Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořádný závoďák pro puberťáky. KTM RC 125 vám ostudu neudělá

Dřív byla cesta vývoje mladého motorkáře jasná. Začínalo se na pionýru po tátovi, pokračovalo na nějaké jawě a pak, když se poštěstilo, přišel první „Japonec“. Dnes to mají jezdci mnohem jednodušší a už v šestnácti mohou řídit plnohodnotné stroje, které je připraví na dospělou motorku. Jedním z nich je i KTM RC 125.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i12ř10í 39D88v42o52ř33á49k 5598513878100

Rakev , nebo urna je v ceně ?

0/−1
18.8.2014 20:41

J94a54n 31P39e22k83a 5223803273

nojo. Děcka si nechají odemknout tu elektronickou blokaci výkonu a pak se uvidí, kolik jich přežije :D Ony ty začátky na fichtlu měly něco do sebe.

+3/0
18.8.2014 12:31

J33i72ř65í 35K46o93c59u85r75e56k 6115504265858

Když bude měsíc, dva jezdit na uzamčené verzi a pak si to odemkne. Tedy když už ji bude mít osahanou, tak kde je problém? Postupné zvyšování výkonu... A ze 125 ccm se toho výkonu nad 11 kW moc vytáhnout nedá. Zdaleka ne tolik jako z uzamčené 500 ccm / 25 kW která je od 18 let.

Zabít se dá i na bicyklu. Bouchal cup challenge.

+2/0
18.8.2014 23:26

D52a94v62i23d 79P25š78t88r84o42s84s 9669409370264

Přešně otevírání je možné hlavně u dvoutaktů kde se z nich dal dostat celkem bez problémů i dvojnásobný výkon tohle pude otevřít max o 20% a to jsem optimista. A pokud to daný člověk neumí řídit tak se zabije i na fichtlu nehledě na to ,že tohle oproti jawě drží v zatáčce a hlavně brzdí.

+2/0
19.8.2014 12:34

D29a67n83i86e46l 78M36a72r62t94í57n73e62k 4823933853599

Nikdy sem nejak moc nepochopil pro na motorku muzete uz od 16 ale do auta az v 18. Vzdyt i ta motorka je pri nehode min bezpecna nez auto a rozhodne se na ni nejezdi o tolik pomalejc nez v aute.

0/0
18.8.2014 11:59

V77l68a77d44i59m70í41r 65L47o43u86d33a 8507797626312

A není to tak dávno co bylo možno mít papíry na fichtla už od 15 let...

+1/0
18.8.2014 12:22

J69i55ř88í 26K62a79č16í25r31e98k 5270316516

však to je dodnes, ne? na 50ccm

0/0
18.8.2014 15:05

D25a15v90i55d 34J87i70n59d80r69a 6950524316974

Pane Martínku... co k tomu dodat. Zkusím to pojmout trochu jinak. Na motorce se dá jezdit již od 15 let (řidičský průkaz skupiny AM) přičemž nemůžete jet rychleji než 45km/h. Stejně tak v tomto věku můžete mít osobní vůz (moc jich není) se stejnými pravidly, tedy rychlost do 45km/h. Spíš by jste se měl zamyslet nad tím, proč můžu od 18 řídit libovolné auto, bez ohledu na objem, velikost, výkon atd. Když budu mít papíka ropnýho magnáta, tak mi k 18tinám dá bugatti který jede přes 400, a nad tím se nepozastavíte?

Ano motorky všeobecně jezdí v průměru rychleji, je to dané poměrem váha/výkon (kroutící moment). Jako motorkář můžu prohlásit, že je to udělané špatně, protože možnost od 15 (16) let řídit motorku ano, ale tu "největší" bych povolil buď po doložení zkušeností formou licence a závodů, nebo držení řidičského průkazu déle než 2 roky na menší kubatůru. ovšem to samé i s osobními vozy.

+2/0
18.8.2014 12:55

D44a49n49i22e25l 94M51a92r36t15í68n96e97k 4623613223609

Tak ja nerikam ze neni k zamysleni ze clovek co vyleze z autoskoly  kde se ucil kdyz mel stesti na oktavce tak ma moznost ridit rovnou bugati. Ale jinak taky si vemte kolik treba to auto pro 15 lety stoji a porovnejte s cenou motorek

0/0
18.8.2014 13:57

D53a19v23i31d 38J95i76n25d90r91a 6710874856914

No pakliže se budeme koukat na cenu nových vozů, bude tam rozdíl, ale nebude tak markantní. Ovšem jistě jsme všichni alespoň trochu gramotní, a známe vzoreček 1/2 *m*v*v. Při zachování stejné rychlosti, tedy 45km/h je ta energie kapku jiná.

