Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konkurent fabie nanovo. Hyundai i20 se představí v Paříži

Důležitý model korejské značky se představuje v novém provedení. Nová generace i20 je větší a prostornější. Premiéra evropské verze je naplánovaná na začátek října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o72z95e95f 56H15r72i34c82i67š10i36n 4653430350676

Interiér...

podle serveru idnes Hyundai interiér nezveřejnila.

Tak vám ho zveřejňuju já. Odkud ho mám? No logicky z webu Hyundai India kde ho v den článku představili.

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_12.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_13.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_14.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_15.jpg

0/0
13.8.2014 13:46

M39i85r95o64s13l89a77v 24Š19i29m22k78o 7935613422795

Ten černě lakovaný sloupek se mi nelíbí. Nenavazuje na dveřní okno. Jaké budou motory? Lenivé litrové tříválce plnící EURO 6? Getz se dělal 1,6, to byla docela ještěrka...

0/0
12.8.2014 10:16

L97a81d41i63s54l65a34v 65M41i81k91a 1871759464144

Neměla by tato rubrika být o autech? ))

+1/−4
12.8.2014 9:50
Foto

J52a41n 70K33ř79í32ž 3259741371941

Radši toho i20ku

0/−2
12.8.2014 8:26

Z80d86e37n91ě92k 39H30a35n29z38l 1831116712224

kdo chce auto s Izmitu?

+1/−4
12.8.2014 8:15
Foto

J72a60n 40K32ř31í96ž 3889481721241

a není to stejný??

0/−2
12.8.2014 8:28

V69l46a33d38i61s57l81a16v 14N67o72h78e96j72l 7478517718621

nejprv sem to cetl jako 'konkurent fabie na ho*no', nicmene Hundaje se mi libej a i recenze vychazej velmi dobre a cenove jeste lepe R^

+9/−2
12.8.2014 0:50

J55a17n 30N50o68v57o60t29n90ý 1924531392163

Cenově možná výhodnější při koupi, ale pak ten servis.

+2/−8
12.8.2014 7:21

T42o23m22á32š 55F16i91r72b70a56c76h95e13r 9480920634670

Servis stejně drahý, náhradní díly z aftermarketu podstatně levnější než na VAG.

+3/−2
12.8.2014 7:47

J83a78n 35N35o91v64o93t28n76ý 1744761422663

Ještě si asi neměl Hyunday, anebo si s ním ještě nebyl v servisu.:-)

+2/−2
12.8.2014 9:12

P88e62t74r 61S40l65o83v50á90k 9445785887849

5 let zaruka na vsechno, havarijko bez spoluucasri, co konkretne mate namysli s tym drahym servisom???

+2/−3
12.8.2014 9:24

J60a52n 53N65o18v66o65t33n18ý 1734141792493

Havarijní pojištění nemá nic společného se servisem. Taspoluúčast se ti zase nějakým způsobem promítla do ceny pojištění.

5 let záruka platí v případě, že absolvuješ předepsané servisní prohlídky. To znamená, že musíš jít min. 4 x na ser. prohlídku do autorizovaného servisu.

A když po záruce se ti něco pokazí, budeš možná překvapen cenou nahr. dílu. Ale jistě nemusíš pak chodit do autorizovaných servisů.

+2/−1
12.8.2014 9:39

P57e28t13r 77S40l24o40v13á67k 9245315517189

ano, musis na ser prohlidku, ale vsetky potrebne veci sco sa budu menit podla predpisu prohlidky mozes doniest vlastne, platis par korun za praci, realne je to par tisic rocne.. tak o akom nakladnom servise sa bavime? po piatich rokoch bud auto predam, alebo resim neautorizovany servis, kde ma to stoji stejne ako skodovka... to  havarijko som tam prihodil ako svoj priklad, bol som  v servise uz dva krat, neplatil som ani korunu, z toho raz po mensom karambole... takze za rok zaplatim hyundaiu mimo spotrebny material kolko, tisic az dve tisic korun za prohlidku? to je teda uder do rozpoctu rodiny:d

+1/−2
12.8.2014 10:10

J37a78n 27N91o43v55o46t17n14ý 1504731212663

Ale jo, když myslíš. Nebudu tě přesvědčovat.

