Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednoduchá jízda do města. Na tříkolovou motorku stačí řidičák na auto

Skútry jsou čím dál populárnější a rozšířenější, ale mnoho lidí se bojí bezpečnosti a nestability jednostopého vozidla. Nejen pro ně je tu segment tříkolek, které poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu. Nejnovějším přírůstkem do této třídy je Yamaha Tricity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38l37a84d74i23m95í38r 80F57i32b82i75g54e11r 5764551771494

3kolka mě láká ale 125 nikdy to je slabé. Některé 3kolky mají širší rozchod předních kol takže i na velké kubatury stačí ŘP B. Zajímalo by mne jak je to v tomto případě kupříkladu s dálniční známkou nebo parkováním. Jednostopého skůtra prásknu vedle stojanu s koly a hotovo, nemusím platit parkovné jak je to s tímhle?

A největší nevýhoda je vymetené snad všech děr kterým se vyhýbám:-)

0/0
8.8.2014 9:46

E17v57z85e24n 27S68o90u81k62u44p 1197614966938

"Bezpečnost podobnou autu" ???Při menší kolizi v autě máte trochu promáčklé plechy, zatím co na motorce či skůtru rozdrcenou nohu a může z vás být nadosmrti mrzák...

+3/0
5.8.2014 7:33

M54i87c36h48a22l 66P18a13v46l37á38t 9563363414549

Reklamni slinty vyrobce a na nich postaveny clanek.

+1/0
5.8.2014 8:40

M69i34c75h25a13l 40A32n34d79r50l69í57k 8531141553282

Citace z http://www.motoforum.cz/skutry/test-yamaha-tricity-dostupna-trikolka-pro-vsechny/:  Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu ... 

...uz jenom pro tohle si to svoji skupinu zakazniku zrejme najde. Kdo nejezdi pouze za sucha a mimo spicku, tak pro nej stabilista pri rychlych manevrech a brzdeni JE klicovy parametr.

Otazka: Jel jste na tom nekdo v nasich ceskych podminkach? Porad si nedokazu prestavit jak se to zachova, az jednim prednim vlitnu to diry. (U klasickeho dvoukolovehu skutru to uz vim :) ) Ma nekdo nejake osobni zkusenosti?

0/0
4.8.2014 15:46

P22a22v31e77l 60F56o88l29t38á37n 4490492824

Ano, to druhé přední kolo vás "podrží" a nenabijete si ústa.

0/0
4.8.2014 20:51

M77i88c40h44a55l 31P88a49v36l31á78t 9503563134239

Ha, ha. :o)))

0/0
5.8.2014 8:39

T41o26m47á54š 92H32a81l38u23z28a 6333913736288

Tak za sto tisíc si pořídím normální skůtr + supr kolo a ještě mi zbude na dovolenou. Kdo takového "kočkopsa" koupí?

+3/−1
4.8.2014 15:11
Foto

P35e83t12r 94P84r40o67c91h67á22z69k10a 3962336722934

Ani motorka,ani auto.Pokud někdo nezvládá jezdit na normální jednostopé motorce,nebo skůtru tak ať jezdí autem,nebo neleze na silnici.

