Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Golf a Seat Leon dostaly plasty a pohon 4x4

Oplastované verze běžných kombíků jsou stále velmi oblíbené. Co je u Škody a Volkswagenu naprosto běžné, to je u sesterského Seatu velmi neobvyklé. Přesto nový leon dostane drsnější verzi kombíku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O48n47d41ř95e49j 29F49a56b37i53á19n 4892131442738

No nevím. Spousta spekulantů, ale ani jeden kupec.

Já osobně stojím před rozhodnutím jakou rodinnou značku a typ si koupit. Potřebuji univerzální auto s 4x4 a vlést se do 950 l . Uvažuji o nové Škodě Scout tzv v plné kuly nebo jiné značce, ale pesimistů kecálků nekupistů je tu 3 prd... Děkuji za názor reálných kupců. Děkuji

+1/0
29.10.2014 0:41

M28a69r30e25k 27J10a69n71e32č20k80a 1207936213781

Tohle není zrovna ideální místo na podněty pro nákup auta ;-) tad yti poradí buď Škodovku nebo Huyndai ;-DAle aby jsi neřekl, tak sem hodím svou zkušenost. Před několika lety jsem měl totiž úplně stejné dilema. Chtěl jsem kombíka v automatu do 1mega, benzín (nemám rád zvuk dieselu a smrad, který produkuje), 4x4, perfektní jízdní vlastnosti a podvozek, vysoká bezpečnost i za zhoršených jízdních podmínek, skvělí jízdní komfort, spolehlivost, slušný kufr s možností rychlého zvětšení jeho obsahu, bez nutnosti šachovat se zadními sedáky, plná výbava, pěkný design, vyšší obsah motoru s možností LPG pro co nejnižší provozní náklady a nebát se, že ráno bude místo auta před domem prázdný parkovací flek. Jezdil jsem v autech různých značek a tříd a třeba Octávku jsem si celkem oblíbil. Taky jsem zvažoval verzi Scout. Nicméně stále mi u těch auto něco chybělo. Po delší trati jsem byl z nich unavený. Pak jsem se svezl v Subaru a měl jsem hned jasno. Stále jezdí bez jakékoliv závady a kde tohle auto posouvá fyziku je až neuvěřitelné. Kdo v Subaru nejel, to asi nepochopí, protože to je vyšší liga než auta od Škodovky. Je třeba se v tom projet a trochu tomu šlápnout na krk i v zatáčkách, sedí jak přibité a nádherný zvuk motoru (atmosféra-boxer), žádný oturbený mrzák. Tyhle auta mají naprosto úžasné jízdní vlastnosti. Mé další auto bude určitě zase Subaru, pokud je někdo v kvalitě nepřekoná. Prostě jak se říká, "Japonec, nakonec" :-)

0/0
29.10.2014 1:16

P20e76t57r 91M61i96c34h29a57l 2870224961152

Každý chválí to svoje. Jiný by třeba propagoval Volvo. Ale pravdu máš v tom, že je potřeba vyzkoušet, svézt se v tom, sehnat si reference od lidí, kteří s tím jezdí. A pak si vybrat.

Já radit nebudu, mám klasický předohrab a na běžné ježdění mi to úplně stačí. I na hory. A vím jak se řídí čtyřkolka, jak se to chová na silnici, jen mi to připadá (pro mě) jako zbytečná investice. Možná v budoucnu, až budou peníze nazbyt, tak do toho půjdu (svezení je to o něčem jiném), ale zatím ne. ... A taky mám auto 2 roky staré. :-)

+1/0
29.10.2014 11:18

M46a50r50e35k 18J49a46n73e64č64k93a 1787756183841

Jasně, tazatel se ale číli nad tím, že se tu jenom plká a nikdo nic konkrétního nesdělí, ačkoliv je to úzce zaměřená diskuze. Tak jsem mu napsal nějaké vlastní postřehy. Kdo má jaké priority a co si nakonec za vůz vybere je už čistě jeho věc. Snad jen celkem důležitá připomínka, je nutno počítat s tím, že auta s poctivým 4x4 vždycky budou mít větší spotřebu paliva než auta s předním náhonem. Navíc se výkon motoru přenáší i na zadní kola, takže větší výkon motoru je nutnost, zatímco na stejnou akceleraci u dvoukolky bude stačit i menší výkon. Mě přestala 2kolka bavit v okamžiku, kdy jsem se v zimě nemohl vyškrábat do menšího, ale prudčího kopce kousek od chaty. Kamarádova 4kolka pak s prstem v nose. A taky je se 4kolkou na sněhu větší legrace a hlavně lépe drží na cestě za každého počasí.

