Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Švédský mamut v plné parádě. Má být milníkem značky

„Dnešek je jedním z nejdůležitějších dnů v naší historii. Nejenže uvádíme nový vůz, ale zároveň je to i nový start pro naši značku. Tento den znamená pro naši společnost zahájení jedinečné éry,“ říká o novém volvu XC90 Håkan Samuelsson, generální ředitel značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96e27r42o93n18ý40m 51K14o25p25l 1214737765589

To je ale přece ČÍNSKÝ mamut v plné parádě R^. Švédští alkoholici zkrachovali ;-D

+2/−1
3.9.2014 10:52

J41o53h69a40n 36Z48i53n22g72e39l 2461795856541

Ano, čínský mamut, primárně stavěný pro americký trh, v plné parádě.

0/0
7.9.2014 16:05

T65o23m45á20š 95V71a72l60d80e91r 7283840409

První XC 90 přinesla svěží vítr designu do Volva. Do té doby u Volva  vyráběly krabice. Taky 90-ka vydržela ve výrobě dost dlouho. volvo neberu jako čínskou značku, ale poslední facelift se mi nelíbil. Něco jako poslední facelifty u SAABu  to jejich rámování reflektorů. To byl hnus. U Volva to ještě jde :-)

0/−2
30.8.2014 0:37

P82a22v45e58l 70O19d61r51a15z46i26l 6364929917700

Jo, to bylo hnusné, totok:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Saab_9-5_Sportcombi_II._Facelift_front_20091226.jpg

a tohle je lepší, ale nikoliv krásné

http://images.thecarconnection.com/lrg/2010-saab-9-5-official-pics-003_100203523_l.jpg

krásné bylo totok

http://www.swadeology.com/wp-content/uploads/2014/03/SaabC900ConvMCY.jpg

+2/−1
2.9.2014 12:10

R78o88s81t44i10s14l34a38v 69S55i59k40s47t44a 7812963798

Na novou xc90 jsem se těšil, ale tohle mě docela zklamalo. Zatímco koncept xc90 coupé nese zajímavé moderní rysy, tak do výroby to zřejmě nehodlali riskovat. Takže podle mne má nová xc90 konzervativní rysy, které nikoho neurazí, ale taky nenadchnou. Připomíná mi spíš audi Q7 nebo xc60 zkříženou s původní xc90. Ale je možné, že zdání klame a v reálu bude vypadat zajímavě než z fotek. Oproti xc60 to ale nějaká zásadní vzhledová změna není (tím neřeším jistě kvalitní výbavu, techniku...).

0/−1
28.8.2014 15:55

P54e55t34r 37K41u56l34i44c36h 9830551612935

čínská kopie X5?

+5/−2
28.8.2014 7:26

M58i54c45h66a88e31l 49K94o58n47e22č40n34ý 6422493169909

Tož na Číňany super.R^;-)

+4/−1
27.8.2014 22:38

T74o98m80á53š 95V22a25v33e63r54k13a 7521790882114

Volviste Promiňte ale me se to vůbec nelibi, předchozí model je hezčí! Tenhle vypadá strasne asijsky. A když jsme u těch motorů proč neudělají V6 nebo V8 s objemem 1.6 nebo třeba 2.0 turbo?

+1/−2
27.8.2014 22:29

J85i98ř97í 45S42c85h37w60a22c65h 8338844418816

protože by to bylo drahý a žralo by to taky víc, to vše při stejném výkonu....takže do aut V6 či dokonce V8 pod dva litry nedělá skoro nikdo. Kromě motorů do F1 jsem tedy v poslední době o víceválcovém dvoulitru (a méně) jsem neslyšel ale výjimky potvrzující pravidlo nevylučuji. V motocyklech takové motory jsou....

0/0
27.8.2014 23:04

T18o21m14á12š 50Z16e54m12a39n 3585728914705

Velké SUV s dvoulitrovým čtyřválcem je opravdu podivnost bez ohledu na to, kolik to turby nafoukali...

