Diskuze
Znám tajemství nízké spotřeby. Učil mě závodník, co jezdí za 0,4 litru
Děkujeme za pochopení.
J63i34ř44í 81B26r19u88t38o86v72s92k86ý
Kdyby náhodou přidal plyn,mohlo by to vzlítnout-proto ty bezp.pásy
R95o56m66a68n 75V16a40v57ř40í56č89e19k
je to asi kvůli regulím závodu, ale pořád se mi nedaří pochopit existenci pětibodových bezpečnostních pásů u něčeho co jede maximálně 48 km/h
E74m17i72l 27P72l24í19h66a91l
Moje pravidla. Rozjezdy/akcelerace mirne, z kopce vyuzivam gravitace na ziskani potrebne rychlosti. Mirne kopce dolu volnobeh. Prudsi kopce dolu zarazena rychlost. Pokud neni nutne do kopce neakceleruji, potrebnou rychlost ziskavam pred kopcem. Cca 800m prd obci vyradim, do obce dobrzduji rychlosti. Auta na horizontu dojizdim na pohodu. V hustem provozu nespecjam. Obecne nejvice paliva spotrebuje akcelerace, proto ta rada s rozmyslem na brzdu. Rychlostni limity +5% nad predepsane. Vyse uvedene aplikuji v souladu se selskym rozumem. Poslednich 20kKm mam za prumer 4.3 l/100.
M94a14r12t40i84n 92V42a66n13ě11k
Tak vás bych nechtěl potkat. Jste přesně ten typ řidiče, kterého když potkám, tak mám pocit, že mu ukradli plynový pedál a proto mu každý rozjezd trvá týden.
J77a79r14o65s33l85a43v 26M44a18r25i32k
"Zjistil, že kromě jízdního stylu hraje velkouroli i váha vozu." ........ tomu rikam zjisteni!! .
M77i53c72h50a12l 25H21u24d58e82c
Taky by me vic zajimalo seriove vyrabene auto se spotrebou 3,5-4l/100km nez tyhle "blafy"
M29i90c11h52a63l 37K89l23e97m90e37n54t
Čím víc trapnějších keců v článku, tím zřejmě dle redaktorů kvalitnější článek. Poslední dobou čím dál častější jev...
M38a70r51t49i41n 39L96ž73i58č76a71ř
Design něco mezi Porsche 356, Broukem a Toy Story
P31e15t36r 31B19á34č94a
Koho zajima spotreba, dulezity je ten krasny pocit z jizdy. Jezdim za 12-16l 100km a rozhodne me to zily netrha.
M41a43r79t60i74n 79S83e60d18o70n24a
Lide maji auta z ruznych duvodu. Jedni na prepravu z bodu A do B za nejnizsi naklady, druzi pro radost z jizdy, dalsi na machrovani a honeni ega pred okolim, jini na loveni jednodussich slecen.
L56u32k80á45š 47V11a26ň77u57r86a
Ona za chvili EU naridi maximalni zrychleni a rychlost a bude klid. Alespon uz nebudou ti silenci co jedou brzda plyn. Jednoho takoveho jsem potkal vcera s Fabkou HTP.
P68e19t33r 70B52á48č51a
Fabia HTP tak to musel byt opravdu silenec v takovym nadupanym stroji
T11o26m33á63š 39K50u74c15h91a85ř
Takových ekozávodníků, co odmítají akcelerovat a překročit šedesátku potkávám na silnici celkem dost.
Přitom nejvíc ušetří ten, co vůbec nevyjede.. :)
J88a98n 35S63a26l45o78m97o38n
A přitom ekojízda není o nějaké maximální rychlosti, ale spíš o plynulosti jízdy. Čím plynuleji člověk jede a čím lépe řadí, tím menší spotřebu má .
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč