Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pořádný závoďák pro puberťáky. KTM RC 125 vám ostudu neudělá

Dřív byla cesta vývoje mladého motorkáře jasná. Začínalo se na pionýru po tátovi, pokračovalo na nějaké jawě a pak, když se poštěstilo, přišel první „Japonec“. Dnes to mají jezdci mnohem jednodušší a už v šestnácti mohou řídit plnohodnotné stroje, které je připraví na dospělou motorku. Jedním z nich je i KTM RC 125.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20i27ř41í 16D56v30o95ř86á43k 5668563838970

Rakev , nebo urna je v ceně ?

0/−1
18.8.2014 20:41

J77a80n 90P65e42k58a 5883833233

nojo. Děcka si nechají odemknout tu elektronickou blokaci výkonu a pak se uvidí, kolik jich přežije :D Ony ty začátky na fichtlu měly něco do sebe.

+3/0
18.8.2014 12:31

J37i92ř71í 72K50o41c14u19r57e92k 6185674585498

Když bude měsíc, dva jezdit na uzamčené verzi a pak si to odemkne. Tedy když už ji bude mít osahanou, tak kde je problém? Postupné zvyšování výkonu... A ze 125 ccm se toho výkonu nad 11 kW moc vytáhnout nedá. Zdaleka ne tolik jako z uzamčené 500 ccm / 25 kW která je od 18 let.

Zabít se dá i na bicyklu. Bouchal cup challenge.

+2/0
18.8.2014 23:26


D15a51v86i27d 11P57š53t18r27o34s39s 9719189760324

Přešně otevírání je možné hlavně u dvoutaktů kde se z nich dal dostat celkem bez problémů i dvojnásobný výkon tohle pude otevřít max o 20% a to jsem optimista. A pokud to daný člověk neumí řídit tak se zabije i na fichtlu nehledě na to ,že tohle oproti jawě drží v zatáčce a hlavně brzdí.

+2/0
19.8.2014 12:34

D73a68n66i95e95l 88M47a44r83t79í63n81e34k 4193623743399

Nikdy sem nejak moc nepochopil pro na motorku muzete uz od 16 ale do auta az v 18. Vzdyt i ta motorka je pri nehode min bezpecna nez auto a rozhodne se na ni nejezdi o tolik pomalejc nez v aute.

0/0
18.8.2014 11:59

V29l40a85d23i54m41í86r 36L69o29u75d46a 8427787326372

A není to tak dávno co bylo možno mít papíry na fichtla už od 15 let...

+1/0
18.8.2014 12:22

J36i69ř71í 96K50a10č41í53r47e35k 5390336676

však to je dodnes, ne? na 50ccm

0/0
18.8.2014 15:05

D66a79v29i15d 51J93i49n60d49r30a 6210874416364

Pane Martínku... co k tomu dodat. Zkusím to pojmout trochu jinak. Na motorce se dá jezdit již od 15 let (řidičský průkaz skupiny AM) přičemž nemůžete jet rychleji než 45km/h. Stejně tak v tomto věku můžete mít osobní vůz (moc jich není) se stejnými pravidly, tedy rychlost do 45km/h. Spíš by jste se měl zamyslet nad tím, proč můžu od 18 řídit libovolné auto, bez ohledu na objem, velikost, výkon atd. Když budu mít papíka ropnýho magnáta, tak mi k 18tinám dá bugatti který jede přes 400, a nad tím se nepozastavíte?

Ano motorky všeobecně jezdí v průměru rychleji, je to dané poměrem váha/výkon (kroutící moment). Jako motorkář můžu prohlásit, že je to udělané špatně, protože možnost od 15 (16) let řídit motorku ano, ale tu "největší" bych povolil buď po doložení zkušeností formou licence a závodů, nebo držení řidičského průkazu déle než 2 roky na menší kubatůru. ovšem to samé i s osobními vozy.

+2/0
18.8.2014 12:55

D54a47n76i63e95l 70M11a34r89t94í19n61e46k 4153303803719

Tak ja nerikam ze neni k zamysleni ze clovek co vyleze z autoskoly  kde se ucil kdyz mel stesti na oktavce tak ma moznost ridit rovnou bugati. Ale jinak taky si vemte kolik treba to auto pro 15 lety stoji a porovnejte s cenou motorek

0/0
18.8.2014 13:57

D34a35v41i83d 96J70i13n76d42r40a 6180854486594

No pakliže se budeme koukat na cenu nových vozů, bude tam rozdíl, ale nebude tak markantní. Ovšem jistě jsme všichni alespoň trochu gramotní, a známe vzoreček 1/2 *m*v*v. Při zachování stejné rychlosti, tedy 45km/h je ta energie kapku jiná.

