Diskuze
Rande s horkokrevnou Italkou. Vespa umí na dálnici i v zatáčkách
Děkujeme za pochopení.
M61i23c90h34a29e55l 49M37e65n30s53i48k
No nevím... mně se to zdá fakt strašně vošklivý
BTW co mu to tam dole plandá? To má vosa žihadélko? Nebo řidič uzemnění?
R10o69m88a18n48a 16V18y46o16r11a77l45o42v15á
No, je krásná Ještě, že na ni nemám řidičák - už bych psala Ježíškovi
J10a81n 14J71e40l10í72n70e45k
Jednou z výrazných dominant vespy je také jednostranné uložení předního kola. Pro to letošní si konstruktéři odskočili dokonce ke kolegům od letectva.
Pisálku, zajímalo by mě k jakým kolegům od letectva? Jednostranné uložení se na motorkách už používá poměrně dlouho. Je mi líto, že na uložení kola u skutru potřebují italové letecké inženýry.
D48a24n75i33e32l 69K20o76ř96í46n61e38k
Ano, konkrétně Vespa již od rodku 1946.
J78o92s15e56f 37V40o72s28i48c28k70y
Tech kecu vsude, ze Italove neumi ani auta ani motorky. Kdyz jsme taci machri, tak proc jim to neukazeme? Fabriku mame v Tynci n.S.
J35a74n 21F16r59o38l51í61k
No tak. Slavných italských motocyklových značek si pamatuji jen ze silničních závodů víc jak tucet. No a auta, třeba soutěžní Lancie mám také dobře v paměti i když je to nějaký ten pátek. Ferrari, Maserati, Lamborgini ani nepřipomínám
K52a89r55o77l56í65n23a 64V18o39n95d88r77o96v94á
Tatík kdysi měl klasickou, z devadesátých let - nádherný stroj, jako malá jsem se vždy třásla radostí, když přišel víkend a byla chvíle volna. Ano, jezdilo se jen tak pro radost
D30a27v62i78d 54P37š64t93r59o20s42s
Já bych dal ještě vysoký plexi ,blastery a vyhřívaný hefty ,kdyby se vyhodila kontrola trakce která je naprosto zbytečná ten motor kolo stejně neureve tak by se to i s kufrem vešlo do základní ceny. Jinak moc drahý za 140k mám celkem velkej výběr velkých motorek ,ale není tam ten styl to je pravda
V44l86a62d64i30m22í57r 56F42i32b28i50g69e44r
Zajímalo by mne jak to tu trakci kontroluje. Na takový motor stačí pořádné gumy co dobře sedí. A 7000 za originál kufr to je hodně předražený kus plastu
J61a24k28u50b 78F52e64i50f88a33r
to je každého volba. Buď stylový skůtr anebo auto o ničem.
V17l20a25d62i39m27í39r 46F66i59b60i35g36e13r
Motor i vychytávky jsou super Vzhled skůtru hrůza. Design je již dávno překonaný. Skůtr je menší se silným motorem, to je super ale vzhledově to je hrozný. Proč všechno co má dobrou techniku musí vypadat šíleně? Podobně to má Honda PCX motor vynikající ale vzhledově šílený.
Pekné menší skůtry se silnějším motprem jsou třeba Derbi GP1 nebo Gilera Runner ale Runnery se dnes bohužel dělají už jen 50 a 125 verze čož je škoda. Zám mám 200 kubíků nový model(2005 - doposud) a vzhledově bomba i jízdní vlastnosti.
J93i37ř38í 44S72c95h37w43a86c26h
je to prostě tradiční design Vespa. Ty jsi holt na ty "modernější" vzhledy, ale je spousta lidí, které tradice neuráží jako tebe
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...