Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Range Rover 001 je na prodej

Pokud byste měli zájem pořídit si nejen první generaci tohoto slavného modelu, ale i zcela první vůz, který byl vyroben, máte šanci. Musíte se ale smířit s tím, že cena vysoko přesáhne částku, za kterou byste si koupili úplně nový Range Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M34i34r11o53s43l49a23v 67S20t52e10i61n98e69r 6158354753695

Přesně stejného, ale s volantem vlevo- i barva kůže a karoserie přesně stejná- měla moje dcera v Holandsku. Po třech letech byla ráda, že se ho zbavila- četné a drahé opravy, BMW- šestiválec zrovna hltal olej. Na náledí to auto jelo velmi nejistě, i když mělo drahé terénní gumy.

+1/−3
24.8.2014 15:25

J31i47ř75í 14V84o28g17e27l 6862882346668

Do této generace Range se nikdy motor BMW nedával. Terénní gumy na náledí nejsou vhodné. Na náledí patří gumy zimní :-)

+5/0
24.8.2014 18:01

V18á82c21l19a84v 48M84r17á51z 9891114866106

No fatkem je, že poruchovost Land Roverů i Range Roverů je hodně vysoká. Nejsou to spolehlivá auta.

+2/0
24.8.2014 22:33

J72a43n 25M70o10h94y33l57a 6812129459311

V podstatě žádné britské auto z minulosti neoplývalo spolehlivostí, nicméně dnes jsou LR i Jaguary naprosto v pohodě v porovnání s ostatními.

+1/−1
25.8.2014 15:06

V30á48c81l45a26v 62M34r43á53z 9431264496896

Souhlas. Protože dnes už to taky víceméně nejsou britská auta.

0/0
27.8.2014 21:58

J83i65ř49í 67V28o40g45e88l 6132222836918

Tak spolehlivost není pro fanouška LR tím hlavním argumentem. Nicméně anglická auta mají své kouzlo a propadá mu čím dál více lidí, jelikož prodeje jdou opět nahoru.

0/0
25.8.2014 16:35

V55á85c92l10a19v 36M80r74á86z 9631104126706

Určitě, já sám mám rád Jaguary a Rovery (klasické). Ale spolehlivost vozu je základ, nakonec šly skoro všechny automobilky s nízkou kvalitou výroby do kytek, to nebude náhoda.

A zrovna u terénního vozu je nespolehlivost opravdu na pováženou. Hezky to vyniklo i v jednom díle Top Gearu, kde s ním J. Clarkson projížděl Jižní Ameriku a to auto se rozsypávalo, jako kdyby bylo z lega.

0/0
27.8.2014 22:10

J35i37ř76í 52V56o38g27e74l 6802252386828

Moje zkušenost s LR je taková, že je na tom autě furt něco vysypané, svítí nějaká kontrolka... ale v podstatě vždy jede. Nikdy mě nenechalo viset. A myslím, že se k němu chovám celkem macešsky, má u mě těžký život.

+1/0
27.8.2014 22:14

J88a62k70u98b 42F26e36i97f53a69r 7759409426449

Cena vysoko přesáhne cenu nového? Pane redaktore, podívejte se nejdřív do ceníku, dobře vybavený nový Range vyjde na 4+

0/−3
24.8.2014 10:07

J17i45ř73í 12V29o65g46e95l 6912122686458

Vy budete ten tip, co musí kritizovat za každou cenu, což? RANGE ROVER VOGUE (tedy střední výbava) stojí 2,8 M vč. DPH. Mimochodem, EVOQUE stojí 940 000 Kč vč. DPH.

+2/−2
24.8.2014 13:07

J56i82ř66í 27V73o70g63e26l 6292722196758

pardon - typ :-)

+1/0
24.8.2014 13:13

J54a47k72u14b 27F64e61i45f20a22r 7319809106779

No a vy zase musíte přispívat někam, čemu vůbec nerozumíte.

A) psal jsem dobře vybavený, což není Vogue. A uvedená cena je základ. Většina zákazníků, která si kupuje vůz v těchto relacích samozřejmě kupuje příplatkovou výbavu.

B) Článek je o "Range Rover". Evocque je jiný model, pokud znáte historii automobilky. Řekněme, že je to model pro holky.

+1/0
24.8.2014 13:32

J94i72ř46í 92V70o68g39e96l 6682532416358

1) I nejvybavenější verze Autobiography stojí výrazně pod 4M.

2) Nejprodávanější verzí velkého Range rozhodně není Autobiography, ale méně vybavená Vogue (přinejmenším pokud vycházím ze statistik DE trhu).

3) Moc podléháte předsudkům. Fakticky vzato byl první Range blíže Evoque, než velkému modelu. První Range měl pod 4,5m délky a jen tři dveře. Tím nechci říci, že se mi Evoque nějak zvlášť líbí, ale pouze to, že Váš úvodní příspěvek, ve kterém napadáte autora článku je ničím nepodložený blábol.

Jinak sám mám k těmhle autům vztah i když nejezdím Range Roverem, ale "jen" Land Roverem.

0/0
24.8.2014 14:02

J94a14k75u25b 24F43e35i97f57a81r 7919429776379

Vy jste nějaký upjatý ;-D

ad 1) pořád řešíte základní ceny od...

ad 2) pouze statistika. Většina aut jezdí vždy v nižší než maximální výbavě. Nehledě na to, že máte u RR dvě rozvorové varianty, kde je rozdíl ceny nemalý.

ad 3) Nemyslím si že bych podléhal předsudkům. Spíš nechápu, jak můžete porovnávat "první" model automobilky starý přes 40 let a s aktuálním "módním kouskem".

Navíc autora nenapadám, pouze si myslím, že vyjádření "cena vysoko přesáhne částku, za který byste si koupili úplně nový Range Rover" má poněkud bulvární charakter. Lépe by bylo napsat "cena bude minimálně srovnatelná....".

0/0
24.8.2014 14:43

J49i33ř34í 44V60o84g27e95l 6742902796358

Hájil jsem autora, protože měl naprostou pravdu. Naprostá většina prodaných RR se prodává za cenu menší, než je předpokládaná cena auta v článku. To, že je iDnes bulvár a používá obraty bulvárního charakteru je bezpochyby pravda. Venku je pěkně, jdu s dětma na zahradu. Přeji fajn neděli.

0/0
24.8.2014 14:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.