Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konkurent fabie nanovo. Hyundai i20 se představí v Paříži

Důležitý model korejské značky se představuje v novém provedení. Nová generace i20 je větší a prostornější. Premiéra evropské verze je naplánovaná na začátek října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45o23z66e63f 32H66r49i98c54i24š14i37n 4503950800856

Interiér...

podle serveru idnes Hyundai interiér nezveřejnila.

Tak vám ho zveřejňuju já. Odkud ho mám? No logicky z webu Hyundai India kde ho v den článku představili.

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_12.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_13.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_14.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_15.jpg

0/0
13.8.2014 13:46

M80i43r19o47s41l44a63v 12Š13i64m46k56o 7425243972655

Ten černě lakovaný sloupek se mi nelíbí. Nenavazuje na dveřní okno. Jaké budou motory? Lenivé litrové tříválce plnící EURO 6? Getz se dělal 1,6, to byla docela ještěrka...

0/0
12.8.2014 10:16

L80a21d72i89s53l43a96v 14M79i48k73a 1691299394684

Neměla by tato rubrika být o autech? ))

+1/−4
12.8.2014 9:50
Foto

J49a76n 42K69ř75í15ž 3279441111581

Radši toho i20ku

0/−2
12.8.2014 8:26

Z64d59e67n29ě92k 65H40a25n48z56l 1381326892414

kdo chce auto s Izmitu?

+1/−4
12.8.2014 8:15
Foto

J47a46n 14K67ř92í69ž 3939811731941

a není to stejný??

0/−2
12.8.2014 8:28

V95l78a10d53i32s59l62a76v 71N40o88h83e38j84l 7868817438531

nejprv sem to cetl jako 'konkurent fabie na ho*no', nicmene Hundaje se mi libej a i recenze vychazej velmi dobre a cenove jeste lepe R^

+9/−2
12.8.2014 0:50

J80a81n 39N26o85v11o32t39n11ý 1594511402643

Cenově možná výhodnější při koupi, ale pak ten servis.

+2/−8
12.8.2014 7:21

T81o85m72á33š 23F65i85r92b87a93c61h60e59r 9520630174290

Servis stejně drahý, náhradní díly z aftermarketu podstatně levnější než na VAG.

+3/−2
12.8.2014 7:47

J80a20n 36N49o11v91o64t78n92ý 1984311922583

Ještě si asi neměl Hyunday, anebo si s ním ještě nebyl v servisu.:-)

+2/−2
12.8.2014 9:12

P13e34t41r 75S16l96o65v60á72k 9265575607919

5 let zaruka na vsechno, havarijko bez spoluucasri, co konkretne mate namysli s tym drahym servisom???

+2/−3
12.8.2014 9:24

J86a76n 65N36o58v68o31t81n78ý 1414141242803

Havarijní pojištění nemá nic společného se servisem. Taspoluúčast se ti zase nějakým způsobem promítla do ceny pojištění.

5 let záruka platí v případě, že absolvuješ předepsané servisní prohlídky. To znamená, že musíš jít min. 4 x na ser. prohlídku do autorizovaného servisu.

A když po záruce se ti něco pokazí, budeš možná překvapen cenou nahr. dílu. Ale jistě nemusíš pak chodit do autorizovaných servisů.

+2/−1
12.8.2014 9:39

P92e17t53r 30S66l64o10v39á90k 9375285827459

ano, musis na ser prohlidku, ale vsetky potrebne veci sco sa budu menit podla predpisu prohlidky mozes doniest vlastne, platis par korun za praci, realne je to par tisic rocne.. tak o akom nakladnom servise sa bavime? po piatich rokoch bud auto predam, alebo resim neautorizovany servis, kde ma to stoji stejne ako skodovka... to  havarijko som tam prihodil ako svoj priklad, bol som  v servise uz dva krat, neplatil som ani korunu, z toho raz po mensom karambole... takze za rok zaplatim hyundaiu mimo spotrebny material kolko, tisic az dve tisic korun za prohlidku? to je teda uder do rozpoctu rodiny:d

+1/−2
12.8.2014 10:10

J65a51n 67N17o93v77o88t18n14ý 1864221652503

Ale jo, když myslíš. Nebudu tě přesvědčovat.

