Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neverending story: Saab plánuje elektromobil, spíš ale přijde krach

Kdysi legendární a populární Saab živoří. Značka sice neumřela a v Číně a Švédsku opět prodává letitý model 9-3, na velký návrat to ale nevypadá. Novinkou je čistě elektrická verze modelu 9-3. Ani v jejím případě však není jisté, že se dostane do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a13v41e73l 33K87m62o56š33e24k 7804475541511

Co to je za titulek? Copak to nejde napsat celé česky?

0/0
3.9.2014 20:52

P39a16v28e58l 60K10r47e95u64z35i57g71e40r 7934890420979

Nejmladším modelem Saabu není Saab 9-3, ale Saab 9-5x. Nádherné auto, ale já osobně jsem spíš na ty starší (první generace 900, ale pak taky modely z 90. let). Saaby a Volva jsou srdcovky. :-)

+2/0
30.8.2014 9:26

V86i22l32é87m 24J20u58r13á24n35e32k 2420250212834

V Sierra Alfa Alfa Bravo

0/0
29.8.2014 14:09


J70e70r63o57n75ý85m 56K17o71p48l 1164267605579

celé Švédsko půjde do kytek ....;-D

+2/−3
29.8.2014 13:02

J67a66k89u25b 78M59a41r28e50k 4903182988560

Švédsko do kytek? No tady v Česku se teda nemáme zrovna moc s čím chlubit......

+6/0
29.8.2014 13:49

M84a22r73t31i20n 46M87u68s32í35l84e31k 5258404154602

To není vtipné, mě je Švédů líto,měly a mají jedny z nejbezpečnějších aut na světě, bohužel konkurence byla silnější.

+2/0
29.8.2014 19:52

P48a18v92e97l 55K55r68e41u26z46i60g52e52r 7294710490759

No nevím, já teď ve Švédsku jsem a připadá mi jako jedna z mála posledních fungujících zemí, společně třeba s Islandem. To samozřejmě skončí s tím, jak země přestane zvládat množství přistěhovalců, podobně jako třeba Itálie dnes.

+2/−1
30.8.2014 9:23

R39a70d94i96m 26K95a79l72a88s 2450406152931

Je to vážně škoda, občas vidím jeden kousek toho posledního modelu 9-3 jezdit a je to moc pěkné auto.

+3/0
29.8.2014 9:38

J62a29k35u67b 11F82e24i11f10a39r 7529419146739

Nemá smysl sedlat mrtvého koně:-/

+3/0
29.8.2014 8:21

M85i45c26h12a63l 45P54a85v68l20á62t 9323223234349

Tim myslite Saab nebo elektromobil (pripadne oboje)?

+3/0
29.8.2014 10:40

J66a20r38e36k 32W82o40l26f 5830279880

On Saab ještě nezkrachoval??... myslel jsem, že už to je x let mrtvá značka...

0/0
29.8.2014 7:20

P35e74t38r 41T51y65č21k31a 6925372729422

Zkrachoval. Ale bankrot nemusí znamenat zánik firmy.

0/0
29.8.2014 7:54

P76e69t48r 76A60g24u15l78á70r 4107758430284

Auto, puvodne kondstruovane se spalovacim motorem, nemuze nikdy dosahovat paramteru vozidla, ktere je od pocatku konstruovane jako elektromobil. Tohle bude asi dalsi slapnuti do trusu.

0/0
29.8.2014 7:16

M24i15l81o89s54l28a41v 84U73r19b79a56n 4378679950203

Přesně tak. Auto do práce vzhledem k dojezdu. Místo baterek v podlaze bych natáhl po trase trolej. Tím snížím hmotnost, spotřebu a zvýším dojezd.;-)

+2/0
29.8.2014 13:45

J89a30n 96L93a77k61o66m82ý 7161795115784

Elektromobil je pořád zatím použitelnej spíše jako fun auto nebo auto do práce. Ale běžný auto nenahradí. Možná by Saabu pomohlo, kdyby ho přijal do impéria VW - vždyť ti mají chuť skoupit téměř cokoliv - tady se švédskou precizností a kvalitou by ani nemuseli mít problém

0/0
29.8.2014 4:08

J48i27ř35í 97Z93ý22k37a 9609393401470

co by se ním VW dělalo? Resp. jaké by bylo marketingové zařazení? Saab kdysi stavíval podobně jako Volvo na bezpečnosti. A kdyby v tom chtěl VW pokračovat, tak by tím vlastně říkal, že ostatní modely zas až tak bezpečné nejsou ...

+1/0
29.8.2014 7:15

P18a40v57e12l 59S68ý29k33o56r18a 7687802787781

nemá p. Vegr, předseda elektromobilů v ČR dojezd 500 km ? Jezdil jsem v jeho autě, [>-]

0/0
29.8.2014 0:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.