Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurent fabie nanovo. Hyundai i20 se představí v Paříži

Důležitý model korejské značky se představuje v novém provedení. Nová generace i20 je větší a prostornější. Premiéra evropské verze je naplánovaná na začátek října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68o83z32e24f 34H48r91i11c97i66š39i83n 4773490540896

Interiér...

podle serveru idnes Hyundai interiér nezveřejnila.

Tak vám ho zveřejňuju já. Odkud ho mám? No logicky z webu Hyundai India kde ho v den článku představili.

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_12.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_13.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_14.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_15.jpg

0/0
13.8.2014 13:46

M79i74r87o82s71l81a96v 55Š78i24m60k43o 7135973562445

Ten černě lakovaný sloupek se mi nelíbí. Nenavazuje na dveřní okno. Jaké budou motory? Lenivé litrové tříválce plnící EURO 6? Getz se dělal 1,6, to byla docela ještěrka...

0/0
12.8.2014 10:16

L82a53d62i33s80l18a46v 41M91i62k12a 1111479344214

Neměla by tato rubrika být o autech? ))

+1/−4
12.8.2014 9:50


J86a81n 54K98ř82í28ž 3419821861861

Radši toho i20ku

0/−2
12.8.2014 8:26

Z76d44e19n86ě57k 97H98a19n94z11l 1341856302184

kdo chce auto s Izmitu?

+1/−4
12.8.2014 8:15

J70a38n 55K90ř18í78ž 3959181531131

a není to stejný??

0/−2
12.8.2014 8:28

V72l61a57d98i72s26l50a70v 75N46o14h73e36j53l 7438637128901

nejprv sem to cetl jako 'konkurent fabie na ho*no', nicmene Hundaje se mi libej a i recenze vychazej velmi dobre a cenove jeste lepe R^

+9/−2
12.8.2014 0:50

J52a33n 85N10o60v45o37t54n71ý 1504731172903

Cenově možná výhodnější při koupi, ale pak ten servis.

+2/−8
12.8.2014 7:21

T67o90m15á23š 95F50i98r46b78a60c63h20e82r 9140960114120

Servis stejně drahý, náhradní díly z aftermarketu podstatně levnější než na VAG.

+3/−2
12.8.2014 7:47

J57a53n 76N15o65v30o26t72n11ý 1224711272533

Ještě si asi neměl Hyunday, anebo si s ním ještě nebyl v servisu.:-)

+2/−2
12.8.2014 9:12

P10e95t67r 55S45l81o31v39á46k 9235135537739

5 let zaruka na vsechno, havarijko bez spoluucasri, co konkretne mate namysli s tym drahym servisom???

+2/−3
12.8.2014 9:24

J72a31n 89N76o41v39o53t69n91ý 1294401852123

Havarijní pojištění nemá nic společného se servisem. Taspoluúčast se ti zase nějakým způsobem promítla do ceny pojištění.

5 let záruka platí v případě, že absolvuješ předepsané servisní prohlídky. To znamená, že musíš jít min. 4 x na ser. prohlídku do autorizovaného servisu.

A když po záruce se ti něco pokazí, budeš možná překvapen cenou nahr. dílu. Ale jistě nemusíš pak chodit do autorizovaných servisů.

+2/−1
12.8.2014 9:39

P70e87t50r 94S37l37o28v34á59k 9675515377679

ano, musis na ser prohlidku, ale vsetky potrebne veci sco sa budu menit podla predpisu prohlidky mozes doniest vlastne, platis par korun za praci, realne je to par tisic rocne.. tak o akom nakladnom servise sa bavime? po piatich rokoch bud auto predam, alebo resim neautorizovany servis, kde ma to stoji stejne ako skodovka... to  havarijko som tam prihodil ako svoj priklad, bol som  v servise uz dva krat, neplatil som ani korunu, z toho raz po mensom karambole... takze za rok zaplatim hyundaiu mimo spotrebny material kolko, tisic az dve tisic korun za prohlidku? to je teda uder do rozpoctu rodiny:d

+1/−2
12.8.2014 10:10

J25a78n 71N20o39v73o60t90n56ý 1944811332793

Ale jo, když myslíš. Nebudu tě přesvědčovat.