+1/−1
12.8.2014 10:46

P61e70t75r 33B92ř37é61ť34a 13N58o16v52á59k 8920593626950

náklady na servis jsou srovnatelné - máme v práci jak koncern VW  tak H/K

+1/−1
12.8.2014 10:59

P49e47t53r 22S13l78o23v71á46k 9355345717889

to bude dost zlozite, kedze som predtym vlastnil tri vozy skoda;)

0/0
12.8.2014 11:24

L29á40ď64a 26V12r38a62n66ý 7438908308217

Dle vašeho popisu je možná lepší si udělat servisku úplně sám. To je nejlevnější.

Promiňte ale hrozný blábol psát, že jste nucen z důvodu ceny kupovat alternativní ND a nosit je autoservisu. Není lépe si koupit auto s normálními servisními náklady?

+2/−1
12.8.2014 10:53

P61e92t60r 63S43l84o38v55á17k 9475745217379

to ja ale nikde nepisem

0/0
12.8.2014 11:24

P58e91t62r 61H55o12f37m62a24n38n 6749874425890

A kolik ty prohlidky stoji? Nevite nahodou?

0/0
12.8.2014 15:33
Foto

V31l10a39d16a 56V33a11n50e85k 9613176134498

1. garančka  i30 ,olej vlastní - 1 750 Kč:-P Brno  Auto Pokorný ;-) !!

0/0
18.8.2014 16:05

M94a26r80t81i65n 52K87o53v46á10ř 2141860879916

Tak si kladu otázku, jestli jsou kola se svastikou pro zamindrákovanou Evropu zrovna to nejvhodnější...

+2/−1
11.8.2014 22:09

I57v46a63n 84K75r11a94j17c54i77r 8402286878365

To budú na romea clanky

0/−1
12.8.2014 4:06

P17e15t10r 54Ž52á61č42e45k 3425561199

C4 s Fiestou předek a C4 s Golfem zadek. Boční plastová lišta ála Clio a plastové chromované kliky ála Civic. Ale špatně ten mix rozhodně nevypadá.

+1/−5
11.8.2014 21:59

Z45d54e46n84ě10k 34H28a67n40z52l 1131326752404

Korejske a pozdeji Cinske auta zaplavi celou evropu.Nemam rad korejce jako lidi natoz auta.Jsou jak kobylky,zaplavi celou evropu.

0/−6
11.8.2014 21:40

J11a53n 86L70a13k50o46m63ý 7601455415984

On ten korejskej Hyundai je možná víc českej jak "česká" Škoda. A jestli ten trh zaplaví němci, japonci nebo korejci - není to jedno - tady je přeci důležitý, aby si vybral zákazník a byl spokojenej. A co jsem jezdil s i30, nebylo to špatný auto...

+6/−5
12.8.2014 4:55

T58o43m36á59š 22J14u17r75e40č56k57a 3323542529213

Víc českej jak škoda? a na tom jste byl kde? Pro hnojdé se většina dílů vyrábí na slovensku, v maďarsku, v číně a v korei.  Pro škodovku většinu dílů vyrábí tuzemští výrobci Hellou počínaje a Lukov plastem konče. Proč máme pořád číst zamindrákované výblitky lidí co mají potřebu neustále všem dokazovat, že škoda není česká protože má německého majitele?

+6/−5
12.8.2014 7:38

L60i57b83o14r 81M33o24u51č17k54a 1738397155722

chyba . skoda je ceska znacka, VW drzi pouze jeji akcie ...

+3/−2
12.8.2014 7:49

T81o92m11á53š 10J75u84r41e79č39k98a 3253102109543

Mě to říkat nemusíte to já vím, ale ostatní toto nedokážou pochopit.

