Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Superkombík Audi stavělo Porsche, pracovalo pro Daewoo, Harley i Ladu

Porsche, to není jen výrobce sportovních automobilů, ale také konstrukční kancelář, která pro ostatní automobilky vyvíjí na klíč motory i celá auta. S vývojem pomáhá i jiným automobilkám. Odborníci z konstrukční kanceláře pracovali i na Škodě Favorit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i37ř29í 15S74c90h39w14a34c61h 8498844918446

Občas používám dopravní prostředek v designu Porsche, má úctyhodných 540 kW, přitom je to Škodovka!

Vnitřní uspořádání je ale dost nevydařené....

-------------------------------------------------------

.... pro ty co ještě neví ..... Škoda 14T ;-)

0/0
12.9.2014 11:54

M34a23r60t36i16n 87L51ž13i14č64a91ř 9585577222934

Musím Vás trochu opravit

Studio Porsche Design navrhlo kompletní "Porsche" tramvaj, bohužel Škoda se lekla ceny kompletní přestavby a z této studie si vzala jen drobky a na podvozku a ergonomii nezměnila skoro nic! Být ve vedení Porsche Design tak se distancuji od projektu co by měl nosit jejich jméno. Takže vinu svalovat pouze na Škodu, děkuji

0/0
13.9.2014 19:13

R71o90m65a93n 57H27o76k38y80n40á62ř 8660311229828

Díky za článek, AUDI RS2 je pro mě jedno z nejlepších aut historie, krásná modrá barva, nenápadné balení a i dnes je to z hlediska každodenní použitelnosti skvělá volba. Jinak od Porsche design mám dioptrické brýle již přes tři roky a nemůžu si ji vynachválit, lehké, trvanlivé, pevné, snadno udržovatelné, doporučuji.

+1/0
11.9.2014 14:14


J47a47n 84T98o11n 9806502236723

;-D No nevím, pěkné to je, ale jeden známý ho pár let měl a určitě neříkal, že je to trvanlivé, snadno udržovatelné,  .... Doslova řekl, že za údržbu by měl do dvou let novou Fábii.

0/0
11.9.2014 22:22

J98i32ř57í 32S64c22h26w43a27c20h 8618704828906

Je to celkem logické, při výkonu 150 koníků na litr to nemohl být žádný "extra držák"

0/0
11.9.2014 23:47

J43a27k56u84b 78F95e53i31f29a89r 7319279546729

koupil ho jako nové? Pokud koupil ojetinu, těžko pak komentovat náklady na údržbu, když neví jak se k tomu předchozí majitel choval. Holt každá ojetina není voňavka po důchodci, který s tím skoro nejezdil...

+1/0
12.9.2014 8:38

M58a20r22t31i77n 92L94ž35i68č53a72ř 9675237282494

Jí mám od Porsche Design těch věcí víc, jakožto ortodoxní Porschefil ;-)

0/0
13.9.2014 19:14

V20í59t 22N63o55v50á80k 5534945701269

a já od nich mám kuchyňské spotřebiče;-D

+1/0
11.9.2014 13:11

M29a77r12t66i11n 47L67ž52i83č16a96ř 9405917892944

Ty drobné od Simens a nebo Miele Porsche Design? ;-)

0/0
13.9.2014 19:15

J58a13n 22D21l81o34u80h19ý 7404199620979

Smutne, ze porsche nyni nedela "lidovku" jako bylo kdysi Porsche 912, porsche 924, porsche 944... V nabidce maji jenom "drahe" vozy :-/

0/0
11.9.2014 8:03

J83i69ř29í 16Z49ý79k80a 9419273771850

něco se údajně plánuje, jakési překapotované Audi TT, nicméně ani to není za "lidovku" :-/

0/0
11.9.2014 8:17

J55a59n 86T21o21n 9896472956203

To myslíte asi Cayman, to je takové TT od Porsche a ta "lidovka" začíná na 1,5 milionu Kč. http://auto.porsche.cz/modely/cayman/

0/0
11.9.2014 12:43

J57i95ř24í 13Z93ý32k38a 9609353451800

ne ne ještě model pod Caymanem. Údajně by to měl být model 718 se čtyřválcovým motorem od VW? Spekulovalo se o ceně cirka 10t € pod Boxsterem. A přijít by měl za dva roky.

0/0
11.9.2014 15:40

M24a49r57t56i78n 10L46ž80i68č61a54ř 9635717102444

Ano bude model ve stylu legendárního modelu 550 Spyder a měl by být do milionu, což je lidovka. Moje bývalé Porsche 944 S2 z roku 1989 s příplatky co mělo jako nové stálo 1.4 milionu, takž taková láce to také nebyla na svou dobu

0/0
13.9.2014 19:17

E12r59i66k 92D80r10a97g30o30m75i85r24e28c52k90ý 2721563837879

tak asi špatně počítám, ale když porsche 924 stálo ve své době 47000 marek, tak po přepočtu na koruny a započítání inflace se dostanu na dnešních 4,7 mil.