+1/−1
12.8.2014 10:46

P41e73t83r 17B75ř37é69ť43a 21N42o88v51á84k 8740353496220

náklady na servis jsou srovnatelné - máme v práci jak koncern VW  tak H/K

+1/−1
12.8.2014 10:59

P63e48t49r 73S24l73o96v80á89k 9665345207239

to bude dost zlozite, kedze som predtym vlastnil tri vozy skoda;)

0/0
12.8.2014 11:24

L92á68ď70a 56V94r53a49n52ý 7908238678347

Dle vašeho popisu je možná lepší si udělat servisku úplně sám. To je nejlevnější.

Promiňte ale hrozný blábol psát, že jste nucen z důvodu ceny kupovat alternativní ND a nosit je autoservisu. Není lépe si koupit auto s normálními servisními náklady?

+2/−1
12.8.2014 10:53

P14e45t81r 68S54l97o34v51á44k 9405435837169

to ja ale nikde nepisem

0/0
12.8.2014 11:24

P27e98t85r 36H85o70f44m32a96n49n 6309794375780

A kolik ty prohlidky stoji? Nevite nahodou?

0/0
12.8.2014 15:33
Foto

V80l98a69d71a 34V80a48n19e37k 9243226444678

1. garančka  i30 ,olej vlastní - 1 750 Kč:-P Brno  Auto Pokorný ;-) !!

0/0
18.8.2014 16:05

M10a68r77t61i35n 86K50o77v53á62ř 2251150529336

Tak si kladu otázku, jestli jsou kola se svastikou pro zamindrákovanou Evropu zrovna to nejvhodnější...

+2/−1
11.8.2014 22:09

I11v16a95n 61K87r26a28j52c52i74r 8672186128665

To budú na romea clanky

0/−1
12.8.2014 4:06

P17e71t71r 23Ž50á12č44e62k 3285861949

C4 s Fiestou předek a C4 s Golfem zadek. Boční plastová lišta ála Clio a plastové chromované kliky ála Civic. Ale špatně ten mix rozhodně nevypadá.

+1/−5
11.8.2014 21:59

Z92d86e11n37ě46k 53H66a81n57z47l 1131416622344

Korejske a pozdeji Cinske auta zaplavi celou evropu.Nemam rad korejce jako lidi natoz auta.Jsou jak kobylky,zaplavi celou evropu.

0/−6
11.8.2014 21:40

J28a49n 56L26a13k93o26m83ý 7821695815904

On ten korejskej Hyundai je možná víc českej jak "česká" Škoda. A jestli ten trh zaplaví němci, japonci nebo korejci - není to jedno - tady je přeci důležitý, aby si vybral zákazník a byl spokojenej. A co jsem jezdil s i30, nebylo to špatný auto...

+6/−5
12.8.2014 4:55

T12o63m50á87š 48J86u19r66e93č38k27a 3253152309103

Víc českej jak škoda? a na tom jste byl kde? Pro hnojdé se většina dílů vyrábí na slovensku, v maďarsku, v číně a v korei.  Pro škodovku většinu dílů vyrábí tuzemští výrobci Hellou počínaje a Lukov plastem konče. Proč máme pořád číst zamindrákované výblitky lidí co mají potřebu neustále všem dokazovat, že škoda není česká protože má německého majitele?

+6/−5
12.8.2014 7:38

L36i54b29o14r 40M18o88u31č62k86a 1468257925772

chyba . skoda je ceska znacka, VW drzi pouze jeji akcie ...

+3/−2
12.8.2014 7:49

T19o14m41á54š 54J51u13r40e68č97k25a 3313942399893

Mě to říkat nemusíte to já vím, ale ostatní toto nedokážou pochopit.

