Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké finále končící fabie: na všechny se nedostalo. Cena nové se ladí

Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce. „Několika stům lidí, na které se nedostalo, nabídne přednostně novou fabii, která na trh dorazí v polovině listopadu,“ řekl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e30t61r 56B22á88č61a 8425196855125

"Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce."

;-D;-D;-D

0/0
6.9.2014 11:33

P50e68t95r 28B33á63č10a 8685316405655

Narod co si zvolil Zemana na hrad no, co cekat taky.

+1/−3
6.9.2014 11:33

D49a49d82a13k 65P84e60t76r 7831260464738

Máte problém?

+1/0
8.9.2014 7:11


P79e44t87r 93B51á23č65a 8585216865755

Mam, co s tim udelate?

0/0
10.9.2014 16:07

J71a53n 19B30e35n55h68á38k 6204953482211

Škoda že se nedostalo na všechny. Poslední možnost koupit relativně méně spotřební zboží - atmosférickou 1,4 - je pryč.

+1/0
5.9.2014 15:46

J13o85h37a87n 14Z54i80n39g23e72l 2841785806581

Mezi řádky: nemůžeme se toho zbavit, tak si lidé pospěšte.

+1/−3
4.9.2014 11:18

D83a65d80a36k 88P51e82t90r 7711250894238

Máte divné řádkování.

0/−1
8.9.2014 7:12

J90i90ř15í 50M33a90t55ě40j 5194794307328

Škodovky jsou dobrá auta. A jak říká dcera: "Dobrá, je za tři"

+2/0
3.9.2014 20:29

Z82d30e89n23ě95k 57H49a75n86z79l 1351406672834

Octavia 7 nejprodavanejsi auto v evrope!Jde to nahoru

+1/−2
3.9.2014 12:18

J24a44n 53D96l42o39u90h26ý 7154159310879

A pujde tam namontovat tazny?;-D Nebude to jak u Citigo, kde to nejde, takze to auto je uplne k nicemu. Protoze kdyz kurna nemam kufr, tak potrebuju aspon tazny na vozejk nebo kde mam ty kramy pak vozit;-D ?;-D

+1/0
3.9.2014 11:48

P89e53t42r 41M88i80c58h41a13l 2690484421692

A nechtěl bys dát tažný i na Smarta? ;-D

0/−1
3.9.2014 11:55

J33a93n 70F15r50o24l27í70k 6976600875554

Citigo, kolínská trojčata a další takové vozy jsou pro důchodce a singl. Kdo má rodinu nebo tahá pytle s cementem na chalupu jako za socíku nemůže jezdit jen ve Smartu a spol. ;-D

+1/0
3.9.2014 12:40

J98a95n 90D51l28o87u96h35ý 7914979770139

Tak treba tam chci vozit nosic na kola. A uprimne jedno z mych aut je keycar (auto do 3,5 metru) a mam tam tazne s normalni nosnosti (750kg). Koule na aute se vzdycky hodi, v 90% sebou nepotrebuje clovek vozit prazdnej obri kufr a vozejk to resi. I v mnoha pripadech u vetsich aut je stale mnohem jednodussi pripojit vozejk nez stelovat sedacky v interieru (a zadni plato) abych tam nalozil nejaky objemnejsi naklad. Takze koule proste smysl ma a nechapu proc treba Suzuki ma tazne s nosnosti 200kg (dobre dam na to aspon ten nosic) ale uz vubec nechapu proc to Citigo nema R^ a ani mit udajne nebude Rv

0/0
3.9.2014 14:34

J65o12h50a36n 92Z96i30n91g20e43l 2261465756351

Citigo a podobný auta jsou alternativou k motorce, pro přepravu osob, takový druhý třetí auto do rodiny, nikoliv , jako užitkový tažný vozidlo. I kdyby se tam dala koule namontovat, mělo by to užitnou hmotnost přívěsu tak 200 kg.

A to chcete jezdit nákupní taškou po výletech?

