Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen bude snižovat náklady, Škoda Citigo je v ohrožení

Německý koncern Volkswagen jde systematicky za cílem stát se největším výrobcem aut na světě. Kvůli nízkým výnosům ovšem musí přikročit k radikálním škrtům a racionalizaci. Mezi prvními "na ráně" může být trio z Bratislavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L45i59b17o22r 25P92o97l17á82k 9502316785859

Mainstreamova automobilka Toyota... :-)

Dvořáku vy jste mi ale ...

A můžeš zase mazat i za tečky.Co takhle raději obhájit své tvrzení?

0/0
10.8.2014 16:18

K68a60r93e90l 12B58a11r53t24á31č97e86k 9462499122255

kvuli nizkym vynosum...to chteji byt nejbohatsi ihned???je videt ze tu nejsou pro lidi ale lidi pro ne jen aby to nesidili na bezpecnosti ridicu....

0/0
8.8.2014 7:22

J71i94ř29í 58S69c57h97w49a97c76h 8258264958196

ale prdlajs, jde o to že 2% zisk je 4x menší než má konkurence (8%). Představ si, že budeš podnikatel, každý měsíc vrazíš do podnikání 100 tisíc a vyděláš 102 tisíc. To tě ani neuživí. Ano já vím je to trochu jiný extrém.... ale u těch miliard jde taky o to, že, pokud je zisk jen 2% tak stačí celkem málo aby se něco zvrtlo a rázem je místo zisku ztráta 2% a to už je celkem průšvih.....protože se jedná o ztrátu mnoha miliard.....

....a ano pro lidi tu nejsou, není to žádná dobročinná organizace, ale primárně to je zdroj zisku pro majitele....

+3/0
8.8.2014 21:39

J71a75n 10P31r54o24c83h38á20z85k84a 5266312378197

Citigo se v roce 2013 prodalo kolem 45 tisíc kusů... to rozhodně tak malá prodejnost, aby auto skončilo.

0/0
8.8.2014 0:35

P35a77v53e95l 90O20d54r11a29z26i20l 6624549917340

Na poměry ve VW je to málo.

0/0
8.8.2014 20:47

J42a84n 57J15e58l31í86n24e94k 8863415422846

Scirocco je nádherný auto, ale jak si ve VW mohli myslet, že to bude prodejní trhák?

+1/0
7.8.2014 22:15

J42a72n 52M36o69h40y71l98a 6712299159971

Nemyslel i, ale pokud chcete ušetřit, tak prostě speciality zaříznete.

0/0
8.8.2014 2:25

L26u73k79a15s 44B61u39c45h84t53a 8109680254787

Tohle malý citiGO si koupila kámoška v áčkách za dobrý peníze a je to docela zábavné auto, občas s tím jedeme na oběd a zaparkujeme všude, parádně se s tím dá myškovat po městě. Jen bych do toho dal motor s BMW 320 si..... třeba

+2/0
7.8.2014 14:16

J86a48n 62M58o18h59y76l69a 6682559729821

Zaprvé, vešel by se tak akorát dozadu, zadruhé je to nesmysl u tohohle typu auta.

0/0
7.8.2014 14:28

J91i24ř30í 35Z69ý65k52a 9169413561160

1.2TSI 77kW by bohatě stačil. Případně 1.4TSI pro verzi RS

+2/0
7.8.2014 21:30

M19i59r35o 11S95l98á88d72e83k 3202908522334

Silnější motor by si zasloužil, třeba tu 1.4, celkem pěkně sedí v zatáčkách, řekl bych lépe než Fábka. Možná by byla tím i větší prodejnost, samo záleží na ceně.

0/0
8.8.2014 20:44

J45i23ř21í 55S30c56h15w33a41c60h 8688244258596

Pro ty, co malá auta kupují by to bylo asi drahé a těch, co by by si to koupili kvůli velmi dobré dynamice, by bylo poměrně málo. 

Navíc si myslím, že by se tam 1.4 vešla velmi obtížně, spíš se přikláním k názoru, že by se tam prostě nevešla....

0/0
8.8.2014 21:52

J82o43z25e19f 46H40r41i52c97i81š57i80n 4693780820886

Určite si to ale neodnese nynější Citigo, možná to příští tím že nebude anebo že bude na nynější platformě,

Peníze za vývoj jsou už  utopeny a teď už jenom vyrábět a prodávat jak to jde. A když to nejde tak zvážit jestli malinko zlevnit a prodat víc ale určitě ne zastavit výrobu.

+4/0
7.8.2014 14:12
Foto

M72i11r71o95s89l55a54v 96S84t84e50i82n77e98r 6668864803485

V kategorii miniaut jako Citigo je tlačenice. Tady lze získat zákazníky jenom servisem a spolehlivostí, to by VW i Škoda meli zvládnout. Kvalita se osvědčí až za pár roků, zatím jsou ta vozítka přiliš nová. Na začátku by asi pomohla prodloužená záruka, třeba na 7 let.

