- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A opravte si článek, věta "Nejsilnější sedan světa" je poněkud matoucí. "nejsilnější sériově vyráběný sedan" by bylo lepší. Ono se stačí podívat na evropské "nesériové" sedany. BMW Alpina B6 Bi-turbo, Mercedes 6L V12 Biturbo AMG, BMW M3 GTS ..nejsou možná silnější, ale jsou rychlejší: B6 Alpina 334km/h, M 6L V12- 342km/h, M
3 GTS - 329km/h. No a pak tu máme ještě Ferrari FF4 (Ferrari ho označuje jako sedan, ale spíš je to dvoudveřový hatchback). Je směšné, že BMW M3 GTS dosahuje stejné rychlosti s o téměř 300 koňmi méně.
Jenže tam BMW M5 má motor 4,4ccm.... kdyby tam dal šestilitr, tak mu Dodge kouká pořád na zadek....
Ideální vozidlo pro "Hopsenštrase" D1 .Nebo pro pár .itomců , co si musí něco dokázat.
nejlepsi jsou takovi, co musi mit na vsechno nazor. a cim negativnejsi, tim lepsi.
:D nejrychlejsi mozna, ale jen na rovince :D
Zkuste si s SRT prolitnout par zatacek a pak tam vemte klidne tu M5, panoramu ci RS4(6)... pak prijde teprve smich pri pohledu na dodge
vy jste to zkusil? Tipuju, že jste nejel ani v jednom z aut ve vašem příspěvku
Asi bude levnější dojet na vrakáč. Tam si vybrat nějaký starý DODGE, nebo podobný tomuto a vrazit do toho buď tenhle motor, nebo z nějakého náklaďáku/autobusu, poladit a bude z toho DRAGSTER za pár kaček.
K čemu je to dobrý, že jede 326 za hodinu...to nemá vůbec smysl taková auta produkovat...
Už se těším, jak s tím pojedu po našich kvalitních dálnicích - třeba mne to katapultuje až na Měsíc. Je to jen firemní blbost - "naše auto je rychlejší než to vaše, heč!!" Jak batolata na písku
Podvozkove sice nesrovnatelne s M5 i E63 AMG(Vubec s celou 5kovou i Eckovou radou) . Rychlost (vs maximalni vykon a vyuziti) je v normalnich podminkach taky jen relativni pojem . Ale uprime za tu cenu, pohodli ,prostor a vybavu + v zakladu uzasnej ladenej zvuk , to jsou pro vetsinu uz dostatecny duvody nad nim seriozne uvazovat .
zase další neřiditelná cihla s motorem na kolech. To je jako kdyby Hyundai udělal nejsilnější auto a někdo ho chtěl porovnávat s německými prémiovými značkami....ehm
= znouzectnost . podivej se na nejrychlejsi casy na Nordschleife.
no jo, jeznze stale kdyz si sednete dovnitr a sahnete ne palubku tak si reknete hm, korejske levne auto. Jizdni vlastnosti bych taky hadal lepsi u Evropske konkurence, ale co je jeste dulezitejsi tak kdyz si sednete do M5 nebo C63 AMG tak ujedete 1000km, vystoupite a budete schopni jeste fungovat, kdezto jizda v tomhle americkym aute vas vycerpa, ten hluk vibrace, minimum kultivovanosti, budete se citit jak po ceste se zigulikem pres Alpy a dojezdu do Italie. V tom je ten hlavni rozdil a i o tom je diametralne odlisna cena.. ;) ale takove veci mohou vedet jenom lidi co se o auta zajimaji hloubeji nez na pohled do ceniku a technickych parametru.
no, porad jde o to co kdo preferuje, kdyz chci zazitek z jizdy, tak nechci gauc a kultivovanost. to same je pohon zadnich kol, to se da take vycitat a nebo to milovat.