Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velké finále končící fabie: na všechny se nedostalo. Cena nové se ladí

Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce. „Několika stům lidí, na které se nedostalo, nabídne přednostně novou fabii, která na trh dorazí v polovině listopadu,“ řekl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e86t13r 17B75á79č43a 8985586265245

"Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce."

;-D;-D;-D

0/0
6.9.2014 11:33

P26e20t28r 72B46á51č44a 8345726165425

Narod co si zvolil Zemana na hrad no, co cekat taky.

+1/−3
6.9.2014 11:33

D41a27d77a97k 88P59e70t96r 7951540434898

Máte problém?

+1/0
8.9.2014 7:11

P53e56t41r 79B80á98č44a 8715296355465

Mam, co s tim udelate?

0/0
10.9.2014 16:07

J63a52n 24B32e39n95h71á21k 6354693372231

Škoda že se nedostalo na všechny. Poslední možnost koupit relativně méně spotřební zboží - atmosférickou 1,4 - je pryč.

+1/0
5.9.2014 15:46

J95o73h44a62n 64Z11i69n66g52e29l 2231725386561

Mezi řádky: nemůžeme se toho zbavit, tak si lidé pospěšte.

+1/−3
4.9.2014 11:18

D96a86d91a91k 34P42e95t55r 7581710514948

Máte divné řádkování.

0/−1
8.9.2014 7:12

J27i81ř72í 25M46a28t42ě31j 5714524667138

Škodovky jsou dobrá auta. A jak říká dcera: "Dobrá, je za tři"

+2/0
3.9.2014 20:29

Z70d36e65n70ě45k 93H85a70n13z25l 1331426642384

Octavia 7 nejprodavanejsi auto v evrope!Jde to nahoru

+1/−2
3.9.2014 12:18

J82a44n 30D71l40o47u16h15ý 7384279700349

A pujde tam namontovat tazny?;-D Nebude to jak u Citigo, kde to nejde, takze to auto je uplne k nicemu. Protoze kdyz kurna nemam kufr, tak potrebuju aspon tazny na vozejk nebo kde mam ty kramy pak vozit;-D ?;-D

+1/0
3.9.2014 11:48

P23e84t76r 92M87i17c46h40a39l 2870594641162

A nechtěl bys dát tažný i na Smarta? ;-D

0/−1
3.9.2014 11:55

J76a24n 45F66r75o74l49í36k 6736270245794

Citigo, kolínská trojčata a další takové vozy jsou pro důchodce a singl. Kdo má rodinu nebo tahá pytle s cementem na chalupu jako za socíku nemůže jezdit jen ve Smartu a spol. ;-D

+1/0
3.9.2014 12:40

J14a10n 22D86l22o37u20h69ý 7924349780589

Tak treba tam chci vozit nosic na kola. A uprimne jedno z mych aut je keycar (auto do 3,5 metru) a mam tam tazne s normalni nosnosti (750kg). Koule na aute se vzdycky hodi, v 90% sebou nepotrebuje clovek vozit prazdnej obri kufr a vozejk to resi. I v mnoha pripadech u vetsich aut je stale mnohem jednodussi pripojit vozejk nez stelovat sedacky v interieru (a zadni plato) abych tam nalozil nejaky objemnejsi naklad. Takze koule proste smysl ma a nechapu proc treba Suzuki ma tazne s nosnosti 200kg (dobre dam na to aspon ten nosic) ale uz vubec nechapu proc to Citigo nema R^ a ani mit udajne nebude Rv

0/0
3.9.2014 14:34

J77o52h86a71n 41Z41i30n98g94e39l 2421455106331

Citigo a podobný auta jsou alternativou k motorce, pro přepravu osob, takový druhý třetí auto do rodiny, nikoliv , jako užitkový tažný vozidlo. I kdyby se tam dala koule namontovat, mělo by to užitnou hmotnost přívěsu tak 200 kg.

A to chcete jezdit nákupní taškou po výletech?

