Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořádný závoďák pro puberťáky. KTM RC 125 vám ostudu neudělá

Dřív byla cesta vývoje mladého motorkáře jasná. Začínalo se na pionýru po tátovi, pokračovalo na nějaké jawě a pak, když se poštěstilo, přišel první „Japonec“. Dnes to mají jezdci mnohem jednodušší a už v šestnácti mohou řídit plnohodnotné stroje, které je připraví na dospělou motorku. Jedním z nich je i KTM RC 125.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i32ř44í 88D58v28o28ř14á46k 5798933448480

Rakev , nebo urna je v ceně ?

0/−1
18.8.2014 20:41

J60a43n 30P12e34k67a 5303143303

nojo. Děcka si nechají odemknout tu elektronickou blokaci výkonu a pak se uvidí, kolik jich přežije :D Ony ty začátky na fichtlu měly něco do sebe.

+3/0
18.8.2014 12:31

J64i85ř28í 89K10o40c46u39r57e63k 6505704265868

Když bude měsíc, dva jezdit na uzamčené verzi a pak si to odemkne. Tedy když už ji bude mít osahanou, tak kde je problém? Postupné zvyšování výkonu... A ze 125 ccm se toho výkonu nad 11 kW moc vytáhnout nedá. Zdaleka ne tolik jako z uzamčené 500 ccm / 25 kW která je od 18 let.

Zabít se dá i na bicyklu. Bouchal cup challenge.

+2/0
18.8.2014 23:26

D20a73v72i63d 67P93š74t31r76o48s17s 9109329410874

Přešně otevírání je možné hlavně u dvoutaktů kde se z nich dal dostat celkem bez problémů i dvojnásobný výkon tohle pude otevřít max o 20% a to jsem optimista. A pokud to daný člověk neumí řídit tak se zabije i na fichtlu nehledě na to ,že tohle oproti jawě drží v zatáčce a hlavně brzdí.

+2/0
19.8.2014 12:34

D66a18n41i24e90l 66M57a69r67t28í86n67e16k 4313393923769

Nikdy sem nejak moc nepochopil pro na motorku muzete uz od 16 ale do auta az v 18. Vzdyt i ta motorka je pri nehode min bezpecna nez auto a rozhodne se na ni nejezdi o tolik pomalejc nez v aute.

0/0
18.8.2014 11:59

V43l56a19d37i60m13í61r 20L54o43u18d79a 8827987186152

A není to tak dávno co bylo možno mít papíry na fichtla už od 15 let...

+1/0
18.8.2014 12:22

J50i89ř55í 19K56a34č29í61r13e14k 5450806366

však to je dodnes, ne? na 50ccm

0/0
18.8.2014 15:05

D68a98v47i55d 39J66i75n31d59r15a 6140784146454

Pane Martínku... co k tomu dodat. Zkusím to pojmout trochu jinak. Na motorce se dá jezdit již od 15 let (řidičský průkaz skupiny AM) přičemž nemůžete jet rychleji než 45km/h. Stejně tak v tomto věku můžete mít osobní vůz (moc jich není) se stejnými pravidly, tedy rychlost do 45km/h. Spíš by jste se měl zamyslet nad tím, proč můžu od 18 řídit libovolné auto, bez ohledu na objem, velikost, výkon atd. Když budu mít papíka ropnýho magnáta, tak mi k 18tinám dá bugatti který jede přes 400, a nad tím se nepozastavíte?

Ano motorky všeobecně jezdí v průměru rychleji, je to dané poměrem váha/výkon (kroutící moment). Jako motorkář můžu prohlásit, že je to udělané špatně, protože možnost od 15 (16) let řídit motorku ano, ale tu "největší" bych povolil buď po doložení zkušeností formou licence a závodů, nebo držení řidičského průkazu déle než 2 roky na menší kubatůru. ovšem to samé i s osobními vozy.

+2/0
18.8.2014 12:55

D33a49n89i84e28l 78M61a65r41t82í82n30e18k 4363563343569

Tak ja nerikam ze neni k zamysleni ze clovek co vyleze z autoskoly  kde se ucil kdyz mel stesti na oktavce tak ma moznost ridit rovnou bugati. Ale jinak taky si vemte kolik treba to auto pro 15 lety stoji a porovnejte s cenou motorek

0/0
18.8.2014 13:57

D67a80v82i85d 44J70i33n52d42r41a 6830894846504

No pakliže se budeme koukat na cenu nových vozů, bude tam rozdíl, ale nebude tak markantní. Ovšem jistě jsme všichni alespoň trochu gramotní, a známe vzoreček 1/2 *m*v*v. Při zachování stejné rychlosti, tedy 45km/h je ta energie kapku jiná.

