- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak slečna kouká pěkně...
Je to draha sranda a nejlepsi je mit na zavodeni nejakou starou plecku, kde dily stoji par kacek. Ja jsem naposled za posledni dva zavody typu "fastest-lap" (pocita se prumer ze tri nejrychlejsich kol) oddelal na oplu (seriove vyroby bez uprav) kompletne silen bloky zadni napravy. A hned jsem tam byl za 15 tisic. Takze tim jsem skoncil zavodit s relativne "novejsim" autem. Lepsi je sehnat si 15 az 20 let starou plecku na kterou se vyrabi tuna dilu z druho-vyroby. Takze Skoda,BMW,VW atd.
myslím, že pokud by ty silentbloky byly v pořádku, tak by je pár kol na okruhu nezničilo. Spíš už měly "to nejlepší za sebou".
Já sám jsem byl na okruhu jen jednou, ale znám lidi, co jezdí s běžnými seriovými auty pravidelně, a kromě "odrbaných" hran pneumatik žádné problémy nemají.
no stíhačka se takhle nestartuje, tak se spíš startovaly starý zetory
škoda, že je to tak drahý sport, auta miluju a rád bych se aspoň svezl, když už ne závodil...všem, kteří mají to štěstí takhle jezdit přeju spoustu štastných kilometrů bez nehod.
Pokud jde jen o svezení, na okruh tě pustí i s vlastním autem, a není to nijak drahé. Samozřejmě, s nějakým slabým městským vozítkem to nebude moc zábava, ale pokud máš něco s trochu silnějším motorem, je to zážitek, který stojí za to.