+1/−1
12.8.2014 10:46

P20e76t43r 80B87ř70é80ť89a 17N65o46v22á14k 8630583806920

náklady na servis jsou srovnatelné - máme v práci jak koncern VW  tak H/K

+1/−1
12.8.2014 10:59

P38e32t23r 98S39l85o15v25á40k 9575435427539

to bude dost zlozite, kedze som predtym vlastnil tri vozy skoda;)

0/0
12.8.2014 11:24

L77á38ď66a 73V14r62a69n85ý 7358608698277

Dle vašeho popisu je možná lepší si udělat servisku úplně sám. To je nejlevnější.

Promiňte ale hrozný blábol psát, že jste nucen z důvodu ceny kupovat alternativní ND a nosit je autoservisu. Není lépe si koupit auto s normálními servisními náklady?

+2/−1
12.8.2014 10:53

P30e23t79r 78S39l91o86v36á21k 9215515977669

to ja ale nikde nepisem

0/0
12.8.2014 11:24

P79e89t37r 64H57o22f47m57a63n86n 6179554405590

A kolik ty prohlidky stoji? Nevite nahodou?

0/0
12.8.2014 15:33
Foto

V94l21a16d13a 71V52a81n19e72k 9353456104648

1. garančka  i30 ,olej vlastní - 1 750 Kč:-P Brno  Auto Pokorný ;-) !!

0/0
18.8.2014 16:05

M55a16r41t65i86n 67K16o33v72á41ř 2301770479316

Tak si kladu otázku, jestli jsou kola se svastikou pro zamindrákovanou Evropu zrovna to nejvhodnější...

+2/−1
11.8.2014 22:09

I69v65a35n 71K33r98a41j91c24i15r 8182796548845

To budú na romea clanky

0/−1
12.8.2014 4:06

P70e27t12r 29Ž56á57č91e50k 3315311309

C4 s Fiestou předek a C4 s Golfem zadek. Boční plastová lišta ála Clio a plastové chromované kliky ála Civic. Ale špatně ten mix rozhodně nevypadá.

+1/−5
11.8.2014 21:59

Z87d33e35n32ě78k 84H35a33n30z21l 1521466622224

Korejske a pozdeji Cinske auta zaplavi celou evropu.Nemam rad korejce jako lidi natoz auta.Jsou jak kobylky,zaplavi celou evropu.

0/−6
11.8.2014 21:40

J11a32n 63L90a36k57o17m23ý 7301615555394

On ten korejskej Hyundai je možná víc českej jak "česká" Škoda. A jestli ten trh zaplaví němci, japonci nebo korejci - není to jedno - tady je přeci důležitý, aby si vybral zákazník a byl spokojenej. A co jsem jezdil s i30, nebylo to špatný auto...

+6/−5
12.8.2014 4:55

T11o30m89á39š 28J44u14r51e45č74k16a 3693452299813

Víc českej jak škoda? a na tom jste byl kde? Pro hnojdé se většina dílů vyrábí na slovensku, v maďarsku, v číně a v korei.  Pro škodovku většinu dílů vyrábí tuzemští výrobci Hellou počínaje a Lukov plastem konče. Proč máme pořád číst zamindrákované výblitky lidí co mají potřebu neustále všem dokazovat, že škoda není česká protože má německého majitele?

+6/−5
12.8.2014 7:38

L55i33b73o28r 79M48o17u55č34k38a 1598947725232

chyba . skoda je ceska znacka, VW drzi pouze jeji akcie ...

+3/−2
12.8.2014 7:49

T73o13m72á76š 48J83u14r43e90č91k17a 3423212769353

Mě to říkat nemusíte to já vím, ale ostatní toto nedokážou pochopit.