+2/−6
4.8.2014 13:52
Foto

P55e80t15r 42P25r24o94c33h11á38z83k65a 3572166412124

Tak pro ty,co mi dali mínus.Na motorce a skůtru toho mám naježděného víc než dost.Tříkolové vozidlo samo o sobě má dost problémů.Nejezdil jsem nikdy na tomhle,ale x krát jsem měl možnost jet s hadrákem (Velorex) zatím co u jednostopého vozidla se díře na silnici vyhnete,autem ji dostanete mezi kola.U tříkolek pokud nezvládnete specifickou kličku tak ji zadní kolo vymete.Jízda nan motorce vyžaduje jistou zkušenost.Naučit se znát své meze,meze stroje  a podobně.Můžete s ní kličkovat v provozu když to znáte a umíte.Vlezete se takřka všuýde.Zvláště na skůtru.Tohle už je o něčem jiném.Podrží vás to když to přeženete,na druhou stranu to není motorka s kterou se dá opravdu jet zrcátko na zrcátko zvláště mezi stojícími auty.Není to ani auto s komfortem který auto nabízí.Navíc cena je značná.za ty prachy je slušná motorka a ještě zbude na oblečení a výstroj.A co se mi vůbec nelíbí a pokládám od legislativců za úplnou hloupost je to,že se na tom dá jezdit jen s papíry na auto.Stejný nesmysl jako když se zvedla kubatura s 50 na 125 u skůtrů.Pokud se někdo vyjezdí na 50 a přejde na 125 je to v pořádku.Pokud si ji někdo koupí s čisté vody a hned se žene v žabkách,bermudách a tričku do provozu je to blázen.Dokonce jsem takového zažil i na dálnici kde už vůbec neměl co dělat.To nemluvím o těch,co díky slabé baterce chtějí startovat nohou a nedovedou to.Pomáhal jsem to našlápnout holčině u marketu když její takřka muší váha stačila sotva na udržení stability.Netvrdím,že tenhle stroj je úplně špatný,třeba lidé s tělesným postižením,kteří by motorku nezvládli po tom možná sáhnou.Jinak je to ale opravdu spíše škoda peněz.To nemluvím o složitosti údržby přední kyvné nápravy a ceně jedné gumy navíc.

+2/0
4.8.2014 17:43

P64a56v62e12l 53F65o53l18t38á10n 4570542854

Dle hesla – Nevlezu do vody, dokud se nenaučím plavat.

Jak chytré.

0/0
4.8.2014 20:53
Foto

P79e62t81r 40P88r54o39c45h91á23z92k68a 3862986612394

Vy si vážně myslíte,že pokud začnete s jízdou na tomhle,že pak přesednete na motorku a jste frajer?To snad né.Začínám na tom nejslabším a s přibívajícími zkušenostmi zvedám výkon a sílu stroje.Jinak obvykle končí někde ve škarpě.

+1/0
4.8.2014 21:03

M38a17r11t64i63n 67V93o68k25o40u53n 9378493873176

se dvema kolama vpredu by to mohlo i hodne slusne brzdit, coz je jinak nejvetsi slabina vsech jednostopych vozidel...vsechna brzdi hur nez skoro libovolne auto, jak testy opakovane ukazuji

0/0
4.8.2014 13:40

V85l94a74d55i51m14i13r 75C74h52y56l34i21k 1690889597966

Som zvedavy dokedy na to bude platit beckovy vodicak. Mam taky dojem ze EU legislativa to nepovoluje takze sa to bude musiet upravit. Na SK to uz tusim zarazili.

0/0
4.8.2014 10:20

R66o18b76e70r29t 47P84a25c98i23n45a 7304399985901

Naopak to driv neplatilo a ted se to, chvalabohu, zavadi.

0/0
4.8.2014 11:45

V64l72a14d61i11m14í86r 82L86o13u97d88a 8877257476432

Co má homologaci jako skůtr do objemu 125 cm2, výkon max 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg a automatickou převodovku - tak na to stačí v ČR řidičák na auto.

+2/0
4.8.2014 11:51

J14i70ř63í 76S51c31h97w19a34c55h 8188664878146

Při čtení úvodu článku a zmínce o jednoduchosti, která se projevuje v nízké hmotnosti jsem očekával číslo okolo 100 kg.... 150 kg na 125ccm skútr je hmotnost vysoká....i když má o kolečko víc ;-)

0/0
4.8.2014 9:58

L62u38k32á27š 35M29ü14n25z54b45e65r14g89e86r 1412431865358

Výrok v úvodu, že tyto tříkolky poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu může napsat jen člověk, který si to přečetl v propagačních materiálech výrobce...