Spousta lidí si dokonce přála aby konečně udělali V6 diesel..

+1/0
27.8.2014 22:23

P76a16v26l41a 14Š44k68o59r44p40í62k17o92v39á 2661948269448

Milník? Všichni se zbláznili a začali dělat auta, která vypadají všechna stejně. Crossover, který není ani ryba ani rak, je to auto, je to minivan nebo SUV? Vypadá to přesně jako VW, Audi nebo jiné značky, absolutně chybí originalita, nejdřív Volvo zničil Ford, teď Číňani, lidi se bojí být originální, to samé Range Rover, který vypadá podobně, už vůbec není poznat luxus, Porsche Cayenne podobný křáp. Milník? Spíš ukázka toho, jak Volvo není Volvo.

+6/−1
27.8.2014 20:04

T98o59m98á78š 22B30í44l68ý 2845980447

Také se mi zdá, že se mastodonti liší už jen umístěním ledek denního svícení. Doufám, že pojišťovny brzy přejdou na pojištění podle váhy vozu a opustí nesmysl s kubaturou.;-)

+2/0
27.8.2014 22:26

Z91d53e42n12ě36k 63H68a50n87z27l 1681106772724

aut za 1.5 -2 milionu k cemu je dobry

0/0
27.8.2014 18:24

J52i53ř66í 20Z52ý47k19a 9109913771750

aby se p. Hanzl měl na co ptát ;-D

+8/0
27.8.2014 18:41

Z36d76e55n26ě62k 90H24a34n90z59l 1401286242494

Zas mi to nikdo nerekne

0/0
28.8.2014 4:17

J95a63k68u61b 75K57u70č81e19r22a 6510707252417

Volvo je čínské.;-D

+3/0
27.8.2014 17:31

J42i33ř49í 15Z32ý12k44a 9859913241210

a Kučera je ...

+1/0
27.8.2014 17:41

F70r51a46n85t57i27š62e17k 78H34á32j69e13k 2376199241605

.... pravdomluvec?

+1/0
27.8.2014 17:49

R28a83d44i52m 77K71a62l74a28s 2970936742431

Tuhle debatu nemá smysl vést. Protože Volvo Cars má čínského majitele a  nyní se spekuluje, jestli nově vyvinutou techniku dostane i čínský majitel. A osobně raději budu jezdit čínským volvem, než německou škodovkou:-).

Jinak bych ten prodej čínské Geely asi označil za poslední "pomstu" Fordu, kdy za jeho působení ve Volvu došlo k poklesu kvality a někdy za tím stálo i používání koncernových komponent.

+2/−1
27.8.2014 17:54

F72r61a34n75t82i43š59e20k 67H74á65j22e96k 2776359531255

S tim Fordem se shodneme (potopili je)!

A Volvo ..... to už má nějakou dobu celkem marketingový problém v Evropě, kde začíná být značka vnímána jako Čínská.

+1/0
27.8.2014 17:57

R82a62d97i16m 76K77a63l91a85s 2160936172851

Tak jim bude k přežití stačit, když budou mít prodeje právě v Číně. Evropský trh je hodně hodně náročný a nemyslím, že za problémy stojí tak úplně čínská image. Spíše za tím vidím právě problémy s kvalitou z posledních let a nejasnou pozici na trhu, která je zmiňovaná i v článku. Volvo je a není prémiová značka... Mnohé tomu napovídá, že by být měla, a pak má nějaké mouchy, které zase říkají, že není.

Ztratili to v čem byli dříve silní (velká prostorná auta, která hodně vydrží) a bezpečnost sama o sobě jako image nestačí. I tady je velká konkurence... Musí se vrátit v první řadě ke kvalitě (dle mého) a znovu posílit image bezpečnosti a pohodlí. Ale dnešní doba už nějaké vytrvalosti a trvanlivosti nepřeje... Výrobci si především přejí prodávat nové a nové modely. Takže jim asi opravdu zbývá bezpečnost a kvalita... A asi to tak udělají, protože všechny asistenty a bezpečnostní prvky by měly mít i základní modely.

