Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Švédský mamut v plné parádě. Má být milníkem značky

„Dnešek je jedním z nejdůležitějších dnů v naší historii. Nejenže uvádíme nový vůz, ale zároveň je to i nový start pro naši značku. Tento den znamená pro naši společnost zahájení jedinečné éry,“ říká o novém volvu XC90 Håkan Samuelsson, generální ředitel značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59e64r13o45n70ý41m 37K68o16p61l 1664207155549

To je ale přece ČÍNSKÝ mamut v plné parádě R^. Švédští alkoholici zkrachovali ;-D

+2/−1
3.9.2014 10:52

J35o75h16a73n 18Z28i77n19g39e85l 2761465346821

Ano, čínský mamut, primárně stavěný pro americký trh, v plné parádě.

0/0
7.9.2014 16:05

T62o90m73á60š 45V29a96l92d20e24r 7303290519

První XC 90 přinesla svěží vítr designu do Volva. Do té doby u Volva  vyráběly krabice. Taky 90-ka vydržela ve výrobě dost dlouho. volvo neberu jako čínskou značku, ale poslední facelift se mi nelíbil. Něco jako poslední facelifty u SAABu  to jejich rámování reflektorů. To byl hnus. U Volva to ještě jde :-)

0/−2
30.8.2014 0:37

P48a63v57e31l 67O41d43r82a71z56i63l 6164779987500

Jo, to bylo hnusné, totok:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Saab_9-5_Sportcombi_II._Facelift_front_20091226.jpg

a tohle je lepší, ale nikoliv krásné

http://images.thecarconnection.com/lrg/2010-saab-9-5-official-pics-003_100203523_l.jpg

krásné bylo totok

http://www.swadeology.com/wp-content/uploads/2014/03/SaabC900ConvMCY.jpg

+2/−1
2.9.2014 12:10

R35o27s67t33i17s53l15a24v 87S16i74k85s56t41a 7642913528

Na novou xc90 jsem se těšil, ale tohle mě docela zklamalo. Zatímco koncept xc90 coupé nese zajímavé moderní rysy, tak do výroby to zřejmě nehodlali riskovat. Takže podle mne má nová xc90 konzervativní rysy, které nikoho neurazí, ale taky nenadchnou. Připomíná mi spíš audi Q7 nebo xc60 zkříženou s původní xc90. Ale je možné, že zdání klame a v reálu bude vypadat zajímavě než z fotek. Oproti xc60 to ale nějaká zásadní vzhledová změna není (tím neřeším jistě kvalitní výbavu, techniku...).

0/−1
28.8.2014 15:55

P87e76t38r 54K80u63l19i15c89h 9100901442195

čínská kopie X5?

+5/−2
28.8.2014 7:26

M53i66c30h56a67e92l 55K95o22n97e42č49n69ý 6252913559869

Tož na Číňany super.R^;-)

+4/−1
27.8.2014 22:38

T50o17m64á20š 28V11a69v94e53r62k58a 7271260522244

Volviste Promiňte ale me se to vůbec nelibi, předchozí model je hezčí! Tenhle vypadá strasne asijsky. A když jsme u těch motorů proč neudělají V6 nebo V8 s objemem 1.6 nebo třeba 2.0 turbo?

+1/−2
27.8.2014 22:29

J79i77ř61í 17S64c10h73w70a46c55h 8748774948156

protože by to bylo drahý a žralo by to taky víc, to vše při stejném výkonu....takže do aut V6 či dokonce V8 pod dva litry nedělá skoro nikdo. Kromě motorů do F1 jsem tedy v poslední době o víceválcovém dvoulitru (a méně) jsem neslyšel ale výjimky potvrzující pravidlo nevylučuji. V motocyklech takové motory jsou....

0/0
27.8.2014 23:04

T21o48m26á59š 13Z59e83m79a97n 3355658594605

Velké SUV s dvoulitrovým čtyřválcem je opravdu podivnost bez ohledu na to, kolik to turby nafoukali...

