Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia se začíná odhalovat, ukázala světlo

V Mladé Boleslavi se vše připravuje na rozběh výroby nové generace důležitého modelu. Po Česku jezdí prototypy fabie s lehkým maskováním, protože vzhled je stále ještě tajný. Škoda však už zveřejnila první oficiální informace o motorech a obrázek přední lampy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O94n19d65ř54e33j 67J60o33s46e62f 6808965697184

Hezký :)

0/0
25.8.2014 9:07

V35l59a43d45i66m75í69r 61B90u65l45d35r13a 5767415745797

Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska

Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...

0/0
14.8.2014 23:43

J62i16ř28í 39S49c64h52w53a13c28h 8588734378176

mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,;-D

0/0
15.8.2014 2:09

P14e23t72e13r 37Č85e92r86n30á63k 1431286107182

Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"

Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....

Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...

Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....

+7/0
14.8.2014 17:22

J96i63ř83í 90S70c81h27w89a51c78h 8848934898916

no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují ;-)

0/0
15.8.2014 2:14

J62a56n 21J86e62m58e41l22k40a 1725140

Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.

0/0
14.8.2014 16:48

J87i86ř75í 84S63c94h31w64a44c55h 8488444668136

hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....;-)

0/0
15.8.2014 2:18

M54i88c23h71a92l 28P42a94v10l34á72t 9523553644509

Jestli on ten motor neni od pohonu vozidla a ne od toho, abyste nad nim slintal..

0/0
15.8.2014 12:38

M76i84c33h21a86l 81P94a51v15l86á82t 9633393554459

PS: Mam na 2.0TSI taky nejaky dekl a je mi to uplne vite u ceho. Oni vedi, proc ho tam dali a Vy na to muzete taky prijit, kdyz se trochu zamyslite. :o)

0/0
15.8.2014 12:39

F23i22l53i83p 18K68o27h50o46u54t 7700923857500

Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná.  Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.

0/0
14.8.2014 16:15

J21a21r49o65s24l67a69v 25D32r79o30b59n47ý 6186838207637

to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).

0/0
14.8.2014 17:35

P13e49t64r 20N60e97s71v56a80d58b44a 2854665256889

Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.;-D

+2/−1
14.8.2014 11:27

J18a10n 92L74i43b96i25c87h 9752968885723

První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.

+6/−3
13.8.2014 23:21

J62a57n 31S19t65a36r89ý 8677520312405

A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid.. ;-)

+1/−3
13.8.2014 23:30

J59a22n 76L19i42b18i35c39h 9652648405513

jj, jde, vynechá se čalounění, ....

+3/0
13.8.2014 23:46

J46a25n 18S75t66a87r61ý 8877220712355

...a třeba škrabka by mohla být až ve výbavě Laurin&Clement

+5/−2
13.8.2014 23:59

J18a97n 59S49t77a58r76ý 8577460852695

OK, pane Boukal přesvědčil jste mě. Za příplatek 2000,-Kč bude k mání škrabka u všech výbav...

0/0
14.8.2014 0:13

R42o61b66e86r81t 78B49o67u32k18a32l 4164845920

Radeji nic psat nebudu...

0/0
14.8.2014 8:57

J56i59ř32í 78S90c42h27w87a86c67h 8218814678566

;-D;-D;-D

0/0
15.8.2014 2:20

K79a88r16e93l 64F76a81i56t 1198783158812

ve škodovce jde všechno...

0/0
14.8.2014 6:42

J48i54ř49í 26Š85v90e73c 6553302975536

v podání šádovky jde vše...

0/0
14.8.2014 12:16

J77i54ř52í 51S54c74h97w75a10c20h 8918864438116

horší, když u konkurence to nejde ;-)

0/0
15.8.2014 2:43

J38a50n 18L20i10b50i52c72h 9192938725473

Jistě, že ano, čínské tvrdé plasty, ostré hrany, zápach PVC, to opravdu jde, cena pak bude moci vystartovat na 199 000 Kč, podvozek z žebřiňáku a duchny místo airbagů.

0/0
14.8.2014 20:45

T69o80m29á17š 22H35o81c44h37m48u22t34h 4374802200135

Proč je Fábia II parodie na auto? Proč jich jezdí po silnicích tuny? Nebude to náhodou jako s iPhonem? Aneb je to předražený šmejd, ale má ho polovina planety? :-D

+1/−2
14.8.2014 8:30

J15i70ř55í 67Š16v25e56c 6493652445306

Pro mne osobně je šádovka zklamáním obecně. Jestli škoda za něco stála, tak dříve. Po fuzi s das paskvil auto to jde zkopce a ve snaze ušetřit dávají na stahování oken švihadla a snaží se ušetřit kde to jde. Podle mne si může šádovku koupit akorát tak fanatický příznivec protože nemá ani 1/10 cenu.

0/−4
14.8.2014 12:15

J57i10ř14í 45S58c78h16w14a26c56h 8918974668156

a 1/20 cenu má? Mám totiž takovou nabídku od dealera? To bych snad mohl vzít co? Nebo mám nekompromisně vyžadovat 1/30?

0/0
15.8.2014 2:41

J97a72n 89L38i82b82i29c39h 9492678475483

Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.

0/−3
13.8.2014 23:19

T15o41m54á34š 78J51u76r15e33č43k33a 3123622559303

To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI

+3/−2
14.8.2014 7:01

P76e92t56r 23N71e88s61v18a51d66b20a 2824615116289

Pan Libich pouze papouškuje tlachálky z internetu kteří mají potřebu dělat ze sebe vo.y. Nic víc nic míň. Zvláštní že nikdy žádný z těchto expertů nenapíše jaký má v autě motor on. Že by to bylo tím že mají třeba Corsu 1,2 55 kw na které se rozvodový řetěz vytahá rychleji než na Fáčku a chtějí si poléčit ego?