+2/0
27.8.2014 18:06

F64r86a88n80t39i57š36e39k 75H83á47j76e84k 2346349831135

Tedy se v podstatě shodneme!

Zdravím ;o)

0/0
27.8.2014 18:09

R16a50d76i49m 72K49a58l60a20s 2620276972151

Také zdravím:-)

0/0
27.8.2014 18:13

J78a66n 33J60e80m58e36l42k90a 1455720

Smutné. Dnes se docela vzpomíná na s80, s60 jak to  byla  (dřív) kvalitní   pohodlná auta. A krásná. Ale  ty prodeje asi nebyly moc dobré. Zákazník to neocenil. Ta cena byla dost vysoká. Buhužel asi díky drahé severské pracovní síle.

0/0
28.8.2014 8:43

M85i34l36a68n 40V91o39t86a17v61a 5814196141782

to je jako říct, že Land Rover je vnímán jako indická značka, což také není pravda

+2/0
27.8.2014 18:27

R24a19d48i17m 88K98a75l29a22s 2660486712161

A pravdu samozřejmě nemá, protože někdo křičí Číňan, i když vidí náklaďák nebo autobus:-).

0/0
27.8.2014 17:59

F67r11a33n31t57i23š44e57k 36H76á72j35e83k 2936859161745

Pokud je diskuse pod článkem "Švédský mamut", tak lze dovozovat výrok ve vztahu k osobním vozidlům

....... je ale samozřejmě pravdou, že u autobusů a nákladních vozidel je to jinak.

+1/0
27.8.2014 18:05

R91a59d71i77m 70K53a56l28a81s 2960646952351

Proto jsem tam dával toho smajlíka... Ale i tak už je to jakýsi kolorit všech diskuzí. Jaguar a Land Rover jsou indičtí, ale nikdo to moc neřeší, přestože Čína je oproti Indii technologická velmoc.

+1/0
27.8.2014 18:08

F59r48a27n34t89i24š10e92k 80H85á81j31e10k 2746909801215

Tak u Jag a LR je to alespoň v rámci "kolonie".

0/0
27.8.2014 18:11

R35a49d45i28m 79K42a95l23a18s 2390546602131

:-) Tak doufám, že Evropa také brzy nebude čínská kolonie:-)

0/0
27.8.2014 18:13

F65r25a75n39t21i75š10e33k 54H68á80j84e76k 2586779961845

I tady se shodneme ....... o to víc potom mrzí, když značky ztráci kredit a image ;o)

0/0
27.8.2014 18:18

F70r34a27n16t15i83š83e98k 20H12á97j54e57k 2286869831515

.... i když s přístupem EU to vypadá, že z nás chtějí dobrovolně udělat deindustrializovanou zelenou enklávu, která navíc své know-how dobrovolně pouští dalším :o/

+1/0
27.8.2014 18:19

J40i31ř28í 43Z58ý25k50a 9989583481210

strašně bystrý hoch, když to zjistil až teď a musí se s tím cpát do diskuze.

0/0
27.8.2014 17:56

F72r21a60n21t46i59š60e57k 74H41á41j96e68k 2336379901105

Vidíte - bystrý a ještě informuje nevědoucí ;o)

0/0
27.8.2014 17:58

M22i51l69a36n 37V58o70t93a55v54a 5494166831572

a čí je třeba Range Rover? tak hurá na kutě, bude večerníček

0/0
27.8.2014 18:25

S89t42a83n50i70s89l35a43v 95H17a50v34r89a81n 9560855128617

Na nákupy v Kauflandu dobrý.

