Diskuze

Jednoduchá jízda do města. Na tříkolovou motorku stačí řidičák na auto

Skútry jsou čím dál populárnější a rozšířenější, ale mnoho lidí se bojí bezpečnosti a nestability jednostopého vozidla. Nejen pro ně je tu segment tříkolek, které poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu. Nejnovějším přírůstkem do této třídy je Yamaha Tricity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3kolka mě láká ale 125 nikdy to je slabé. Některé 3kolky mají širší rozchod předních kol takže i na velké kubatury stačí ŘP B. Zajímalo by mne jak je to v tomto případě kupříkladu s dálniční známkou nebo parkováním. Jednostopého skůtra prásknu vedle stojanu s koly a hotovo, nemusím platit parkovné jak je to s tímhle?

A největší nevýhoda je vymetené snad všech děr kterým se vyhýbám:-)

0 0
možnosti

"Bezpečnost podobnou autu" ???Při menší kolizi v autě máte trochu promáčklé plechy, zatím co na motorce či skůtru rozdrcenou nohu a může z vás být nadosmrti mrzák...

3 0
možnosti

Reklamni slinty vyrobce a na nich postaveny clanek.

1 0
možnosti

Citace z http://www.motoforum.cz/skutry/test-yamaha-tricity-dostupna-trikolka-pro-vsechny/:  Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu ... 

...uz jenom pro tohle si to svoji skupinu zakazniku zrejme najde. Kdo nejezdi pouze za sucha a mimo spicku, tak pro nej stabilista pri rychlych manevrech a brzdeni JE klicovy parametr.

Otazka: Jel jste na tom nekdo v nasich ceskych podminkach? Porad si nedokazu prestavit jak se to zachova, az jednim prednim vlitnu to diry. (U klasickeho dvoukolovehu skutru to uz vim :) ) Ma nekdo nejake osobni zkusenosti?

0 0
možnosti

Ano, to druhé přední kolo vás "podrží" a nenabijete si ústa.

0 0
možnosti

Tak za sto tisíc si pořídím normální skůtr + supr kolo a ještě mi zbude na dovolenou. Kdo takového "kočkopsa" koupí?

3 1
možnosti
Foto

Ani motorka,ani auto.Pokud někdo nezvládá jezdit na normální jednostopé motorce,nebo skůtru tak ať jezdí autem,nebo neleze na silnici.

2 6
možnosti
Foto

Tak pro ty,co mi dali mínus.Na motorce a skůtru toho mám naježděného víc než dost.Tříkolové vozidlo samo o sobě má dost problémů.Nejezdil jsem nikdy na tomhle,ale x krát jsem měl možnost jet s hadrákem (Velorex) zatím co u jednostopého vozidla se díře na silnici vyhnete,autem ji dostanete mezi kola.U tříkolek pokud nezvládnete specifickou kličku tak ji zadní kolo vymete.Jízda nan motorce vyžaduje jistou zkušenost.Naučit se znát své meze,meze stroje  a podobně.Můžete s ní kličkovat v provozu když to znáte a umíte.Vlezete se takřka všuýde.Zvláště na skůtru.Tohle už je o něčem jiném.Podrží vás to když to přeženete,na druhou stranu to není motorka s kterou se dá opravdu jet zrcátko na zrcátko zvláště mezi stojícími auty.Není to ani auto s komfortem který auto nabízí.Navíc cena je značná.za ty prachy je slušná motorka a ještě zbude na oblečení a výstroj.A co se mi vůbec nelíbí a pokládám od legislativců za úplnou hloupost je to,že se na tom dá jezdit jen s papíry na auto.Stejný nesmysl jako když se zvedla kubatura s 50 na 125 u skůtrů.Pokud se někdo vyjezdí na 50 a přejde na 125 je to v pořádku.Pokud si ji někdo koupí s čisté vody a hned se žene v žabkách,bermudách a tričku do provozu je to blázen.Dokonce jsem takového zažil i na dálnici kde už vůbec neměl co dělat.To nemluvím o těch,co díky slabé baterce chtějí startovat nohou a nedovedou to.Pomáhal jsem to našlápnout holčině u marketu když její takřka muší váha stačila sotva na udržení stability.Netvrdím,že tenhle stroj je úplně špatný,třeba lidé s tělesným postižením,kteří by motorku nezvládli po tom možná sáhnou.Jinak je to ale opravdu spíše škoda peněz.To nemluvím o složitosti údržby přední kyvné nápravy a ceně jedné gumy navíc.

2 0
možnosti

se dvema kolama vpredu by to mohlo i hodne slusne brzdit, coz je jinak nejvetsi slabina vsech jednostopych vozidel...vsechna brzdi hur nez skoro libovolne auto, jak testy opakovane ukazuji

0 0
možnosti

Som zvedavy dokedy na to bude platit beckovy vodicak. Mam taky dojem ze EU legislativa to nepovoluje takze sa to bude musiet upravit. Na SK to uz tusim zarazili.

0 0
možnosti

Naopak to driv neplatilo a ted se to, chvalabohu, zavadi.

0 0
možnosti

Při čtení úvodu článku a zmínce o jednoduchosti, která se projevuje v nízké hmotnosti jsem očekával číslo okolo 100 kg.... 150 kg na 125ccm skútr je hmotnost vysoká....i když má o kolečko víc ;-)

0 0
možnosti

Výrok v úvodu, že tyto tříkolky poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu může napsat jen člověk, který si to přečetl v propagačních materiálech výrobce...

5 1
možnosti

J28a72n 35F50r89o83l93í61k

4. 8. 2014 10:07

Chcete si rozbít hubu? Kupte si tříkolku. Zejména na naše silnice.:-P

1 2
možnosti

ABS, věc naprosto zbytečná... hmmm to této recenzi dalo korunu. :-/

Vzhledem k tomu, že na tom budou jezdit hlavně neumětelové (motorkář by si to nekoupil) tak je ABS věc věc skoro nezbytná.

7 4
možnosti

Přesně! Tohle opravdu není pro motorkáře. Tyhle tříkolky mi připadají jako odpověď na nepoloženou otázku. Ale kdo to chce, ať si to koupí...

2 0
možnosti