Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Superkombík Audi stavělo Porsche, pracovalo pro Daewoo, Harley i Ladu

Porsche, to není jen výrobce sportovních automobilů, ale také konstrukční kancelář, která pro ostatní automobilky vyvíjí na klíč motory i celá auta. S vývojem pomáhá i jiným automobilkám. Odborníci z konstrukční kanceláře pracovali i na Škodě Favorit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i61ř69í 38S63c84h30w96a13c64h 8598174458726

Občas používám dopravní prostředek v designu Porsche, má úctyhodných 540 kW, přitom je to Škodovka!

Vnitřní uspořádání je ale dost nevydařené....

-------------------------------------------------------

.... pro ty co ještě neví ..... Škoda 14T ;-)

0/0
12.9.2014 11:54

M54a48r45t41i35n 29L16ž65i92č46a80ř 9375167182584

Musím Vás trochu opravit

Studio Porsche Design navrhlo kompletní "Porsche" tramvaj, bohužel Škoda se lekla ceny kompletní přestavby a z této studie si vzala jen drobky a na podvozku a ergonomii nezměnila skoro nic! Být ve vedení Porsche Design tak se distancuji od projektu co by měl nosit jejich jméno. Takže vinu svalovat pouze na Škodu, děkuji

0/0
13.9.2014 19:13

R28o72m96a91n 57H40o91k55y60n82á98ř 8590851149738

Díky za článek, AUDI RS2 je pro mě jedno z nejlepších aut historie, krásná modrá barva, nenápadné balení a i dnes je to z hlediska každodenní použitelnosti skvělá volba. Jinak od Porsche design mám dioptrické brýle již přes tři roky a nemůžu si ji vynachválit, lehké, trvanlivé, pevné, snadno udržovatelné, doporučuji.

+1/0
11.9.2014 14:14

J29a16n 45T36o36n 9746832306273

;-D No nevím, pěkné to je, ale jeden známý ho pár let měl a určitě neříkal, že je to trvanlivé, snadno udržovatelné,  .... Doslova řekl, že za údržbu by měl do dvou let novou Fábii.

0/0
11.9.2014 22:22

J67i52ř36í 67S32c57h36w78a22c47h 8848914618256

Je to celkem logické, při výkonu 150 koníků na litr to nemohl být žádný "extra držák"

0/0
11.9.2014 23:47

J87a41k61u91b 84F58e36i68f29a61r 7299269736919

koupil ho jako nové? Pokud koupil ojetinu, těžko pak komentovat náklady na údržbu, když neví jak se k tomu předchozí majitel choval. Holt každá ojetina není voňavka po důchodci, který s tím skoro nejezdil...

+1/0
12.9.2014 8:38

M79a80r82t43i51n 79L33ž14i14č33a33ř 9135567292474

Jí mám od Porsche Design těch věcí víc, jakožto ortodoxní Porschefil ;-)

0/0
13.9.2014 19:14

V48í28t 81N67o90v56á93k 5734815981719

a já od nich mám kuchyňské spotřebiče;-D

+1/0
11.9.2014 13:11

M90a97r33t73i48n 15L82ž44i97č40a63ř 9505497802904

Ty drobné od Simens a nebo Miele Porsche Design? ;-)

0/0
13.9.2014 19:15

J83a36n 38D68l81o11u16h31ý 7804429460589

Smutne, ze porsche nyni nedela "lidovku" jako bylo kdysi Porsche 912, porsche 924, porsche 944... V nabidce maji jenom "drahe" vozy :-/

0/0
11.9.2014 8:03

J81i44ř84í 16Z11ý44k78a 9889343801400

něco se údajně plánuje, jakési překapotované Audi TT, nicméně ani to není za "lidovku" :-/

0/0
11.9.2014 8:17

J83a27n 29T22o31n 9166832776413

To myslíte asi Cayman, to je takové TT od Porsche a ta "lidovka" začíná na 1,5 milionu Kč. http://auto.porsche.cz/modely/cayman/

0/0
11.9.2014 12:43

J85i10ř72í 66Z45ý22k26a 9709833761510

ne ne ještě model pod Caymanem. Údajně by to měl být model 718 se čtyřválcovým motorem od VW? Spekulovalo se o ceně cirka 10t € pod Boxsterem. A přijít by měl za dva roky.

0/0
11.9.2014 15:40

M40a12r56t11i98n 23L34ž62i16č69a91ř 9665137952534

Ano bude model ve stylu legendárního modelu 550 Spyder a měl by být do milionu, což je lidovka. Moje bývalé Porsche 944 S2 z roku 1989 s příplatky co mělo jako nové stálo 1.4 milionu, takž taková láce to také nebyla na svou dobu

0/0
13.9.2014 19:17

E51r62i87k 84D25r96a64g14o71m81i70r27e70c88k27ý 2181143577389

tak asi špatně počítám, ale když porsche 924 stálo ve své době 47000 marek, tak po přepočtu na koruny a započítání inflace se dostanu na dnešních 4,7 mil.

