Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jednoduchá jízda do města. Na tříkolovou motorku stačí řidičák na auto

Skútry jsou čím dál populárnější a rozšířenější, ale mnoho lidí se bojí bezpečnosti a nestability jednostopého vozidla. Nejen pro ně je tu segment tříkolek, které poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu. Nejnovějším přírůstkem do této třídy je Yamaha Tricity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51l93a74d94i49m50í35r 59F98i27b93i61g63e60r 5304901631384

3kolka mě láká ale 125 nikdy to je slabé. Některé 3kolky mají širší rozchod předních kol takže i na velké kubatury stačí ŘP B. Zajímalo by mne jak je to v tomto případě kupříkladu s dálniční známkou nebo parkováním. Jednostopého skůtra prásknu vedle stojanu s koly a hotovo, nemusím platit parkovné jak je to s tímhle?

A největší nevýhoda je vymetené snad všech děr kterým se vyhýbám:-)

0/0
8.8.2014 9:46

E15v45z16e59n 37S40o79u27k71u94p 1367394556228

"Bezpečnost podobnou autu" ???Při menší kolizi v autě máte trochu promáčklé plechy, zatím co na motorce či skůtru rozdrcenou nohu a může z vás být nadosmrti mrzák...

+3/0
5.8.2014 7:33

M60i30c44h73a49l 82P19a31v87l16á78t 9273413104449

Reklamni slinty vyrobce a na nich postaveny clanek.

+1/0
5.8.2014 8:40


M35i36c22h17a13l 43A60n45d91r65l44í25k 8311781403332

Citace z http://www.motoforum.cz/skutry/test-yamaha-tricity-dostupna-trikolka-pro-vsechny/:  Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu ... 

...uz jenom pro tohle si to svoji skupinu zakazniku zrejme najde. Kdo nejezdi pouze za sucha a mimo spicku, tak pro nej stabilista pri rychlych manevrech a brzdeni JE klicovy parametr.

Otazka: Jel jste na tom nekdo v nasich ceskych podminkach? Porad si nedokazu prestavit jak se to zachova, az jednim prednim vlitnu to diry. (U klasickeho dvoukolovehu skutru to uz vim :) ) Ma nekdo nejake osobni zkusenosti?

0/0
4.8.2014 15:46

P69a71v81e10l 43F26o55l50t79á28n 4830572984

Ano, to druhé přední kolo vás "podrží" a nenabijete si ústa.

0/0
4.8.2014 20:51

M80i20c97h78a82l 45P67a24v31l52á78t 9983833524189

Ha, ha. :o)))

0/0
5.8.2014 8:39

T15o67m86á51š 56H82a19l55u59z98a 6113183796708

Tak za sto tisíc si pořídím normální skůtr + supr kolo a ještě mi zbude na dovolenou. Kdo takového "kočkopsa" koupí?

+3/−1
4.8.2014 15:11
Foto

P37e83t59r 13P46r20o55c45h45á48z42k71a 3182476282124

Ani motorka,ani auto.Pokud někdo nezvládá jezdit na normální jednostopé motorce,nebo skůtru tak ať jezdí autem,nebo neleze na silnici.

