Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Švédský mamut v plné parádě. Má být milníkem značky

„Dnešek je jedním z nejdůležitějších dnů v naší historii. Nejenže uvádíme nový vůz, ale zároveň je to i nový start pro naši značku. Tento den znamená pro naši společnost zahájení jedinečné éry,“ říká o novém volvu XC90 Håkan Samuelsson, generální ředitel značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12e85r62o23n53ý13m 54K53o48p88l 1584577875179

To je ale přece ČÍNSKÝ mamut v plné parádě R^. Švédští alkoholici zkrachovali ;-D

+2/−1
3.9.2014 10:52

J98o76h85a12n 59Z13i80n56g82e28l 2121165836411

Ano, čínský mamut, primárně stavěný pro americký trh, v plné parádě.

0/0
7.9.2014 16:05

T97o40m24á28š 49V34a98l88d14e95r 7863740139

První XC 90 přinesla svěží vítr designu do Volva. Do té doby u Volva  vyráběly krabice. Taky 90-ka vydržela ve výrobě dost dlouho. volvo neberu jako čínskou značku, ale poslední facelift se mi nelíbil. Něco jako poslední facelifty u SAABu  to jejich rámování reflektorů. To byl hnus. U Volva to ještě jde :-)

0/−2
30.8.2014 0:37


P40a61v63e73l 21O74d24r17a77z67i58l 6674399417540

Jo, to bylo hnusné, totok:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Saab_9-5_Sportcombi_II._Facelift_front_20091226.jpg

a tohle je lepší, ale nikoliv krásné

http://images.thecarconnection.com/lrg/2010-saab-9-5-official-pics-003_100203523_l.jpg

krásné bylo totok

http://www.swadeology.com/wp-content/uploads/2014/03/SaabC900ConvMCY.jpg

+2/−1
2.9.2014 12:10

R13o44s20t46i29s23l55a18v 74S40i18k62s17t19a 7722893258

Na novou xc90 jsem se těšil, ale tohle mě docela zklamalo. Zatímco koncept xc90 coupé nese zajímavé moderní rysy, tak do výroby to zřejmě nehodlali riskovat. Takže podle mne má nová xc90 konzervativní rysy, které nikoho neurazí, ale taky nenadchnou. Připomíná mi spíš audi Q7 nebo xc60 zkříženou s původní xc90. Ale je možné, že zdání klame a v reálu bude vypadat zajímavě než z fotek. Oproti xc60 to ale nějaká zásadní vzhledová změna není (tím neřeším jistě kvalitní výbavu, techniku...).

0/−1
28.8.2014 15:55

P83e10t50r 93K28u53l89i41c68h 9330291712645

čínská kopie X5?

+5/−2
28.8.2014 7:26

M59i19c91h54a85e68l 84K50o55n89e84č53n88ý 6422133219179

Tož na Číňany super.R^;-)

+4/−1
27.8.2014 22:38

T96o15m77á43š 82V39a90v59e83r89k30a 7141600882354

Volviste Promiňte ale me se to vůbec nelibi, předchozí model je hezčí! Tenhle vypadá strasne asijsky. A když jsme u těch motorů proč neudělají V6 nebo V8 s objemem 1.6 nebo třeba 2.0 turbo?

+1/−2
27.8.2014 22:29

J46i20ř79í 97S69c62h32w13a14c73h 8388194658506

protože by to bylo drahý a žralo by to taky víc, to vše při stejném výkonu....takže do aut V6 či dokonce V8 pod dva litry nedělá skoro nikdo. Kromě motorů do F1 jsem tedy v poslední době o víceválcovém dvoulitru (a méně) jsem neslyšel ale výjimky potvrzující pravidlo nevylučuji. V motocyklech takové motory jsou....

0/0
27.8.2014 23:04

T38o20m86á29š 61Z36e24m92a31n 3755798114935

Velké SUV s dvoulitrovým čtyřválcem je opravdu podivnost bez ohledu na to, kolik to turby nafoukali...