0/0
12.8.2014 9:23

M26i92r54o16s75l60a88v 56Š43i74m89k92o 7735653112685

Jednání o privatizaci škodovky započala v roce 1997, ještě za minulého režimu. Šlo o to, kolik si nechá náš stát a kolik VW. Po převratu jim to dal Dlouhý celé a dodnes se chlubí tím, jak to dobře udělal. Naše banky patřící cizincům jsou české nebo ne? Kam jdou zisky? Že někdo drží akcie je asi jen takový detail, že?

0/−1
12.8.2014 10:23

J48o40s37e70f 71B42r92o95ž45k76a 6224422808207

Jo, jasný drží pouze akcie - až si něco ode mne koupíte, tak to bude pořád moje? 

jediný akcionář -Volkswagen InternationalFinance N.V. 

Amsterdam, Herengracht 495, 1017 , Nizozemské království

Akcie: 1 670 885 ks akciena jméno ve jmenovité hodnotě 10 000,- Kč. Základní kapitál: 16 708 850 000,- Kč

0/0
12.8.2014 14:06

L46a37d40i29s17l44a14v 88S96o61k84o55l 1390112575892

A češtinu taky rád nemáš, co?

0/0
12.8.2014 13:31
Foto

P40e76t89r 32P68r11o82c15h63á83z10k58a 3692976482564

Když u Hyundai tak Ix 20.Ten se mi líbí daleko víc.Když jsem se však začal zajímat o konkrétní výbavu a slušnou motorizaci nevyšel zrovna nejlépe.Ani škodovka se mi ve srovnání moc nelíbila,hlavně díky ne zrovna dobrým proporcím.Nakonec jako potenciální nové auto zvítězil Peugeot 308.Při relativně srovnatelné ceně,nejlepší výbava a nejlepší motor.Ale vše je otázkou vkusu a nabídky.Těším se na to jak bude opravdu vypadat nová Fábia a jak se povede i cenová nabídka.Co mě na ní děsí jsou motory.Bohužel taková je dneska móda a auto s pořádným motorem v nabídce nemá už nikdo.Myslím v dané cenové kategorii.

+1/−2
11.8.2014 20:29

R74a33d37i62m 62S53v58o65b64o59d43a 9743859256132

mel jste na mysli 208

0/−2
11.8.2014 21:50

M90a47r55t46i44n 51K58o51v45á53ř 2341650339436

Taky bych to viděl spíš na 208. P 308 SW Active 1,6 THP mi v konfigurátoru vyšla na 500k. A protože je to vůz roku, tak slevy dávají jen symbolické. Ale ta atmosférická benzínová 1,6 se 115 kW a 240 Nm je hodně lákavá.

+1/−1
11.8.2014 22:05

V55í28ť98a 23K37r80u15t72i94š 1370854285337

Atmosfericka? To snad ne ...

0/−2
11.8.2014 23:54

P67e18t67r 18B29ř48é79ť19a 20N24o60v14á14k 8260803916190

308 je cca od 250 do 350tis ( nemyslim tim tu novou 308 z  2014) Kamarád si kupoval hatch 1,4 rv 8/2013  jak předváděčku s najetými 3500 km za 260tis.

+1/0
12.8.2014 10:00

P37e87t35r 32S18l40o44v61á57k 9435965277529

porovnavat vypredajovy voz, navyse predvadzacku, s novym vozom je trosku nefer, to  najdete aj u inych znaciek za lepsiu cenu

0/−1
12.8.2014 10:10

P27e60t25r 28B89ř42é76ť45a 14N27o52v34á45k 8140473196320

reagoval jsem pouze na to, že za tu cenu IX20 jde sehnat o třídu větší auto ( skoro jako nové) ;-)

+1/0
12.8.2014 10:55
Foto

P79e84t98r 96P92r11o58c76h33á55z70k14a 3822906662954

208 byla původní volba,pak jsem se svezl v 308 a bylo jasné co vítězí.