0/0
27.8.2014 17:29

M55a26r71t66i48n 98M30a50c33e82k 6865876663117

ničím nezaujme, ničím nepřekvapí. docela nuda auto Rv a to se neodvažuju ani spekulovat, kolik to bude stát 8-o

+5/−1
27.8.2014 17:26

J30i91ř34í 23Z21ý43k94a 9169593501600

základ tak 1,2 milionu.

0/0
27.8.2014 17:33

R44a92d40i51m 30K68a64l71a91s 2290806952431

Ale tak to asi Volvo tak trochu je... Když si vezmu předchozí XC90, která se vyráběla (kolik 10-12 let?), tak to zrovna nebyla nějaká nečekaná kráska... Přesto takhle "starý design" sloužil docela slušně.

+1/0
27.8.2014 17:35

J25a22n 82M32o90h14y91l71a 6332629459331

Pořád slouží, taky se pořád celkem dobře prodává.

+1/0
27.8.2014 19:44

D80a36n93i77e47l 44M82a75c59á87k 2579684166401

Krása je věc vkusu. Já to auto vlastním už 6 let a jsem naprosto spokojený a to i s tím jak vypadá. Vyrábí se už 12 let (je to napsané v článku, stejně tak i kolik bude stát základní verze) ;-)

0/0
27.8.2014 23:26

R52a45d67i96m 45K57a98l14a41s 2250986792931

Jj, mně se stará XC90 pořád líbí, i když jsem zaznamenal hlasy, že je to obstarožní hrůza... Proto bych nechtěl říkat, že je pastva pro oči, na které se čas vůbec nepodepsal. Ale její design byl skutečně hodně nadčasový.

0/0
28.8.2014 9:24
Foto

L76u28d69ě40k 11H67u28b66k33a 2413902654351

Za mně je to moc kulaté. Kam se hrabe na krásnou XC70.

+1/0
5.9.2014 7:11

J13o57s98e41f 46C32í44s43a44ř 7857412790270

In Flames na fotce č. 19 jsou náhoda nebo záměr?:-)

+2/0
27.8.2014 17:24

R77o35b44i77n 93Ž72i15ž29k82a 2958654216396

Jsou to Švédové, takže nemyslím. Pravděpodobně oblíbená kapela grafika :-)

0/0
29.8.2014 23:55

M74a38r84i26a10n 72S14e66d43i77v38y 2661102479567

Zase klasika, design ala IKEA ale novináři budou zpívat árie na bezpečnost a severskou kvalitu. Je to jako s Audi, tam si toho náskoku díky technice ještě nikdo krom podplacených autožurnalistů ještě nevšiml:)

0/−1
27.8.2014 17:17

J53a82n 35L94a24k35o47m49ý 7551155565864

Ale všiml, ovšem bohužel jen do roku 2000...

0/0
27.8.2014 17:19

R41a39d52i78m 58K50a65l33a14s 2440206122941

Tak já nevím, ale zajímavé bylo např porovnání testů čelních nárazů s částečným překrytím, kde vyhořely mnohé prestižní automobilky... a volvo jediné tuším s mercedesem obstálo... Ono kolikrát se vám asi tak stane, že se s někým trefíte přesně čumák na čumák. A tak by se dalo pokračovat. Volvo už samozřejmě dnes není jediné bezpečné auto, ale právě v otázce bezpečnosti toho stále dělá velmi mnoho. Tak úplně bych to nepodceňoval...

+1/0
27.8.2014 17:22

J76a62n 39N21o60v93á76k 6614824

Já se rozhodl další Audi si už nikdy nekoupit, když běžela po českém internetu bannerová reklama "Demonstruj svůj úspěch" ...  Nic buranštějšího si neumím představit.

+2/0
27.8.2014 17:24

R57a19d66i55m 72K78a24l58a78s 2590276972201

Tak Audi momentálně v ČR v prodejích prý válcuje BMW. Nevím. Ale asi je to logické. Jeden čas všichni jezdili v audinách a mnozí jsou přesycení. Stejně tak design začíná pomalu nudit.

0/0
27.8.2014 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.