0/0
4.9.2014 12:28

J71a43n 37D91l12o46u67h92ý 7224909780349

Vite nektere automobilky to s taznym umi i pro keycar a jine nikoliv, jako treba skoda. Citigo ma stejnej vykon jako felicie ktera ma tazne na 1.2 tuny. Ja na tazne nedam dopustit a musi ho mit kazde me auto. Kdyz uz mi na zahrade stoji vozejk a mam nosic na kola. Mno a ten muj keycar dokaze s plne nalozenym vozejkem bez provlemu valit 130km/h takze vase tvrzeni je naprosto mimo realitu. Me to proste smysl dava, ze male auto potrebuje tazne daleko vice nez obri kombik nebo MPV

+1/0
4.9.2014 20:27

J96o79h63a32n 35Z30i44n15g62e19l 2521395426361

Hm. Takže Morava. Kola si můžete dát na střechu a tahat vozejk nebržděný do 750kg za nákupní taškou je spíš nebezpečný, než šikovný.

0/−2
5.9.2014 9:10

D97a56d92a77k 14P79e17t11r 7511300104308

Proč ne? Na výlet nemusíte stovky km, že?

0/0
8.9.2014 7:14

K20a62r64e81l 43F79a15i51t 1678223638622

Končí....ale bohužel se bude vyrábět nová....

+2/−9
3.9.2014 7:00

J24i49n15d36ř38i73c82h 59Š17k34o66p24e44k 4855561920105

někdo ti ji nutí kupovat ?

+5/−2
3.9.2014 7:36

M55i30l83a98n 44K83r98a68v41a75r 9773535645753

Mám Fabii II 1.2TSI... maximální spokojenost :) Spotřeba je fajn, jízdní vlastnosti v pohodě a s výškou 195cm mám prostoru dost :)

+1/−1
3.9.2014 0:15

J86a35n 45D66l53o48u37h80ý 7934939350759

Kolik na tom TSI mate nalitano? Ty motory toho moc nezvladnou bez nakladne udrzby...

+3/−1
3.9.2014 6:45

M36i13l57a57n 76K65r70a64v21a29r 9623165925653

20tisic a udrzba (zatim) neni vubec nakladna.

0/−5
3.9.2014 7:31

J15a90n 53D74l24o27u40h56ý 7224599670979

20 000km najede kazde auto, to nejsou zadne kilometry. Povime si, az to bude mit aspon 150 000km, kolik v tom zahucelo penez;-D Mne v podstate jakekoliv auto vcetne kdysi Favoritu vydrzelo bez nakladne udrzby do 100 000kmR^ Jenze dneska uz to neni tak ruzove... U Fordiho Duratecu jsem musel v 90 000km utratit za opravu 26 000kc (motor kleknul, ventily na prvnim valci sly do nebe) a skodovacke TSI rozvody v 50 000km to jsem myslel ze je vtip;-D (to auto uz radsi nemam) Ale treba EcoTec od Opelu ma nalitano momentalne nekde okolo 160 000km (1.2 motor bez turba) a leju do toho akorat olej a menil jsem nedavno silen bloky. Pak teda jeste musim rict, ze nesmrtelnej je motor z skodovacke Felicie nebo pozdejsi MPI z 1. fabie, pokud tomu neodejde elektronika, ktera udrzuje motor v chodu ;-D ale tak to je oprava za par stovek vetsinouR^

+3/0
3.9.2014 9:10

D30a56v42i11d 80Z55a28h49r89a73d91n14í72č30e95k 3867207266701

Felda 1.3 MPI byl slabej, ale skoro nesmrtelnej motorek, tj. fakt.

+2/0
3.9.2014 10:09

M34i46l89a42n 43K24r88a12v80a11r 9223845265103

Tak naše fáčko nalítalo 300k pak přestalo už počítat ;-D Pak ještě v garáži schovávám Škodu 120L co má najeto 38k [>-] Já netvrdím, že Fabia je nejlepší auto. Jen říkám, že mi stačí a že sem spokojený :-) Jinak než to najede 100k tak jí prodávám a přesedlávám na něco dalšího :-)

+2/0
3.9.2014 15:11

J63a16n 12N65o90v71o29t14n21ý 1194861502633

Jak si na to příšel, že nic nevydrží? Máš vlastní zkušenost, anebo jena paní povídala?