0/0
12.8.2014 9:23

M32i40r20o82s92l89a39v 62Š65i51m81k22o 7415873112115

Jednání o privatizaci škodovky započala v roce 1997, ještě za minulého režimu. Šlo o to, kolik si nechá náš stát a kolik VW. Po převratu jim to dal Dlouhý celé a dodnes se chlubí tím, jak to dobře udělal. Naše banky patřící cizincům jsou české nebo ne? Kam jdou zisky? Že někdo drží akcie je asi jen takový detail, že?

0/−1
12.8.2014 10:23

J71o26s88e84f 33B84r70o60ž78k96a 6944842308877

Jo, jasný drží pouze akcie - až si něco ode mne koupíte, tak to bude pořád moje? 

jediný akcionář -Volkswagen InternationalFinance N.V. 

Amsterdam, Herengracht 495, 1017 , Nizozemské království

Akcie: 1 670 885 ks akciena jméno ve jmenovité hodnotě 10 000,- Kč. Základní kapitál: 16 708 850 000,- Kč

0/0
12.8.2014 14:06

L18a22d58i41s39l55a36v 41S98o86k78o51l 1740122715382

A češtinu taky rád nemáš, co?

0/0
12.8.2014 13:31
Foto

P70e52t67r 96P53r15o16c54h66á46z69k58a 3132946942534

Když u Hyundai tak Ix 20.Ten se mi líbí daleko víc.Když jsem se však začal zajímat o konkrétní výbavu a slušnou motorizaci nevyšel zrovna nejlépe.Ani škodovka se mi ve srovnání moc nelíbila,hlavně díky ne zrovna dobrým proporcím.Nakonec jako potenciální nové auto zvítězil Peugeot 308.Při relativně srovnatelné ceně,nejlepší výbava a nejlepší motor.Ale vše je otázkou vkusu a nabídky.Těším se na to jak bude opravdu vypadat nová Fábia a jak se povede i cenová nabídka.Co mě na ní děsí jsou motory.Bohužel taková je dneska móda a auto s pořádným motorem v nabídce nemá už nikdo.Myslím v dané cenové kategorii.

+1/−2
11.8.2014 20:29

R41a77d43i69m 63S10v57o54b73o39d26a 9113159806202

mel jste na mysli 208

0/−2
11.8.2014 21:50

M67a87r49t36i52n 27K33o43v12á15ř 2131740929856

Taky bych to viděl spíš na 208. P 308 SW Active 1,6 THP mi v konfigurátoru vyšla na 500k. A protože je to vůz roku, tak slevy dávají jen symbolické. Ale ta atmosférická benzínová 1,6 se 115 kW a 240 Nm je hodně lákavá.

+1/−1
11.8.2014 22:05

V76í37ť13a 91K35r20u96t68i12š 1730694945227

Atmosfericka? To snad ne ...

0/−2
11.8.2014 23:54

P33e23t88r 15B49ř84é35ť12a 70N63o68v52á35k 8180433406630

308 je cca od 250 do 350tis ( nemyslim tim tu novou 308 z  2014) Kamarád si kupoval hatch 1,4 rv 8/2013  jak předváděčku s najetými 3500 km za 260tis.

+1/0
12.8.2014 10:00

P59e35t63r 68S95l11o22v18á78k 9705235977849

porovnavat vypredajovy voz, navyse predvadzacku, s novym vozom je trosku nefer, to  najdete aj u inych znaciek za lepsiu cenu

0/−1
12.8.2014 10:10

P74e65t56r 14B10ř30é22ť10a 63N88o67v83á16k 8730443496980

reagoval jsem pouze na to, že za tu cenu IX20 jde sehnat o třídu větší auto ( skoro jako nové) ;-)

+1/0
12.8.2014 10:55
Foto

P11e62t37r 48P23r44o40c53h36á21z75k95a 3692236222134

208 byla původní volba,pak jsem se svezl v 308 a bylo jasné co vítězí.