0/0
12.8.2014 18:29

M10a87r85i35a47n 25K73a32r70a81b97a 4723351950512

Práve že v ponuke je, atmosférické benzíny robia japonci a kórejci. Povodne som chcel kúpiť novú OIII Kombi, no pokial chcete slušnú výbavu a normálny motor dostanete sa u škodovky dosť vysoko, dokonca vyšie ako u VW. Preto som sa nakoniec rozhodoval medzi Toyotou Auris ST a Kia Ceed SW. Pomerom ceny, výbavy, a úžitnej hodnoty vyhrala KIA, a aj keď kórejské autá neboli mojim favoritom, musím uznať že dnes už predbehli európsku konkurenciu. /v danej cenovej a váhovej kategórii/R^

+4/−2
11.8.2014 22:33

V34í78ť72a 47K67r28u62t31i26š 1410654535887

Takze pokud jste chtel normalni motor, tak u obou zminenych znacek jde pouze a jen o atmosfericke 1.6-ky (97, resp. 99kW), ktere tvori "vrchol" motorove nabidky. Pritom vykony a dynamiku nabizeji jako podprumerna motorizace v OIII - jako druha nejslabsi z nabizenych - 1.2TSi 77kW. Ale pritom treba ta KIA si za obdobne svezeni rekne realne o 20% vice benzinu.

Pak mi ale jaksi unika, v cem a kdo koho predbehl.

+1/−4
12.8.2014 0:18

T43o23m68á42š 77V18a46l30d46e38r 7843640219

Teď si vyzkouším TSi 1,4 u OIII. Potřebuji kombík a vyzkoušel jsem Hondu Civic 1,8 i Auris 1,3 a 1,8. zatím se mi nejvíce líbila Honda a je vážný adept. Všechny ale atakují cenu od 450 do 550k. 308 break mě zatím moc neoslovil, Hlavně displej, nedovedu si představit pořád něco nastavovat tahem prstu. Klimu,  měním parametry dle potřeb (kvůli psovi) často. Rádio totéž. Takže cenově ani rozměrově nejsou konkurentem ix20. Po zklamáním s ix20 nechci Hyundai a u Kii dost váhám.

0/−1
12.8.2014 2:24

V75í36ť20a 13K84r50u36t14i46š 1340194535987

Tak ze zmiňovaných atmosfér jede jednoznačně nejlépe Civic, sic výkonově stále půl třídy pod "tuctovou" 1.4TSi. Zato si ovšem řekně o nějakých 10% v benzínu nahoru a cenově také atakuje 0,5M.

Z ostatních kombíků má solidní nabídku Megane (TCe od 345t.), přičemž i 520t. za vrcholné GT třeba ve srovnání se zmiňovanou Hondou je zcela jiný level. Popř. doprodávané předFL Focusy - silnější 1.0EB od 385t.. Resp. dobrá nabídka na 1.6EB v Titaniu - 460t., což je opět motor o třídu jinde než všechny diskutované atmosféry.

0/−1
12.8.2014 7:04

M77a46r66i68a93n 81K71a83r88a56b23a 4643931270582

Normálny motor, znamená pre mňa osobne okolo 100 - 140 koní, s rozumnou spotrebou, a hlavne spolahlivostou. Atmosfericka benzinova 1.6 GDI u Kii je výborná, celkovo 136k, mimo mesta 5,6 l benzínu, priemerne jazdím za 6,7 - hlavne mesto a dialnice.

Nejedná sa len o motor, ale aj o jeho kultivovanost a prevodovku. Azijske auta maju 6-kvalt, kdez to skodovka u zakladneho 1.2TSI iba 5 rýchlostí, čo na dialnice nie je ideálne. Skúste si nové GDI, a uvidíte rozdiel. Neviem ako boli na tom staršie CVVT motory, ale ten nový ma prekvapil, a to som bol "ropák" zvyknutý jazdit firemným dieselom...

