici jednotkou a zjistovat stavy pomoci snimacu a speti vodicu. Je to vubec jeste naftovy motor nebo jaderna elektrarna? Paradoxne cim vic se konstrukce dieselu komplikuje, tim vic lidi to kupuje.

1 1
možnosti

M75a48r15e84k 77O53p

30. 7. 2014 7:39

Ten kdo jezdi 30.000 km a vice za rok, benzin asi moc preferovat nebude, nemali "bezzednou penezenku"

1 2
možnosti

Platí to dnes ještě vůbec? Turbo mají dnes všechny motory...

0 0
možnosti