0/0
14.8.2014 11:10

J60a46n 96S19t72a74r59ý 8917760502315

Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka 8-o

+2/0
13.8.2014 23:16

J60a80n 63L49i86b74i37c61h 9522458925533

Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.

+1/−1
13.8.2014 23:21

J75a59n 52L33i12b66i67c67h 9252148155823

Nebo si kute Fiata 500 a dvouválec a to teprve poznáte, jak se klepe auto jak osika, ale Fábistům to vadit nebude, vznikly si na rozpadlé Háťapky, uvadlé MPI, zadřené TDI a chrastící TSI, tak by skoro byli zklamaní, kdyby jim ten motor šlapal, nevibroval, nechrastil, netekl, nerozpadal se a táhnul, to by asi ani neunesli, tohle těm HTP/TDI fandům sedne jak ušité.

0/−3
13.8.2014 23:24
Foto

P85e15t52r 81P55r26o11c78h72á50z37k79a 3532126792444

Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.

+5/0
13.8.2014 21:52

M55a98r58i81a67n 91K30a59r30a50b56a 4343181810162

Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.;-)

+1/0
14.8.2014 9:49
Foto

P56e75t79r 63P80r31o54c16h35á44z23k80a 3352316712784

Bohužel šílenství ekologů je na celém světě stejné a výrobce nutí aby šli cestou TSI,tří válců ,systému start stop a podobně.Cešna je dána konkurencí a také poptávkou na trhu.Třeba výrobce přijde se zajímavou akcí.

0/0
14.8.2014 11:39

R10a86d32o22v25a55n 32K25a92d83l92e61c 1143693758697

To mi připadá stupidní odhalování Škody Favorit před Televizními novinami na ČST 1 v 1987 :-)

+7/−1
13.8.2014 20:51

9891434790147

http://www.auto.cz/volvo-xc90-se-dale-odkryva-predstaveno-bude-za-dva-tydny-82591   tohle taky?

0/0
13.8.2014 20:55

L73u47b97o22š 10S92t32e46h54n21o 8942379571719

Přesně tak, je to stejná legrace. Ty motory HTP s řetězem opravdu nemají rozvodový mechanismus doživotní, leda by se životností myslelo 150 tis. km. V těchto km nám na služební fabii řetěz přeskočil a výsledkem byly ohnuté ventily a výměna celé hlavy motoru.

Škoda je na našem trhu předražená značka, ale je to logické, když je stále první v prodejích. Byl by nesmyls aby výrobce cenovou politiku měnil, leda by chtěl vydělat méně. Ceníkové ceny různých značek přitom srovnávat nejdou, vždy záleží až na konečné nabídce od prodejce, o kolik umí cenu stáhnout dolů.

0/0
18.8.2014 13:13

M56i47c85h68a89l 11S52n64o69p96e38k 7921118655687

hnus

+1/−6
13.8.2014 20:47

T52o89m90á51š 67V15e61s88e19l22ý 5325328840699

dvojka je hnus, tohle se da.

+2/−1
13.8.2014 22:26

K81a87r64e13l 42M22a38r83t31i52n78e60c 6188778106834

ja tedy dam na reklamu a tu ma jednoznacne Hyundae nejlepsi. Je to holt asijskej tygr evropskeho trhu a na tu kvalitu a zaruku snad nikdo jinej asi hned tak nema.

0/−14
13.8.2014 19:20

L17i91b66o77r 11J30e13l85í89n66e93k 9578750565676

;-D

+10/0
13.8.2014 19:43

M77i67c93h87a18l 73P88a68v52l40á67t 9683473724179

Tak aspon ze nekdo vybira podle reklamy, ze do toho nervou prachy zbytecne. Napiste jim o tom, budou radi. :o)

+1/0
13.8.2014 21:31

J95i83n88d35ř15i39c64h 17Š68k61o84p77e23k 4745281790185

hlavně že to má papírové emise EURO 6, co na tom, že životnost není ani poloviční nepřeplňovaných motorů a reálná spotřeba je taky někde úplně jedno

0/0
13.8.2014 19:03

P73e84t10r 92M23a88r90e19č27e32k 1243471429608

Přesně tak , když tomu člověk bude trochu šlapat na krk tak to bude žrát , a vypouštět emise stejně jak Euro 4 nebo 3. Že fyzika se oklamat nedá . To evidentně bruselským šimlům nedochází.

+6/0
13.8.2014 20:13

J65i23ř81í 69S19c68h49w51a37c23h 8598354368336

no a když se bude šlapat za krk Euru 4 tak bude žrát jako Euro 2, že....;-)

0/−1
13.8.2014 20:57

T95o75m92á33š 59V59e94s62e71l24ý 5825938960269

no ve skutecnosti vsechny tyhle motory buudou v takovem rezimu zrat vic nez motory "predeurove"

0/0
13.8.2014 22:28

J86i17ř50í 68S35c10h29w64a40c15h 8188214678326

no o tvém tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat, nehledě na to, že se v takovém režimu prostě běžně neprovozují, protože nejezdí někde na okruhu.....;-)

0/0
15.8.2014 2:28

A56l86o42i86s 62S66t23a51r39ý 3899879827642

A já myslel, že bradavku...

+2/0
13.8.2014 18:39

J12o50s67e85f 25Š70e33m63e30l71í90k 7109351140417

To si pletete s Hanychovou nebo jak že se to aktuálně jmenuje.

0/0
13.8.2014 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.