Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Range Rover 001 je na prodej

Pokud byste měli zájem pořídit si nejen první generaci tohoto slavného modelu, ale i zcela první vůz, který byl vyroben, máte šanci. Musíte se ale smířit s tím, že cena vysoko přesáhne částku, za kterou byste si koupili úplně nový Range Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M75i19r78o98s18l96a17v 17S14t40e47i20n48e44r 1875825558513

Přesně stejného, ale s volantem vlevo- i barva kůže a karoserie přesně stejná- měla moje dcera v Holandsku. Po třech letech byla ráda, že se ho zbavila- četné a drahé opravy, BMW- šestiválec zrovna hltal olej. Na náledí to auto jelo velmi nejistě, i když mělo drahé terénní gumy.

+1/−3
24.8.2014 15:25

J51i61ř71í 79V74o64g87e39l 1734409149389

Do této generace Range se nikdy motor BMW nedával. Terénní gumy na náledí nejsou vhodné. Na náledí patří gumy zimní :-)

+5/0
24.8.2014 18:01

V75á44c10l20a55v 60M41r64á61z 9251534696206

No fatkem je, že poruchovost Land Roverů i Range Roverů je hodně vysoká. Nejsou to spolehlivá auta.

+2/0
24.8.2014 22:33


J10a79n 32M92o33h56y45l95a 6442249209771

V podstatě žádné britské auto z minulosti neoplývalo spolehlivostí, nicméně dnes jsou LR i Jaguary naprosto v pohodě v porovnání s ostatními.

+1/−1
25.8.2014 15:06

V33á76c13l74a71v 83M65r83á81z 9221474546406

Souhlas. Protože dnes už to taky víceméně nejsou britská auta.

0/0
27.8.2014 21:58

J95i10ř40í 24V23o48g44e68l 1634399339169

Tak spolehlivost není pro fanouška LR tím hlavním argumentem. Nicméně anglická auta mají své kouzlo a propadá mu čím dál více lidí, jelikož prodeje jdou opět nahoru.

0/0
25.8.2014 16:35

V74á40c96l28a65v 41M29r88á42z 9321834386886

Určitě, já sám mám rád Jaguary a Rovery (klasické). Ale spolehlivost vozu je základ, nakonec šly skoro všechny automobilky s nízkou kvalitou výroby do kytek, to nebude náhoda.

A zrovna u terénního vozu je nespolehlivost opravdu na pováženou. Hezky to vyniklo i v jednom díle Top Gearu, kde s ním J. Clarkson projížděl Jižní Ameriku a to auto se rozsypávalo, jako kdyby bylo z lega.

0/0
27.8.2014 22:10

J89i40ř86í 85V37o87g41e76l 1624379559159

Moje zkušenost s LR je taková, že je na tom autě furt něco vysypané, svítí nějaká kontrolka... ale v podstatě vždy jede. Nikdy mě nenechalo viset. A myslím, že se k němu chovám celkem macešsky, má u mě těžký život.

+1/0
27.8.2014 22:14

J80a30k74u75b 19F68e47i78f68a96r 7529689646259

Cena vysoko přesáhne cenu nového? Pane redaktore, podívejte se nejdřív do ceníku, dobře vybavený nový Range vyjde na 4+

0/−3
24.8.2014 10:07

J80i27ř65í 97V72o26g11e35l 1324179569829

Vy budete ten tip, co musí kritizovat za každou cenu, což? RANGE ROVER VOGUE (tedy střední výbava) stojí 2,8 M vč. DPH. Mimochodem, EVOQUE stojí 940 000 Kč vč. DPH.

+2/−2
24.8.2014 13:07

J35i50ř91í 38V21o12g50e23l 1844209549229

pardon - typ :-)

+1/0
24.8.2014 13:13

J62a46k59u30b 92F87e28i30f22a16r 7249219646639

No a vy zase musíte přispívat někam, čemu vůbec nerozumíte.

A) psal jsem dobře vybavený, což není Vogue. A uvedená cena je základ. Většina zákazníků, která si kupuje vůz v těchto relacích samozřejmě kupuje příplatkovou výbavu.

B) Článek je o "Range Rover". Evocque je jiný model, pokud znáte historii automobilky. Řekněme, že je to model pro holky.

+1/0
24.8.2014 13:32

J39i13ř55í 97V66o29g36e42l 1954869409849

1) I nejvybavenější verze Autobiography stojí výrazně pod 4M.

2) Nejprodávanější verzí velkého Range rozhodně není Autobiography, ale méně vybavená Vogue (přinejmenším pokud vycházím ze statistik DE trhu).

3) Moc podléháte předsudkům. Fakticky vzato byl první Range blíže Evoque, než velkému modelu. První Range měl pod 4,5m délky a jen tři dveře. Tím nechci říci, že se mi Evoque nějak zvlášť líbí, ale pouze to, že Váš úvodní příspěvek, ve kterém napadáte autora článku je ničím nepodložený blábol.

Jinak sám mám k těmhle autům vztah i když nejezdím Range Roverem, ale "jen" Land Roverem.

0/0
24.8.2014 14:02

J50a27k50u39b 70F72e52i74f20a78r 7519159396299

Vy jste nějaký upjatý ;-D

ad 1) pořád řešíte základní ceny od...

ad 2) pouze statistika. Většina aut jezdí vždy v nižší než maximální výbavě. Nehledě na to, že máte u RR dvě rozvorové varianty, kde je rozdíl ceny nemalý.

ad 3) Nemyslím si že bych podléhal předsudkům. Spíš nechápu, jak můžete porovnávat "první" model automobilky starý přes 40 let a s aktuálním "módním kouskem".

Navíc autora nenapadám, pouze si myslím, že vyjádření "cena vysoko přesáhne částku, za který byste si koupili úplně nový Range Rover" má poněkud bulvární charakter. Lépe by bylo napsat "cena bude minimálně srovnatelná....".

0/0
24.8.2014 14:43

J61i23ř43í 77V26o56g47e21l 1204389229869

Hájil jsem autora, protože měl naprostou pravdu. Naprostá většina prodaných RR se prodává za cenu menší, než je předpokládaná cena auta v článku. To, že je iDnes bulvár a používá obraty bulvárního charakteru je bezpochyby pravda. Venku je pěkně, jdu s dětma na zahradu. Přeji fajn neděli.

0/0
24.8.2014 14:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.