Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Superkombík Audi stavělo Porsche, pracovalo pro Daewoo, Harley i Ladu

Porsche, to není jen výrobce sportovních automobilů, ale také konstrukční kancelář, která pro ostatní automobilky vyvíjí na klíč motory i celá auta. S vývojem pomáhá i jiným automobilkám. Odborníci z konstrukční kanceláře pracovali i na Škodě Favorit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i87ř29í 10S48c14h10w65a80c91h 8548474488946

Občas používám dopravní prostředek v designu Porsche, má úctyhodných 540 kW, přitom je to Škodovka!

Vnitřní uspořádání je ale dost nevydařené....

-------------------------------------------------------

.... pro ty co ještě neví ..... Škoda 14T ;-)

0/0
12.9.2014 11:54

M39a31r32t71i42n 88L62ž87i78č53a49ř 9715647752214

Musím Vás trochu opravit

Studio Porsche Design navrhlo kompletní "Porsche" tramvaj, bohužel Škoda se lekla ceny kompletní přestavby a z této studie si vzala jen drobky a na podvozku a ergonomii nezměnila skoro nic! Být ve vedení Porsche Design tak se distancuji od projektu co by měl nosit jejich jméno. Takže vinu svalovat pouze na Škodu, děkuji

0/0
13.9.2014 19:13

R34o88m74a16n 69H30o71k26y47n97á59ř 8530381269868

Díky za článek, AUDI RS2 je pro mě jedno z nejlepších aut historie, krásná modrá barva, nenápadné balení a i dnes je to z hlediska každodenní použitelnosti skvělá volba. Jinak od Porsche design mám dioptrické brýle již přes tři roky a nemůžu si ji vynachválit, lehké, trvanlivé, pevné, snadno udržovatelné, doporučuji.

+1/0
11.9.2014 14:14

J11a48n 56T84o91n 9806902176443

;-D No nevím, pěkné to je, ale jeden známý ho pár let měl a určitě neříkal, že je to trvanlivé, snadno udržovatelné,  .... Doslova řekl, že za údržbu by měl do dvou let novou Fábii.

0/0
11.9.2014 22:22

J64i49ř92í 44S79c37h83w37a87c41h 8908274488766

Je to celkem logické, při výkonu 150 koníků na litr to nemohl být žádný "extra držák"

0/0
11.9.2014 23:47

J28a33k22u83b 34F21e88i59f46a10r 7769149916869

koupil ho jako nové? Pokud koupil ojetinu, těžko pak komentovat náklady na údržbu, když neví jak se k tomu předchozí majitel choval. Holt každá ojetina není voňavka po důchodci, který s tím skoro nejezdil...

+1/0
12.9.2014 8:38

M71a94r29t27i54n 19L65ž76i84č90a88ř 9625697702224

Jí mám od Porsche Design těch věcí víc, jakožto ortodoxní Porschefil ;-)

0/0
13.9.2014 19:14

V97í48t 34N30o33v71á18k 5564785281839

a já od nich mám kuchyňské spotřebiče;-D

+1/0
11.9.2014 13:11

M28a49r25t40i86n 50L21ž42i67č24a46ř 9185817102424

Ty drobné od Simens a nebo Miele Porsche Design? ;-)

0/0
13.9.2014 19:15

J41a33n 31D63l49o76u22h47ý 7614529820689

Smutne, ze porsche nyni nedela "lidovku" jako bylo kdysi Porsche 912, porsche 924, porsche 944... V nabidce maji jenom "drahe" vozy :-/

0/0
11.9.2014 8:03

J24i63ř47í 49Z97ý69k90a 9269613541140

něco se údajně plánuje, jakési překapotované Audi TT, nicméně ani to není za "lidovku" :-/

0/0
11.9.2014 8:17

J48a50n 36T12o96n 9106892656333

To myslíte asi Cayman, to je takové TT od Porsche a ta "lidovka" začíná na 1,5 milionu Kč. http://auto.porsche.cz/modely/cayman/

0/0
11.9.2014 12:43

J87i90ř48í 85Z91ý38k51a 9709793861720

ne ne ještě model pod Caymanem. Údajně by to měl být model 718 se čtyřválcovým motorem od VW? Spekulovalo se o ceně cirka 10t € pod Boxsterem. A přijít by měl za dva roky.

0/0
11.9.2014 15:40

M56a27r36t57i94n 27L25ž76i26č65a47ř 9865377842794

Ano bude model ve stylu legendárního modelu 550 Spyder a měl by být do milionu, což je lidovka. Moje bývalé Porsche 944 S2 z roku 1989 s příplatky co mělo jako nové stálo 1.4 milionu, takž taková láce to také nebyla na svou dobu

0/0
13.9.2014 19:17

E47r78i22k 56D94r28a94g77o74m76i54r20e56c97k20ý 2381883977859

tak asi špatně počítám, ale když porsche 924 stálo ve své době 47000 marek, tak po přepočtu na koruny a započítání inflace se dostanu na dnešních 4,7 mil.

