- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby náhodou přidal plyn,mohlo by to vzlítnout-proto ty bezp.pásy
je to asi kvůli regulím závodu, ale pořád se mi nedaří pochopit existenci pětibodových bezpečnostních pásů u něčeho co jede maximálně 48 km/h
Moje pravidla. Rozjezdy/akcelerace mirne, z kopce vyuzivam gravitace na ziskani potrebne rychlosti. Mirne kopce dolu volnobeh. Prudsi kopce dolu zarazena rychlost. Pokud neni nutne do kopce neakceleruji, potrebnou rychlost ziskavam pred kopcem. Cca 800m prd obci vyradim, do obce dobrzduji rychlosti. Auta na horizontu dojizdim na pohodu. V hustem provozu nespecjam. Obecne nejvice paliva spotrebuje akcelerace, proto ta rada s rozmyslem na brzdu. Rychlostni limity +5% nad predepsane. Vyse uvedene aplikuji v souladu se selskym rozumem. Poslednich 20kKm mam za prumer 4.3 l/100.
Tak vás bych nechtěl potkat. Jste přesně ten typ řidiče, kterého když potkám, tak mám pocit, že mu ukradli plynový pedál a proto mu každý rozjezd trvá týden.
"Zjistil, že kromě jízdního stylu hraje velkouroli i váha vozu." ........ tomu rikam zjisteni!! .
Taky by me vic zajimalo seriove vyrabene auto se spotrebou 3,5-4l/100km nez tyhle "blafy"
Čím víc trapnějších keců v článku, tím zřejmě dle redaktorů kvalitnější článek. Poslední dobou čím dál častější jev...
Design něco mezi Porsche 356, Broukem a Toy Story
Koho zajima spotreba, dulezity je ten krasny pocit z jizdy. Jezdim za 12-16l 100km a rozhodne me to zily netrha.
Lide maji auta z ruznych duvodu. Jedni na prepravu z bodu A do B za nejnizsi naklady, druzi pro radost z jizdy, dalsi na machrovani a honeni ega pred okolim, jini na loveni jednodussich slecen.
Ona za chvili EU naridi maximalni zrychleni a rychlost a bude klid. Alespon uz nebudou ti silenci co jedou brzda plyn. Jednoho takoveho jsem potkal vcera s Fabkou HTP.
Fabia HTP tak to musel byt opravdu silenec v takovym nadupanym stroji
Takových ekozávodníků, co odmítají akcelerovat a překročit šedesátku potkávám na silnici celkem dost.
Přitom nejvíc ušetří ten, co vůbec nevyjede.. :)
A přitom ekojízda není o nějaké maximální rychlosti, ale spíš o plynulosti jízdy. Čím plynuleji člověk jede a čím lépe řadí, tím menší spotřebu má .