0/0
29.10.2014 19:26

R67o19m55a44n 57C43e41r42n20y 5823767920491

moje reseni by bylo rok stare volvo XC70 ...

0/0
29.10.2014 11:56

M72a36r15e13k 63J12a85n69e39č83k84a 1717426453211

Vidím, že jste si taky všiml, že na špičku ve výrobě 4kolek Subaru si autor ani nevzpomněl. Scout je pouze předražená oplastovaná octávka.

+1/−2
28.10.2014 23:57

S91e97b81a30s25t44i88a78n 65S61e57h35n14a18l 9398524412557

To chtěj bejt najednou všici Subaru či co...? To je čeká ještě dlouhá cesta;-D

+1/−1
28.10.2014 20:58

J95a11n 37M59o90h24y72l32a 6252379349701

Myslím, že Subaru nikdo být nechce. Momentálně asi ani Subaru samotné.;-D

0/0
30.10.2014 1:00

J72a24n 96H29a49v22r10d55a 4761159824579

To je fakt šlendrián, v té vaší redakci. To, že noviny vlastní Slovák, který nemusí umět pořádně česky neznamená, že redaktoři budou tupci bez gramatického vzdělání (budiž). Ale když vás čtenář upozorní na hrubici jako prase, tak ji kurňík opravte i v nadpisu článku a nejen v nadpisu diskuse a neserte. To nepěkné slovo si zasloužíte. Schválně, jestli budete bez špetky nadhledu a příspěvek vymažete.

0/0
28.10.2014 20:47

M48i50c16h76a80l 61M10o41j52ž25í46š 8444839422

DostaLI plasti ??? 8-o

+1/−1
28.10.2014 10:33

L16u66k56á92š 29Š60l54e94h87o42f37e83r 1673279515859

Ano, asi jste nedával ve škole pozor...

+3/−2
28.10.2014 10:56

M78i90c27h79a21l 49M18o95j50ž62í37š 8924279562

Ve škole jsem pozor dával, nicméně kdybych s přivřením očí měl za to, že pokud by v nadpise stálo jen Leon, skloňoval by se jako pán (tedy rod životný), tady tomu tak není, pač:

1) Skloňuje se to podle Seat, nikoli podle Leon ("bez Seatu Leon", nikoliv "bez Seatu Leona"), a

2) v množném čísle se i životných označení neživých věcí používá tvar neživotný (jsou tam dvě auta).

;-)

PS: Například člověk, který se jmenuje Kovadlinka, se skloňuje neživotně?

+1/−2
28.10.2014 11:14

M77i62c45h17a15l 42M97o83j84ž31í13š 8524629722

Můžu se zeptat, zač to mínusko? Evidentně se s výše uvedeným ztotožnil i korektor iDnes. Že by nějakej mindrák?

0/0
28.10.2014 16:38

Š49t96ě93p81á88n 66V46a54n26ě14k 3303669587607

Lidé jako vy, patrně nemají co na práci. Jinak si neumím vysvětlit, že se jim chce v diskzi zabývat naprosto nesmyslným a nicotným dohadováním.

+1/−2
28.10.2014 17:53

M51i65c32h61a77l 40M64o74j48ž59í21š 8194869932

A smysl tvýho příspěvku?

+1/−1
28.10.2014 19:53

K15a95r76e68l 86V45a56c53h68u54t 9133592209323

Seat Leon oblečený v tom plastu je krásným příkladem toho, že "všeho moc škodí"!

+3/0
28.10.2014 9:22

K45a40r86e48l 83V46a41c29h97u50t 9733312179733

... tedy aspoň na té čelní masce... :-/

0/0
28.10.2014 10:08

D58a43v70i79d 79P51r48a30ž37á61k 6794222142976

Možná by mohly automobilky nabídnout celoplastovou karoserii. Třeba by se našlo pár borců, kteří by jim za to dali o mega víc.