+1/−2
3.9.2014 8:21

J11a31n 22D67l36o26u71h57ý 7814589320949

v 50 tisicich nove rozvody R^ Smejd!!

+4/−4
3.9.2014 9:01

D21a48d22a13k 60P86e91t90r 7911870134948

Blbost, po návratu k řemenu je klid.

0/0
8.9.2014 7:17

M13i23r14o43s74l70a37v 31R14y12š61a27v98ý 9891712576730

Ale jo, 20 tisíc ten výkřik techniky ještě možná přežije. Ale co po 100tisících?

U škodovek je dobré se jich na 60-70 tisících zbavit a jít zase do nového. Ale kdo na to dnes má? Leda tak podnikatelé v rámci leasingu.

Syn si koupil jetou Fabii, 90 tisíc (km), proklepnuto v servisu. Po dalších 20 tisících Nyní je celý "šťastný", že může oživovat ekonomiku díky opravám.

Stačí si zajít do značkového servisu (pěkný fronty) a poslechnout si při sepisování zakázek, co všechno se na této značce může posr*at. Většina lidí nemá na značkový servis, opravy řeší přes garážisty.

+3/−1
3.9.2014 9:09

P17e28t71r 50M90i59c51h77a50l 2260954111242

Reakce jen na poslední větu - a proto do toho taky furt sypou prachy.

0/0
3.9.2014 10:41

J86a60n 12D52l61o17u83h41ý 7504439490299

Jo takovej znackovej servis opravuje alternator tak, ze ho cely vymeni, misto aby v tom alternatoru vymenil diody R^ Rozdil v cene? ASTRONOMICKY;-D

+4/0
3.9.2014 11:37

P63e76t97r 62M84i10c33h86a94l 2130754401902

Proboha, nebavím se o alternátoru, startéru a podobných věcech, které je schopen spravit kde kdo (případně si to člověk i vymontuje sám a nechá si to opravit), to jsem s Leonem dělal taky. Ale na pravidelný servis jsem jezdil do značkového servisu a nikdy jsem toho nelitoval. ... Pravda je, že to byla benzínová atmosféra a že se mi tam kromě prkotin nikdy nic nevysr...... Mám na mysli situace, kdy je opravdu třeba začínající problém s motorem a majitel s tím jedek k "Frantovi do garáže" a díky jeho metodám pokus-omyl ho pak oprava stojí třeba i dvojnásobek (a navíc tam má díly z vrakoviště).

Prostě to chce používat zdravý selský rozum.

+3/0
3.9.2014 11:55

J39a63n 33F10r50o73l75í79k 6676710665154

Co chcete tak zázračného po značkovém servisu u atmosférického benzinu se samoseřizovacími ventily?  Značkově vyměnit filtr nebo svíčky?;-D

+2/0
3.9.2014 12:43

P24e74t43r 90M96i10c43h40a10l 2570204311242

Ne, preventivní kontrolu stavu podle standardu výrobce. Jakous takous jistotu, že to auto je v dobrém stavu. Možnost bezproblémové reklamace v případě nějakého zanedbání apod. A v případě opravy použití značkových dílů (zpravidla se slevou) a dodržení servisních postupů. Hlavně nedopadnout takto:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013082201

0/0
3.9.2014 13:18

J73a27n 43D25l23o62u72h17ý 7494849750929

Bezproblemova reklamace u auta neexistuje. Reklamoval jsem evidentni vyrobni vadu, dva dny po ukonceni zarucni doby na novy vuz a nevyresil jsem nic a pritom slo o dil za 2000kc vcetne praceR^. Sef karosarny mi potvrdil, ze problem je ve vyrobe, nicmene mam smulu, kdyz uz to neni v zaruce. Co naplat, ze stejne auto stojici v showroomu tu zavadu melo taky;-D. Mno tak jsem vytahl dva litry, oni pouzili novy postup montaze toho dilu, a funguje to do dneskaR^

+1/0
3.9.2014 14:52

P11e86t19r 49M77i88c10h28a93l 2220434271712

Měl jsem na mysli reklamaci v případě nějaké chyby při provádění servisu. ... Pravda je, že jsem tento problém za 7 let nikdy neměl.