+2/−2
12.8.2014 7:29

V30í87ť50a 86K81r55u51t36i20š 1230554245267

Tak pokud se bavíme o základním a těžce softwarově přidušeném TSi 63kW, tak to je právě proto základní motor. A proti němu staví atmosférická konkurence obdobně zdechlé základní motory o objemu 1.3 - 1.5. A žádný z nich není určen pro rychlé přesuny po dálnici, protože pak žerou jak prokopnuté všechny, protože v případě potřeby dynamiky se tato musí prostě nahonit otáčkami.

A pokud se bavíme o silnější verzi, tak tam je mimo 5 st.převodovky na výběr i 6. st. (příplatek 5.000 Kč), resp. 7 st. DSG.

+1/−1
12.8.2014 8:22

M83a95r87i58a87n 78K39a98r63a76b44a 4133921360852

Ešte raz, bavíme sa o autách v rovnakej cenovej kategórii. Skúste si kúpiť porovnateľný motor, a výbavu a ste o 3000 EUR vyssie u oktávie ako u KIA CEED. Verzia Active u OIII s nelakovanými kluckami, gumeným volantom bez ovládania za viac penazí teda nie je prijatelna alternatíva.. ;-)

0/0
12.8.2014 12:14

V78í96ť47a 90K33r76u82t58i83š 1320714525357

Takže když se podívám na ceník, tak Sííd 1.6 SW je dnes od 385 (při oficiální slevě 10t.), zatímco kombík OIII s 1.2 TSi 77kW je za 393, přičemž v základních výbavách si obě nemají moc co vyčítat. Pro mne naprosto srovnatelná cenová kategorie a jízdně srovnatelný motor.

+1/0
12.8.2014 13:00

M20a55r55i48a67n 54K98a91r68a63b75a 4243861580662

No, miesto pozerania cenníku zájdite do autosalónu. Pozrite sa na základnú KIA a Skoda OIII, potom uvidíte ten rozdiel. Este vacsí skok je v druhej výbave Silver, ak by ste chceli rovnako vybavenú OIII, tak je to minimálne 3-4tis. EUR. A este poznámka, vázne si myslíte ze 99kw 1.6 je porovnatelná so 77kW 1.2TSI? Ako parametrami tak aj zivotnostou...? :)

+1/0
12.8.2014 22:52

V20í16ť83a 88K29r64u56t23i75š 1630894485117

Srovnávám srovnatelné. Takže pokud si zajdu do autosalonu, tak se samozřejmě i Kie dostanu na cenu od 350tKč a stejně tak u Škody ukecám 8-10% jako fyzická osoba. A to, že Kia u některých nových vozidel nabízí proti ceníkové ceně 30% slevy také o něčem svědčí.

Ano, oba motory jsou parametry srovnatelné (Vmax, sprint, reálná spotřeba):

Sííd SW - 192 / 10,2 / 7,61

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/945-ceed.html?power_s=99&power_e=99&exactmodel=SW

OIII kombi - 193 / 10,5 / 6,29

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=77&exactmodel=ombi

A co týká životnosti, tak upřímně, tyto připomínky mne fakt baví. Průměrný řidič v Česku najede 12tkm ročně, u Vás je to 9tkm. Takže než takové auto natočí vůbec 100tkm, tak je morálně zastaralé a se zanedbatelnou zůstatkovou hodnotou. A ten, kdo má nájezdy větší, tak si za prvé koupí pořádné auto nebo motor, resp. počítá s tím, že auto za 3-5 let obmění.

+1/0
13.8.2014 11:33

P47e14t36r 26S36l14o88v18á31k 9945445477369

ja mam 1.6 88kw od hyundai, spotreba taky kolem 6,7 dlhodiva, juzda vatsinou mesto a dialnica, motor je dostatocne zivy, prechadzal som z 1.9 tdi a nestazujem si. atmosfera je fajn, turbo benziny ma neberu.

+3/−1
12.8.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.