Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová fabia se začíná odhalovat, ukázala světlo

V Mladé Boleslavi se vše připravuje na rozběh výroby nové generace důležitého modelu. Po Česku jezdí prototypy fabie s lehkým maskováním, protože vzhled je stále ještě tajný. Škoda však už zveřejnila první oficiální informace o motorech a obrázek přední lampy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O57n57d94ř44e10j 66J83o17s65e86f 6938445217574

Hezký :)

0/0
25.8.2014 9:07

V53l44a42d36i67m91í24r 90B29u60l36d66r79a 5327315725107

Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska

Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...

0/0
14.8.2014 23:43

J78i34ř98í 59S45c96h88w32a28c96h 8288174538336

mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,;-D

0/0
15.8.2014 2:09

P14e60t12e73r 98Č91e92r73n67á42k 1181536767552

Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"

Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....

Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...

Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....

+7/0
14.8.2014 17:22

J61i54ř28í 45S81c90h70w12a90c72h 8318414298236

no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují ;-)

0/0
15.8.2014 2:14

J56a28n 70J70e35m16e97l74k14a 1655650

Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.

0/0
14.8.2014 16:48

J43i11ř92í 49S28c91h90w77a84c25h 8298824378886

hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....;-)

0/0
15.8.2014 2:18

M11i11c46h11a88l 40P30a36v58l64á32t 9923263864499

Jestli on ten motor neni od pohonu vozidla a ne od toho, abyste nad nim slintal..

0/0
15.8.2014 12:38

M78i80c23h36a32l 77P43a55v50l52á77t 9193723134289

PS: Mam na 2.0TSI taky nejaky dekl a je mi to uplne vite u ceho. Oni vedi, proc ho tam dali a Vy na to muzete taky prijit, kdyz se trochu zamyslite. :o)

0/0
15.8.2014 12:39

F60i97l16i51p 38K27o34h75o13u37t 7320453887830

Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná.  Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.

0/0
14.8.2014 16:15

J86a29r21o31s64l86a62v 18D51r91o13b23n78ý 6246178247467

to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).

0/0
14.8.2014 17:35

P43e23t77r 48N52e62s47v50a63d88b59a 2284505216199

Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.;-D

+2/−1
14.8.2014 11:27

J61a68n 90L88i61b80i62c77h 9982528565233

První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.

+6/−3
13.8.2014 23:21

J90a87n 32S20t45a43r65ý 8737800112975

A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid.. ;-)

+1/−3
13.8.2014 23:30

J80a93n 60L20i32b27i62c64h 9792458775943

jj, jde, vynechá se čalounění, ....

+3/0
13.8.2014 23:46

J95a48n 97S35t26a78r90ý 8397580322855

...a třeba škrabka by mohla být až ve výbavě Laurin&Clement

+5/−2
13.8.2014 23:59

J51a33n 57S32t86a98r61ý 8787960632545

OK, pane Boukal přesvědčil jste mě. Za příplatek 2000,-Kč bude k mání škrabka u všech výbav...

0/0
14.8.2014 0:13

R42o54b62e36r85t 51B35o35u18k86a41l 4494475270

Radeji nic psat nebudu...

0/0
14.8.2014 8:57

J74i55ř83í 28S21c58h51w57a17c19h 8868744938746

;-D;-D;-D

0/0
15.8.2014 2:20

K64a27r65e80l 41F50a15i53t 1718893928482

ve škodovce jde všechno...

0/0
14.8.2014 6:42

J82i19ř15í 21Š53v77e60c 6843152125836

v podání šádovky jde vše...

0/0
14.8.2014 12:16

J47i52ř48í 20S56c60h69w89a30c60h 8178964218316

horší, když u konkurence to nejde ;-)

0/0
15.8.2014 2:43

J82a93n 35L71i54b28i43c17h 9102138655883

Jistě, že ano, čínské tvrdé plasty, ostré hrany, zápach PVC, to opravdu jde, cena pak bude moci vystartovat na 199 000 Kč, podvozek z žebřiňáku a duchny místo airbagů.

0/0
14.8.2014 20:45

T15o95m36á47š 31H16o28c50h81m91u52t62h 4334772580745

Proč je Fábia II parodie na auto? Proč jich jezdí po silnicích tuny? Nebude to náhodou jako s iPhonem? Aneb je to předražený šmejd, ale má ho polovina planety? :-D

+1/−2
14.8.2014 8:30

J21i92ř89í 70Š82v34e22c 6593822505396

Pro mne osobně je šádovka zklamáním obecně. Jestli škoda za něco stála, tak dříve. Po fuzi s das paskvil auto to jde zkopce a ve snaze ušetřit dávají na stahování oken švihadla a snaží se ušetřit kde to jde. Podle mne si může šádovku koupit akorát tak fanatický příznivec protože nemá ani 1/10 cenu.

0/−4
14.8.2014 12:15

J52i44ř53í 67S96c58h49w25a63c80h 8588894258636

a 1/20 cenu má? Mám totiž takovou nabídku od dealera? To bych snad mohl vzít co? Nebo mám nekompromisně vyžadovat 1/30?

0/0
15.8.2014 2:41

J53a53n 79L11i65b19i39c51h 9382548945723

Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.

0/−3
13.8.2014 23:19

T49o65m79á82š 75J63u80r76e75č15k37a 3333542139833

To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI

+3/−2
14.8.2014 7:01

P62e12t74r 16N39e80s42v58a27d40b98a 2104165986719

Pan Libich pouze papouškuje tlachálky z internetu kteří mají potřebu dělat ze sebe vo.y. Nic víc nic míň. Zvláštní že nikdy žádný z těchto expertů nenapíše jaký má v autě motor on. Že by to bylo tím že mají třeba Corsu 1,2 55 kw na které se rozvodový řetěz vytahá rychleji než na Fáčku a chtějí si poléčit ego?