0/0
12.8.2014 18:29

M85a87r13i94a30n 18K23a28r62a95b45a 4953831890372

Práve že v ponuke je, atmosférické benzíny robia japonci a kórejci. Povodne som chcel kúpiť novú OIII Kombi, no pokial chcete slušnú výbavu a normálny motor dostanete sa u škodovky dosť vysoko, dokonca vyšie ako u VW. Preto som sa nakoniec rozhodoval medzi Toyotou Auris ST a Kia Ceed SW. Pomerom ceny, výbavy, a úžitnej hodnoty vyhrala KIA, a aj keď kórejské autá neboli mojim favoritom, musím uznať že dnes už predbehli európsku konkurenciu. /v danej cenovej a váhovej kategórii/R^

+4/−2
11.8.2014 22:33

V77í67ť78a 68K59r69u45t60i31š 1260604725187

Takze pokud jste chtel normalni motor, tak u obou zminenych znacek jde pouze a jen o atmosfericke 1.6-ky (97, resp. 99kW), ktere tvori "vrchol" motorove nabidky. Pritom vykony a dynamiku nabizeji jako podprumerna motorizace v OIII - jako druha nejslabsi z nabizenych - 1.2TSi 77kW. Ale pritom treba ta KIA si za obdobne svezeni rekne realne o 20% vice benzinu.

Pak mi ale jaksi unika, v cem a kdo koho predbehl.

+1/−4
12.8.2014 0:18

T45o13m93á75š 54V79a30l85d40e54r 7773920499

Teď si vyzkouším TSi 1,4 u OIII. Potřebuji kombík a vyzkoušel jsem Hondu Civic 1,8 i Auris 1,3 a 1,8. zatím se mi nejvíce líbila Honda a je vážný adept. Všechny ale atakují cenu od 450 do 550k. 308 break mě zatím moc neoslovil, Hlavně displej, nedovedu si představit pořád něco nastavovat tahem prstu. Klimu,  měním parametry dle potřeb (kvůli psovi) často. Rádio totéž. Takže cenově ani rozměrově nejsou konkurentem ix20. Po zklamáním s ix20 nechci Hyundai a u Kii dost váhám.

0/−1
12.8.2014 2:24

V19í85ť27a 97K44r68u45t83i97š 1370894535627

Tak ze zmiňovaných atmosfér jede jednoznačně nejlépe Civic, sic výkonově stále půl třídy pod "tuctovou" 1.4TSi. Zato si ovšem řekně o nějakých 10% v benzínu nahoru a cenově také atakuje 0,5M.

Z ostatních kombíků má solidní nabídku Megane (TCe od 345t.), přičemž i 520t. za vrcholné GT třeba ve srovnání se zmiňovanou Hondou je zcela jiný level. Popř. doprodávané předFL Focusy - silnější 1.0EB od 385t.. Resp. dobrá nabídka na 1.6EB v Titaniu - 460t., což je opět motor o třídu jinde než všechny diskutované atmosféry.

0/−1
12.8.2014 7:04

M42a49r36i81a77n 69K44a15r81a59b12a 4693511140692

Normálny motor, znamená pre mňa osobne okolo 100 - 140 koní, s rozumnou spotrebou, a hlavne spolahlivostou. Atmosfericka benzinova 1.6 GDI u Kii je výborná, celkovo 136k, mimo mesta 5,6 l benzínu, priemerne jazdím za 6,7 - hlavne mesto a dialnice.

Nejedná sa len o motor, ale aj o jeho kultivovanost a prevodovku. Azijske auta maju 6-kvalt, kdez to skodovka u zakladneho 1.2TSI iba 5 rýchlostí, čo na dialnice nie je ideálne. Skúste si nové GDI, a uvidíte rozdiel. Neviem ako boli na tom staršie CVVT motory, ale ten nový ma prekvapil, a to som bol "ropák" zvyknutý jazdit firemným dieselom...

