Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednoduchá jízda do města. Na tříkolovou motorku stačí řidičák na auto

Skútry jsou čím dál populárnější a rozšířenější, ale mnoho lidí se bojí bezpečnosti a nestability jednostopého vozidla. Nejen pro ně je tu segment tříkolek, které poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu. Nejnovějším přírůstkem do této třídy je Yamaha Tricity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V80l84a57d58i11m80í88r 52F91i80b58i35g54e88r 5854471221214

3kolka mě láká ale 125 nikdy to je slabé. Některé 3kolky mají širší rozchod předních kol takže i na velké kubatury stačí ŘP B. Zajímalo by mne jak je to v tomto případě kupříkladu s dálniční známkou nebo parkováním. Jednostopého skůtra prásknu vedle stojanu s koly a hotovo, nemusím platit parkovné jak je to s tímhle?

A největší nevýhoda je vymetené snad všech děr kterým se vyhýbám:-)

0/0
8.8.2014 9:46

E79v28z95e52n 58S29o49u70k36u54p 1127924596928

"Bezpečnost podobnou autu" ???Při menší kolizi v autě máte trochu promáčklé plechy, zatím co na motorce či skůtru rozdrcenou nohu a může z vás být nadosmrti mrzák...

+3/0
5.8.2014 7:33

M96i20c84h83a26l 38P19a54v68l52á96t 9793163144719

Reklamni slinty vyrobce a na nich postaveny clanek.

+1/0
5.8.2014 8:40

M27i46c35h93a63l 10A67n60d37r35l38í18k 8391531433502

Citace z http://www.motoforum.cz/skutry/test-yamaha-tricity-dostupna-trikolka-pro-vsechny/:  Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu ... 

...uz jenom pro tohle si to svoji skupinu zakazniku zrejme najde. Kdo nejezdi pouze za sucha a mimo spicku, tak pro nej stabilista pri rychlych manevrech a brzdeni JE klicovy parametr.

Otazka: Jel jste na tom nekdo v nasich ceskych podminkach? Porad si nedokazu prestavit jak se to zachova, az jednim prednim vlitnu to diry. (U klasickeho dvoukolovehu skutru to uz vim :) ) Ma nekdo nejake osobni zkusenosti?

0/0
4.8.2014 15:46

P97a30v65e38l 43F14o11l31t82á12n 4340582524

Ano, to druhé přední kolo vás "podrží" a nenabijete si ústa.

0/0
4.8.2014 20:51

M54i78c23h45a97l 19P17a76v97l94á91t 9393583564589

Ha, ha. :o)))

0/0
5.8.2014 8:39

T87o30m78á11š 35H12a97l58u49z74a 6373233446148

Tak za sto tisíc si pořídím normální skůtr + supr kolo a ještě mi zbude na dovolenou. Kdo takového "kočkopsa" koupí?

+3/−1
4.8.2014 15:11
Foto

P21e61t75r 18P17r82o55c25h72á41z44k35a 3722106352724

Ani motorka,ani auto.Pokud někdo nezvládá jezdit na normální jednostopé motorce,nebo skůtru tak ať jezdí autem,nebo neleze na silnici.