0/0
12.8.2014 9:23

M95i64r26o59s39l85a15v 76Š41i58m75k44o 7915283152475

Jednání o privatizaci škodovky započala v roce 1997, ještě za minulého režimu. Šlo o to, kolik si nechá náš stát a kolik VW. Po převratu jim to dal Dlouhý celé a dodnes se chlubí tím, jak to dobře udělal. Naše banky patřící cizincům jsou české nebo ne? Kam jdou zisky? Že někdo drží akcie je asi jen takový detail, že?

0/−1
12.8.2014 10:23

J73o11s12e58f 62B56r78o54ž76k36a 6294772538147

Jo, jasný drží pouze akcie - až si něco ode mne koupíte, tak to bude pořád moje? 

jediný akcionář -Volkswagen InternationalFinance N.V. 

Amsterdam, Herengracht 495, 1017 , Nizozemské království

Akcie: 1 670 885 ks akciena jméno ve jmenovité hodnotě 10 000,- Kč. Základní kapitál: 16 708 850 000,- Kč

0/0
12.8.2014 14:06

L66a32d23i95s21l88a57v 78S75o86k75o26l 1680932335402

A češtinu taky rád nemáš, co?

0/0
12.8.2014 13:31
Foto

P91e23t73r 91P35r23o97c50h91á48z85k71a 3822126652374

Když u Hyundai tak Ix 20.Ten se mi líbí daleko víc.Když jsem se však začal zajímat o konkrétní výbavu a slušnou motorizaci nevyšel zrovna nejlépe.Ani škodovka se mi ve srovnání moc nelíbila,hlavně díky ne zrovna dobrým proporcím.Nakonec jako potenciální nové auto zvítězil Peugeot 308.Při relativně srovnatelné ceně,nejlepší výbava a nejlepší motor.Ale vše je otázkou vkusu a nabídky.Těším se na to jak bude opravdu vypadat nová Fábia a jak se povede i cenová nabídka.Co mě na ní děsí jsou motory.Bohužel taková je dneska móda a auto s pořádným motorem v nabídce nemá už nikdo.Myslím v dané cenové kategorii.

+1/−2
11.8.2014 20:29

R32a36d90i53m 30S95v16o26b89o93d35a 9253819466862

mel jste na mysli 208

0/−2
11.8.2014 21:50

M83a30r46t44i16n 13K61o78v52á34ř 2721140729126

Taky bych to viděl spíš na 208. P 308 SW Active 1,6 THP mi v konfigurátoru vyšla na 500k. A protože je to vůz roku, tak slevy dávají jen symbolické. Ale ta atmosférická benzínová 1,6 se 115 kW a 240 Nm je hodně lákavá.

+1/−1
11.8.2014 22:05

V84í95ť72a 30K48r92u42t12i79š 1190954165577

Atmosfericka? To snad ne ...

0/−2
11.8.2014 23:54

P11e40t87r 81B68ř55é60ť12a 50N46o67v59á33k 8700573486280

308 je cca od 250 do 350tis ( nemyslim tim tu novou 308 z  2014) Kamarád si kupoval hatch 1,4 rv 8/2013  jak předváděčku s najetými 3500 km za 260tis.

+1/0
12.8.2014 10:00

P57e91t42r 23S14l97o61v94á42k 9525545807509

porovnavat vypredajovy voz, navyse predvadzacku, s novym vozom je trosku nefer, to  najdete aj u inych znaciek za lepsiu cenu

0/−1
12.8.2014 10:10

P36e48t98r 55B60ř48é63ť52a 13N58o21v10á44k 8580143696250

reagoval jsem pouze na to, že za tu cenu IX20 jde sehnat o třídu větší auto ( skoro jako nové) ;-)

+1/0
12.8.2014 10:55
Foto

P32e83t63r 61P60r13o72c43h95á41z36k85a 3352126162304

208 byla původní volba,pak jsem se svezl v 308 a bylo jasné co vítězí.

