Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejkrásnější české auto Škoda Popular Monte Carlo. Co kus, to originál

Minulý rok oslavila legendární Škoda Popular osmdesátiny. Do její rozvětvené rodiny patří také Popular Monte Carlo, který uchvátí oko obdivovatele nebývalou elegancí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65i38ř87í 89B97r25o76ž 5139885332467

V Naši dědové měli obrovskou řemeslnou zručnost a umělecký cit

+2/0
2.2.2015 14:25

M93a72r18c35e20l 23H68r24o51c60h 9689409462

Já do aut nikdy moc nebyl, ale tohle je fakt nádhera. R^

+2/0
1.2.2015 15:03

P50a10v64e79l 53Š71e19d30l26b63a68u25e72r 7688771892755

Se mně více líbí Tatraplán... Ale tohle taky jde.

0/0
30.1.2015 23:45
Foto

M37i50l29o55š 81K90o81s73t52k97a 3132145697576

Krásný kousek...šperk z firmy Škoda

+7/0
30.1.2015 21:15
Foto

A96n97d35r12e34a 53P92l88a84t52z91n70e50r97o94v54á 4732701918122

Tohle si rád řečte Radek, jsem si říkala po dvou odstavcích - a on to napsal! :-) Krásné, potěšilo oko.

+1/0
30.1.2015 21:01

M94i80l70a68n 19D81u15r10i72c15a 4253555163251

To bylo v době, kdy každá značka měla "duši", kdy co auto, to nádherný technický skvost. To, co dnes vyjíždí z některých továren, to je na blití, bohužel. Staří projektanti do toho dávali duši, žádné nuly a jedničky z PC:-/

+8/−2
30.1.2015 20:08

M27i73l43a75n 64D32u43r61i44c13a 4883305403741

Už jen ten znak je dělaný stylem Rolls-RoyceR^;-)

+3/0
30.1.2015 20:14

J56a53n 39U43l77m 7540579256372

něco jak dnešní Octávie ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
30.1.2015 21:39

V65l92a51s47t91i26m78i36l 46S64v35o79b30o21d96a 7153698685434

A vedle toho v tom videu ten designový hnus současné produkce ;-D. To ještě více umocnilo krásu tohoto vozu.

+7/0
30.1.2015 18:04

P46a66v79e87l 51K40r52o28n74i81k76a 7602665121

A byl to průkopník systému "transaxle", kdy převodovka byla vzadu a kardan se tak točil rychlostí motoru. V tom pak následoval Rapid a od zhruba padesátých let Lancia, Ferrari, Porsche a jiní, v podstatě až do současnosti.

+3/0
30.1.2015 16:49

J46i76ř82í 22K83r51u44p64i76c51a 6657150935366

Přesně tak, to byla trochu slabina těchto aut. U některých starších aut byl i problém s řazením, protože dřevěná kostra karoserie klesla a o ní drhlo táhlo řazení. To byla závada i u auta mého strýce. Taky vysoké otáčky kardanu omezovaly jeho životnost.

0/0
30.1.2015 17:18

P42a41v38e18l 85K23r77o69n85i14k10a 7172485961

A ke klikovce přidali jedno ložisko a šups, už byl motor pro 1203.;-D

0/0
30.1.2015 17:39

J13a54n 68Š13v67a77r83c 8437246918844

Nádhera R^

+5/0
30.1.2015 16:36

J26i98ř81í 89K37r32u45p45i26c85a 6437520685736

Díky za připomenutí mého dětství:-). Tohle auto měl můj strýc a já jsem se s ním jako malý kluk několikrát povozil. Měl přesně ten model jak je na obrázku s číslem 21, byl krémovo-černý a stejně jako ten na obrázku měl jedno sedadlo v "kufru" a lezlo se do něj pomocí "šlapek" z nichž jedna je dobře viditelná na levém zadním blatníku a tam jsem jezdil. Kdeže loňské sněhy jsou :-(..Ve svých 68-mi jsem prostě již pamětník. Měli jsme v naší rodině v mém dětství a mládí postupně několik aut z nichž posledních "veterán" byl Opel Olympia r.v. 1938 který jsem jako tenkrát mladý automechanik už i řídil.

+4/0
30.1.2015 16:32

Z52d33e75n89ě77k 22D76u12b46e60c32k81ý 3617464250518

vyhrivane celni sklo !

