Diskuze

VIDEO: Nohy dolů z přístrojové desky. Vyrazíte si zuby nebo se zabijete

Unaveným a bolavým nohám si snažíme ulevit všelijak. S nohama na přístrojovce vídáme spolujezdce vcelku často, hlavně při dlouhých letních cestách na dovolenou. Ale pohodlná pozice skrývá obrovské riziko v případě nehody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L36e19o10š 50K94r15á66l

28. 8. 2014 13:47

Nikdy mě ani nenapadlo strkat nohy na palubku. Co je to zase za projev buranství ???

0 0
možnosti

No...jediné plus na tom je, že to může být za dané situace a při daném obsazení místa spolujezdce atraktivní. Ale co je atraktivní, to snižuje pozornost řidiče i ostatních účastníků provozu. Chodec je na takové věci asi zvyklý a drobná ztráta koncentrace ho (pokud nepřechází dálnici) v 99,9% případů nezabije. Ale ten si ten pohled stejně moc neužije. Ve finále to asi skutečně znamená, že v případech lepých spolujezdkyň to řidíče rozptýlí a zvyšuje to riziko dopravní nehody (to ještě jako bonus) a k tomu ještě riziko plynoucí z té polohy když už na ní dojde. Asi bych se přiklonil taky k tomu, dát tam ty nohy až na parkovišti a nebo pak už zkusit úplně jiné polohy :-) V situacích kdy si tam dá někdo hnáty v huculích, nebo se tam zuje chlap, neřkuli třeba voják co sundal po dni ve službě kanady a z lampasáckých ponožek mu kouká palec, bych se asi taky přiklonil k lámání i na tom parkovišti a bez pomoci nehody ;-)

0 0
možnosti

Z článku to vypadá, že když by auto náhodou nemělo airbag, tak vlastně o nic nejde...

Možná to měli s nějakou figurínou vyzkoušet taky, aspoň by ti, co ten airbag chtějí vypínat viděli, že to také nemusí být žádná sranda...

0 0
možnosti

Já to zkoušel, ale mám dlouhý nohy, tak ta poloha nebyla moc pohodlná.

0 0
možnosti

J49a39n 45Š19e79b66e81s20t20a

24. 8. 2014 20:53

Taky jsem to zkoušel, ale nešlo to také, i když jsem malý. Problém je v tom, že když máte nohy na palubce, blbě se přidává plyn.....

0 0
možnosti
Foto

Jediný důvod vypnutí airbagu je dětská sedačka, jiný důvod není.

3 0
možnosti
Foto

jezdim,abych nekam dojel.na bourani nemam penize ;-)

1 1
možnosti

A53l48a41n 37Ř41e39p58k87a

17. 8. 2014 9:41

Ty ne, ale nejsi na silnici sám a chování jiných neovlivníš;-)

6 0
možnosti

Co se nám ten Najdko snaží vymyt mozky, pseudovědátor zaswané. Poloha není "nepřirozená", leda tak ve slovníku jeho propagandy. Ona to není ani ta poloha, která je tak nebezpečná, ale prostě airbagy. :-P

0 10
možnosti

P64e65t51r 87M72i32c22h47a51l

16. 8. 2014 16:28

Aha, takže když je někdo blbec, můžou za to airbagy? :-P

0 0
možnosti
Foto

P25e45t34r 12Š20r56a97i86e27r

15. 8. 2014 15:24

Mnoho lidí tady píše, že se dá airbag na "sedadle smrti" deaktivovat. To už by musel mít řidič v palici teda řádně vyhrabáno... (ovšem vyhrabáno má, i pokud nechá spolujezdce za jízdy v této poloze...).:-P

10 0
možnosti

lol, má vyhrabáno;-D. A že jezdí mezi námi cyklisté a motorkáři, kde každá nehoda pro ně je smrt je v pořádku? Pak byste musel o každém kdo se pohybuje takto po komunikaci říci že má vyhrabáno.

0 0
možnosti

hlavně nechápu že taková kravina někoho napadne todle mi někdo udělat v autě sám mu ty hnáty přerazim a nebude muset ani čekat na nějakou nehodu

13 0
možnosti
Foto

J61a35n 81K20ř23í33ž

15. 8. 2014 12:58

Airbag spolujezdce se dá taky vypnout, Ne?;-)

0 1
možnosti
Foto

v nekterych autech nejde vypnout

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...