0/0
12.8.2014 18:29

M19a29r60i77a19n 19K83a75r53a43b31a 4233691490562

Práve že v ponuke je, atmosférické benzíny robia japonci a kórejci. Povodne som chcel kúpiť novú OIII Kombi, no pokial chcete slušnú výbavu a normálny motor dostanete sa u škodovky dosť vysoko, dokonca vyšie ako u VW. Preto som sa nakoniec rozhodoval medzi Toyotou Auris ST a Kia Ceed SW. Pomerom ceny, výbavy, a úžitnej hodnoty vyhrala KIA, a aj keď kórejské autá neboli mojim favoritom, musím uznať že dnes už predbehli európsku konkurenciu. /v danej cenovej a váhovej kategórii/R^

+4/−2
11.8.2014 22:33

V35í27ť29a 69K26r87u74t44i35š 1210634175377

Takze pokud jste chtel normalni motor, tak u obou zminenych znacek jde pouze a jen o atmosfericke 1.6-ky (97, resp. 99kW), ktere tvori "vrchol" motorove nabidky. Pritom vykony a dynamiku nabizeji jako podprumerna motorizace v OIII - jako druha nejslabsi z nabizenych - 1.2TSi 77kW. Ale pritom treba ta KIA si za obdobne svezeni rekne realne o 20% vice benzinu.

Pak mi ale jaksi unika, v cem a kdo koho predbehl.

+1/−4
12.8.2014 0:18

T65o77m55á15š 78V44a48l84d18e47r 7223740799

Teď si vyzkouším TSi 1,4 u OIII. Potřebuji kombík a vyzkoušel jsem Hondu Civic 1,8 i Auris 1,3 a 1,8. zatím se mi nejvíce líbila Honda a je vážný adept. Všechny ale atakují cenu od 450 do 550k. 308 break mě zatím moc neoslovil, Hlavně displej, nedovedu si představit pořád něco nastavovat tahem prstu. Klimu,  měním parametry dle potřeb (kvůli psovi) často. Rádio totéž. Takže cenově ani rozměrově nejsou konkurentem ix20. Po zklamáním s ix20 nechci Hyundai a u Kii dost váhám.

0/−1
12.8.2014 2:24

V84í16ť69a 51K30r36u90t78i60š 1170814455137

Tak ze zmiňovaných atmosfér jede jednoznačně nejlépe Civic, sic výkonově stále půl třídy pod "tuctovou" 1.4TSi. Zato si ovšem řekně o nějakých 10% v benzínu nahoru a cenově také atakuje 0,5M.

Z ostatních kombíků má solidní nabídku Megane (TCe od 345t.), přičemž i 520t. za vrcholné GT třeba ve srovnání se zmiňovanou Hondou je zcela jiný level. Popř. doprodávané předFL Focusy - silnější 1.0EB od 385t.. Resp. dobrá nabídka na 1.6EB v Titaniu - 460t., což je opět motor o třídu jinde než všechny diskutované atmosféry.

0/−1
12.8.2014 7:04

M21a44r84i35a65n 55K12a55r19a75b86a 4263431340102

Normálny motor, znamená pre mňa osobne okolo 100 - 140 koní, s rozumnou spotrebou, a hlavne spolahlivostou. Atmosfericka benzinova 1.6 GDI u Kii je výborná, celkovo 136k, mimo mesta 5,6 l benzínu, priemerne jazdím za 6,7 - hlavne mesto a dialnice.

Nejedná sa len o motor, ale aj o jeho kultivovanost a prevodovku. Azijske auta maju 6-kvalt, kdez to skodovka u zakladneho 1.2TSI iba 5 rýchlostí, čo na dialnice nie je ideálne. Skúste si nové GDI, a uvidíte rozdiel. Neviem ako boli na tom staršie CVVT motory, ale ten nový ma prekvapil, a to som bol "ropák" zvyknutý jazdit firemným dieselom...