+2/0
28.10.2014 8:52

P95e76t57r 27M30i41c38h17a72l 2720344491622

To už tu bylo. Jmenovalo se to Trabant. Ale mimo NDR to moc vysokou popularitu nemělo. ;-D

0/0
29.10.2014 11:11

J85a96n 35M93o65h37y81l94a 6352839329791

To nebyl plast, ale starý džíny. Navíc nerecyklovatelný.

0/0
30.10.2014 1:02

J67a83k25u13b 34F68e70i42f42a32r 7309929566119

Jen škoda, že Škoda nedostává pod kapotu stejné motory, resp. jejich nastavení jako Seat:-/

+1/0
28.10.2014 8:23

L75u45k50á69š 96Š54l39e88h61o32f12e67r 1243849315139

Kromě 1,6 má Scout totožné motory. A 1,6 bych v tom rozhodně nechtěl ;-)

+2/0
28.10.2014 10:59

Š70t92ě34p47á61n 57V23a14n48ě14k 3633169297637

Ceny jak z jiného světa 8-o. Nicméně pán níže má pravdu s plasty a Fabií Junior.

+2/0
28.10.2014 8:19

J75a41n 47H63a61v46r53d65a 4851769494789

Ten Golf je nádherný.

+1/−1
28.10.2014 8:09

Z31d91e10n66ě54k 84H20a39n61z37l 1671186482284

Kdyz je o to zajem,tak je to v poradku

+1/0
28.10.2014 8:01

P32e46t31r 92S90l32o68v97á55k 9695295597339

golf x leon - najdi 5 rozdielov. otras

+1/−2
28.10.2014 7:56

O84n58d15ř16e57j 96V81á35c30l13a80v59í77k 2940890120

Stačí jeden,golf je krásný což se o seatu říct nedá.

+1/−3
28.10.2014 8:21

M48i73c38h25a43l 23M17o44j92ž85í27š 8194329452

Tak z těch dvou je určitě hezčí Seat. Nudnější auto než Golf aby člověk pohledal. I když mu ta protáhlá verze sluší víc než krátká.

0/−2
28.10.2014 16:41

D40a46n94i61e35l 79B55a30m20b20u65š91e12k 2421492436238

Ale ta hrubka v nadpise...

+7/−1
28.10.2014 6:51

J36a78n 95H17a94v90r43d89a 4711519704239

Bingo

0/0
28.10.2014 8:08

K70a79r72e13l 83V71a43c64h25u69t 9193552279633

... no jo, to teda jo - panečku, to je MASO !!;-DR^ .... ;-D;-D;-D

0/0
28.10.2014 9:24

L27u58k50á21š 73Š93l58e72h89o39f35e38r 1443559605719

Povídejte, co se vám na nadpisu nelíbí?

0/−1
28.10.2014 11:00

P63ř38e84m17y48s40l 92Č88u27l69í15k 8780963652690

Nelíbí se mi jedno i. A vy povídejte, co jste měl z češtiny;-D

+1/0
28.10.2014 14:29

P50e89t41r 72R84o48m59á76n75e63k 8974897424764

Lepší nevědět :-)

0/0
28.10.2014 18:34

J55i37r87i 13F52i16n79k 6697199247868

Musím smeknout před marketingových oddělením koncernu VW.

Zblbnout zákazníka tak, aby si připlatil desítky tisíc (např. Superb outdoor paket za cca 50 tis.) za černé nelakované nárazníky - to je opravdu umění. Dříve byla tato "exkluzivita" vyhrazena pro samostatné stupně výbav jako např. Fabia junior.

+11/−1
28.10.2014 6:39

H65a61n92s 14C87z 5798741334692

Měl by jste si ty podle Vás černé nelakované nárazníky měl pořádně někde naživo prohlédnout,to mají možná dacie,Suzuki a podobná auta a ano má to i Fabie Junior,auta o kterých se tu ale píše mají nárazníky lakované napůl,například  Fabia,Roomster a Octavia Scout ale i ostatní koncernové vozy tohoto typu a to tak,že horní polovina je v barvě karoserie a dolní je lakována v takové černo hnědé barvě,rozhodně to není jen obyčejný černý plast jako u juniora takže než něco napíšete tak si o tom něco zjistěte a nešiřte bludy o něčem co jste zřejmě nikdy neviděl...

0/0
28.10.2014 23:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.