Diskuze
Nová fabia se začíná odhalovat, ukázala světlo
Děkujeme za pochopení.
V23l97a84d48i59m28í48r 22B64u24l54d42r95a
Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska
Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...
J26i18ř87í 59S22c49h44w94a51c61h
mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,
P96e52t85e21r 71Č62e14r17n22á14k
Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"
Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....
Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...
Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....
J96i88ř20í 34S58c75h52w68a60c31h
no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují
J76a98n 62J37e65m20e85l25k29a
Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.
J93i17ř58í 71S45c86h94w73a17c75h
hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....
F59i59l16i41p 38K97o37h96o63u10t
Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná. Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.
J45a95r74o43s29l84a97v 88D58r54o60b75n87ý
to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).
P86e28t96r 48N27e73s46v63a12d45b92a
Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.
J11a70n 69L66i34b38i38c22h
První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.
J32a24n 83S96t41a24r51ý
A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid..
J60a88n 15L25i62b25i82c71h
Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.
T29o23m40á59š 19J32u26r46e42č60k81a
To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI
J42a57n 25S40t64a30r25ý
Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka
J47a53n 73L13i31b64i34c75h
Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.
P23e56t57r 86P81r76o28c98h50á53z93k77a
Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.
M29a89r15i77a50n 45K59a81r92a45b57a
Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.