0/0
12.9.2014 9:53

M98a81r70t27i22n 17L81ž30i70č71a93ř 9425697702914

To máte teda zajímavé počty...

0/0
13.9.2014 19:19

J69a63n 81J98e60ž54e74k 3961835297375

"Vorderachse" je přední náprava. Proč u obrázku, na němž je zjevně přední náprava, píšete v popisu "... registroval patent na zadní nápravu tvořenou torzní příčkou."?

+4/0
11.9.2014 6:26

T94o62m73á88š 61F86i19r73b95a70c80h44e74r 9760430754930

Blbost . Na obrázku je evidentně zadní vlečná náprava s torzními tyčemi ;-)

0/−2
11.9.2014 9:35
Foto

L42u77k48á11š 56N77e28d62b35a15l 3954835337843

Blbost? Na obrázku je přední náprava.;-)

+1/0
11.9.2014 12:33

J85a97n 84J22e28ž56e80k 3191165337945

Vegetarián?

Na obrázku je zadní náprava. Od kombajnu. ;-)

0/0
11.9.2014 13:09
Foto

T73o30m88á28š 17T31ů27m77a 5801638168792

:)) od kombajnu mozna, ale od osobaku urcite predni.

0/0
11.9.2014 14:35

T35o48m84á54š 35F35i81r22b89a71c85h93e46r 9890640254290

Slepý překlad z němčiny tě nestačí. Pokud nemáš technické znalosti konstrukce aut, máš Google . Tak si najdeš jak vypadá přední náprava z rejdovými čepy a jak zadní ;-)

0/−2
11.9.2014 16:52

J22o33s71e25f 16T81i56k38v44a28r82t 2780154520

Přesně tak. Německý popisek je špatný. Ještě sem se nesetkal z vozidlem, které by mělo na přední řídící nápravě torzní tyče. Je to klasická zadní vlečná náprava, kterou dodnes používá např. Peugeot.

0/−2
11.9.2014 17:17

M30a79r27t58i73n 42V12a55c82h34u20l14k12a 3443948818265

hoši, hoši náparava s torzní tyčí se ve třicátých letech používala vpředu i vzadu. Dle nákresu se jedná zcela jasně o nápravu přední. Zadní vlečená nemá čepy pro otáčení kolem (např brzový buben je uchycen uprostřed), navíc uchycení kol by bylo k pevnému bodu nápravy v obráceném gardu vůči karoserii.

+3/0
11.9.2014 18:26

J66a11n 58N67e40b44e64s29k65ý 8370255902176

Lidi co ví kulový říkají v oponentům v diskusi "najdi si to na Google". Ti co umí a znají připojí rovnou odkaz, protože ví kde hledat :-)

0/0
11.9.2014 20:00

P97a43v83e29l 64H24a28n41k89o 1819279668493

Bez pochyby naprava PREDNI,(treba z Kaefra) zadni vypada dost jinak

0/0
15.9.2014 11:07

A47l14e11x 79Š22t43a62j12n26e76r 7561844885453

MB 500 E, nad tím jsem slintal coby mlaďoch v motomagazínech...

0/0
11.9.2014 6:24

J62i38ř17í 15Z85ý64k75a 9359763301820

Porsche spolupracovalo i s Volvo při vývoji řadových benzinových šestiválců, ze kterých se odvozovaly další motory (pětiválce, čtyřválce)

Jen jsem nikdy nepochopil, že tyto kooperativní projekty Porsche zvládalo v 90.letech lépe, jak své motory. Ty jejich ploché vodou chlazené šestiválce M96 byla do roku 2000 (někde píší dokonce až do roku 2008) neskutečné klumpy. Nejenže praskaly hlavy, ale praskaly i bloky :-/ Ale ono obecně v těchto letech na tom Porsche nebylo dobře ... 996 byla proti svému předchůdci extrémně ošizená.

+1/0
11.9.2014 1:01

M78a80r62t83i75n 29L41ž10i90č95a59ř 9285857242814

To souhlasím měl jsem Boxstra 1 generace z roku 1998, s oním motorem 2.5l, facelift 2.7 už byl ok, to samé 911 996 po faceliftu (320 koňová verze, je už ok)

0/0
13.9.2014 19:21

P37e15t81r 65M36i43z75e77r65a 6134829759404

Ale ta Audi kdyby mi parkovala doma tak bych se nezlobil :D

+2/0
11.9.2014 0:41

D12a72v21i37d 80A95d42l62e10r 6278492578259

Dobrej článek. R^

+2/0
11.9.2014 0:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.