0/0
4.9.2014 12:28

J26a74n 12D32l48o45u50h28ý 7704929650369

Vite nektere automobilky to s taznym umi i pro keycar a jine nikoliv, jako treba skoda. Citigo ma stejnej vykon jako felicie ktera ma tazne na 1.2 tuny. Ja na tazne nedam dopustit a musi ho mit kazde me auto. Kdyz uz mi na zahrade stoji vozejk a mam nosic na kola. Mno a ten muj keycar dokaze s plne nalozenym vozejkem bez provlemu valit 130km/h takze vase tvrzeni je naprosto mimo realitu. Me to proste smysl dava, ze male auto potrebuje tazne daleko vice nez obri kombik nebo MPV

+1/0
4.9.2014 20:27

J39o75h71a52n 77Z65i54n52g41e95l 2261705836851

Hm. Takže Morava. Kola si můžete dát na střechu a tahat vozejk nebržděný do 750kg za nákupní taškou je spíš nebezpečný, než šikovný.

0/−2
5.9.2014 9:10

D54a82d47a82k 11P27e56t78r 7911200464768

Proč ne? Na výlet nemusíte stovky km, že?

0/0
8.9.2014 7:14

K59a75r35e39l 16F45a52i69t 1488633718652

Končí....ale bohužel se bude vyrábět nová....

+2/−9
3.9.2014 7:00

J63i70n91d31ř66i71c32h 70Š36k31o73p65e41k 4255201270525

někdo ti ji nutí kupovat ?

+5/−2
3.9.2014 7:36

M37i58l24a72n 85K55r17a75v81a29r 9893415765493

Mám Fabii II 1.2TSI... maximální spokojenost :) Spotřeba je fajn, jízdní vlastnosti v pohodě a s výškou 195cm mám prostoru dost :)

+1/−1
3.9.2014 0:15

J12a22n 98D29l39o60u92h18ý 7984879790149

Kolik na tom TSI mate nalitano? Ty motory toho moc nezvladnou bez nakladne udrzby...

+3/−1
3.9.2014 6:45

M36i15l98a18n 42K79r20a54v38a45r 9283385155553

20tisic a udrzba (zatim) neni vubec nakladna.

0/−5
3.9.2014 7:31

J29a44n 20D63l56o88u16h40ý 7424889900239

20 000km najede kazde auto, to nejsou zadne kilometry. Povime si, az to bude mit aspon 150 000km, kolik v tom zahucelo penez;-D Mne v podstate jakekoliv auto vcetne kdysi Favoritu vydrzelo bez nakladne udrzby do 100 000kmR^ Jenze dneska uz to neni tak ruzove... U Fordiho Duratecu jsem musel v 90 000km utratit za opravu 26 000kc (motor kleknul, ventily na prvnim valci sly do nebe) a skodovacke TSI rozvody v 50 000km to jsem myslel ze je vtip;-D (to auto uz radsi nemam) Ale treba EcoTec od Opelu ma nalitano momentalne nekde okolo 160 000km (1.2 motor bez turba) a leju do toho akorat olej a menil jsem nedavno silen bloky. Pak teda jeste musim rict, ze nesmrtelnej je motor z skodovacke Felicie nebo pozdejsi MPI z 1. fabie, pokud tomu neodejde elektronika, ktera udrzuje motor v chodu ;-D ale tak to je oprava za par stovek vetsinouR^

+3/0
3.9.2014 9:10

D96a28v33i97d 96Z31a64h86r67a37d70n54í24č90e33k 3437697906671

Felda 1.3 MPI byl slabej, ale skoro nesmrtelnej motorek, tj. fakt.

+2/0
3.9.2014 10:09

M70i82l20a32n 87K61r79a53v68a50r 9793265925763

Tak naše fáčko nalítalo 300k pak přestalo už počítat ;-D Pak ještě v garáži schovávám Škodu 120L co má najeto 38k [>-] Já netvrdím, že Fabia je nejlepší auto. Jen říkám, že mi stačí a že sem spokojený :-) Jinak než to najede 100k tak jí prodávám a přesedlávám na něco dalšího :-)

+2/0
3.9.2014 15:11

J10a89n 28N40o40v27o94t39n17ý 1344631572523

Jak si na to příšel, že nic nevydrží? Máš vlastní zkušenost, anebo jena paní povídala?

