- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reakce R.Cesara je vševysvětlující a necht si pí Nguyenová laskavě nechá nejdříve přeložit tuto stat německého STVA t.j.dopravního silničního ůřadu Spolkové republiky Německa, který tyto reg.značky vydává.To, co ona udává, je doslova a do písmene polopravda a vůbec celý kolotoč kolem těchto značek spíše připomíná reakci dřívější VB a nikoliv profesionální přístup skutečné policie. Nebo se policie zase uchyluje k vyzkoušeným praktikám chrabré Veřejné bezpečnosti?
Po zkušenostech mého kamaráda, bych ani já už nekopil ojetinu z Německa, nějak tomu nevěřím, raději v ČR u ověřených bazarů!!
Žluté převozní značky platí po celé EU. A ať mě chytří čeští policisté zastaví a dají pokutu. Dám celý tenhle stát k soudu a zažaluji za tučné odškodné.
Kdyby raději MD řešilo podobné převozní značky i v ČR a krátkodobé značky (s vyznačenou platností na tabulce) jako třeba v Německu pro ty, kteří chtějí jezdit auty a na motorkách jen v létě.
Někdy mi přijde, že ČR dělá všechno možné proti svým občanům...
Další nápad: dálniční známky a povinné ručení na rodné číslo - nemůžu přeci řídit víc motorových vozidel než jedno.
Ten další nápad by vedl k tomu, že na dědečka, které je rád, že dojde do obchodu, aby si tam koupil jedno pivo, by bylo přihlášenéch 15 nebo třeba 30 aut všech potomků a dalšího příbuzenstva.
Tvl to je fakt společensky nebezpečný... Kdyby sakra řešili něco důležitýho, ale oni se vždy zaměří na nějakou takovouhle naprosto nepodstatnou blbost, která vůbec nic neřeší a ještě si na to udělají reklamu. To je fakt debilita, to prostě nelze zhodnotit jinak.
Je to nebezpečné v tom, že převozní značku (se žlutým pruhem) můžete dát i na auto bez AU (STK) na rozdíl od vývozní (s červeným pruhem), která se vydává na konkrétní auto s STK platnou ještě min. 1 měsíc.
Nějaký tip od místních diskutérů na slušný autobazar z Německa
To je zase článeček.
Uvedené značky platí pro celou EU.
Slušný bazar v německu nehledejte. Podívejte se kdo s ojetinami obchoduje. Když tam náhodou najdete domorodce, bude to němec páté kategorie. I když je přetáčení tacho v německu trestné, stáčí téměř všichni a klidně Vám prodají stočené auto i v autohausu vykoupené na protiúčet. Vykecají Vám díru do hlavy jak byl auťák u nich servisně opečovávaný, ale jen do chvíle, kdy nepoložíte na stůl peníze.
Tak to mě těší, že se u německého prodejce ojetin domluvím i tak vzdálenými jazyky, jako je angličtina a ruština. Připomíná mi to televizní reportáž, kdy se pražský moderátor pokoušel domluvit s polskou stánkařkou na polské straně Krkonoš anglicky?!?!?!?!?
V Kocourkově chápou vždy vše jinak, a jsou papežštějši než papež. K nám do Itálie si přiletí holanďan letadlem, auto se odhlasi, vynda holandské převodní značky které jsou pojištěné, namontuje na SAAB 900 cabrio a jede jako z dovolené LEGALNE do Holandska. Přes Německo, možná i Belgii, a nikdo mu nedělá ofuky. Jen češi musí furt hledat způsoby, jak vytáhnout z lidí peníze. (popsány způsob dovozu se aktuálně změnil, ale už se zase mění znova)
jasně, za vše můžeme my.
Čech si koupí v Německu převozovku, která dle tamní legislativy platí pouze v Německu a špatní jsou Češi
Může mi někdo vysvětlit co je tak "nebezpečného" na té značcce, že to nemůže vydržet pár dní, než si vyřídím českou RZ?
prostě má omezenou platnost na Německo. Může si koupit o pár euro dražší a ta platí v pohodě.
Co je špatného na řidičáku sk. T, že platí jen v ČR ?
PRostě je to fakt
Tak úplným základem je nekupovat v Německu auto od nikoho polského,jugoslávského nebo tureckého původu. Nebo dopadnete opravdu blbě.
Nejlépe dříve zavolat a pokusit se odhadnout přízvuk.
Tak jsem napsal přímo do Německa, tak uvidíme :-) Ale co vím, tak na Zulassungstelle mi tvrdili, že skutečně od roku 2007 jsou žlutá čísla platná v celé EU, pouze je třeba mít zelenou kartu, tzn. celoevropské pojištění.