0/0
12.9.2014 9:53

M22a92r41t83i81n 32L72ž98i85č10a63ř 9635167642904

To máte teda zajímavé počty...

0/0
13.9.2014 19:19

J71a58n 32J90e53ž61e49k 3601795497165

"Vorderachse" je přední náprava. Proč u obrázku, na němž je zjevně přední náprava, píšete v popisu "... registroval patent na zadní nápravu tvořenou torzní příčkou."?

+4/0
11.9.2014 6:26

T67o78m16á37š 58F88i50r71b85a94c62h96e88r 9820950424930

Blbost . Na obrázku je evidentně zadní vlečná náprava s torzními tyčemi ;-)

0/−2
11.9.2014 9:35
Foto

L20u70k88á29š 84N48e87d46b44a45l 3464605227903

Blbost? Na obrázku je přední náprava.;-)

+1/0
11.9.2014 12:33

J76a23n 53J66e71ž36e21k 3221905297685

Vegetarián?

Na obrázku je zadní náprava. Od kombajnu. ;-)

0/0
11.9.2014 13:09
Foto

T38o74m68á48š 94T21ů66m35a 5491198598862

:)) od kombajnu mozna, ale od osobaku urcite predni.

0/0
11.9.2014 14:35

T82o39m28á89š 24F52i14r21b73a14c84h82e45r 9260330154810

Slepý překlad z němčiny tě nestačí. Pokud nemáš technické znalosti konstrukce aut, máš Google . Tak si najdeš jak vypadá přední náprava z rejdovými čepy a jak zadní ;-)

0/−2
11.9.2014 16:52

J10o29s50e30f 89T19i79k48v50a32r77t 2200204130

Přesně tak. Německý popisek je špatný. Ještě sem se nesetkal z vozidlem, které by mělo na přední řídící nápravě torzní tyče. Je to klasická zadní vlečná náprava, kterou dodnes používá např. Peugeot.

0/−2
11.9.2014 17:17

M40a89r39t23i48n 81V21a67c18h79u55l64k53a 3903328328715

hoši, hoši náparava s torzní tyčí se ve třicátých letech používala vpředu i vzadu. Dle nákresu se jedná zcela jasně o nápravu přední. Zadní vlečená nemá čepy pro otáčení kolem (např brzový buben je uchycen uprostřed), navíc uchycení kol by bylo k pevnému bodu nápravy v obráceném gardu vůči karoserii.

+3/0
11.9.2014 18:26

J15a84n 34N30e68b39e96s72k58ý 8780485912736

Lidi co ví kulový říkají v oponentům v diskusi "najdi si to na Google". Ti co umí a znají připojí rovnou odkaz, protože ví kde hledat :-)

0/0
11.9.2014 20:00

P92a10v69e72l 94H52a31n76k51o 1929239918483

Bez pochyby naprava PREDNI,(treba z Kaefra) zadni vypada dost jinak

0/0
15.9.2014 11:07

A93l64e46x 28Š56t25a78j26n92e84r 7891434115913

MB 500 E, nad tím jsem slintal coby mlaďoch v motomagazínech...

0/0
11.9.2014 6:24

J63i69ř42í 29Z93ý24k79a 9849903581470

Porsche spolupracovalo i s Volvo při vývoji řadových benzinových šestiválců, ze kterých se odvozovaly další motory (pětiválce, čtyřválce)

Jen jsem nikdy nepochopil, že tyto kooperativní projekty Porsche zvládalo v 90.letech lépe, jak své motory. Ty jejich ploché vodou chlazené šestiválce M96 byla do roku 2000 (někde píší dokonce až do roku 2008) neskutečné klumpy. Nejenže praskaly hlavy, ale praskaly i bloky :-/ Ale ono obecně v těchto letech na tom Porsche nebylo dobře ... 996 byla proti svému předchůdci extrémně ošizená.

+1/0
11.9.2014 1:01

M11a55r30t22i70n 42L80ž73i74č60a54ř 9125637682744

To souhlasím měl jsem Boxstra 1 generace z roku 1998, s oním motorem 2.5l, facelift 2.7 už byl ok, to samé 911 996 po faceliftu (320 koňová verze, je už ok)

0/0
13.9.2014 19:21

P79e17t19r 36M71i12z85e66r17a 6184729299764

Ale ta Audi kdyby mi parkovala doma tak bych se nezlobil :D

+2/0
11.9.2014 0:41

D67a19v72i86d 79A55d69l58e14r 6328522188699

Dobrej článek. R^

+2/0
11.9.2014 0:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.