- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mainstreamova automobilka Toyota... :-)
Dvořáku vy jste mi ale ...
A můžeš zase mazat i za tečky.Co takhle raději obhájit své tvrzení?
kvuli nizkym vynosum...to chteji byt nejbohatsi ihned???je videt ze tu nejsou pro lidi ale lidi pro ne jen aby to nesidili na bezpecnosti ridicu....
ale prdlajs, jde o to že 2% zisk je 4x menší než má konkurence (8%). Představ si, že budeš podnikatel, každý měsíc vrazíš do podnikání 100 tisíc a vyděláš 102 tisíc. To tě ani neuživí. Ano já vím je to trochu jiný extrém.... ale u těch miliard jde taky o to, že, pokud je zisk jen 2% tak stačí celkem málo aby se něco zvrtlo a rázem je místo zisku ztráta 2% a to už je celkem průšvih.....protože se jedná o ztrátu mnoha miliard.....
....a ano pro lidi tu nejsou, není to žádná dobročinná organizace, ale primárně to je zdroj zisku pro majitele....
Citigo se v roce 2013 prodalo kolem 45 tisíc kusů... to rozhodně tak malá prodejnost, aby auto skončilo.
Scirocco je nádherný auto, ale jak si ve VW mohli myslet, že to bude prodejní trhák?
Nemyslel i, ale pokud chcete ušetřit, tak prostě speciality zaříznete.
Tohle malý citiGO si koupila kámoška v áčkách za dobrý peníze a je to docela zábavné auto, občas s tím jedeme na oběd a zaparkujeme všude, parádně se s tím dá myškovat po městě. Jen bych do toho dal motor s BMW 320 si..... třeba
Zaprvé, vešel by se tak akorát dozadu, zadruhé je to nesmysl u tohohle typu auta.
Určite si to ale neodnese nynější Citigo, možná to příští tím že nebude anebo že bude na nynější platformě,
Peníze za vývoj jsou už utopeny a teď už jenom vyrábět a prodávat jak to jde. A když to nejde tak zvážit jestli malinko zlevnit a prodat víc ale určitě ne zastavit výrobu.
V kategorii miniaut jako Citigo je tlačenice. Tady lze získat zákazníky jenom servisem a spolehlivostí, to by VW i Škoda meli zvládnout. Kvalita se osvědčí až za pár roků, zatím jsou ta vozítka přiliš nová. Na začátku by asi pomohla prodloužená záruka, třeba na 7 let.
Pořád se všude píše, jak všechny automobilky mají problémy, jediná škodofka...potažmo VW jsou v zisku, jak se prodává čím dál tím víc aut atd. No ono to asi taky nebude tak růžové jak to vypadá. A s tím Citygo....to byl úlet století.
a kde všude se píše, že "....jediná škodofka...potažmo VW jsou v zisku...."?
Já to tedy čtu dnes (od Karla Faita, co si to evidentně vymyslel) poprvé...
A potřebuje VW šetřit? Myslel jsem že jsou v zisku. A pokud si na sebe něco vydělá je nesmysl to rušit, pokud nemají něco ziskovějšího. Pro velkou úsporu by se možná stačilo zbavit automobilky Seat co jsem četl tak ta není v zisku roky.
Ale dává vyrobené kusy do soutěže.
no to se dalo cekat - VW,nebo SKODA, FIAT atd ostatni znacky - preplnene sklady, ale jak potrebujete jednoho zenika na vymenu vchodovych dverich - zacne problem - ten nezaplni statni kasu a v tom ohrozeni jsou jen vlastnici domu a o ta vlada nema zajem tak se omlouvam asi to nema souvislost s automobilkama
To že neseženeš dobrýho zedníka nemá s automobilkama opravdu nic společného....
Za to může dřív neskutečná snaha dnešních rodičů dostat synka, co by byl dobrým zedníkem na stření školu, aby nemusel makat rukama....neb řemeslo se dnes považuje za něco méněcenného....
Roste obrat a klesaji vynosy? To si tak trochu odporuje ne?
no pokud náklady rostou rychleji než obrat, tak ani trochu ....