+2/−2
12.8.2014 7:29

V71í26ť79a 16K94r46u13t67i73š 1830894365257

Tak pokud se bavíme o základním a těžce softwarově přidušeném TSi 63kW, tak to je právě proto základní motor. A proti němu staví atmosférická konkurence obdobně zdechlé základní motory o objemu 1.3 - 1.5. A žádný z nich není určen pro rychlé přesuny po dálnici, protože pak žerou jak prokopnuté všechny, protože v případě potřeby dynamiky se tato musí prostě nahonit otáčkami.

A pokud se bavíme o silnější verzi, tak tam je mimo 5 st.převodovky na výběr i 6. st. (příplatek 5.000 Kč), resp. 7 st. DSG.

+1/−1
12.8.2014 8:22

M58a15r69i72a69n 74K32a14r98a82b80a 4663721330752

Ešte raz, bavíme sa o autách v rovnakej cenovej kategórii. Skúste si kúpiť porovnateľný motor, a výbavu a ste o 3000 EUR vyssie u oktávie ako u KIA CEED. Verzia Active u OIII s nelakovanými kluckami, gumeným volantom bez ovládania za viac penazí teda nie je prijatelna alternatíva.. ;-)

0/0
12.8.2014 12:14

V40í81ť35a 85K11r90u17t43i37š 1740494665187

Takže když se podívám na ceník, tak Sííd 1.6 SW je dnes od 385 (při oficiální slevě 10t.), zatímco kombík OIII s 1.2 TSi 77kW je za 393, přičemž v základních výbavách si obě nemají moc co vyčítat. Pro mne naprosto srovnatelná cenová kategorie a jízdně srovnatelný motor.

+1/0
12.8.2014 13:00

M75a20r51i74a28n 86K96a14r15a24b55a 4683111940712

No, miesto pozerania cenníku zájdite do autosalónu. Pozrite sa na základnú KIA a Skoda OIII, potom uvidíte ten rozdiel. Este vacsí skok je v druhej výbave Silver, ak by ste chceli rovnako vybavenú OIII, tak je to minimálne 3-4tis. EUR. A este poznámka, vázne si myslíte ze 99kw 1.6 je porovnatelná so 77kW 1.2TSI? Ako parametrami tak aj zivotnostou...? :)

+1/0
12.8.2014 22:52

V43í97ť49a 32K23r36u37t90i57š 1140344335507

Srovnávám srovnatelné. Takže pokud si zajdu do autosalonu, tak se samozřejmě i Kie dostanu na cenu od 350tKč a stejně tak u Škody ukecám 8-10% jako fyzická osoba. A to, že Kia u některých nových vozidel nabízí proti ceníkové ceně 30% slevy také o něčem svědčí.

Ano, oba motory jsou parametry srovnatelné (Vmax, sprint, reálná spotřeba):

Sííd SW - 192 / 10,2 / 7,61

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/945-ceed.html?power_s=99&power_e=99&exactmodel=SW

OIII kombi - 193 / 10,5 / 6,29

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=77&exactmodel=ombi

A co týká životnosti, tak upřímně, tyto připomínky mne fakt baví. Průměrný řidič v Česku najede 12tkm ročně, u Vás je to 9tkm. Takže než takové auto natočí vůbec 100tkm, tak je morálně zastaralé a se zanedbatelnou zůstatkovou hodnotou. A ten, kdo má nájezdy větší, tak si za prvé koupí pořádné auto nebo motor, resp. počítá s tím, že auto za 3-5 let obmění.

+1/0
13.8.2014 11:33

P70e42t96r 29S18l24o38v88á41k 9155475847369

ja mam 1.6 88kw od hyundai, spotreba taky kolem 6,7 dlhodiva, juzda vatsinou mesto a dialnica, motor je dostatocne zivy, prechadzal som z 1.9 tdi a nestazujem si. atmosfera je fajn, turbo benziny ma neberu.

+3/−1
12.8.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.