0/0
7.8.2014 20:49

K15a38r67e11l 54F22a90i91t 1258383978492

Pořád se všude píše, jak všechny automobilky mají problémy, jediná škodofka...potažmo VW jsou v zisku, jak se prodává čím dál tím víc aut atd. No ono to asi taky nebude tak růžové jak to vypadá. A s tím Citygo....to byl úlet století.

+1/0
7.8.2014 11:37

J85i35ř50í 52S86c67h52w28a69c36h 8888284338606

a kde všude se píše, že "....jediná škodofka...potažmo VW jsou v zisku...."?

Já to tedy čtu dnes (od Karla Faita, co si to evidentně vymyslel) poprvé...8-o

+2/0
7.8.2014 13:35

V88l58a74d97i25m69í10r 30F73i53b30i71g55e58r 5144961401254

A potřebuje VW šetřit? Myslel jsem že jsou v zisku. A pokud si na sebe něco vydělá je nesmysl to rušit, pokud nemají něco ziskovějšího. Pro velkou úsporu by se možná stačilo zbavit automobilky Seat co jsem četl tak ta není v zisku roky.

+1/0
7.8.2014 9:05

M98i44l97a24n 41Š34v22a97g43r61o78v77s49k48ý 9762929325428

Ale dává vyrobené kusy do soutěže. ;-D

0/0
7.8.2014 11:30

J26a27n 22M37o49h64y61l95a 6312259219921

Být v zisku nebo být v zisku, který je menší než byl očekáván, to je zásadní rozdíl.

+1/0
7.8.2014 14:28

V24l71a95d72i29m88í62r 73F26i49b85i26g35e47r 5514941141804

To ano ale pořád je to zisk a ne ztráta. Každý model nemůže snášet zlatá vejce, některé na to potřebují víc času. No a Citigo by potřebovalo i nový design.

0/0
8.8.2014 7:15

L93a62d36i71s79l23a13v 70B94a42r62c44a13k 9951869509

no to se dalo cekat - VW,nebo SKODA, FIAT atd ostatni znacky - preplnene sklady, ale jak potrebujete jednoho zenika na vymenu vchodovych dverich -  zacne problem - ten nezaplni statni kasu a v tom ohrozeni jsou jen vlastnici domu a o ta vlada nema zajem tak se omlouvam asi to nema souvislost s automobilkama

+2/−1
6.8.2014 23:56

J47i16ř81í 75S29c87h39w57a25c75h 8408954118116

To že neseženeš dobrýho zedníka nemá s automobilkama opravdu nic společného....

Za to může dřív neskutečná snaha dnešních rodičů dostat synka, co by byl dobrým zedníkem na stření školu, aby nemusel makat rukama....neb řemeslo se dnes považuje za něco méněcenného....

+9/0
7.8.2014 0:51

M23a66r91t50i30n 57K66a51r91á82s69e58k 9938293218808

Roste obrat a klesaji vynosy? To si tak trochu odporuje ne?

+1/−1
6.8.2014 23:37

J46i89ř39í 84S10c45h23w38a61c16h 8328774558136

no pokud náklady rostou rychleji než obrat, tak ani trochu ....;-)

+3/0
6.8.2014 23:47

M81a16r69t92i29n 94K52a62r74á38s83e94k 9248983158708

Muzete to rozvest? naklady nemaji s vynosy zadnou souvislost ....

0/−5
6.8.2014 23:48

J92i20ř46í 44S39c50h65w26a10c77h 8538634878246

ale mají:

zjednodušeně řečeno obrat - náklady = výnos ;-)

+6/0
7.8.2014 0:17

M35a87r95t87i10n 62K87a10r10á25s38e83k 9248103118158

No ono ve skutecnosti spis obrat = vynosy = trzby a vynos-naklad=zisk.

0/−1
7.8.2014 9:08

J30i23ř33í 89S22c22h41w21a73c40h 8508534918516

no ano, máš pravdu,. My ekonomo-laici si "výnos 2%" automaticky přeložíme na zisk stejně jako, když se tu píše o zrychlení za 7 vteřin, je nám jasné o co jde.... ale prudiči hned poukazují na to, že vteřina je jednotka úhlová nikoliv časová.... ;-)

Měl jsi hned na začátku jasně poukázat na to že pro ekonomy je za výnos nekompromisně považován veškerý příjem tedy obrat....;-)

+2/0
7.8.2014 10:01

J51a88n 73J60e13ž94e98k 3361975517815

2x mamlas?

0/0
7.8.2014 6:38

M92a19r30t15i55n 36K64a24r94á56s39e40k 9968113228558

Clovek se tu snazi upozornit ze clanek i spousta diskutujicich maji pomatene zakladni ekonomicke pojmy, a fasne za to akorat minusy a posmesky, no co se da delat, mame demokracii a tak ma vetsina pravdu i kdyz bude tvrdit ze zeme placata....

+3/0
7.8.2014 9:14

J83a23n 69J22e44ž18e58k 3721495197635

Velkej mamlas, já. Omlouvám se.