+2/−6
4.8.2014 13:52
Foto

P11e59t73r 47P45r22o40c41h10á25z70k63a 3482786802374

Tak pro ty,co mi dali mínus.Na motorce a skůtru toho mám naježděného víc než dost.Tříkolové vozidlo samo o sobě má dost problémů.Nejezdil jsem nikdy na tomhle,ale x krát jsem měl možnost jet s hadrákem (Velorex) zatím co u jednostopého vozidla se díře na silnici vyhnete,autem ji dostanete mezi kola.U tříkolek pokud nezvládnete specifickou kličku tak ji zadní kolo vymete.Jízda nan motorce vyžaduje jistou zkušenost.Naučit se znát své meze,meze stroje  a podobně.Můžete s ní kličkovat v provozu když to znáte a umíte.Vlezete se takřka všuýde.Zvláště na skůtru.Tohle už je o něčem jiném.Podrží vás to když to přeženete,na druhou stranu to není motorka s kterou se dá opravdu jet zrcátko na zrcátko zvláště mezi stojícími auty.Není to ani auto s komfortem který auto nabízí.Navíc cena je značná.za ty prachy je slušná motorka a ještě zbude na oblečení a výstroj.A co se mi vůbec nelíbí a pokládám od legislativců za úplnou hloupost je to,že se na tom dá jezdit jen s papíry na auto.Stejný nesmysl jako když se zvedla kubatura s 50 na 125 u skůtrů.Pokud se někdo vyjezdí na 50 a přejde na 125 je to v pořádku.Pokud si ji někdo koupí s čisté vody a hned se žene v žabkách,bermudách a tričku do provozu je to blázen.Dokonce jsem takového zažil i na dálnici kde už vůbec neměl co dělat.To nemluvím o těch,co díky slabé baterce chtějí startovat nohou a nedovedou to.Pomáhal jsem to našlápnout holčině u marketu když její takřka muší váha stačila sotva na udržení stability.Netvrdím,že tenhle stroj je úplně špatný,třeba lidé s tělesným postižením,kteří by motorku nezvládli po tom možná sáhnou.Jinak je to ale opravdu spíše škoda peněz.To nemluvím o složitosti údržby přední kyvné nápravy a ceně jedné gumy navíc.

+2/0
4.8.2014 17:43

P87a52v93e68l 28F95o47l41t62á69n 4310482194

Dle hesla – Nevlezu do vody, dokud se nenaučím plavat.

Jak chytré.

0/0
4.8.2014 20:53
Foto

P83e73t70r 37P56r97o51c44h42á35z25k52a 3272126302484

Vy si vážně myslíte,že pokud začnete s jízdou na tomhle,že pak přesednete na motorku a jste frajer?To snad né.Začínám na tom nejslabším a s přibívajícími zkušenostmi zvedám výkon a sílu stroje.Jinak obvykle končí někde ve škarpě.

+1/0
4.8.2014 21:03

M90a96r66t66i15n 83V65o53k59o82u14n 9228413833746

se dvema kolama vpredu by to mohlo i hodne slusne brzdit, coz je jinak nejvetsi slabina vsech jednostopych vozidel...vsechna brzdi hur nez skoro libovolne auto, jak testy opakovane ukazuji

0/0
4.8.2014 13:40

V89l91a32d26i50m10i36r 90C79h39y91l54i26k 1780259117926

Som zvedavy dokedy na to bude platit beckovy vodicak. Mam taky dojem ze EU legislativa to nepovoluje takze sa to bude musiet upravit. Na SK to uz tusim zarazili.

0/0
4.8.2014 10:20

R64o80b13e10r18t 27P77a72c93i39n12a 7574599345591

Naopak to driv neplatilo a ted se to, chvalabohu, zavadi.

0/0
4.8.2014 11:45

V93l85a78d48i64m15í85r 37L22o38u48d73a 8437817216942

Co má homologaci jako skůtr do objemu 125 cm2, výkon max 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg a automatickou převodovku - tak na to stačí v ČR řidičák na auto.

+2/0
4.8.2014 11:51

J35i21ř28í 26S42c81h58w27a85c10h 8888964658536

Při čtení úvodu článku a zmínce o jednoduchosti, která se projevuje v nízké hmotnosti jsem očekával číslo okolo 100 kg.... 150 kg na 125ccm skútr je hmotnost vysoká....i když má o kolečko víc ;-)

0/0
4.8.2014 9:58

L17u17k47á52š 16M66ü78n52z90b70e68r52g43e90r 1812431625448

Výrok v úvodu, že tyto tříkolky poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu může napsat jen člověk, který si to přečetl v propagačních materiálech výrobce...