Spousta lidí si dokonce přála aby konečně udělali V6 diesel..

+1/0
27.8.2014 22:23

P23a40v95l77a 95Š54k28o69r90p62í84k89o85v75á 2451278649528

Milník? Všichni se zbláznili a začali dělat auta, která vypadají všechna stejně. Crossover, který není ani ryba ani rak, je to auto, je to minivan nebo SUV? Vypadá to přesně jako VW, Audi nebo jiné značky, absolutně chybí originalita, nejdřív Volvo zničil Ford, teď Číňani, lidi se bojí být originální, to samé Range Rover, který vypadá podobně, už vůbec není poznat luxus, Porsche Cayenne podobný křáp. Milník? Spíš ukázka toho, jak Volvo není Volvo.

+6/−1
27.8.2014 20:04

T32o74m89á42š 23B42í67l23ý 2925400987

Také se mi zdá, že se mastodonti liší už jen umístěním ledek denního svícení. Doufám, že pojišťovny brzy přejdou na pojištění podle váhy vozu a opustí nesmysl s kubaturou.;-)

+2/0
27.8.2014 22:26

Z78d36e51n15ě48k 60H40a49n76z78l 1331766442294

aut za 1.5 -2 milionu k cemu je dobry

0/0
27.8.2014 18:24

J85i41ř68í 26Z82ý47k61a 9439823431840

aby se p. Hanzl měl na co ptát ;-D

+8/0
27.8.2014 18:41

Z70d79e27n63ě20k 81H61a87n69z21l 1361426842474

Zas mi to nikdo nerekne

0/0
28.8.2014 4:17

J25a15k77u86b 72K98u97č54e23r37a 6110977962197

Volvo je čínské.;-D

+3/0
27.8.2014 17:31

J91i47ř45í 53Z18ý30k77a 9799233841660

a Kučera je ...

+1/0
27.8.2014 17:41

F95r70a87n74t17i58š97e83k 78H67á42j82e55k 2196449851255

.... pravdomluvec?

+1/0
27.8.2014 17:49

R66a88d62i21m 84K52a94l31a75s 2810346632681

Tuhle debatu nemá smysl vést. Protože Volvo Cars má čínského majitele a  nyní se spekuluje, jestli nově vyvinutou techniku dostane i čínský majitel. A osobně raději budu jezdit čínským volvem, než německou škodovkou:-).

Jinak bych ten prodej čínské Geely asi označil za poslední "pomstu" Fordu, kdy za jeho působení ve Volvu došlo k poklesu kvality a někdy za tím stálo i používání koncernových komponent.

+2/−1
27.8.2014 17:54

F44r90a91n30t75i37š19e78k 15H77á12j23e28k 2506589631885

S tim Fordem se shodneme (potopili je)!

A Volvo ..... to už má nějakou dobu celkem marketingový problém v Evropě, kde začíná být značka vnímána jako Čínská.

+1/0
27.8.2014 17:57

R43a73d43i62m 22K33a32l54a21s 2280916522401

Tak jim bude k přežití stačit, když budou mít prodeje právě v Číně. Evropský trh je hodně hodně náročný a nemyslím, že za problémy stojí tak úplně čínská image. Spíše za tím vidím právě problémy s kvalitou z posledních let a nejasnou pozici na trhu, která je zmiňovaná i v článku. Volvo je a není prémiová značka... Mnohé tomu napovídá, že by být měla, a pak má nějaké mouchy, které zase říkají, že není.

Ztratili to v čem byli dříve silní (velká prostorná auta, která hodně vydrží) a bezpečnost sama o sobě jako image nestačí. I tady je velká konkurence... Musí se vrátit v první řadě ke kvalitě (dle mého) a znovu posílit image bezpečnosti a pohodlí. Ale dnešní doba už nějaké vytrvalosti a trvanlivosti nepřeje... Výrobci si především přejí prodávat nové a nové modely. Takže jim asi opravdu zbývá bezpečnost a kvalita... A asi to tak udělají, protože všechny asistenty a bezpečnostní prvky by měly mít i základní modely.

