- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nojo. Děcka si nechají odemknout tu elektronickou blokaci výkonu a pak se uvidí, kolik jich přežije :D Ony ty začátky na fichtlu měly něco do sebe.
Když bude měsíc, dva jezdit na uzamčené verzi a pak si to odemkne. Tedy když už ji bude mít osahanou, tak kde je problém? Postupné zvyšování výkonu... A ze 125 ccm se toho výkonu nad 11 kW moc vytáhnout nedá. Zdaleka ne tolik jako z uzamčené 500 ccm / 25 kW která je od 18 let.
Zabít se dá i na bicyklu. Bouchal cup challenge.
Nikdy sem nejak moc nepochopil pro na motorku muzete uz od 16 ale do auta az v 18. Vzdyt i ta motorka je pri nehode min bezpecna nez auto a rozhodne se na ni nejezdi o tolik pomalejc nez v aute.
A není to tak dávno co bylo možno mít papíry na fichtla už od 15 let...
Když uvážím, že u nás nějaký moped stojí okolo těch 25000,- a Němci mají průměrný plat 4x větší než my, je tato motorka pro ně pěkně cenově dostupná, což se nedá říct o nás. Já mám MZ ETZ 250 kterou jsem si koupil za 13000,- a za dalších 5000,- pěkně opravil a jsem spokojen, 24 let starý dvoutakt, 15.5kw - jsem na tom líp než s touhle za 100 000,- :-)
Mimochodem za 135000,- už si můžete pořídit Hondu CB500 novou a to je už jinačí třída, než tohle pískle :-)
Osobně se mi ze stejné stáje líbí víc nekaotovaný předchůdce 125 Duke, ale tak každej má jinej vkus
Sorry, nemohu si odpustit. KTM = Kretén Tlačí Motorku, případně Každý Týden Montujeme