+5/−1
4.8.2014 9:38

J57a98n 48F74r69o45l66í16k 6876980365334

Chcete si rozbít hubu? Kupte si tříkolku. Zejména na naše silnice.:-P

+1/−2
4.8.2014 10:07

P41a82v30e77l 74F13o57l96t17á44n 4550672374

Pane Frolíku, ten článek není o vaší dětské tříkolce na které ještě jezdíte doma na dvorečku.

Jezdil jste někdy na motorce? Zkusil jste někdy podobnou tříkolku jako je popsaná v článku?

Asi ne, protože to byste nemohl napsat takový nesmysl. Tyto stroje jsou ideální právě na nedokonalé silnice. Tam kde by vám už ustřelilo na normální motorce kolo, zde vás to třetí podrží a nebudete muset házet "záda břuch".

+3/0
4.8.2014 10:27

J54o72s38e24f 35V13o65s36i61c18k54y 4273417476113

Tohle je jen typicka diskuse na idnes.Spousty nazoru od chytrych, kteri na mopedu/trikolce nikdy nesedeli a zadny od tech co s tim maji letite zkusenosti. Kdyz nic nevim, tak nikam nepisi. To co si myslim nikoho nezajima.  . . .O skutrech by mohli povidat Italove a Italky !

+1/0
4.8.2014 11:02

P10a78v78e25l 67J38e85ř32á65b26e78k 7851652364227

Jestliže v náklonu se vnitřní kolo víc "zasune" do vidlice, tak je celkem logické, že na dírách budou obě kola celkem obstojně kopírovat povrch vozovky. Tak jako u běžného auta.

Nevím, proč hledat problém v tom, co vývojáři sytému takových tříkolek už dávno vyřešili.

0/0
5.8.2014 0:39

M52i79l47a24n 71K38r90a61t95o69c95h78v74i75l 8594424654568

ABS, věc naprosto zbytečná... hmmm to této recenzi dalo korunu. :-/

Vzhledem k tomu, že na tom budou jezdit hlavně neumětelové (motorkář by si to nekoupil) tak je ABS věc věc skoro nezbytná.

+7/−4
4.8.2014 7:15

V21l17a64d76i52m69í26r 86L15o57u19d34a 8797697356942

Přesně! Tohle opravdu není pro motorkáře. Tyhle tříkolky mi připadají jako odpověď na nepoloženou otázku. Ale kdo to chce, ať si to koupí...

+2/0
4.8.2014 7:41

P11a47v93e32l 38F56o18l27t82á54n 4700582214

Pane Kratochvíle, možná tomu nebudete věřit, ale kdysi v dávném motoristickém pravěku ABS a podobné vymoženosti neexistovaly a i navzdory tomu se našli jedinci, kteří se dočkali důchodového věku.

+4/−2
4.8.2014 10:17

M56a16r82t22i38n 54H29a57v75l37í76k 4970845327433

Ano, ale to na to lezli jen lidé co měli k motorkám nějaký vztah a většinou byli vyježdění od fichtla výš.

Tady na to polezou všichni co mají ruce a nohy. Takže za mě ano. ABS je nezbytné.

+3/−1
4.8.2014 11:01
Foto

P51e70t89r 35P53r79o73c22h48á42z27k64a 3972476922964

NO Jawě jsem to mít nemusel.Při tom co dokázala stačila bubnová brzda.Na moderní motorce se bez toho už neobejdete.

0/0
4.8.2014 17:28

J98a66n 75J58e51ž35e21k 3501255157475

> nejsou třeba legislativní stupky...

?

+4/0
4.8.2014 6:47

J35a20n 26J34e52l33í74n74e21k 8643445152416

No fuj!

+2/−3
4.8.2014 0:05

P81a92v43e78l 21F88o31l19t81á40n 4770402194

Jojo, zrcadlo je někdy mrcha upřímná.

+12/0
4.8.2014 4:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.