+2/0
27.8.2014 18:06

F76r73a29n19t33i50š90e35k 42H16á76j45e60k 2216599961665

Tedy se v podstatě shodneme!

Zdravím ;o)

0/0
27.8.2014 18:09

R11a46d67i85m 47K60a30l16a31s 2670696742641

Také zdravím:-)

0/0
27.8.2014 18:13

J19a26n 36J73e11m38e93l18k27a 1175720

Smutné. Dnes se docela vzpomíná na s80, s60 jak to  byla  (dřív) kvalitní   pohodlná auta. A krásná. Ale  ty prodeje asi nebyly moc dobré. Zákazník to neocenil. Ta cena byla dost vysoká. Buhužel asi díky drahé severské pracovní síle.

0/0
28.8.2014 8:43

M63i11l66a65n 26V61o22t72a57v54a 5264556841542

to je jako říct, že Land Rover je vnímán jako indická značka, což také není pravda

+2/0
27.8.2014 18:27

R38a23d97i13m 11K82a30l59a77s 2960606192851

A pravdu samozřejmě nemá, protože někdo křičí Číňan, i když vidí náklaďák nebo autobus:-).

0/0
27.8.2014 17:59

F19r31a13n57t82i38š93e31k 46H92á64j88e69k 2556969271205

Pokud je diskuse pod článkem "Švédský mamut", tak lze dovozovat výrok ve vztahu k osobním vozidlům

....... je ale samozřejmě pravdou, že u autobusů a nákladních vozidel je to jinak.

+1/0
27.8.2014 18:05

R91a69d51i29m 72K25a94l14a26s 2340516132331

Proto jsem tam dával toho smajlíka... Ale i tak už je to jakýsi kolorit všech diskuzí. Jaguar a Land Rover jsou indičtí, ale nikdo to moc neřeší, přestože Čína je oproti Indii technologická velmoc.

+1/0
27.8.2014 18:08

F69r15a17n74t12i50š53e95k 42H26á89j32e90k 2296439241405

Tak u Jag a LR je to alespoň v rámci "kolonie".

0/0
27.8.2014 18:11

R37a33d42i66m 14K89a67l66a46s 2160186522661

:-) Tak doufám, že Evropa také brzy nebude čínská kolonie:-)

0/0
27.8.2014 18:13

F14r52a27n23t32i59š80e93k 53H55á72j24e58k 2536609951805

I tady se shodneme ....... o to víc potom mrzí, když značky ztráci kredit a image ;o)

0/0
27.8.2014 18:18

F94r60a89n84t95i27š70e65k 64H24á49j18e64k 2446449521755

.... i když s přístupem EU to vypadá, že z nás chtějí dobrovolně udělat deindustrializovanou zelenou enklávu, která navíc své know-how dobrovolně pouští dalším :o/

+1/0
27.8.2014 18:19

J21i47ř14í 77Z95ý83k42a 9469823771680

strašně bystrý hoch, když to zjistil až teď a musí se s tím cpát do diskuze.

0/0
27.8.2014 17:56

F52r55a46n16t69i65š20e57k 62H80á18j34e56k 2566679441415

Vidíte - bystrý a ještě informuje nevědoucí ;o)

0/0
27.8.2014 17:58

M85i87l20a38n 70V81o41t23a90v12a 5974766571482

a čí je třeba Range Rover? tak hurá na kutě, bude večerníček

0/0
27.8.2014 18:25

S23t49a12n23i19s77l42a47v 98H34a86v89r93a13n 9230575318387

Na nákupy v Kauflandu dobrý.