Já to beru tak, že motorku dnes nemůže řídit každý, je na to trochu pomýšleno ale ne příliš, ovšem u automobilů tomu tak vůbec není, a to je podle mě až trestné.

0/0
18.8.2014 14:14

J19i19ř72í 85K16a70č71í42r61e66k 5410896336

Když uvážím, že u nás nějaký moped stojí okolo těch 25000,- a Němci mají průměrný plat 4x větší než my, je tato motorka pro ně pěkně cenově dostupná, což se nedá říct o nás. Já mám MZ ETZ 250 kterou jsem si koupil za 13000,- a za dalších 5000,- pěkně opravil a jsem spokojen, 24 let starý dvoutakt, 15.5kw - jsem na tom líp než s touhle za 100 000,- :-)

+1/0
18.8.2014 11:29

J95i88ř56í 43K39a67č57í86r62e10k 5510566766

Mimochodem za 135000,- už si můžete pořídit Hondu CB500 novou a to je už jinačí třída, než tohle pískle :-)

0/0
18.8.2014 11:30

J72a86n 62L40a91k48o50m44ý 7101525735284

A ta je taky pro kluky od 16-ti let? 8-o

0/0
18.8.2014 12:31

V24l20a10d90i72m73í52r 17L46o17u87d85a 8957787276902

Jako 350tka Jawa  - není...

0/0
18.8.2014 12:40

V71l56a18d30i38m38í97r 84L79o31u74d92a 8487887956452

22 let stará Jawa 350/640 - v dobrém stavu s papírama to dneska koupíte za dvacítku. Díly levné, místo do servisu si většinu údržby a oprav udělá každý trochu-kutil sám. A vždy jsem "nějak" dojel. ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2014 11:53

J82a24n 24L57a57k95o89m35ý 7981495405644

Osobně se mi ze stejné stáje líbí víc nekaotovaný předchůdce 125 Duke, ale tak každej má jinej vkus

0/0
18.8.2014 2:40

9981764440237

Sorry, nemohu si odpustit. KTM = Kretén Tlačí Motorku, případně Každý Týden Montujeme

+6/−8
18.8.2014 0:12
Foto

L30u59k72á53š 44P52a89ř84í22z25e21k 5513989589673

Sorry, nemohu si odpustit minus.

+3/−1
18.8.2014 0:21

9111904280557

budiž Vám přáno. Já to nemyslím špatně. Jen mám i špatnou zkušenost a tyto slogany jí přesně vystihují :-)

0/0
18.8.2014 0:55

J49a18n 33L51a65k12o76m82ý 7871645125504

Špatnou zkušenost jde mít naprosto se vším. Dnes je KTM docela dobrá a hlavně líbivá, takže netřeba se bát.

0/0
18.8.2014 2:38

K51a22r68e86l 61F97a15i64t 1968923128912

Na KTM nedám dopustit, mám již x tou....od motorkosu, endura (8 let jsem jezdil závodně enduro), teď Advanture 990 a musím říct, že KTM je bezkonkurenční. Bohužel si za to taky nechají slušně zaplatit. Od té doby co jsem sedl na KTM, jiná motorka mě do garáže nesmí.

0/0
18.8.2014 6:49
Foto

M96i26l92a24n 33S20t44r33n23a89d45e34l 4281396329740

To pisete dobrovolne takove nesmysly? Nebo vas nekdo nuti? Takhle ze sebe verejne delat hlupaka.

0/0
18.8.2014 7:00

9951404500817

a v čem konkrétně, prosím Vás, ze sebe dělám hlupáka? To nikdo nemůže mít jiný názor? Moc hezky to tady popsal pan Jindra

0/0
18.8.2014 10:49

D90a31v55i39d 83J13i40n39d74r51a 6490874496744

Abych řekl pravdu, docela s Vámi souhlasím. Lidi propadají masové produkci a "německé preciznosti" (Rakousko považuji za polovičaté Německo). Krom toho půlku věcí obkoukají, příliš to nefunguje a s designem se nedokáži ztotožnit. Nic proti, ale trubkový rám=Ducati monster, tenhle typ zadních světel=Suzuki SV. K tomu některé hrubé až ošklivé hrany -ten předek je opravdu nepovedený a to od blatníku až po masku.

Ještě by mě zajímalo, jak často to má chodit na servis. Když jsem tenkrát viděl srovnání, tak KTM musí chodit snad po 6ti tisících... což je pro někoho 2-3 ročně?

+1/−1
18.8.2014 7:51

D28a73v39i32d 12J77i61n60d65r61a 6750434686324

Pane Bártek, klidně se mi k tomu vyjádřete. Beru to ze zkušenosti a jelikož vlastním závodní licenci, tak si myslím, že o tom i něco málo vím, tak prosím rád se přiučím novému

0/0
18.8.2014 9:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.