Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velké finále končící fabie: na všechny se nedostalo. Cena nové se ladí

Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce. „Několika stům lidí, na které se nedostalo, nabídne přednostně novou fabii, která na trh dorazí v polovině listopadu,“ řekl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e92t45r 27B73á91č80a 8365726795205

"Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce."

;-D;-D;-D

0/0
6.9.2014 11:33

P60e85t47r 61B63á19č11a 8445436645845

Narod co si zvolil Zemana na hrad no, co cekat taky.

+1/−3
6.9.2014 11:33

D97a57d59a59k 78P69e58t24r 7321730814158

Máte problém?

+1/0
8.9.2014 7:11

P41e90t84r 94B85á89č85a 8185506635105

Mam, co s tim udelate?

0/0
10.9.2014 16:07

J59a46n 72B53e72n53h53á90k 6914553902941

Škoda že se nedostalo na všechny. Poslední možnost koupit relativně méně spotřební zboží - atmosférickou 1,4 - je pryč.

+1/0
5.9.2014 15:46

J86o66h24a23n 20Z76i58n56g46e77l 2791165706781

Mezi řádky: nemůžeme se toho zbavit, tak si lidé pospěšte.

+1/−3
4.9.2014 11:18

D24a25d53a57k 55P44e43t57r 7981230164258

Máte divné řádkování.

0/−1
8.9.2014 7:12

J85i69ř77í 81M88a59t49ě95j 5964374717768

Škodovky jsou dobrá auta. A jak říká dcera: "Dobrá, je za tři"

+2/0
3.9.2014 20:29

Z74d41e91n17ě62k 81H65a65n82z93l 1391386472444

Octavia 7 nejprodavanejsi auto v evrope!Jde to nahoru

+1/−2
3.9.2014 12:18

J98a56n 60D39l66o10u17h94ý 7904879770639

A pujde tam namontovat tazny?;-D Nebude to jak u Citigo, kde to nejde, takze to auto je uplne k nicemu. Protoze kdyz kurna nemam kufr, tak potrebuju aspon tazny na vozejk nebo kde mam ty kramy pak vozit;-D ?;-D

+1/0
3.9.2014 11:48

P88e30t66r 74M80i85c53h76a81l 2240524361932

A nechtěl bys dát tažný i na Smarta? ;-D

0/−1
3.9.2014 11:55

J27a56n 49F42r90o40l49í44k 6546590915444

Citigo, kolínská trojčata a další takové vozy jsou pro důchodce a singl. Kdo má rodinu nebo tahá pytle s cementem na chalupu jako za socíku nemůže jezdit jen ve Smartu a spol. ;-D

+1/0
3.9.2014 12:40

J67a69n 70D69l79o49u13h38ý 7984919450989

Tak treba tam chci vozit nosic na kola. A uprimne jedno z mych aut je keycar (auto do 3,5 metru) a mam tam tazne s normalni nosnosti (750kg). Koule na aute se vzdycky hodi, v 90% sebou nepotrebuje clovek vozit prazdnej obri kufr a vozejk to resi. I v mnoha pripadech u vetsich aut je stale mnohem jednodussi pripojit vozejk nez stelovat sedacky v interieru (a zadni plato) abych tam nalozil nejaky objemnejsi naklad. Takze koule proste smysl ma a nechapu proc treba Suzuki ma tazne s nosnosti 200kg (dobre dam na to aspon ten nosic) ale uz vubec nechapu proc to Citigo nema R^ a ani mit udajne nebude Rv

0/0
3.9.2014 14:34

J18o22h53a83n 70Z61i84n14g34e44l 2491535666611

Citigo a podobný auta jsou alternativou k motorce, pro přepravu osob, takový druhý třetí auto do rodiny, nikoliv , jako užitkový tažný vozidlo. I kdyby se tam dala koule namontovat, mělo by to užitnou hmotnost přívěsu tak 200 kg.

A to chcete jezdit nákupní taškou po výletech?

0/0
4.9.2014 12:28

J98a57n 38D29l44o69u73h39ý 7234259810179

Vite nektere automobilky to s taznym umi i pro keycar a jine nikoliv, jako treba skoda. Citigo ma stejnej vykon jako felicie ktera ma tazne na 1.2 tuny. Ja na tazne nedam dopustit a musi ho mit kazde me auto. Kdyz uz mi na zahrade stoji vozejk a mam nosic na kola. Mno a ten muj keycar dokaze s plne nalozenym vozejkem bez provlemu valit 130km/h takze vase tvrzeni je naprosto mimo realitu. Me to proste smysl dava, ze male auto potrebuje tazne daleko vice nez obri kombik nebo MPV

+1/0
4.9.2014 20:27

J12o74h48a97n 94Z35i20n50g34e77l 2861645726911

Hm. Takže Morava. Kola si můžete dát na střechu a tahat vozejk nebržděný do 750kg za nákupní taškou je spíš nebezpečný, než šikovný.

0/−2
5.9.2014 9:10

D74a87d19a32k 30P27e12t27r 7501550984788

Proč ne? Na výlet nemusíte stovky km, že?

0/0
8.9.2014 7:14

K57a74r34e77l 98F37a12i63t 1588203658362

Končí....ale bohužel se bude vyrábět nová....