+1/0
7.8.2014 13:23

T96o15m16á93š 25F80i18r29b12a21c15h28e14r 9840380964930

;-D

0/0
7.8.2014 7:14
Foto

J22a58r75o59s89l48a24v 22V38o38j46t83ě60c56k65ý 4453728664186

Že ten humus přestanou vyrábět

SLÁVAR^

+3/−2
6.8.2014 23:24

A87l62e23x 58Š88t80a19j44n78e94r 7641374165213

Kdo chce levné skákadlo koupí sandero a ještě ušetří.

+6/−1
6.8.2014 23:20

L63u60c89i43e 13K17o66v91a80ř86í52k70o45v51á 1631486821415

To je rubrika Auto. Netahejte sem něco,co jako auto jenom vypadá.

+3/−1
6.8.2014 23:38

P27a29v18e41l 98O98d86r77a79z13i44l 6274729117400

Citigo jako auto ani nevypadá.

+2/−3
7.8.2014 11:01

J72a95n 95F74r12o68l59í51k 6956800365164

Rozdíl mezi Sanderem a Citigo (i ostatními malými auty) je v rozměrech (lépe se ve městě parkuje), spotřebě (tříhrnek a malá váha).

+2/0
7.8.2014 15:49

P27e45t66r 79Č39e21r33m19á85k 9138325609900

Jedná se o rozdíl třídy - citigo je mini vůz, sandero malý.

+2/0
7.8.2014 19:06

D55a35n36i62e56l 62K23r50a40u71s 4551673722794

Je to docela úsměvné, jak management myslí primárně na svou kapsu, aniž by je zajímalo, jaké konsekvence jejich rozhodnutí mají - fakticky totiž zvláště v Evropě platí, že snižování výrobních nákladů zvláště v nákladech na mzdy formou propouštění má sice velmi pozitivní dopad na ceny akcíí firem a tím i na hrubé příjmy managementu, ale na druhé straně to má negativní dopad na sociální systémy evropských zemí, které následně sahají k vyššímu zdaňování (i formou zvyšování příspěvků do sociálních fondů) právě příjmů firem i fyzických osob, tedy i firem a jejich managementu.

+5/0
6.8.2014 22:46

R72a66d76o21s59l71a92v 68K42l22a32u14d15a 5494908534692

Myslím že sociální problémy Slovenska jsou VW někde.

+2/0
6.8.2014 22:54

D72a44n83i55e43l 32K88r48a27u23s 4641863722214

Chyba pohledu - EU je fakticky jeden sociální prostor, takže případné problémy Slovenska jsou problémy celé EU.

+1/0
6.8.2014 22:58

R22a66d41o60s51l19a90v 72K88l96a85u91d24a 5394518564722

EU není žádný jeden sociální prostor. EU není ani jednotný pracovní trh. I když si to někdo myslí. V EU se jednotlivé státy snaží urvat něco pro sebe, protože to nikdo za ně neudělá. Zajímá snad někoho mzda v ČR? Nezaměstnanost na Slovensku? HDP v Maďarsku? K čemu by mu to bylo?

+4/0
6.8.2014 23:05

D58a85n12i81e32l 87K34r39a44u86s 4711413582374

Pokud se kouknete na kroky ECB a současně na to, kdo fakticky problémy předlužených zemí EU financoval, tak budete muset své tvrzení hodně upravit. Fakticky platí, že v časech růstu nejvíce vydělává Německo, aby v časech průšvihů nejvíce platilo. A je jen otázka, kde se to dostane na hranici únosnosti.

+3/0
6.8.2014 23:26

J81a68n 11F20r47o73l88í48k 6446780105554

Když to hrozí krachem tak to Germáni zatáhnou, to je fakt.

+1/0
7.8.2014 15:51

I85v68a50n 18H59r95o70n 5494156116701

Dotované modely zmizí. Jak jinak?

+2/0
6.8.2014 22:17

J38i88ř77í 17B31o17č31e28k 6409394695146

Cenu aut rapidně navyšuje drahý vývoj, co 4 - 6 roků nový model od každé třídy a značky plus každé dva roky facelift každého modelu ale ruku na srdce, kdo je na to zvědavý?  Uměle udržovaná zaměstnanost, nic víc.

+2/−1
6.8.2014 22:10

R32o22m28a14n 82P83o20l50á33č81e76k 5116649875

Zatím to funguje...

+2/0
6.8.2014 22:11

J35i37ř75í 70B19o31č80e97k 6719304695666

Jak vidíte, pomalu přestává a bude hůř. Cena ropy, energií atd atd.

+1/0
6.8.2014 22:17

J67a40n 23P59a69v25e26l 8643272958406

To už jsem četl před dvaceti lety. A stále to funguje ...

+5/0
6.8.2014 22:33

R91a86d64o94s59l46a56v 22K75l51a42u81d93a 5524688304472

Ono to zas tak nákladné není. Ty změny vesměs nejsou tak radikální a navíc se přenáší na všechny modely. Zákazník pochopitelně chce něco nového.

+1/0
6.8.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.