Diskuze

Nejkrásnější české auto Škoda Popular Monte Carlo. Co kus, to originál

Minulý rok oslavila legendární Škoda Popular osmdesátiny. Do její rozvětvené rodiny patří také Popular Monte Carlo, který uchvátí oko obdivovatele nebývalou elegancí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J33i61ř40í 17B78r82o22ž

2. 2. 2015 14:25

V Naši dědové měli obrovskou řemeslnou zručnost a umělecký cit

2 0
možnosti

Se mně více líbí Tatraplán... Ale tohle taky jde.

0 0
možnosti
Foto

Krásný kousek...šperk z firmy Škoda

7 0
možnosti
Foto

Tohle si rád řečte Radek, jsem si říkala po dvou odstavcích - a on to napsal! :-) Krásné, potěšilo oko.

1 0
možnosti

To bylo v době, kdy každá značka měla "duši", kdy co auto, to nádherný technický skvost. To, co dnes vyjíždí z některých továren, to je na blití, bohužel. Staří projektanti do toho dávali duši, žádné nuly a jedničky z PC:-/

8 2
možnosti

Už jen ten znak je dělaný stylem Rolls-RoyceR^;-)

3 0
možnosti

A vedle toho v tom videu ten designový hnus současné produkce ;-D. To ještě více umocnilo krásu tohoto vozu.

7 0
možnosti

A byl to průkopník systému "transaxle", kdy převodovka byla vzadu a kardan se tak točil rychlostí motoru. V tom pak následoval Rapid a od zhruba padesátých let Lancia, Ferrari, Porsche a jiní, v podstatě až do současnosti.

3 0
možnosti

Přesně tak, to byla trochu slabina těchto aut. U některých starších aut byl i problém s řazením, protože dřevěná kostra karoserie klesla a o ní drhlo táhlo řazení. To byla závada i u auta mého strýce. Taky vysoké otáčky kardanu omezovaly jeho životnost.

0 0
možnosti

Díky za připomenutí mého dětství:-). Tohle auto měl můj strýc a já jsem se s ním jako malý kluk několikrát povozil. Měl přesně ten model jak je na obrázku s číslem 21, byl krémovo-černý a stejně jako ten na obrázku měl jedno sedadlo v "kufru" a lezlo se do něj pomocí "šlapek" z nichž jedna je dobře viditelná na levém zadním blatníku a tam jsem jezdil. Kdeže loňské sněhy jsou :-(..Ve svých 68-mi jsem prostě již pamětník. Měli jsme v naší rodině v mém dětství a mládí postupně několik aut z nichž posledních "veterán" byl Opel Olympia r.v. 1938 který jsem jako tenkrát mladý automechanik už i řídil.

4 0
možnosti