+2/−6
4.8.2014 13:52
Foto

P97e83t56r 52P42r62o32c33h32á50z55k30a 3722696692954

Tak pro ty,co mi dali mínus.Na motorce a skůtru toho mám naježděného víc než dost.Tříkolové vozidlo samo o sobě má dost problémů.Nejezdil jsem nikdy na tomhle,ale x krát jsem měl možnost jet s hadrákem (Velorex) zatím co u jednostopého vozidla se díře na silnici vyhnete,autem ji dostanete mezi kola.U tříkolek pokud nezvládnete specifickou kličku tak ji zadní kolo vymete.Jízda nan motorce vyžaduje jistou zkušenost.Naučit se znát své meze,meze stroje  a podobně.Můžete s ní kličkovat v provozu když to znáte a umíte.Vlezete se takřka všuýde.Zvláště na skůtru.Tohle už je o něčem jiném.Podrží vás to když to přeženete,na druhou stranu to není motorka s kterou se dá opravdu jet zrcátko na zrcátko zvláště mezi stojícími auty.Není to ani auto s komfortem který auto nabízí.Navíc cena je značná.za ty prachy je slušná motorka a ještě zbude na oblečení a výstroj.A co se mi vůbec nelíbí a pokládám od legislativců za úplnou hloupost je to,že se na tom dá jezdit jen s papíry na auto.Stejný nesmysl jako když se zvedla kubatura s 50 na 125 u skůtrů.Pokud se někdo vyjezdí na 50 a přejde na 125 je to v pořádku.Pokud si ji někdo koupí s čisté vody a hned se žene v žabkách,bermudách a tričku do provozu je to blázen.Dokonce jsem takového zažil i na dálnici kde už vůbec neměl co dělat.To nemluvím o těch,co díky slabé baterce chtějí startovat nohou a nedovedou to.Pomáhal jsem to našlápnout holčině u marketu když její takřka muší váha stačila sotva na udržení stability.Netvrdím,že tenhle stroj je úplně špatný,třeba lidé s tělesným postižením,kteří by motorku nezvládli po tom možná sáhnou.Jinak je to ale opravdu spíše škoda peněz.To nemluvím o složitosti údržby přední kyvné nápravy a ceně jedné gumy navíc.

+2/0
4.8.2014 17:43

P72a72v86e43l 26F30o51l73t12á72n 4570472654

Dle hesla – Nevlezu do vody, dokud se nenaučím plavat.

Jak chytré.

0/0
4.8.2014 20:53
Foto

P10e38t97r 33P75r76o53c65h91á70z57k39a 3512846652364

Vy si vážně myslíte,že pokud začnete s jízdou na tomhle,že pak přesednete na motorku a jste frajer?To snad né.Začínám na tom nejslabším a s přibívajícími zkušenostmi zvedám výkon a sílu stroje.Jinak obvykle končí někde ve škarpě.

+1/0
4.8.2014 21:03

M35a51r12t70i48n 62V10o22k90o56u76n 9428823503696

se dvema kolama vpredu by to mohlo i hodne slusne brzdit, coz je jinak nejvetsi slabina vsech jednostopych vozidel...vsechna brzdi hur nez skoro libovolne auto, jak testy opakovane ukazuji

0/0
4.8.2014 13:40

V15l83a66d32i22m57i95r 95C92h26y39l80i12k 1390149737446

Som zvedavy dokedy na to bude platit beckovy vodicak. Mam taky dojem ze EU legislativa to nepovoluje takze sa to bude musiet upravit. Na SK to uz tusim zarazili.

0/0
4.8.2014 10:20

R84o46b75e30r54t 75P27a46c38i85n41a 7294989205821

Naopak to driv neplatilo a ted se to, chvalabohu, zavadi.

0/0
4.8.2014 11:45

V51l10a52d54i84m61í53r 78L39o54u19d54a 8187817966812

Co má homologaci jako skůtr do objemu 125 cm2, výkon max 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg a automatickou převodovku - tak na to stačí v ČR řidičák na auto.

+2/0
4.8.2014 11:51

J86i81ř41í 56S45c73h49w59a18c48h 8858824708646

Při čtení úvodu článku a zmínce o jednoduchosti, která se projevuje v nízké hmotnosti jsem očekával číslo okolo 100 kg.... 150 kg na 125ccm skútr je hmotnost vysoká....i když má o kolečko víc ;-)

0/0
4.8.2014 9:58

L76u92k15á55š 39M12ü85n58z88b82e40r67g46e74r 1452311185648

Výrok v úvodu, že tyto tříkolky poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu může napsat jen člověk, který si to přečetl v propagačních materiálech výrobce...

