Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neverending story: Saab plánuje elektromobil, spíš ale přijde krach

Kdysi legendární a populární Saab živoří. Značka sice neumřela a v Číně a Švédsku opět prodává letitý model 9-3, na velký návrat to ale nevypadá. Novinkou je čistě elektrická verze modelu 9-3. Ani v jejím případě však není jisté, že se dostane do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20a69v29e84l 39K86m77o12š83e44k 7584325231841

Co to je za titulek? Copak to nejde napsat celé česky?

0/0
3.9.2014 20:52

P19a67v52e21l 54K24r79e27u21z63i44g65e35r 7214710930289

Nejmladším modelem Saabu není Saab 9-3, ale Saab 9-5x. Nádherné auto, ale já osobně jsem spíš na ty starší (první generace 900, ale pak taky modely z 90. let). Saaby a Volva jsou srdcovky. :-)

+2/0
30.8.2014 9:26

V98i89l50é61m 72J24u76r42á13n27e81k 2550340262114

V Sierra Alfa Alfa Bravo

0/0
29.8.2014 14:09

J76e42r46o86n17ý29m 80K80o98p92l 1584657495729

celé Švédsko půjde do kytek ....;-D

+2/−3
29.8.2014 13:02

J61a65k39u89b 26M58a42r71e33k 4453522758780

Švédsko do kytek? No tady v Česku se teda nemáme zrovna moc s čím chlubit......

+6/0
29.8.2014 13:49

M51a95r97t71i86n 46M43u88s91í74l84e85k 5978284194512

To není vtipné, mě je Švédů líto,měly a mají jedny z nejbezpečnějších aut na světě, bohužel konkurence byla silnější.

+2/0
29.8.2014 19:52

P68a24v58e36l 68K50r61e51u64z17i66g68e14r 7194110430409

No nevím, já teď ve Švédsku jsem a připadá mi jako jedna z mála posledních fungujících zemí, společně třeba s Islandem. To samozřejmě skončí s tím, jak země přestane zvládat množství přistěhovalců, podobně jako třeba Itálie dnes.

+2/−1
30.8.2014 9:23

R50a38d83i10m 31K71a28l16a83s 2680906542131

Je to vážně škoda, občas vidím jeden kousek toho posledního modelu 9-3 jezdit a je to moc pěkné auto.

+3/0
29.8.2014 9:38

J28a40k32u29b 63F30e92i48f19a11r 7449559166789

Nemá smysl sedlat mrtvého koně:-/

+3/0
29.8.2014 8:21

M78i73c83h81a72l 50P54a56v88l34á51t 9463523404309

Tim myslite Saab nebo elektromobil (pripadne oboje)?

+3/0
29.8.2014 10:40

J83a80r69e96k 61W87o36l46f 5840549790

On Saab ještě nezkrachoval??... myslel jsem, že už to je x let mrtvá značka...

0/0
29.8.2014 7:20

P49e91t41r 37T49y54č25k91a 6485412109852

Zkrachoval. Ale bankrot nemusí znamenat zánik firmy.

0/0
29.8.2014 7:54

P27e13t57r 71A50g96u77l27á77r 4627278340294

Auto, puvodne kondstruovane se spalovacim motorem, nemuze nikdy dosahovat paramteru vozidla, ktere je od pocatku konstruovane jako elektromobil. Tohle bude asi dalsi slapnuti do trusu.

0/0
29.8.2014 7:16

M73i57l53o89s52l37a98v 36U92r10b62a24n 4618849960313

Přesně tak. Auto do práce vzhledem k dojezdu. Místo baterek v podlaze bych natáhl po trase trolej. Tím snížím hmotnost, spotřebu a zvýším dojezd.;-)

+2/0
29.8.2014 13:45

J59a90n 87L83a94k51o92m14ý 7261855485164

Elektromobil je pořád zatím použitelnej spíše jako fun auto nebo auto do práce. Ale běžný auto nenahradí. Možná by Saabu pomohlo, kdyby ho přijal do impéria VW - vždyť ti mají chuť skoupit téměř cokoliv - tady se švédskou precizností a kvalitou by ani nemuseli mít problém

0/0
29.8.2014 4:08

J37i12ř86í 73Z16ý18k74a 9959703121950

co by se ním VW dělalo? Resp. jaké by bylo marketingové zařazení? Saab kdysi stavíval podobně jako Volvo na bezpečnosti. A kdyby v tom chtěl VW pokračovat, tak by tím vlastně říkal, že ostatní modely zas až tak bezpečné nejsou ...

+1/0
29.8.2014 7:15

P14a10v59e34l 13S93ý56k88o22r80a 7947272707391

nemá p. Vegr, předseda elektromobilů v ČR dojezd 500 km ? Jezdil jsem v jeho autě, [>-]

0/0
29.8.2014 0:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.