0/0
14.8.2014 11:10

J34a19n 82S44t80a15r93ý 8197470872475

Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka 8-o

+2/0
13.8.2014 23:16

J25a55n 55L61i35b76i57c44h 9902928975433

Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.

+1/−1
13.8.2014 23:21

J36a98n 50L27i46b49i76c74h 9972378605303

Nebo si kute Fiata 500 a dvouválec a to teprve poznáte, jak se klepe auto jak osika, ale Fábistům to vadit nebude, vznikly si na rozpadlé Háťapky, uvadlé MPI, zadřené TDI a chrastící TSI, tak by skoro byli zklamaní, kdyby jim ten motor šlapal, nevibroval, nechrastil, netekl, nerozpadal se a táhnul, to by asi ani neunesli, tohle těm HTP/TDI fandům sedne jak ušité.

0/−3
13.8.2014 23:24
Foto

P93e10t27r 22P87r67o92c36h27á91z64k85a 3122656142324

Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.

+5/0
13.8.2014 21:52

M51a71r18i78a36n 74K56a45r39a87b57a 4683701220482

Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.;-)

+1/0
14.8.2014 9:49
Foto

P35e59t44r 55P33r98o70c25h44á43z64k24a 3802446532334

Bohužel šílenství ekologů je na celém světě stejné a výrobce nutí aby šli cestou TSI,tří válců ,systému start stop a podobně.Cešna je dána konkurencí a také poptávkou na trhu.Třeba výrobce přijde se zajímavou akcí.

0/0
14.8.2014 11:39

R36a29d80o93v28a52n 81K82a10d20l33e64c 1143523778897

To mi připadá stupidní odhalování Škody Favorit před Televizními novinami na ČST 1 v 1987 :-)

+7/−1
13.8.2014 20:51

9761964780727

www.auto.cz   tohle taky?

0/0
13.8.2014 20:55

L17u26b83o78š 64S58t22e11h74n72o 8762339271889

Přesně tak, je to stejná legrace. Ty motory HTP s řetězem opravdu nemají rozvodový mechanismus doživotní, leda by se životností myslelo 150 tis. km. V těchto km nám na služební fabii řetěz přeskočil a výsledkem byly ohnuté ventily a výměna celé hlavy motoru.

Škoda je na našem trhu předražená značka, ale je to logické, když je stále první v prodejích. Byl by nesmyls aby výrobce cenovou politiku měnil, leda by chtěl vydělat méně. Ceníkové ceny různých značek přitom srovnávat nejdou, vždy záleží až na konečné nabídce od prodejce, o kolik umí cenu stáhnout dolů.

0/0
18.8.2014 13:13

M22i67c23h40a48l 81S76n61o55p22e75k 7161208915657

hnus

+1/−6
13.8.2014 20:47

T73o47m82á65š 79V26e19s44e11l39ý 5695408790189

dvojka je hnus, tohle se da.

+2/−1
13.8.2014 22:26

K37a43r98e46l 25M39a20r76t45i58n96e94c 6548708716134

ja tedy dam na reklamu a tu ma jednoznacne Hyundae nejlepsi. Je to holt asijskej tygr evropskeho trhu a na tu kvalitu a zaruku snad nikdo jinej asi hned tak nema.

0/−14
13.8.2014 19:20

L10i34b92o67r 46J72e12l32í21n10e77k 9508950535276

;-D

+10/0
13.8.2014 19:43

M78i76c68h94a61l 55P95a11v33l68á83t 9703483724979

Tak aspon ze nekdo vybira podle reklamy, ze do toho nervou prachy zbytecne. Napiste jim o tom, budou radi. :o)

+1/0
13.8.2014 21:31

J80i31n20d44ř17i12c49h 41Š10k51o36p86e65k 4445801550975

hlavně že to má papírové emise EURO 6, co na tom, že životnost není ani poloviční nepřeplňovaných motorů a reálná spotřeba je taky někde úplně jedno

0/0
13.8.2014 19:03

P11e52t91r 36M88a52r67e88č13e32k 1693981619128

Přesně tak , když tomu člověk bude trochu šlapat na krk tak to bude žrát , a vypouštět emise stejně jak Euro 4 nebo 3. Že fyzika se oklamat nedá . To evidentně bruselským šimlům nedochází.

+6/0
13.8.2014 20:13

J62i58ř22í 29S56c39h61w45a25c39h 8448684528346

no a když se bude šlapat za krk Euru 4 tak bude žrát jako Euro 2, že....;-)

0/−1
13.8.2014 20:57

T67o40m65á52š 22V84e69s95e80l71ý 5905778520559

no ve skutecnosti vsechny tyhle motory buudou v takovem rezimu zrat vic nez motory "predeurove"

0/0
13.8.2014 22:28

J14i79ř78í 42S47c49h73w37a52c25h 8338254468646

no o tvém tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat, nehledě na to, že se v takovém režimu prostě běžně neprovozují, protože nejezdí někde na okruhu.....;-)

0/0
15.8.2014 2:28

A37l62o90i30s 98S43t30a71r65ý 3279859757412

A já myslel, že bradavku...

+2/0
13.8.2014 18:39

J66o77s50e37f 78Š86e16m41e45l59í12k 7309131600407

To si pletete s Hanychovou nebo jak že se to aktuálně jmenuje.

0/0
13.8.2014 21:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.