0/0
12.9.2014 9:53

M68a10r18t54i94n 50L28ž95i65č97a45ř 9525397472834

To máte teda zajímavé počty...

0/0
13.9.2014 19:19

J56a97n 66J18e38ž89e55k 3261235197965

"Vorderachse" je přední náprava. Proč u obrázku, na němž je zjevně přední náprava, píšete v popisu "... registroval patent na zadní nápravu tvořenou torzní příčkou."?

+4/0
11.9.2014 6:26

T60o29m24á72š 90F44i55r59b34a54c81h59e31r 9920850524840

Blbost . Na obrázku je evidentně zadní vlečná náprava s torzními tyčemi ;-)

0/−2
11.9.2014 9:35
Foto

L17u67k12á59š 25N35e16d20b20a22l 3644545417773

Blbost? Na obrázku je přední náprava.;-)

+1/0
11.9.2014 12:33

J11a77n 58J41e49ž83e53k 3931465897265

Vegetarián?

Na obrázku je zadní náprava. Od kombajnu. ;-)

0/0
11.9.2014 13:09
Foto

T46o43m73á60š 72T79ů14m31a 5601318178612

:)) od kombajnu mozna, ale od osobaku urcite predni.

0/0
11.9.2014 14:35

T62o26m58á15š 80F34i48r21b37a72c49h20e73r 9720440774120

Slepý překlad z němčiny tě nestačí. Pokud nemáš technické znalosti konstrukce aut, máš Google . Tak si najdeš jak vypadá přední náprava z rejdovými čepy a jak zadní ;-)

0/−2
11.9.2014 16:52

J40o85s79e53f 63T76i87k57v31a37r45t 2640224530

Přesně tak. Německý popisek je špatný. Ještě sem se nesetkal z vozidlem, které by mělo na přední řídící nápravě torzní tyče. Je to klasická zadní vlečná náprava, kterou dodnes používá např. Peugeot.

0/−2
11.9.2014 17:17

M69a92r11t12i28n 74V32a12c55h26u29l60k31a 3773958268505

hoši, hoši náparava s torzní tyčí se ve třicátých letech používala vpředu i vzadu. Dle nákresu se jedná zcela jasně o nápravu přední. Zadní vlečená nemá čepy pro otáčení kolem (např brzový buben je uchycen uprostřed), navíc uchycení kol by bylo k pevnému bodu nápravy v obráceném gardu vůči karoserii.

+3/0
11.9.2014 18:26

J45a89n 56N26e19b63e59s66k11ý 8260475902666

Lidi co ví kulový říkají v oponentům v diskusi "najdi si to na Google". Ti co umí a znají připojí rovnou odkaz, protože ví kde hledat :-)

0/0
11.9.2014 20:00

P81a22v31e89l 28H63a29n35k26o 1899899518683

Bez pochyby naprava PREDNI,(treba z Kaefra) zadni vypada dost jinak

0/0
15.9.2014 11:07

A44l27e57x 84Š20t87a44j16n38e41r 7591414955253

MB 500 E, nad tím jsem slintal coby mlaďoch v motomagazínech...

0/0
11.9.2014 6:24

J28i10ř66í 73Z50ý30k74a 9309323851210

Porsche spolupracovalo i s Volvo při vývoji řadových benzinových šestiválců, ze kterých se odvozovaly další motory (pětiválce, čtyřválce)

Jen jsem nikdy nepochopil, že tyto kooperativní projekty Porsche zvládalo v 90.letech lépe, jak své motory. Ty jejich ploché vodou chlazené šestiválce M96 byla do roku 2000 (někde píší dokonce až do roku 2008) neskutečné klumpy. Nejenže praskaly hlavy, ale praskaly i bloky :-/ Ale ono obecně v těchto letech na tom Porsche nebylo dobře ... 996 byla proti svému předchůdci extrémně ošizená.

+1/0
11.9.2014 1:01

M67a88r29t70i47n 29L67ž34i77č89a98ř 9415157402794

To souhlasím měl jsem Boxstra 1 generace z roku 1998, s oním motorem 2.5l, facelift 2.7 už byl ok, to samé 911 996 po faceliftu (320 koňová verze, je už ok)

0/0
13.9.2014 19:21

P96e77t17r 46M79i93z36e61r43a 6504279959194

Ale ta Audi kdyby mi parkovala doma tak bych se nezlobil :D

+2/0
11.9.2014 0:41

D18a75v23i93d 70A72d52l97e25r 6448902218919

Dobrej článek. R^

+2/0
11.9.2014 0:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.