R^

+2/0
30.1.2015 15:42

P97a26v45e32l 68K24r95o79n57i81k64a 7702325211

To se dalo koupit. Byl to takový obdélník z dvojitého skla a uvnitř natažený odporový drát jako linky. Přidělávalo se to na přední sklo.

+4/0
30.1.2015 16:18

J69a11n 98U38l25m 7540179526452

to je dneska i v Superbu za příplatek ;-D

0/0
30.1.2015 21:40

M79i18c24h61a30l 66F54i69n97s29t73e87r26l17e 7469140373368

Tak pro mne je zcela určitě nekrásnější aerodynamická produkce Tatry (T77,87,97, Tatraplán, T603). I když netvrdím, že ani tento kousek není pěkný...;-)

+4/0
30.1.2015 15:39

J94a41n 95B56i15r78o35š 8906301825338

Nádherné, vlastně nadčasové tvary. Mám strašně rád auta i motorky první republiky, i protektorátní produkci (naštěstí se tu život úplně nezastavil), když se majitel ještě oblečením dobově sladí s vozem, je to nádhera. Vždycky si říkám, kde jsme mohli dneska být, kdyby se Patton nezastavil za Plzní...

+12/0
30.1.2015 14:47

M31i70r43o54s80l65a24v 54Š62i75m23k12o 7215653512575

Nadčasové tvary? Co je na nich nadčasového? Takto auta tehdy vypadala. Takových aut bylo tehdy hafo. Nadčasové byly tatrovky...

+1/−8
30.1.2015 16:58

M33i53l93a62n 34D86u27r22i21c49a 4323125443351

Tatrovka byla nadčasová technicky, třeba toto auto je zase nádherné. Prostě má "duši"!!!

+1/0
30.1.2015 20:11
Foto

M39i46r71o46s76l58a39v 42S45t50e31i59n74e60r 6818384843905

Estetika opravdu na svoji dobu neobyčejně podařená, jako o mnoho později kabriolet Felicia na podvozku Spartaka.

Na těch veteránech mi vadí moderní blinkry, moje Liduška měla vyklápěcí raménka se sufitkou uvnitř. Na tom snímku vidíte místo směrovek jenom obdélníkové díry.

+12/0
30.1.2015 8:45

A63l30e12x 46Š36t29a98j44n52e31r 7431404425223

Líbí. Moc.

+4/0
30.1.2015 8:39

O19n36d45ř75e40j 74M88o91r28a89v18e52c 1403735223660

Nádhera. Díky, Radku, za připomenutí. R^

Ježiš, mně je ale vždycky u těch výletů do nedávné historie (nejen) techniky tak líto, co vše bolševici v téhle zemi zničili.

+46/0
30.1.2015 4:21

T39o81m63á41š 47R23e33k91t19o51r 1478424157189

Bolševici? Jak změna v konstrukci aut za 100 let souvisí s bolševiky?

0/−8
30.1.2015 19:14

V97l14a18s19t49i47m24i15l 97S20v12o70b12o21d38a 7833888345324

On to asi myslel spíše obecně, prostě se za 1. republiky začala dělat spousta krásných věcí, které pak od komančů dostaly stopku. Tak kdysi o tom běžel i dokumentární seriál na ČT.

+5/0
30.1.2015 19:41

T85o90m61á75š 11B73r94á13z53d66a 6877360556862

Myslíte, že tohle vysvětlerí rektor pochopí???

+2/0
30.1.2015 20:41

J19i90ř13í 44E30r34b73e52n 1343824536387

Jestli myslíte "Zašlapané projekty", tak to byl dost solidně manipulativní seriál, který měl do dokumentu hodně daleko.

0/0
31.1.2015 20:32

J75i21ř21í 63E35r62b23e20n 1283264466377

Drobnost: bolševici ani nevyvolali II. světovou válku, ani nepřevedli automobilku ASAP na zbrojovku, ani ji 9. 5. 1945 nevybombardovali...

0/−1
31.1.2015 20:34

J16i45ř53í 44K70o48c20u82r55e83k 6915304345488

Zato zastavili výrobu osobních aut v Tatře. A kdyby jenom tam. 

PS: Talvisotu provedl kdo? Obsazení ČSR v roce 1968 provedl kdo? Normalizaci provedl kdo? Wrazy z volstrítu?

+1/0
1.2.2015 0:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.