+1/−2
3.9.2014 8:21

J36a85n 43D90l49o18u54h31ý 7324399570499

v 50 tisicich nove rozvody R^ Smejd!!

+4/−4
3.9.2014 9:01

D86a73d42a12k 17P23e67t29r 7741970974558

Blbost, po návratu k řemenu je klid.

0/0
8.9.2014 7:17

M43i79r71o36s39l65a25v 91R79y36š25a95v26ý 9241932816110

Ale jo, 20 tisíc ten výkřik techniky ještě možná přežije. Ale co po 100tisících?

U škodovek je dobré se jich na 60-70 tisících zbavit a jít zase do nového. Ale kdo na to dnes má? Leda tak podnikatelé v rámci leasingu.

Syn si koupil jetou Fabii, 90 tisíc (km), proklepnuto v servisu. Po dalších 20 tisících Nyní je celý "šťastný", že může oživovat ekonomiku díky opravám.

Stačí si zajít do značkového servisu (pěkný fronty) a poslechnout si při sepisování zakázek, co všechno se na této značce může posr*at. Většina lidí nemá na značkový servis, opravy řeší přes garážisty.

+3/−1
3.9.2014 9:09

P37e90t45r 96M18i10c69h55a52l 2430904601492

Reakce jen na poslední větu - a proto do toho taky furt sypou prachy.

0/0
3.9.2014 10:41

J38a67n 65D68l92o50u62h21ý 7504599130279

Jo takovej znackovej servis opravuje alternator tak, ze ho cely vymeni, misto aby v tom alternatoru vymenil diody R^ Rozdil v cene? ASTRONOMICKY;-D

+4/0
3.9.2014 11:37

P82e70t81r 62M74i90c27h51a15l 2800264951282

Proboha, nebavím se o alternátoru, startéru a podobných věcech, které je schopen spravit kde kdo (případně si to člověk i vymontuje sám a nechá si to opravit), to jsem s Leonem dělal taky. Ale na pravidelný servis jsem jezdil do značkového servisu a nikdy jsem toho nelitoval. ... Pravda je, že to byla benzínová atmosféra a že se mi tam kromě prkotin nikdy nic nevysr...... Mám na mysli situace, kdy je opravdu třeba začínající problém s motorem a majitel s tím jedek k "Frantovi do garáže" a díky jeho metodám pokus-omyl ho pak oprava stojí třeba i dvojnásobek (a navíc tam má díly z vrakoviště).

Prostě to chce používat zdravý selský rozum.

+3/0
3.9.2014 11:55

J51a44n 73F27r39o95l69í49k 6466450635554

Co chcete tak zázračného po značkovém servisu u atmosférického benzinu se samoseřizovacími ventily?  Značkově vyměnit filtr nebo svíčky?;-D

+2/0
3.9.2014 12:43

P86e55t38r 22M17i85c38h33a56l 2570964511712

Ne, preventivní kontrolu stavu podle standardu výrobce. Jakous takous jistotu, že to auto je v dobrém stavu. Možnost bezproblémové reklamace v případě nějakého zanedbání apod. A v případě opravy použití značkových dílů (zpravidla se slevou) a dodržení servisních postupů. Hlavně nedopadnout takto:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013082201

0/0
3.9.2014 13:18

J80a60n 37D85l57o20u25h59ý 7874769530439

Bezproblemova reklamace u auta neexistuje. Reklamoval jsem evidentni vyrobni vadu, dva dny po ukonceni zarucni doby na novy vuz a nevyresil jsem nic a pritom slo o dil za 2000kc vcetne praceR^. Sef karosarny mi potvrdil, ze problem je ve vyrobe, nicmene mam smulu, kdyz uz to neni v zaruce. Co naplat, ze stejne auto stojici v showroomu tu zavadu melo taky;-D. Mno tak jsem vytahl dva litry, oni pouzili novy postup montaze toho dilu, a funguje to do dneskaR^

+1/0
3.9.2014 14:52

P68e16t85r 84M87i85c11h41a26l 2390374711632

Měl jsem na mysli reklamaci v případě nějaké chyby při provádění servisu. ... Pravda je, že jsem tento problém za 7 let nikdy neměl.