0/0
4.9.2014 20:23

I30v68a84n 43P89o94k33o33r51n40ý 7519615168

Taky se mi na škodofce porouchal alternátor. Vymontoval jsem fo, zanesl ke "specialistovi" na opravy alternátorů. Na nějaké stolici s budíkem mi po opravě ukázal, že dobíjí, já zaplatil litr (samozřejmě bez dokladu), namontoval zpět. Po krátké době opět nedobíjelo, zavezl jsem celý auto k autoelektrikáři, nechtěl jen samotný alternátor. Na auto nandal spoustu sond jak člověku na EKG, zjistil, že alternátor je opět v pr..., opravil jej  a ukázal mi, že ten "odborník" tam dal diody z nějakýho starýho alternátoru, takže na stolici to fungovalo.

Výhodou značkovýho servisu zpravidla je, že hned vědí příčinu poruchy (alespoň ve Škodovce), protože těch stejných poruch zažili už moc. Nevýhodou je, že mnohdy neopravují, ale vyměňují celky. Protože vzhledem k hodinovým sazbám a době potřebné k opravě by oprava dílu stála víc než nový díl. Bohužel. U soukromníka - garážisty zase narazíte na to, že se se závadou ještě nesetkal a tak laboruje dlouhý čas, než na to přijde. A to laborování si nechá patřičně zaplatit, takže oprava u něj může být nakonec dražší než ve značkovém servisu.

+1/0
7.9.2014 20:21

D49a38d50a91k 61P11e36t50r 7211340504388

Ale zvládnou, jaká nákladná údržba? Čeho? Od doby, kdy rozvodový řetěz šel k čertu je klid.

0/0
8.9.2014 7:16

K22a48r70e53l 34F72a98i48t 1138793458112

Tak se taky někdy svez v pořádným autě....

+2/0
3.9.2014 6:59

M85i80l98a41n 12K15r63a84v96a46r 9463485215533

Superb II 2.0TDi s DSGElegance byl fajn ale jezdit za 10l/100km se mi nechtelo... Teď jezdim po meste za 5,7 po dalnici za 6.2 a okresky za 4...Na normalni cestování bohatě stačí.

0/−1
3.9.2014 7:34

P82e92t35r 20M29i42c44h32a65l 2540934201132

Já mám Koktu 2.0 TDi 81 kW s CR a DPF. Najeto 35.000, jedna pravidelná servisní prohlídka (po 30.000), dlouhodobá kombinovaná spotřeba 4,9 - 5,1 l/100 km.

Známý nedávno koupil totéž auto jen s výkonem 103 kW, ojeté, najeto cca 170.000, kromě bežné údržby žádný problém. Takže až mu to klekne, budu vědět, jaká mě asi čeká životnost.

Mimochodem (a to nemířím na Tebe), spousta lidí remcá o vadných turbech u Škodovky, jenže většina jich to má jenom z doslechu a navíc valná většina lidí s turbomotorem (zvlášť naftovým) neumí jezdit.

Co se týká maloobjemových benzínových turbomotorů, tam jsem v životnosti taky pesimista. V té Fóbii ještě budiž, to je celkem lehké auto, ale motor 1.2 TSi do Oktávky (nedej bože možná i do Superbu), tedy auta, které může mít naložené 2 tuny, to je vítězství optimismu nad realitou. Aby to totiž trochu jelo a nebrzdilo provoz, bude ten motor prakticky po většinu času pracovat v horní polovině své výkonové dimenze a to je špatně.

+1/0
3.9.2014 10:49

J69i97ř36í 42K50o88c46u21r26e98k 6495694215918

35 tis. km je druhá pravidelná výměna oleje od zajetí motoru. To o spolehlivosti motoru nic nevypovídá, leda tak o tom, že nebyl vyroben s fatální vadou.

Spolehlivý bude, pokud mu mechanické díly vydrží aspoň 100.000 km, lépe 200.000 km.

