Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Range Rover 001 je na prodej

Pokud byste měli zájem pořídit si nejen první generaci tohoto slavného modelu, ale i zcela první vůz, který byl vyroben, máte šanci. Musíte se ale smířit s tím, že cena vysoko přesáhne částku, za kterou byste si koupili úplně nový Range Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M70i62r39o80s85l38a10v 35S86t91e52i25n16e85r 6628254393125

Přesně stejného, ale s volantem vlevo- i barva kůže a karoserie přesně stejná- měla moje dcera v Holandsku. Po třech letech byla ráda, že se ho zbavila- četné a drahé opravy, BMW- šestiválec zrovna hltal olej. Na náledí to auto jelo velmi nejistě, i když mělo drahé terénní gumy.

+1/−3
24.8.2014 15:25

J23i52ř81í 30V59o97g63e87l 6142662936908

Do této generace Range se nikdy motor BMW nedával. Terénní gumy na náledí nejsou vhodné. Na náledí patří gumy zimní :-)

+5/0
24.8.2014 18:01

V74á14c77l54a73v 56M67r46á76z 9201364716186

No fatkem je, že poruchovost Land Roverů i Range Roverů je hodně vysoká. Nejsou to spolehlivá auta.

+2/0
24.8.2014 22:33

J13a57n 80M88o89h25y97l21a 6492549309361

V podstatě žádné britské auto z minulosti neoplývalo spolehlivostí, nicméně dnes jsou LR i Jaguary naprosto v pohodě v porovnání s ostatními.

+1/−1
25.8.2014 15:06

V28á79c19l31a86v 73M22r31á29z 9971614506116

Souhlas. Protože dnes už to taky víceméně nejsou britská auta.

0/0
27.8.2014 21:58

J18i17ř50í 81V44o76g74e70l 6922862896598

Tak spolehlivost není pro fanouška LR tím hlavním argumentem. Nicméně anglická auta mají své kouzlo a propadá mu čím dál více lidí, jelikož prodeje jdou opět nahoru.

0/0
25.8.2014 16:35

V33á77c14l75a76v 92M37r10á53z 9301494656666

Určitě, já sám mám rád Jaguary a Rovery (klasické). Ale spolehlivost vozu je základ, nakonec šly skoro všechny automobilky s nízkou kvalitou výroby do kytek, to nebude náhoda.

A zrovna u terénního vozu je nespolehlivost opravdu na pováženou. Hezky to vyniklo i v jednom díle Top Gearu, kde s ním J. Clarkson projížděl Jižní Ameriku a to auto se rozsypávalo, jako kdyby bylo z lega.

0/0
27.8.2014 22:10

J88i49ř96í 95V81o38g82e37l 6482232886138

Moje zkušenost s LR je taková, že je na tom autě furt něco vysypané, svítí nějaká kontrolka... ale v podstatě vždy jede. Nikdy mě nenechalo viset. A myslím, že se k němu chovám celkem macešsky, má u mě těžký život.

+1/0
27.8.2014 22:14

J97a71k85u59b 52F19e26i43f96a24r 7829969506929

Cena vysoko přesáhne cenu nového? Pane redaktore, podívejte se nejdřív do ceníku, dobře vybavený nový Range vyjde na 4+

0/−3
24.8.2014 10:07

J84i73ř18í 79V17o96g61e94l 6202172816538

Vy budete ten tip, co musí kritizovat za každou cenu, což? RANGE ROVER VOGUE (tedy střední výbava) stojí 2,8 M vč. DPH. Mimochodem, EVOQUE stojí 940 000 Kč vč. DPH.

+2/−2
24.8.2014 13:07

J89i92ř77í 11V50o50g64e62l 6862892396378

pardon - typ :-)

+1/0
24.8.2014 13:13

J67a70k95u55b 50F54e52i82f23a83r 7869889516749

No a vy zase musíte přispívat někam, čemu vůbec nerozumíte.

A) psal jsem dobře vybavený, což není Vogue. A uvedená cena je základ. Většina zákazníků, která si kupuje vůz v těchto relacích samozřejmě kupuje příplatkovou výbavu.

B) Článek je o "Range Rover". Evocque je jiný model, pokud znáte historii automobilky. Řekněme, že je to model pro holky.

+1/0
24.8.2014 13:32

J14i19ř94í 11V20o89g48e45l 6372722536138

1) I nejvybavenější verze Autobiography stojí výrazně pod 4M.

2) Nejprodávanější verzí velkého Range rozhodně není Autobiography, ale méně vybavená Vogue (přinejmenším pokud vycházím ze statistik DE trhu).

3) Moc podléháte předsudkům. Fakticky vzato byl první Range blíže Evoque, než velkému modelu. První Range měl pod 4,5m délky a jen tři dveře. Tím nechci říci, že se mi Evoque nějak zvlášť líbí, ale pouze to, že Váš úvodní příspěvek, ve kterém napadáte autora článku je ničím nepodložený blábol.

Jinak sám mám k těmhle autům vztah i když nejezdím Range Roverem, ale "jen" Land Roverem.

0/0
24.8.2014 14:02

J45a81k56u10b 38F31e86i28f50a79r 7399899976649

Vy jste nějaký upjatý ;-D

ad 1) pořád řešíte základní ceny od...

ad 2) pouze statistika. Většina aut jezdí vždy v nižší než maximální výbavě. Nehledě na to, že máte u RR dvě rozvorové varianty, kde je rozdíl ceny nemalý.

ad 3) Nemyslím si že bych podléhal předsudkům. Spíš nechápu, jak můžete porovnávat "první" model automobilky starý přes 40 let a s aktuálním "módním kouskem".

Navíc autora nenapadám, pouze si myslím, že vyjádření "cena vysoko přesáhne částku, za který byste si koupili úplně nový Range Rover" má poněkud bulvární charakter. Lépe by bylo napsat "cena bude minimálně srovnatelná....".

0/0
24.8.2014 14:43

J65i36ř10í 16V79o92g23e60l 6972892576768

Hájil jsem autora, protože měl naprostou pravdu. Naprostá většina prodaných RR se prodává za cenu menší, než je předpokládaná cena auta v článku. To, že je iDnes bulvár a používá obraty bulvárního charakteru je bezpochyby pravda. Venku je pěkně, jdu s dětma na zahradu. Přeji fajn neděli.

0/0
24.8.2014 14:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.