+2/−2
12.8.2014 7:29

V50í46ť23a 10K75r20u60t59i43š 1320814905377

Tak pokud se bavíme o základním a těžce softwarově přidušeném TSi 63kW, tak to je právě proto základní motor. A proti němu staví atmosférická konkurence obdobně zdechlé základní motory o objemu 1.3 - 1.5. A žádný z nich není určen pro rychlé přesuny po dálnici, protože pak žerou jak prokopnuté všechny, protože v případě potřeby dynamiky se tato musí prostě nahonit otáčkami.

A pokud se bavíme o silnější verzi, tak tam je mimo 5 st.převodovky na výběr i 6. st. (příplatek 5.000 Kč), resp. 7 st. DSG.

+1/−1
12.8.2014 8:22

M33a47r74i13a32n 91K46a79r58a58b75a 4183581430362

Ešte raz, bavíme sa o autách v rovnakej cenovej kategórii. Skúste si kúpiť porovnateľný motor, a výbavu a ste o 3000 EUR vyssie u oktávie ako u KIA CEED. Verzia Active u OIII s nelakovanými kluckami, gumeným volantom bez ovládania za viac penazí teda nie je prijatelna alternatíva.. ;-)

0/0
12.8.2014 12:14

V36í25ť38a 92K64r75u42t60i24š 1880774515817

Takže když se podívám na ceník, tak Sííd 1.6 SW je dnes od 385 (při oficiální slevě 10t.), zatímco kombík OIII s 1.2 TSi 77kW je za 393, přičemž v základních výbavách si obě nemají moc co vyčítat. Pro mne naprosto srovnatelná cenová kategorie a jízdně srovnatelný motor.

+1/0
12.8.2014 13:00

M89a92r58i95a78n 16K80a44r83a97b46a 4583661880912

No, miesto pozerania cenníku zájdite do autosalónu. Pozrite sa na základnú KIA a Skoda OIII, potom uvidíte ten rozdiel. Este vacsí skok je v druhej výbave Silver, ak by ste chceli rovnako vybavenú OIII, tak je to minimálne 3-4tis. EUR. A este poznámka, vázne si myslíte ze 99kw 1.6 je porovnatelná so 77kW 1.2TSI? Ako parametrami tak aj zivotnostou...? :)

+1/0
12.8.2014 22:52

V86í46ť91a 26K75r33u33t28i92š 1870364615907

Srovnávám srovnatelné. Takže pokud si zajdu do autosalonu, tak se samozřejmě i Kie dostanu na cenu od 350tKč a stejně tak u Škody ukecám 8-10% jako fyzická osoba. A to, že Kia u některých nových vozidel nabízí proti ceníkové ceně 30% slevy také o něčem svědčí.

Ano, oba motory jsou parametry srovnatelné (Vmax, sprint, reálná spotřeba):

Sííd SW - 192 / 10,2 / 7,61

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/945-ceed.html?power_s=99&power_e=99&exactmodel=SW

OIII kombi - 193 / 10,5 / 6,29

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=77&exactmodel=ombi

A co týká životnosti, tak upřímně, tyto připomínky mne fakt baví. Průměrný řidič v Česku najede 12tkm ročně, u Vás je to 9tkm. Takže než takové auto natočí vůbec 100tkm, tak je morálně zastaralé a se zanedbatelnou zůstatkovou hodnotou. A ten, kdo má nájezdy větší, tak si za prvé koupí pořádné auto nebo motor, resp. počítá s tím, že auto za 3-5 let obmění.

+1/0
13.8.2014 11:33

P85e60t24r 53S49l64o89v65á98k 9785385527629

ja mam 1.6 88kw od hyundai, spotreba taky kolem 6,7 dlhodiva, juzda vatsinou mesto a dialnica, motor je dostatocne zivy, prechadzal som z 1.9 tdi a nestazujem si. atmosfera je fajn, turbo benziny ma neberu.

+3/−1
12.8.2014 8:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.