0/0
27.8.2014 17:29

M49a11r59t93i66n 40M80a72c14e92k 6775626213797

ničím nezaujme, ničím nepřekvapí. docela nuda auto Rv a to se neodvažuju ani spekulovat, kolik to bude stát 8-o

+5/−1
27.8.2014 17:26

J14i42ř93í 83Z53ý43k57a 9659973471880

základ tak 1,2 milionu.

0/0
27.8.2014 17:33

R85a50d80i87m 38K98a42l80a69s 2370566872281

Ale tak to asi Volvo tak trochu je... Když si vezmu předchozí XC90, která se vyráběla (kolik 10-12 let?), tak to zrovna nebyla nějaká nečekaná kráska... Přesto takhle "starý design" sloužil docela slušně.

+1/0
27.8.2014 17:35

J81a71n 41M46o73h49y69l46a 6222179849611

Pořád slouží, taky se pořád celkem dobře prodává.

+1/0
27.8.2014 19:44

D18a38n14i87e80l 82M12a22c15á79k 2899104836751

Krása je věc vkusu. Já to auto vlastním už 6 let a jsem naprosto spokojený a to i s tím jak vypadá. Vyrábí se už 12 let (je to napsané v článku, stejně tak i kolik bude stát základní verze) ;-)

0/0
27.8.2014 23:26

R92a45d80i51m 52K57a53l75a12s 2810116202901

Jj, mně se stará XC90 pořád líbí, i když jsem zaznamenal hlasy, že je to obstarožní hrůza... Proto bych nechtěl říkat, že je pastva pro oči, na které se čas vůbec nepodepsal. Ale její design byl skutečně hodně nadčasový.

0/0
28.8.2014 9:24
Foto

L57u77d52ě73k 43H94u35b29k70a 2383922874531

Za mně je to moc kulaté. Kam se hrabe na krásnou XC70.

+1/0
5.9.2014 7:11

J53o75s22e11f 81C40í61s97a55ř 7337642690630

In Flames na fotce č. 19 jsou náhoda nebo záměr?:-)

+2/0
27.8.2014 17:24

R37o17b41i36n 31Ž85i69ž91k53a 2438624166566

Jsou to Švédové, takže nemyslím. Pravděpodobně oblíbená kapela grafika :-)

0/0
29.8.2014 23:55

M15a58r55i32a16n 87S63e98d13i76v63y 2101102709577

Zase klasika, design ala IKEA ale novináři budou zpívat árie na bezpečnost a severskou kvalitu. Je to jako s Audi, tam si toho náskoku díky technice ještě nikdo krom podplacených autožurnalistů ještě nevšiml:)

0/−1
27.8.2014 17:17

J92a12n 53L86a14k78o66m27ý 7861445165164

Ale všiml, ovšem bohužel jen do roku 2000...

0/0
27.8.2014 17:19

R28a61d98i41m 59K94a35l35a13s 2510336272761

Tak já nevím, ale zajímavé bylo např porovnání testů čelních nárazů s částečným překrytím, kde vyhořely mnohé prestižní automobilky... a volvo jediné tuším s mercedesem obstálo... Ono kolikrát se vám asi tak stane, že se s někým trefíte přesně čumák na čumák. A tak by se dalo pokračovat. Volvo už samozřejmě dnes není jediné bezpečné auto, ale právě v otázce bezpečnosti toho stále dělá velmi mnoho. Tak úplně bych to nepodceňoval...

+1/0
27.8.2014 17:22

J16a64n 33N40o77v35á31k 6254214

Já se rozhodl další Audi si už nikdy nekoupit, když běžela po českém internetu bannerová reklama "Demonstruj svůj úspěch" ...  Nic buranštějšího si neumím představit.

+2/0
27.8.2014 17:24

R97a51d89i74m 12K76a47l40a68s 2860986802441

Tak Audi momentálně v ČR v prodejích prý válcuje BMW. Nevím. Ale asi je to logické. Jeden čas všichni jezdili v audinách a mnozí jsou přesycení. Stejně tak design začíná pomalu nudit.

0/0
27.8.2014 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.