Spousta lidí si dokonce přála aby konečně udělali V6 diesel..

+1/0
27.8.2014 22:23

P12a78v64l45a 93Š11k58o17r78p62í15k50o53v73á 2111738689538

Milník? Všichni se zbláznili a začali dělat auta, která vypadají všechna stejně. Crossover, který není ani ryba ani rak, je to auto, je to minivan nebo SUV? Vypadá to přesně jako VW, Audi nebo jiné značky, absolutně chybí originalita, nejdřív Volvo zničil Ford, teď Číňani, lidi se bojí být originální, to samé Range Rover, který vypadá podobně, už vůbec není poznat luxus, Porsche Cayenne podobný křáp. Milník? Spíš ukázka toho, jak Volvo není Volvo.

+6/−1
27.8.2014 20:04

T29o35m18á54š 78B42í84l98ý 2625200527

Také se mi zdá, že se mastodonti liší už jen umístěním ledek denního svícení. Doufám, že pojišťovny brzy přejdou na pojištění podle váhy vozu a opustí nesmysl s kubaturou.;-)

+2/0
27.8.2014 22:26

Z87d13e27n68ě67k 30H34a48n38z44l 1181166432594

aut za 1.5 -2 milionu k cemu je dobry

0/0
27.8.2014 18:24

J57i80ř77í 17Z61ý23k28a 9619313591740

aby se p. Hanzl měl na co ptát ;-D

+8/0
27.8.2014 18:41

Z84d56e98n32ě60k 94H48a47n63z89l 1581866812844

Zas mi to nikdo nerekne

0/0
28.8.2014 4:17

J52a76k35u40b 19K21u29č73e94r31a 6600167902107

Volvo je čínské.;-D

+3/0
27.8.2014 17:31

J96i33ř36í 80Z67ý93k81a 9739343261760

a Kučera je ...

+1/0
27.8.2014 17:41

F48r69a67n79t69i98š93e95k 31H18á45j92e30k 2226479551215

.... pravdomluvec?

+1/0
27.8.2014 17:49

R61a77d70i54m 13K47a50l40a62s 2760296862121

Tuhle debatu nemá smysl vést. Protože Volvo Cars má čínského majitele a  nyní se spekuluje, jestli nově vyvinutou techniku dostane i čínský majitel. A osobně raději budu jezdit čínským volvem, než německou škodovkou:-).

Jinak bych ten prodej čínské Geely asi označil za poslední "pomstu" Fordu, kdy za jeho působení ve Volvu došlo k poklesu kvality a někdy za tím stálo i používání koncernových komponent.

+2/−1
27.8.2014 17:54

F78r51a19n63t69i51š60e93k 34H32á66j19e68k 2906609401165

S tim Fordem se shodneme (potopili je)!

A Volvo ..... to už má nějakou dobu celkem marketingový problém v Evropě, kde začíná být značka vnímána jako Čínská.

+1/0
27.8.2014 17:57

R68a29d48i70m 22K56a54l32a44s 2310266492161

Tak jim bude k přežití stačit, když budou mít prodeje právě v Číně. Evropský trh je hodně hodně náročný a nemyslím, že za problémy stojí tak úplně čínská image. Spíše za tím vidím právě problémy s kvalitou z posledních let a nejasnou pozici na trhu, která je zmiňovaná i v článku. Volvo je a není prémiová značka... Mnohé tomu napovídá, že by být měla, a pak má nějaké mouchy, které zase říkají, že není.

Ztratili to v čem byli dříve silní (velká prostorná auta, která hodně vydrží) a bezpečnost sama o sobě jako image nestačí. I tady je velká konkurence... Musí se vrátit v první řadě ke kvalitě (dle mého) a znovu posílit image bezpečnosti a pohodlí. Ale dnešní doba už nějaké vytrvalosti a trvanlivosti nepřeje... Výrobci si především přejí prodávat nové a nové modely. Takže jim asi opravdu zbývá bezpečnost a kvalita... A asi to tak udělají, protože všechny asistenty a bezpečnostní prvky by měly mít i základní modely.

