Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen Golf a Seat Leon dostaly plasty a pohon 4x4

Oplastované verze běžných kombíků jsou stále velmi oblíbené. Co je u Škody a Volkswagenu naprosto běžné, to je u sesterského Seatu velmi neobvyklé. Přesto nový leon dostane drsnější verzi kombíku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O68n57d31ř55e77j 63F98a48b67i18á45n 4512621212958

No nevím. Spousta spekulantů, ale ani jeden kupec.

Já osobně stojím před rozhodnutím jakou rodinnou značku a typ si koupit. Potřebuji univerzální auto s 4x4 a vlést se do 950 l . Uvažuji o nové Škodě Scout tzv v plné kuly nebo jiné značce, ale pesimistů kecálků nekupistů je tu 3 prd... Děkuji za názor reálných kupců. Děkuji

+1/0
29.10.2014 0:41

M34a85r41e35k 19J47a71n37e78č38k51a 1477676293351

Tohle není zrovna ideální místo na podněty pro nákup auta ;-) tad yti poradí buď Škodovku nebo Huyndai ;-DAle aby jsi neřekl, tak sem hodím svou zkušenost. Před několika lety jsem měl totiž úplně stejné dilema. Chtěl jsem kombíka v automatu do 1mega, benzín (nemám rád zvuk dieselu a smrad, který produkuje), 4x4, perfektní jízdní vlastnosti a podvozek, vysoká bezpečnost i za zhoršených jízdních podmínek, skvělí jízdní komfort, spolehlivost, slušný kufr s možností rychlého zvětšení jeho obsahu, bez nutnosti šachovat se zadními sedáky, plná výbava, pěkný design, vyšší obsah motoru s možností LPG pro co nejnižší provozní náklady a nebát se, že ráno bude místo auta před domem prázdný parkovací flek. Jezdil jsem v autech různých značek a tříd a třeba Octávku jsem si celkem oblíbil. Taky jsem zvažoval verzi Scout. Nicméně stále mi u těch auto něco chybělo. Po delší trati jsem byl z nich unavený. Pak jsem se svezl v Subaru a měl jsem hned jasno. Stále jezdí bez jakékoliv závady a kde tohle auto posouvá fyziku je až neuvěřitelné. Kdo v Subaru nejel, to asi nepochopí, protože to je vyšší liga než auta od Škodovky. Je třeba se v tom projet a trochu tomu šlápnout na krk i v zatáčkách, sedí jak přibité a nádherný zvuk motoru (atmosféra-boxer), žádný oturbený mrzák. Tyhle auta mají naprosto úžasné jízdní vlastnosti. Mé další auto bude určitě zase Subaru, pokud je někdo v kvalitě nepřekoná. Prostě jak se říká, "Japonec, nakonec" :-)

0/0
29.10.2014 1:16

P48e56t31r 49M84i42c93h23a64l 2520174221342

Každý chválí to svoje. Jiný by třeba propagoval Volvo. Ale pravdu máš v tom, že je potřeba vyzkoušet, svézt se v tom, sehnat si reference od lidí, kteří s tím jezdí. A pak si vybrat.

Já radit nebudu, mám klasický předohrab a na běžné ježdění mi to úplně stačí. I na hory. A vím jak se řídí čtyřkolka, jak se to chová na silnici, jen mi to připadá (pro mě) jako zbytečná investice. Možná v budoucnu, až budou peníze nazbyt, tak do toho půjdu (svezení je to o něčem jiném), ale zatím ne. ... A taky mám auto 2 roky staré. :-)

+1/0
29.10.2014 11:18


M18a48r41e97k 53J86a91n66e81č76k22a 1547406773921

Jasně, tazatel se ale číli nad tím, že se tu jenom plká a nikdo nic konkrétního nesdělí, ačkoliv je to úzce zaměřená diskuze. Tak jsem mu napsal nějaké vlastní postřehy. Kdo má jaké priority a co si nakonec za vůz vybere je už čistě jeho věc. Snad jen celkem důležitá připomínka, je nutno počítat s tím, že auta s poctivým 4x4 vždycky budou mít větší spotřebu paliva než auta s předním náhonem. Navíc se výkon motoru přenáší i na zadní kola, takže větší výkon motoru je nutnost, zatímco na stejnou akceleraci u dvoukolky bude stačit i menší výkon. Mě přestala 2kolka bavit v okamžiku, kdy jsem se v zimě nemohl vyškrábat do menšího, ale prudčího kopce kousek od chaty. Kamarádova 4kolka pak s prstem v nose. A taky je se 4kolkou na sněhu větší legrace a hlavně lépe drží na cestě za každého počasí.