Já to beru tak, že motorku dnes nemůže řídit každý, je na to trochu pomýšleno ale ne příliš, ovšem u automobilů tomu tak vůbec není, a to je podle mě až trestné.

0/0
18.8.2014 14:14

J73i40ř81í 71K75a80č85í11r36e10k 5320786856

Když uvážím, že u nás nějaký moped stojí okolo těch 25000,- a Němci mají průměrný plat 4x větší než my, je tato motorka pro ně pěkně cenově dostupná, což se nedá říct o nás. Já mám MZ ETZ 250 kterou jsem si koupil za 13000,- a za dalších 5000,- pěkně opravil a jsem spokojen, 24 let starý dvoutakt, 15.5kw - jsem na tom líp než s touhle za 100 000,- :-)

+1/0
18.8.2014 11:29

J85i37ř89í 18K96a68č19í52r42e17k 5750166526

Mimochodem za 135000,- už si můžete pořídit Hondu CB500 novou a to je už jinačí třída, než tohle pískle :-)

0/0
18.8.2014 11:30

J71a95n 33L13a78k14o49m22ý 7941655265894

A ta je taky pro kluky od 16-ti let? 8-o

0/0
18.8.2014 12:31

V85l41a73d51i82m23í97r 58L20o89u87d11a 8827747296762

Jako 350tka Jawa  - není...

0/0
18.8.2014 12:40

V49l41a33d16i64m32í18r 89L76o33u30d28a 8387727906702

22 let stará Jawa 350/640 - v dobrém stavu s papírama to dneska koupíte za dvacítku. Díly levné, místo do servisu si většinu údržby a oprav udělá každý trochu-kutil sám. A vždy jsem "nějak" dojel. ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2014 11:53

J73a27n 21L36a45k10o59m93ý 7761565425814

Osobně se mi ze stejné stáje líbí víc nekaotovaný předchůdce 125 Duke, ale tak každej má jinej vkus

0/0
18.8.2014 2:40

9181324290137

Sorry, nemohu si odpustit. KTM = Kretén Tlačí Motorku, případně Každý Týden Montujeme

+6/−8
18.8.2014 0:12
Foto

L83u72k71á63š 42P19a35ř62í32z83e73k 5583919799293

Sorry, nemohu si odpustit minus.

+3/−1
18.8.2014 0:21

9461974260377

budiž Vám přáno. Já to nemyslím špatně. Jen mám i špatnou zkušenost a tyto slogany jí přesně vystihují :-)

0/0
18.8.2014 0:55

J64a63n 91L41a48k80o38m39ý 7171885365804

Špatnou zkušenost jde mít naprosto se vším. Dnes je KTM docela dobrá a hlavně líbivá, takže netřeba se bát.

0/0
18.8.2014 2:38

K54a14r27e43l 65F11a37i38t 1638913578142

Na KTM nedám dopustit, mám již x tou....od motorkosu, endura (8 let jsem jezdil závodně enduro), teď Advanture 990 a musím říct, že KTM je bezkonkurenční. Bohužel si za to taky nechají slušně zaplatit. Od té doby co jsem sedl na KTM, jiná motorka mě do garáže nesmí.

0/0
18.8.2014 6:49
Foto

M61i36l10a11n 95S37t95r82n90a94d63e49l 4911406329810

To pisete dobrovolne takove nesmysly? Nebo vas nekdo nuti? Takhle ze sebe verejne delat hlupaka.

0/0
18.8.2014 7:00

9131794270727

a v čem konkrétně, prosím Vás, ze sebe dělám hlupáka? To nikdo nemůže mít jiný názor? Moc hezky to tady popsal pan Jindra

0/0
18.8.2014 10:49

D94a12v29i54d 74J45i63n44d70r87a 6720724166874

Abych řekl pravdu, docela s Vámi souhlasím. Lidi propadají masové produkci a "německé preciznosti" (Rakousko považuji za polovičaté Německo). Krom toho půlku věcí obkoukají, příliš to nefunguje a s designem se nedokáži ztotožnit. Nic proti, ale trubkový rám=Ducati monster, tenhle typ zadních světel=Suzuki SV. K tomu některé hrubé až ošklivé hrany -ten předek je opravdu nepovedený a to od blatníku až po masku.

Ještě by mě zajímalo, jak často to má chodit na servis. Když jsem tenkrát viděl srovnání, tak KTM musí chodit snad po 6ti tisících... což je pro někoho 2-3 ročně?

+1/−1
18.8.2014 7:51

D79a22v80i37d 42J79i91n52d89r58a 6490774516344

Pane Bártek, klidně se mi k tomu vyjádřete. Beru to ze zkušenosti a jelikož vlastním závodní licenci, tak si myslím, že o tom i něco málo vím, tak prosím rád se přiučím novému

0/0
18.8.2014 9:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.