+5/−1
4.8.2014 9:38

J20a96n 97F85r34o37l36í87k 6306820625914

Chcete si rozbít hubu? Kupte si tříkolku. Zejména na naše silnice.:-P

+1/−2
4.8.2014 10:07

P79a40v74e30l 24F92o36l59t92á30n 4180832654

Pane Frolíku, ten článek není o vaší dětské tříkolce na které ještě jezdíte doma na dvorečku.

Jezdil jste někdy na motorce? Zkusil jste někdy podobnou tříkolku jako je popsaná v článku?

Asi ne, protože to byste nemohl napsat takový nesmysl. Tyto stroje jsou ideální právě na nedokonalé silnice. Tam kde by vám už ustřelilo na normální motorce kolo, zde vás to třetí podrží a nebudete muset házet "záda břuch".

+3/0
4.8.2014 10:27

J48o31s16e65f 93V29o46s23i74c79k62y 4933647406453

Tohle je jen typicka diskuse na idnes.Spousty nazoru od chytrych, kteri na mopedu/trikolce nikdy nesedeli a zadny od tech co s tim maji letite zkusenosti. Kdyz nic nevim, tak nikam nepisi. To co si myslim nikoho nezajima.  . . .O skutrech by mohli povidat Italove a Italky !

+1/0
4.8.2014 11:02

P91a96v91e26l 93J71e82ř73á33b58e22k 7201282924987

Jestliže v náklonu se vnitřní kolo víc "zasune" do vidlice, tak je celkem logické, že na dírách budou obě kola celkem obstojně kopírovat povrch vozovky. Tak jako u běžného auta.

Nevím, proč hledat problém v tom, co vývojáři sytému takových tříkolek už dávno vyřešili.

0/0
5.8.2014 0:39

M59i14l76a76n 50K71r87a65t24o27c67h71v42i27l 8984504614988

ABS, věc naprosto zbytečná... hmmm to této recenzi dalo korunu. :-/

Vzhledem k tomu, že na tom budou jezdit hlavně neumětelové (motorkář by si to nekoupil) tak je ABS věc věc skoro nezbytná.

+7/−4
4.8.2014 7:15

V70l29a56d38i20m90í48r 53L59o33u91d70a 8697347126562

Přesně! Tohle opravdu není pro motorkáře. Tyhle tříkolky mi připadají jako odpověď na nepoloženou otázku. Ale kdo to chce, ať si to koupí...

+2/0
4.8.2014 7:41

P85a62v43e60l 62F68o50l35t14á60n 4790532254

Pane Kratochvíle, možná tomu nebudete věřit, ale kdysi v dávném motoristickém pravěku ABS a podobné vymoženosti neexistovaly a i navzdory tomu se našli jedinci, kteří se dočkali důchodového věku.

+4/−2
4.8.2014 10:17

M11a90r41t22i69n 65H93a37v40l56í48k 4660595327443

Ano, ale to na to lezli jen lidé co měli k motorkám nějaký vztah a většinou byli vyježdění od fichtla výš.

Tady na to polezou všichni co mají ruce a nohy. Takže za mě ano. ABS je nezbytné.

+3/−1
4.8.2014 11:01
Foto

P15e89t35r 96P12r18o24c52h63á97z64k20a 3662876862844

NO Jawě jsem to mít nemusel.Při tom co dokázala stačila bubnová brzda.Na moderní motorce se bez toho už neobejdete.

0/0
4.8.2014 17:28

J86a87n 72J16e18ž89e78k 3381215427895

> nejsou třeba legislativní stupky...

?

+4/0
4.8.2014 6:47

J91a34n 13J13e23l11í90n12e69k 8543885272286

No fuj!

+2/−3
4.8.2014 0:05

P98a82v26e69l 15F66o38l27t73á68n 4600802724

Jojo, zrcadlo je někdy mrcha upřímná.

+12/0
4.8.2014 4:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.