+1/0
3.9.2014 17:43

P47e32t58r 62M72i16c86h34a86l 2940294861192

Není, mám prodloužený interval a na prvním servise s výměnou oleje jsem byl ve 30 tisícich. Je mi jasné, že nájezd 35 tisíc není nic, to ještě ani není pořádně zajeté. Ale proto jsem psal i o tom, že známý koupil totéž auto s nájezdem 170 tisíc a kromě běžné údržby nemá problém.

0/0
4.9.2014 20:27

I90v66a48n 64P18o45k60o68r73n92ý 7769485218

Mám rád české věci, dost je kupuji. Po 2 nových škodách mi už nesmí domů přes práh. Tak nekvalitní, hnusná a předražená auta. Divím se, a zajímá mne, proč to lidi stále kupují. Vždyť konkurence nabízí hezčí, lépe vybavené vozy za stejnou nebo nižší cenu.

Neznám okolo sebe lidi, kteří po přesedlání ze Škodovky na jinou značku by se chtěli při další koupi nového auta vracet ke Škodofce. Ale výjimky se určitě najdou.

Co jsem se mnohokrát přesvědčil, tak známí, co měli škodovky, na ně nedali za jejich vlastnictví dopustit. Jen se jich zbavili, začalo vyplouvat na povrch obrovské množství závad, ketré museli dát opravit a za které se styděli. Nechápu, proč nepřiznat, že vlastním poruchový vůz s drahým provozem - aby se ostatní taky napálili?

S každou závadou jsem se seznámil na internetu v různých diskuzích - a vždy závěr byl ten, že tato závada patří k typickým vlastnostem vozu. Tak nevím, jak to ti soudruzi výzkumníci testují, že se to tak podělává?

+5/−1
3.9.2014 0:08

P78e13t92r55a 23M93a29l91á 7741218731165

Při první větě jsem si říkala " jů, normální příspěvek", no a hned to zase bylo pryč

+2/−4
3.9.2014 2:45

J71a61n 50D95l91o48u18h62ý 7934279340169

Jo,jo Roomster s prvni generaci HTP to bylo terno. Teplomer motoru to nemelo, elektronicky plyn reagoval se zpozdenim a furt to otravovalo kazdych 10000km s nejakou zahadnou chybou, jejiz pricinu nedokazali odstranit. Ale darovanemu koni na zuby nekoukej :-D, nicmene za vlastni prachy bych to nechtel!

0/0
3.9.2014 6:51

J18i82n30d55ř82i11c70h 88Š87k79o38p48e22k 4185911350405

otázka líbivosti či hnusu je dost problém, vzhled je těžce subjektivní dojem

+1/0
3.9.2014 7:19

J15a10n 71F61r26o62l10í94k 6546110905924

Jezdil jsem léta s lowcostovým frantíkem Citroen Saxo. Všichni nad Francouzi ohrnují nos, ale já jezdil a lil jsem tam jen benzín, jednou ročně olej s filtrem a protože to je auto chabé na brzdy tak po 30 tis. destičky. Po 7 letech odešla baterie, po 10 prorezl výfuk a dělal jsem i zadní brzdy. Po 120 tis. rozvody a kuláče nápravy. Po 150 přední tlumiče. Jinak ta mrcha stále jezdí, po 10 letech provozu překopaná na LPG (jednobodovka takže levná přestavba). Prostě zlaté jednoduché atmosférické benziny.

0/0
3.9.2014 12:54

T20o21m45á74š 65H85o39c27h90m75u36t58h 4914492470525

Mám mnohými proklínanou dvojkovou generaci s ultrahypersuper motorárnou ejčtýpí. Jako, žádnej trhač asfaltu, ale je krásně točivej a ve městě má hodně rozumnou spotřebu. Není přeteklá elektronikou, nemá různé se*epetičky, prostě nezmar. Osobně nemám problém, trojková mne však trošku zklamala - alespoň dle fotek ;-(

0/0
2.9.2014 22:36

J36a12n 17D19l35o46u46h42ý 7814489960499

S ta spotreba ve meste cinila kolik?

0/0
3.9.2014 6:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.