+2/0
27.8.2014 18:06

F31r74a18n28t39i93š83e66k 51H94á93j26e36k 2556139441445

Tedy se v podstatě shodneme!

Zdravím ;o)

0/0
27.8.2014 18:09

R55a89d98i56m 17K98a48l41a66s 2940636402351

Také zdravím:-)

0/0
27.8.2014 18:13

J30a44n 54J28e10m91e11l49k61a 1665560

Smutné. Dnes se docela vzpomíná na s80, s60 jak to  byla  (dřív) kvalitní   pohodlná auta. A krásná. Ale  ty prodeje asi nebyly moc dobré. Zákazník to neocenil. Ta cena byla dost vysoká. Buhužel asi díky drahé severské pracovní síle.

0/0
28.8.2014 8:43

M49i26l33a54n 53V84o11t50a87v10a 5744366491592

to je jako říct, že Land Rover je vnímán jako indická značka, což také není pravda

+2/0
27.8.2014 18:27

R23a74d69i86m 72K97a29l35a26s 2740596712181

A pravdu samozřejmě nemá, protože někdo křičí Číňan, i když vidí náklaďák nebo autobus:-).

0/0
27.8.2014 17:59

F54r21a43n93t93i32š52e16k 89H75á92j86e80k 2936229521345

Pokud je diskuse pod článkem "Švédský mamut", tak lze dovozovat výrok ve vztahu k osobním vozidlům

....... je ale samozřejmě pravdou, že u autobusů a nákladních vozidel je to jinak.

+1/0
27.8.2014 18:05

R54a17d14i67m 85K26a40l61a87s 2680366242101

Proto jsem tam dával toho smajlíka... Ale i tak už je to jakýsi kolorit všech diskuzí. Jaguar a Land Rover jsou indičtí, ale nikdo to moc neřeší, přestože Čína je oproti Indii technologická velmoc.

+1/0
27.8.2014 18:08

F38r54a15n79t13i95š53e32k 98H75á10j91e13k 2166819901295

Tak u Jag a LR je to alespoň v rámci "kolonie".

0/0
27.8.2014 18:11

R51a67d49i67m 93K12a41l16a63s 2260916892261

:-) Tak doufám, že Evropa také brzy nebude čínská kolonie:-)

0/0
27.8.2014 18:13

F97r14a13n48t82i97š28e73k 13H18á24j63e27k 2636619951645

I tady se shodneme ....... o to víc potom mrzí, když značky ztráci kredit a image ;o)

0/0
27.8.2014 18:18

F30r41a18n38t52i24š37e86k 44H51á72j73e49k 2796619421815

.... i když s přístupem EU to vypadá, že z nás chtějí dobrovolně udělat deindustrializovanou zelenou enklávu, která navíc své know-how dobrovolně pouští dalším :o/

+1/0
27.8.2014 18:19

J77i94ř87í 64Z32ý83k72a 9549483591350

strašně bystrý hoch, když to zjistil až teď a musí se s tím cpát do diskuze.

0/0
27.8.2014 17:56

F14r76a48n79t19i98š94e59k 81H87á55j89e74k 2606489551545

Vidíte - bystrý a ještě informuje nevědoucí ;o)

0/0
27.8.2014 17:58

M10i63l37a62n 31V45o84t65a17v10a 5964576451822

a čí je třeba Range Rover? tak hurá na kutě, bude večerníček

0/0
27.8.2014 18:25

S14t63a12n82i66s13l92a64v 49H83a11v59r93a32n 9140235138827

Na nákupy v Kauflandu dobrý.

