Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Na narozeninový mejdan embéček dorazil i kombík

Škoda 1000 MB se jako kombík nevyráběla, ale znalci vědí, že prototyp praktičtějšího provedení slavného československého vozu vznikl. Mladoboleslavská automobilka se s ním pochlubila na srazu pořádaném k padesátinám embéčka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E33d11u26a74r82d 57L22i30š78k61a 1515459672788

Nádhera :-)R^

+2/0
22.8.2014 5:59
Foto

M33a61r19t48i94n 39J66a42g90r 2565338589481

Zajímavé, ale že se o víkendu konal BIG BMW 2014 kam dorazilo přes tisíc aut o tom ani zmínka.

0/0
19.8.2014 8:31

J53a42r66o77m47í57r 19K75r95á61l 4680289404869

Měl jsem model 69.  V té době to bylo i v evropském měřítku výborné auto. :-)  V Alpách vařil Mercedes, Renault i Fiat, ale embéčko jelo jak drak.

+2/0
19.8.2014 7:51

T10o47m88á27š 22J62u70r94e42č70k45a 3123222339893

škoda, že toto nikdy nevyjelo prototyp 1000MBX hardtop http://skoda-mb.prekladys.com/images/991-63-hardtop.jpg

+1/0
19.8.2014 6:51

T19o69m50á34š 18T67a87t21í82č14e87k 5580122360108

Jojo, to byly ty zlatý časy, kdy jeden z nutných atributů vyráběného automobilu zněl: elegance. ;-(

+1/0
19.8.2014 2:51

M49a30r63e51k 65F94l12e39k21a94č 1767582980951

Krasavci!!V!! škoda že není pár fotek kombíku zevnitř!

+6/0
18.8.2014 20:44

M42a44r44t84i85n 85H90o27d92í32k 2295225368157

Asi nejlepší auto, co kdy škodovka vyráběla. Design naprosto světový.

+3/0
18.8.2014 19:19

L23u33d14ě68k 67N42ě30m24e48c 5695661942174

Nejlepší byla stará Felicia s plátěnou střechou. Hned za ní bylo R-ko.

+2/0
18.8.2014 23:57

M40a39r38t41i18n 88H24o50d69í52k 2725265508187

To je věc názoru, ale taky jsou to krásná auta.

0/0
19.8.2014 8:23

J31i36ř41í 32E52r67b96e25n 1863904186907

Jaká jsou měřítka pro atribut "nejlepší"? ;-)

0/0
22.10.2014 10:10
Foto

M66a75r27t94i74n 28F90u77k60a 7871631904218

Ty jsou!R^

+2/0
18.8.2014 18:45

V33i21l63é53m 80J41u52r26á33n97e87k 2170460242364

[>-]V

0/0
18.8.2014 18:40

Š20t24ě51p47á32n 26V32a48n32ě73k 3763549347717

Ten kombík je naprostá pecka. Škoda, že se to nevyrábělo. :-/

0/0
18.8.2014 17:44

D56a43v71i49d 21Z29a56h42r71a16d59n65í74č42e77k 3397867376131

Krása

+3/0
18.8.2014 16:32

M63i67c46h45a26l 67F93r11ý72d41a 1782139853272

No nejvíc mne dostal ten "platnik" na popisce jednoho z obrázků ;-D

+1/0
18.8.2014 15:36

P53e75t63r 25P66r35u94s 7797775519452

A "padeate vyroci" je taky bezva. ;-D O studentech "s jednou nejkrasnejsich skodovek" nemluve.

0/0
18.8.2014 16:56

M87a66r51c88e70l 91P86a49v50l69í14k 7201974558819

bol som svedkom, ako sa fotila pôvodná embéčka do pripravovaného katalógu v trenčianskych tepliciach pri "labuťom jazierku".

a na obrázku (19) je zaujímavý príves - na auto je pripevnemný dvomi závesmi (vertikálne výkyvné) a "rejdovací" kolečko. cúvanie zvládol po chvíli každý, skoro žiadnu priestorovú orientáciu nebolo treba.

+4/0
18.8.2014 15:07

J27i27n82d10ř92i12c72h 47Š30k65o23p24e29k 4125181830895

tak couvání s přívěsem (pokud s ním dotyčný jezdí častěji než párkrát za řidičskou kariéru) taky není nic hroznýho.

Přívěs na fotce je dobrý za malý auta, asi by byl problém ho vyrobit pro nějaké větší zatížení

0/0
19.8.2014 6:57

J94a98k38u11b 52F21e11i48f91a63r 7459569496659

Sakra to 1000MB Coupé bylo hezké auto. R^

+5/0
18.8.2014 14:31

M65i68r84o18s76l95a76v 57S43t24a28s30t32n56y 7774663476411

Sakra když jsem byl před dvaceti lety děcko, tak ještě bývaly celkem pravidelně vidět.

+6/0
18.8.2014 14:02

M85a23r24i97o 26P80e73t16r81ů 9617113481371

Nádhera R^

+6/0
18.8.2014 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.