0/0
29.10.2014 19:26
Foto

R14o40m95a79n 23C29e61r24n12y 5763787110211

moje reseni by bylo rok stare volvo XC70 ...

0/0
29.10.2014 11:56

M30a88r27e95k 23J63a87n47e40č97k59a 1757626523701

Vidím, že jste si taky všiml, že na špičku ve výrobě 4kolek Subaru si autor ani nevzpomněl. Scout je pouze předražená oplastovaná octávka.

+1/−2
28.10.2014 23:57

S44e75b18a17s49t89i81a68n 72S92e91h71n93a46l 9638284512757

To chtěj bejt najednou všici Subaru či co...? To je čeká ještě dlouhá cesta;-D

+1/−1
28.10.2014 20:58

J70a76n 63M79o97h90y51l39a 6612169809291

Myslím, že Subaru nikdo být nechce. Momentálně asi ani Subaru samotné.;-D

0/0
30.10.2014 1:00

J26a70n 57H27a47v92r69d39a 4201389614269

To je fakt šlendrián, v té vaší redakci. To, že noviny vlastní Slovák, který nemusí umět pořádně česky neznamená, že redaktoři budou tupci bez gramatického vzdělání (budiž). Ale když vás čtenář upozorní na hrubici jako prase, tak ji kurňík opravte i v nadpisu článku a nejen v nadpisu diskuse a neserte. To nepěkné slovo si zasloužíte. Schválně, jestli budete bez špetky nadhledu a příspěvek vymažete.

0/0
28.10.2014 20:47

M33i14c51h69a51l 83M22o55j83ž14í84š 8874909452

DostaLI plasti ??? 8-o

+1/−1
28.10.2014 10:33

L84u66k76á86š 83Š11l48e55h32o44f53e55r 1533939885409

Ano, asi jste nedával ve škole pozor...

+3/−2
28.10.2014 10:56

M46i19c60h39a75l 56M30o10j55ž49í59š 8954259412

Ve škole jsem pozor dával, nicméně kdybych s přivřením očí měl za to, že pokud by v nadpise stálo jen Leon, skloňoval by se jako pán (tedy rod životný), tady tomu tak není, pač:

1) Skloňuje se to podle Seat, nikoli podle Leon ("bez Seatu Leon", nikoliv "bez Seatu Leona"), a

2) v množném čísle se i životných označení neživých věcí používá tvar neživotný (jsou tam dvě auta).

;-)

PS: Například člověk, který se jmenuje Kovadlinka, se skloňuje neživotně?

+1/−2
28.10.2014 11:14

M81i66c81h61a36l 91M51o36j37ž22í70š 8114699962

Můžu se zeptat, zač to mínusko? Evidentně se s výše uvedeným ztotožnil i korektor iDnes. Že by nějakej mindrák?

0/0
28.10.2014 16:38

Š23t96ě89p32á24n 46V94a34n57ě25k 3883639657317

Lidé jako vy, patrně nemají co na práci. Jinak si neumím vysvětlit, že se jim chce v diskzi zabývat naprosto nesmyslným a nicotným dohadováním.

+1/−2
28.10.2014 17:53

M47i34c14h33a23l 50M76o71j93ž27í12š 8464149192

A smysl tvýho příspěvku?

+1/−1
28.10.2014 19:53

K95a89r38e16l 58V17a12c65h26u44t 9593292169333

Seat Leon oblečený v tom plastu je krásným příkladem toho, že "všeho moc škodí"!

+3/0
28.10.2014 9:22

K50a91r96e69l 69V14a12c32h88u56t 9593912359293

... tedy aspoň na té čelní masce... :-/

0/0
28.10.2014 10:08

D79a86v84i20d 36P97r44a29ž19á39k 6564622652306

Možná by mohly automobilky nabídnout celoplastovou karoserii. Třeba by se našlo pár borců, kteří by jim za to dali o mega víc.