+5/−1
4.8.2014 9:38

J40a13n 53F46r66o63l47í76k 6596910465454

Chcete si rozbít hubu? Kupte si tříkolku. Zejména na naše silnice.:-P

+1/−2
4.8.2014 10:07

P75a69v17e73l 77F25o48l62t51á94n 4950372924

Pane Frolíku, ten článek není o vaší dětské tříkolce na které ještě jezdíte doma na dvorečku.

Jezdil jste někdy na motorce? Zkusil jste někdy podobnou tříkolku jako je popsaná v článku?

Asi ne, protože to byste nemohl napsat takový nesmysl. Tyto stroje jsou ideální právě na nedokonalé silnice. Tam kde by vám už ustřelilo na normální motorce kolo, zde vás to třetí podrží a nebudete muset házet "záda břuch".

+3/0
4.8.2014 10:27

J58o25s76e37f 73V24o85s39i30c52k67y 4203397356513

Tohle je jen typicka diskuse na idnes.Spousty nazoru od chytrych, kteri na mopedu/trikolce nikdy nesedeli a zadny od tech co s tim maji letite zkusenosti. Kdyz nic nevim, tak nikam nepisi. To co si myslim nikoho nezajima.  . . .O skutrech by mohli povidat Italove a Italky !

+1/0
4.8.2014 11:02

P18a61v51e93l 22J52e16ř69á59b71e96k 7291822554227

Jestliže v náklonu se vnitřní kolo víc "zasune" do vidlice, tak je celkem logické, že na dírách budou obě kola celkem obstojně kopírovat povrch vozovky. Tak jako u běžného auta.

Nevím, proč hledat problém v tom, co vývojáři sytému takových tříkolek už dávno vyřešili.

0/0
5.8.2014 0:39

M45i17l25a53n 18K47r69a49t84o77c59h15v55i27l 8494634474888

ABS, věc naprosto zbytečná... hmmm to této recenzi dalo korunu. :-/

Vzhledem k tomu, že na tom budou jezdit hlavně neumětelové (motorkář by si to nekoupil) tak je ABS věc věc skoro nezbytná.

+7/−4
4.8.2014 7:15

V96l54a89d53i11m25í49r 52L55o27u65d76a 8937137836172

Přesně! Tohle opravdu není pro motorkáře. Tyhle tříkolky mi připadají jako odpověď na nepoloženou otázku. Ale kdo to chce, ať si to koupí...

+2/0
4.8.2014 7:41

P17a59v94e84l 27F14o47l22t65á25n 4610462594

Pane Kratochvíle, možná tomu nebudete věřit, ale kdysi v dávném motoristickém pravěku ABS a podobné vymoženosti neexistovaly a i navzdory tomu se našli jedinci, kteří se dočkali důchodového věku.

+4/−2
4.8.2014 10:17

M52a20r17t58i39n 85H11a32v91l15í10k 4140645917523

Ano, ale to na to lezli jen lidé co měli k motorkám nějaký vztah a většinou byli vyježdění od fichtla výš.

Tady na to polezou všichni co mají ruce a nohy. Takže za mě ano. ABS je nezbytné.

+3/−1
4.8.2014 11:01
Foto

P82e17t83r 56P31r48o20c88h68á61z71k92a 3162766862854

NO Jawě jsem to mít nemusel.Při tom co dokázala stačila bubnová brzda.Na moderní motorce se bez toho už neobejdete.

0/0
4.8.2014 17:28

J62a12n 92J13e16ž57e28k 3631275827835

> nejsou třeba legislativní stupky...

?

+4/0
4.8.2014 6:47

J25a53n 93J80e62l21í94n38e57k 8403155252216

No fuj!

+2/−3
4.8.2014 0:05

P41a30v48e95l 67F91o93l55t14á29n 4470112714

Jojo, zrcadlo je někdy mrcha upřímná.

+12/0
4.8.2014 4:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.