Diskuze

Rande s horkokrevnou Italkou. Vespa umí na dálnici i v zatáčkách

Dnes budu mít schůzku se slečnou z dobré italské rodiny. Hodím se do gala a opráším několik základních frází. Tato korpulentní Italka pochází z rodu s hlubokou tradicí. Její pramáti se narodila už v roce 1946. Tehdy také získala své jméno, které v jejím rodném jazyce znamená vosa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

No nevím... mně se to zdá fakt strašně vošklivý :-/

 

BTW co mu to tam dole plandá? To má vosa žihadélko? Nebo řidič uzemnění?

2 0
možnosti
RV

No, je krásnáV Ještě, že na ni nemám řidičák - už bych psala Ježíškovi:-)

0 0
možnosti
JJ

Jednou z výrazných dominant vespy je také jednostranné uložení předního kola. Pro to letošní si konstruktéři odskočili dokonce ke kolegům od letectva.

Pisálku, zajímalo by mě k jakým kolegům od letectva? Jednostranné uložení se na motorkách už používá poměrně dlouho. Je mi líto, že na uložení kola u skutru potřebují italové letecké inženýry.

0 0
možnosti
DK

Ano, konkrétně Vespa již od rodku 1946.

0 0
možnosti
JV

Tech kecu vsude, ze Italove neumi ani auta ani motorky. Kdyz jsme taci machri, tak proc jim to neukazeme? Fabriku mame v Tynci n.S.

0 0
možnosti
JF

J96a61n 71F96r86o40l25í16k

8. 9. 2014 12:47

No tak. Slavných italských motocyklových značek si pamatuji jen ze silničních závodů víc jak tucet. No a auta, třeba soutěžní Lancie mám také dobře v paměti i když je to nějaký ten pátek. Ferrari, Maserati, Lamborgini ani nepřipomínám;-D

0 0
možnosti
KV

Tatík kdysi měl klasickou, z devadesátých let - nádherný stroj, jako malá jsem se vždy třásla radostí, když přišel víkend a byla chvíle volna. Ano, jezdilo se jen tak pro radost :-)

1 0
možnosti
ZJ

Hlavně s tím nejezděte na dálnici....

3 0
možnosti
DP

Já bych dal ještě vysoký plexi ,blastery a vyhřívaný hefty ,kdyby se vyhodila kontrola trakce která je naprosto zbytečná ten motor kolo stejně neureve tak by se to i s kufrem vešlo do základní ceny. Jinak moc drahý za 140k mám celkem velkej výběr velkých motorek ,ale není tam ten styl to je pravda ;-D

0 1
možnosti
VF

Zajímalo by mne jak to tu trakci kontroluje. Na takový motor stačí pořádné gumy co dobře sedí. A 7000 za originál kufr to je hodně předražený kus plastu:-/

0 0
možnosti
AW

Za 140 000 bych asi radši koupil auto :-)

2 0
možnosti
JF

to je každého volba. Buď stylový skůtr anebo auto o ničem.

3 0
možnosti
VF

Motor i vychytávky jsou super Vzhled skůtru hrůza. Design je již dávno překonaný. Skůtr je menší se silným motorem, to je super ale vzhledově to je hrozný. Proč všechno co má dobrou techniku musí vypadat šíleně? Podobně to má Honda PCX motor vynikající ale vzhledově šílený.

Pekné menší skůtry se silnějším motprem jsou třeba Derbi GP1 nebo Gilera Runner ale Runnery se dnes bohužel dělají už jen 50 a 125 verze čož je škoda. Zám mám 200 kubíků nový model(2005 - doposud) a vzhledově bomba i jízdní vlastnosti.

1 1
možnosti
JS

je to prostě tradiční design Vespa. Ty jsi holt na ty "modernější" vzhledy, ale je spousta lidí, které tradice neuráží jako tebe ;-)

1 0
možnosti