Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neverending story: Saab plánuje elektromobil, spíš ale přijde krach

Kdysi legendární a populární Saab živoří. Značka sice neumřela a v Číně a Švédsku opět prodává letitý model 9-3, na velký návrat to ale nevypadá. Novinkou je čistě elektrická verze modelu 9-3. Ani v jejím případě však není jisté, že se dostane do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85a46v69e63l 92K68m79o48š48e18k 7504225171351

Co to je za titulek? Copak to nejde napsat celé česky?

0/0
3.9.2014 20:52

P17a32v72e43l 94K80r23e10u51z30i53g85e85r 7814840590129

Nejmladším modelem Saabu není Saab 9-3, ale Saab 9-5x. Nádherné auto, ale já osobně jsem spíš na ty starší (první generace 900, ale pak taky modely z 90. let). Saaby a Volva jsou srdcovky. :-)

+2/0
30.8.2014 9:26

V57i35l63é15m 42J22u61r17á13n32e30k 2880110332834

V Sierra Alfa Alfa Bravo

0/0
29.8.2014 14:09

J34e79r59o82n19ý62m 92K23o30p85l 1944487195179

celé Švédsko půjde do kytek ....;-D

+2/−3
29.8.2014 13:02

J81a97k62u87b 16M92a85r52e30k 4743202208360

Švédsko do kytek? No tady v Česku se teda nemáme zrovna moc s čím chlubit......

+6/0
29.8.2014 13:49

M91a21r49t95i69n 60M15u31s12í50l49e64k 5228424284462

To není vtipné, mě je Švédů líto,měly a mají jedny z nejbezpečnějších aut na světě, bohužel konkurence byla silnější.

+2/0
29.8.2014 19:52

P72a52v10e30l 34K67r10e94u40z96i80g58e84r 7714970360119

No nevím, já teď ve Švédsku jsem a připadá mi jako jedna z mála posledních fungujících zemí, společně třeba s Islandem. To samozřejmě skončí s tím, jak země přestane zvládat množství přistěhovalců, podobně jako třeba Itálie dnes.

+2/−1
30.8.2014 9:23

R69a34d34i20m 53K65a71l79a55s 2460396512231

Je to vážně škoda, občas vidím jeden kousek toho posledního modelu 9-3 jezdit a je to moc pěkné auto.

+3/0
29.8.2014 9:38

J58a15k53u89b 30F12e54i53f57a17r 7619389126339

Nemá smysl sedlat mrtvého koně:-/

+3/0
29.8.2014 8:21

M70i56c56h34a39l 10P40a39v12l63á12t 9853763744309

Tim myslite Saab nebo elektromobil (pripadne oboje)?

+3/0
29.8.2014 10:40

J38a30r94e52k 74W24o14l58f 5460269650

On Saab ještě nezkrachoval??... myslel jsem, že už to je x let mrtvá značka...

0/0
29.8.2014 7:20

P80e26t75r 27T57y24č63k48a 6195982899142

Zkrachoval. Ale bankrot nemusí znamenat zánik firmy.

0/0
29.8.2014 7:54

P22e22t32r 28A12g88u87l43á35r 4787338290864

Auto, puvodne kondstruovane se spalovacim motorem, nemuze nikdy dosahovat paramteru vozidla, ktere je od pocatku konstruovane jako elektromobil. Tohle bude asi dalsi slapnuti do trusu.

0/0
29.8.2014 7:16

M66i84l36o18s65l97a19v 18U73r29b24a62n 4848169860323

Přesně tak. Auto do práce vzhledem k dojezdu. Místo baterek v podlaze bych natáhl po trase trolej. Tím snížím hmotnost, spotřebu a zvýším dojezd.;-)

+2/0
29.8.2014 13:45

J37a65n 30L48a25k82o40m52ý 7951125685584

Elektromobil je pořád zatím použitelnej spíše jako fun auto nebo auto do práce. Ale běžný auto nenahradí. Možná by Saabu pomohlo, kdyby ho přijal do impéria VW - vždyť ti mají chuť skoupit téměř cokoliv - tady se švédskou precizností a kvalitou by ani nemuseli mít problém

0/0
29.8.2014 4:08

J82i39ř11í 91Z56ý40k90a 9389363401520

co by se ním VW dělalo? Resp. jaké by bylo marketingové zařazení? Saab kdysi stavíval podobně jako Volvo na bezpečnosti. A kdyby v tom chtěl VW pokračovat, tak by tím vlastně říkal, že ostatní modely zas až tak bezpečné nejsou ...

+1/0
29.8.2014 7:15

P10a79v95e47l 91S17ý65k26o82r10a 7217962227121

nemá p. Vegr, předseda elektromobilů v ČR dojezd 500 km ? Jezdil jsem v jeho autě, [>-]

0/0
29.8.2014 0:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.