0/0
4.9.2014 20:23

I59v52a13n 87P42o23k20o27r69n41ý 7549965678

Taky se mi na škodofce porouchal alternátor. Vymontoval jsem fo, zanesl ke "specialistovi" na opravy alternátorů. Na nějaké stolici s budíkem mi po opravě ukázal, že dobíjí, já zaplatil litr (samozřejmě bez dokladu), namontoval zpět. Po krátké době opět nedobíjelo, zavezl jsem celý auto k autoelektrikáři, nechtěl jen samotný alternátor. Na auto nandal spoustu sond jak člověku na EKG, zjistil, že alternátor je opět v pr..., opravil jej  a ukázal mi, že ten "odborník" tam dal diody z nějakýho starýho alternátoru, takže na stolici to fungovalo.

Výhodou značkovýho servisu zpravidla je, že hned vědí příčinu poruchy (alespoň ve Škodovce), protože těch stejných poruch zažili už moc. Nevýhodou je, že mnohdy neopravují, ale vyměňují celky. Protože vzhledem k hodinovým sazbám a době potřebné k opravě by oprava dílu stála víc než nový díl. Bohužel. U soukromníka - garážisty zase narazíte na to, že se se závadou ještě nesetkal a tak laboruje dlouhý čas, než na to přijde. A to laborování si nechá patřičně zaplatit, takže oprava u něj může být nakonec dražší než ve značkovém servisu.

+1/0
7.9.2014 20:21

D84a17d77a97k 75P39e77t34r 7401410944648

Ale zvládnou, jaká nákladná údržba? Čeho? Od doby, kdy rozvodový řetěz šel k čertu je klid.

0/0
8.9.2014 7:16

K49a71r21e63l 84F78a29i21t 1558303488602

Tak se taky někdy svez v pořádným autě....

+2/0
3.9.2014 6:59

M10i45l73a64n 10K55r95a67v25a55r 9413135725413

Superb II 2.0TDi s DSGElegance byl fajn ale jezdit za 10l/100km se mi nechtelo... Teď jezdim po meste za 5,7 po dalnici za 6.2 a okresky za 4...Na normalni cestování bohatě stačí.

0/−1
3.9.2014 7:34

P32e58t73r 87M29i73c77h57a11l 2280544771972

Já mám Koktu 2.0 TDi 81 kW s CR a DPF. Najeto 35.000, jedna pravidelná servisní prohlídka (po 30.000), dlouhodobá kombinovaná spotřeba 4,9 - 5,1 l/100 km.

Známý nedávno koupil totéž auto jen s výkonem 103 kW, ojeté, najeto cca 170.000, kromě bežné údržby žádný problém. Takže až mu to klekne, budu vědět, jaká mě asi čeká životnost.

Mimochodem (a to nemířím na Tebe), spousta lidí remcá o vadných turbech u Škodovky, jenže většina jich to má jenom z doslechu a navíc valná většina lidí s turbomotorem (zvlášť naftovým) neumí jezdit.

Co se týká maloobjemových benzínových turbomotorů, tam jsem v životnosti taky pesimista. V té Fóbii ještě budiž, to je celkem lehké auto, ale motor 1.2 TSi do Oktávky (nedej bože možná i do Superbu), tedy auta, které může mít naložené 2 tuny, to je vítězství optimismu nad realitou. Aby to totiž trochu jelo a nebrzdilo provoz, bude ten motor prakticky po většinu času pracovat v horní polovině své výkonové dimenze a to je špatně.

+1/0
3.9.2014 10:49

J30i89ř21í 87K64o94c32u76r37e78k 6775884665758

35 tis. km je druhá pravidelná výměna oleje od zajetí motoru. To o spolehlivosti motoru nic nevypovídá, leda tak o tom, že nebyl vyroben s fatální vadou.

Spolehlivý bude, pokud mu mechanické díly vydrží aspoň 100.000 km, lépe 200.000 km.