Já to beru tak, že motorku dnes nemůže řídit každý, je na to trochu pomýšleno ale ne příliš, ovšem u automobilů tomu tak vůbec není, a to je podle mě až trestné.

0/0
18.8.2014 14:14

J39i51ř88í 95K22a23č29í26r11e73k 5120676636

Když uvážím, že u nás nějaký moped stojí okolo těch 25000,- a Němci mají průměrný plat 4x větší než my, je tato motorka pro ně pěkně cenově dostupná, což se nedá říct o nás. Já mám MZ ETZ 250 kterou jsem si koupil za 13000,- a za dalších 5000,- pěkně opravil a jsem spokojen, 24 let starý dvoutakt, 15.5kw - jsem na tom líp než s touhle za 100 000,- :-)

+1/0
18.8.2014 11:29

J71i19ř57í 48K73a35č58í46r97e30k 5590876776

Mimochodem za 135000,- už si můžete pořídit Hondu CB500 novou a to je už jinačí třída, než tohle pískle :-)

0/0
18.8.2014 11:30

J65a42n 84L46a77k74o55m42ý 7531775295394

A ta je taky pro kluky od 16-ti let? 8-o

0/0
18.8.2014 12:31

V43l20a37d50i79m18í82r 75L16o61u42d84a 8927197636362

Jako 350tka Jawa  - není...

0/0
18.8.2014 12:40

V14l41a31d38i17m44í57r 85L40o63u95d37a 8217317286412

22 let stará Jawa 350/640 - v dobrém stavu s papírama to dneska koupíte za dvacítku. Díly levné, místo do servisu si většinu údržby a oprav udělá každý trochu-kutil sám. A vždy jsem "nějak" dojel. ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2014 11:53

J37a19n 39L25a30k94o27m21ý 7751215705134

Osobně se mi ze stejné stáje líbí víc nekaotovaný předchůdce 125 Duke, ale tak každej má jinej vkus

0/0
18.8.2014 2:40

9981104530687

Sorry, nemohu si odpustit. KTM = Kretén Tlačí Motorku, případně Každý Týden Montujeme

+6/−8
18.8.2014 0:12
Foto

L20u28k37á21š 56P89a31ř98í61z50e20k 5263229559643

Sorry, nemohu si odpustit minus.

+3/−1
18.8.2014 0:21

9841424110567

budiž Vám přáno. Já to nemyslím špatně. Jen mám i špatnou zkušenost a tyto slogany jí přesně vystihují :-)

0/0
18.8.2014 0:55

J82a79n 48L15a19k24o19m62ý 7951725535854

Špatnou zkušenost jde mít naprosto se vším. Dnes je KTM docela dobrá a hlavně líbivá, takže netřeba se bát.

0/0
18.8.2014 2:38

K39a19r36e26l 91F92a17i83t 1478863398622

Na KTM nedám dopustit, mám již x tou....od motorkosu, endura (8 let jsem jezdil závodně enduro), teď Advanture 990 a musím říct, že KTM je bezkonkurenční. Bohužel si za to taky nechají slušně zaplatit. Od té doby co jsem sedl na KTM, jiná motorka mě do garáže nesmí.

0/0
18.8.2014 6:49
Foto

M78i84l11a97n 29S56t85r69n97a53d69e88l 4711236289950

To pisete dobrovolne takove nesmysly? Nebo vas nekdo nuti? Takhle ze sebe verejne delat hlupaka.

0/0
18.8.2014 7:00

9461374350367

a v čem konkrétně, prosím Vás, ze sebe dělám hlupáka? To nikdo nemůže mít jiný názor? Moc hezky to tady popsal pan Jindra

0/0
18.8.2014 10:49

D18a64v79i16d 85J39i71n90d35r26a 6190954496844

Abych řekl pravdu, docela s Vámi souhlasím. Lidi propadají masové produkci a "německé preciznosti" (Rakousko považuji za polovičaté Německo). Krom toho půlku věcí obkoukají, příliš to nefunguje a s designem se nedokáži ztotožnit. Nic proti, ale trubkový rám=Ducati monster, tenhle typ zadních světel=Suzuki SV. K tomu některé hrubé až ošklivé hrany -ten předek je opravdu nepovedený a to od blatníku až po masku.

Ještě by mě zajímalo, jak často to má chodit na servis. Když jsem tenkrát viděl srovnání, tak KTM musí chodit snad po 6ti tisících... což je pro někoho 2-3 ročně?

+1/−1
18.8.2014 7:51

D35a34v22i20d 42J48i86n82d87r85a 6480474536784

Pane Bártek, klidně se mi k tomu vyjádřete. Beru to ze zkušenosti a jelikož vlastním závodní licenci, tak si myslím, že o tom i něco málo vím, tak prosím rád se přiučím novému

0/0
18.8.2014 9:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.