+2/0
28.10.2014 8:52

P88e54t13r 17M26i36c78h95a56l 2410424121862

To už tu bylo. Jmenovalo se to Trabant. Ale mimo NDR to moc vysokou popularitu nemělo. ;-D

0/0
29.10.2014 11:11

J17a42n 78M23o33h87y31l77a 6402349329301

To nebyl plast, ale starý džíny. Navíc nerecyklovatelný.

0/0
30.10.2014 1:02

J71a14k40u62b 49F17e13i82f23a76r 7849499426649

Jen škoda, že Škoda nedostává pod kapotu stejné motory, resp. jejich nastavení jako Seat:-/

+1/0
28.10.2014 8:23

L56u32k33á55š 52Š17l49e90h11o49f94e16r 1683409875889

Kromě 1,6 má Scout totožné motory. A 1,6 bych v tom rozhodně nechtěl ;-)

+2/0
28.10.2014 10:59

Š63t32ě81p44á22n 94V25a56n49ě38k 3593889197327

Ceny jak z jiného světa 8-o. Nicméně pán níže má pravdu s plasty a Fabií Junior.

+2/0
28.10.2014 8:19

J92a45n 58H75a65v97r32d87a 4271819394699

Ten Golf je nádherný.

+1/−1
28.10.2014 8:09

Z63d45e55n80ě75k 24H92a59n54z12l 1141306692404

Kdyz je o to zajem,tak je to v poradku

+1/0
28.10.2014 8:01

P75e83t26r 91S28l39o68v17á14k 9465395137429

golf x leon - najdi 5 rozdielov. otras

+1/−2
28.10.2014 7:56

O65n11d46ř49e51j 74V57á59c69l74a72v23í65k 2390640290

Stačí jeden,golf je krásný což se o seatu říct nedá.

+1/−3
28.10.2014 8:21

M88i25c88h45a89l 24M15o94j97ž51í70š 8624599972

Tak z těch dvou je určitě hezčí Seat. Nudnější auto než Golf aby člověk pohledal. I když mu ta protáhlá verze sluší víc než krátká.

0/−2
28.10.2014 16:41

D25a77n43i58e91l 23B14a59m38b72u19š69e10k 2201132366888

Ale ta hrubka v nadpise...

+7/−1
28.10.2014 6:51

J74a48n 27H88a57v92r23d28a 4601159474969

Bingo

0/0
28.10.2014 8:08

K80a22r96e61l 53V95a39c63h72u26t 9593682599523

... no jo, to teda jo - panečku, to je MASO !!;-DR^ .... ;-D;-D;-D

0/0
28.10.2014 9:24

L78u74k88á13š 11Š68l18e75h32o44f70e50r 1313649255969

Povídejte, co se vám na nadpisu nelíbí?

0/−1
28.10.2014 11:00

P86ř74e17m78y26s74l 57Č26u13l80í48k 8620723252790

Nelíbí se mi jedno i. A vy povídejte, co jste měl z češtiny;-D

+1/0
28.10.2014 14:29

P67e45t77r 28R33o25m59á46n38e31k 8584777364204

Lepší nevědět :-)

0/0
28.10.2014 18:34

J31i41r24i 66F85i50n52k 6887429767318

Musím smeknout před marketingových oddělením koncernu VW.

Zblbnout zákazníka tak, aby si připlatil desítky tisíc (např. Superb outdoor paket za cca 50 tis.) za černé nelakované nárazníky - to je opravdu umění. Dříve byla tato "exkluzivita" vyhrazena pro samostatné stupně výbav jako např. Fabia junior.

+11/−1
28.10.2014 6:39

H58a84n31s 61C15z 5458601514752

Měl by jste si ty podle Vás černé nelakované nárazníky měl pořádně někde naživo prohlédnout,to mají možná dacie,Suzuki a podobná auta a ano má to i Fabie Junior,auta o kterých se tu ale píše mají nárazníky lakované napůl,například  Fabia,Roomster a Octavia Scout ale i ostatní koncernové vozy tohoto typu a to tak,že horní polovina je v barvě karoserie a dolní je lakována v takové černo hnědé barvě,rozhodně to není jen obyčejný černý plast jako u juniora takže než něco napíšete tak si o tom něco zjistěte a nešiřte bludy o něčem co jste zřejmě nikdy neviděl...

0/0
28.10.2014 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.