+1/0
3.9.2014 17:43

P93e19t53r 13M95i17c53h75a55l 2780324701742

Není, mám prodloužený interval a na prvním servise s výměnou oleje jsem byl ve 30 tisícich. Je mi jasné, že nájezd 35 tisíc není nic, to ještě ani není pořádně zajeté. Ale proto jsem psal i o tom, že známý koupil totéž auto s nájezdem 170 tisíc a kromě běžné údržby nemá problém.

0/0
4.9.2014 20:27

I72v80a70n 94P17o98k36o50r89n26ý 7349515908

Mám rád české věci, dost je kupuji. Po 2 nových škodách mi už nesmí domů přes práh. Tak nekvalitní, hnusná a předražená auta. Divím se, a zajímá mne, proč to lidi stále kupují. Vždyť konkurence nabízí hezčí, lépe vybavené vozy za stejnou nebo nižší cenu.

Neznám okolo sebe lidi, kteří po přesedlání ze Škodovky na jinou značku by se chtěli při další koupi nového auta vracet ke Škodofce. Ale výjimky se určitě najdou.

Co jsem se mnohokrát přesvědčil, tak známí, co měli škodovky, na ně nedali za jejich vlastnictví dopustit. Jen se jich zbavili, začalo vyplouvat na povrch obrovské množství závad, ketré museli dát opravit a za které se styděli. Nechápu, proč nepřiznat, že vlastním poruchový vůz s drahým provozem - aby se ostatní taky napálili?

S každou závadou jsem se seznámil na internetu v různých diskuzích - a vždy závěr byl ten, že tato závada patří k typickým vlastnostem vozu. Tak nevím, jak to ti soudruzi výzkumníci testují, že se to tak podělává?

+5/−1
3.9.2014 0:08

P83e75t36r36a 95M59a50l95á 7881898341335

Při první větě jsem si říkala " jů, normální příspěvek", no a hned to zase bylo pryč

+2/−4
3.9.2014 2:45

J83a70n 13D95l43o78u22h40ý 7744159260739

Jo,jo Roomster s prvni generaci HTP to bylo terno. Teplomer motoru to nemelo, elektronicky plyn reagoval se zpozdenim a furt to otravovalo kazdych 10000km s nejakou zahadnou chybou, jejiz pricinu nedokazali odstranit. Ale darovanemu koni na zuby nekoukej :-D, nicmene za vlastni prachy bych to nechtel!

0/0
3.9.2014 6:51

J12i14n65d31ř11i68c33h 71Š66k20o37p88e97k 4445971700285

otázka líbivosti či hnusu je dost problém, vzhled je těžce subjektivní dojem

+1/0
3.9.2014 7:19

J66a39n 62F30r81o53l98í65k 6386470225124

Jezdil jsem léta s lowcostovým frantíkem Citroen Saxo. Všichni nad Francouzi ohrnují nos, ale já jezdil a lil jsem tam jen benzín, jednou ročně olej s filtrem a protože to je auto chabé na brzdy tak po 30 tis. destičky. Po 7 letech odešla baterie, po 10 prorezl výfuk a dělal jsem i zadní brzdy. Po 120 tis. rozvody a kuláče nápravy. Po 150 přední tlumiče. Jinak ta mrcha stále jezdí, po 10 letech provozu překopaná na LPG (jednobodovka takže levná přestavba). Prostě zlaté jednoduché atmosférické benziny.

0/0
3.9.2014 12:54

T72o82m91á65š 51H65o51c30h79m97u55t57h 4804422590985

Mám mnohými proklínanou dvojkovou generaci s ultrahypersuper motorárnou ejčtýpí. Jako, žádnej trhač asfaltu, ale je krásně točivej a ve městě má hodně rozumnou spotřebu. Není přeteklá elektronikou, nemá různé se*epetičky, prostě nezmar. Osobně nemám problém, trojková mne však trošku zklamala - alespoň dle fotek ;-(

0/0
2.9.2014 22:36

J45a84n 15D88l24o94u75h44ý 7974179720519

S ta spotreba ve meste cinila kolik?

0/0
3.9.2014 6:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.