0/0
27.8.2014 17:29

M37a27r54t83i31n 72M82a40c62e24k 6125986973127

ničím nezaujme, ničím nepřekvapí. docela nuda auto Rv a to se neodvažuju ani spekulovat, kolik to bude stát 8-o

+5/−1
27.8.2014 17:26

J45i14ř50í 36Z72ý77k80a 9529613441230

základ tak 1,2 milionu.

0/0
27.8.2014 17:33

R53a60d70i51m 62K60a93l95a24s 2290286372291

Ale tak to asi Volvo tak trochu je... Když si vezmu předchozí XC90, která se vyráběla (kolik 10-12 let?), tak to zrovna nebyla nějaká nečekaná kráska... Přesto takhle "starý design" sloužil docela slušně.

+1/0
27.8.2014 17:35

J42a39n 98M36o49h78y62l50a 6852989249881

Pořád slouží, taky se pořád celkem dobře prodává.

+1/0
27.8.2014 19:44

D80a77n49i34e11l 83M64a19c70á77k 2219224886981

Krása je věc vkusu. Já to auto vlastním už 6 let a jsem naprosto spokojený a to i s tím jak vypadá. Vyrábí se už 12 let (je to napsané v článku, stejně tak i kolik bude stát základní verze) ;-)

0/0
27.8.2014 23:26

R81a27d76i31m 92K43a78l54a13s 2820816712661

Jj, mně se stará XC90 pořád líbí, i když jsem zaznamenal hlasy, že je to obstarožní hrůza... Proto bych nechtěl říkat, že je pastva pro oči, na které se čas vůbec nepodepsal. Ale její design byl skutečně hodně nadčasový.

0/0
28.8.2014 9:24
Foto

L61u55d62ě81k 82H54u70b22k44a 2623272584631

Za mně je to moc kulaté. Kam se hrabe na krásnou XC70.

+1/0
5.9.2014 7:11

J27o86s46e49f 25C54í48s12a26ř 7957212590830

In Flames na fotce č. 19 jsou náhoda nebo záměr?:-)

+2/0
27.8.2014 17:24

R15o55b56i80n 80Ž37i97ž20k58a 2658364276796

Jsou to Švédové, takže nemyslím. Pravděpodobně oblíbená kapela grafika :-)

0/0
29.8.2014 23:55

M62a40r70i47a63n 58S71e38d26i90v18y 2621662379337

Zase klasika, design ala IKEA ale novináři budou zpívat árie na bezpečnost a severskou kvalitu. Je to jako s Audi, tam si toho náskoku díky technice ještě nikdo krom podplacených autožurnalistů ještě nevšiml:)

0/−1
27.8.2014 17:17

J64a45n 59L50a31k97o48m25ý 7651625815894

Ale všiml, ovšem bohužel jen do roku 2000...

0/0
27.8.2014 17:19

R20a31d45i91m 18K40a77l41a62s 2860556882631

Tak já nevím, ale zajímavé bylo např porovnání testů čelních nárazů s částečným překrytím, kde vyhořely mnohé prestižní automobilky... a volvo jediné tuším s mercedesem obstálo... Ono kolikrát se vám asi tak stane, že se s někým trefíte přesně čumák na čumák. A tak by se dalo pokračovat. Volvo už samozřejmě dnes není jediné bezpečné auto, ale právě v otázce bezpečnosti toho stále dělá velmi mnoho. Tak úplně bych to nepodceňoval...

+1/0
27.8.2014 17:22

J47a28n 23N98o73v54á23k 6154854

Já se rozhodl další Audi si už nikdy nekoupit, když běžela po českém internetu bannerová reklama "Demonstruj svůj úspěch" ...  Nic buranštějšího si neumím představit.

+2/0
27.8.2014 17:24

R95a80d24i25m 15K83a81l68a21s 2840576702971

Tak Audi momentálně v ČR v prodejích prý válcuje BMW. Nevím. Ale asi je to logické. Jeden čas všichni jezdili v audinách a mnozí jsou přesycení. Stejně tak design začíná pomalu nudit.

0/0
27.8.2014 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.