+2/−9
3.9.2014 7:00

J49i23n42d26ř36i30c70h 73Š55k51o94p85e29k 4895931630145

někdo ti ji nutí kupovat ?

+5/−2
3.9.2014 7:36

M83i33l91a97n 25K76r44a26v56a78r 9583625195433

Mám Fabii II 1.2TSI... maximální spokojenost :) Spotřeba je fajn, jízdní vlastnosti v pohodě a s výškou 195cm mám prostoru dost :)

+1/−1
3.9.2014 0:15

J64a32n 82D81l16o84u85h89ý 7294849350329

Kolik na tom TSI mate nalitano? Ty motory toho moc nezvladnou bez nakladne udrzby...

+3/−1
3.9.2014 6:45

M15i79l47a57n 18K42r47a58v73a85r 9723375335463

20tisic a udrzba (zatim) neni vubec nakladna.

0/−5
3.9.2014 7:31

J96a98n 79D51l21o21u45h18ý 7404639460189

20 000km najede kazde auto, to nejsou zadne kilometry. Povime si, az to bude mit aspon 150 000km, kolik v tom zahucelo penez;-D Mne v podstate jakekoliv auto vcetne kdysi Favoritu vydrzelo bez nakladne udrzby do 100 000kmR^ Jenze dneska uz to neni tak ruzove... U Fordiho Duratecu jsem musel v 90 000km utratit za opravu 26 000kc (motor kleknul, ventily na prvnim valci sly do nebe) a skodovacke TSI rozvody v 50 000km to jsem myslel ze je vtip;-D (to auto uz radsi nemam) Ale treba EcoTec od Opelu ma nalitano momentalne nekde okolo 160 000km (1.2 motor bez turba) a leju do toho akorat olej a menil jsem nedavno silen bloky. Pak teda jeste musim rict, ze nesmrtelnej je motor z skodovacke Felicie nebo pozdejsi MPI z 1. fabie, pokud tomu neodejde elektronika, ktera udrzuje motor v chodu ;-D ale tak to je oprava za par stovek vetsinouR^

+3/0
3.9.2014 9:10

D87a78v28i93d 14Z17a71h92r70a64d77n97í70č26e24k 3607687786581

Felda 1.3 MPI byl slabej, ale skoro nesmrtelnej motorek, tj. fakt.

+2/0
3.9.2014 10:09

M54i57l69a87n 85K20r76a73v24a85r 9963485825213

Tak naše fáčko nalítalo 300k pak přestalo už počítat ;-D Pak ještě v garáži schovávám Škodu 120L co má najeto 38k [>-] Já netvrdím, že Fabia je nejlepší auto. Jen říkám, že mi stačí a že sem spokojený :-) Jinak než to najede 100k tak jí prodávám a přesedlávám na něco dalšího :-)

+2/0
3.9.2014 15:11

J10a54n 67N39o79v80o65t65n40ý 1744411312813

Jak si na to příšel, že nic nevydrží? Máš vlastní zkušenost, anebo jena paní povídala?

+1/−2
3.9.2014 8:21

J79a93n 95D84l49o61u15h90ý 7594279900429

v 50 tisicich nove rozvody R^ Smejd!!

+4/−4
3.9.2014 9:01

D82a36d42a56k 16P73e26t94r 7861700704558

Blbost, po návratu k řemenu je klid.

0/0
8.9.2014 7:17

M30i87r96o92s88l26a94v 55R64y38š95a78v28ý 9111572866770

Ale jo, 20 tisíc ten výkřik techniky ještě možná přežije. Ale co po 100tisících?

U škodovek je dobré se jich na 60-70 tisících zbavit a jít zase do nového. Ale kdo na to dnes má? Leda tak podnikatelé v rámci leasingu.

Syn si koupil jetou Fabii, 90 tisíc (km), proklepnuto v servisu. Po dalších 20 tisících Nyní je celý "šťastný", že může oživovat ekonomiku díky opravám.

Stačí si zajít do značkového servisu (pěkný fronty) a poslechnout si při sepisování zakázek, co všechno se na této značce může posr*at. Většina lidí nemá na značkový servis, opravy řeší přes garážisty.

+3/−1
3.9.2014 9:09

P30e49t36r 76M96i95c53h32a18l 2340104251362

Reakce jen na poslední větu - a proto do toho taky furt sypou prachy.

0/0
3.9.2014 10:41

J93a19n 33D49l64o60u63h21ý 7114429320449

Jo takovej znackovej servis opravuje alternator tak, ze ho cely vymeni, misto aby v tom alternatoru vymenil diody R^ Rozdil v cene? ASTRONOMICKY;-D

+4/0
3.9.2014 11:37

P77e54t39r 63M38i15c26h38a26l 2650304431772

Proboha, nebavím se o alternátoru, startéru a podobných věcech, které je schopen spravit kde kdo (případně si to člověk i vymontuje sám a nechá si to opravit), to jsem s Leonem dělal taky. Ale na pravidelný servis jsem jezdil do značkového servisu a nikdy jsem toho nelitoval. ... Pravda je, že to byla benzínová atmosféra a že se mi tam kromě prkotin nikdy nic nevysr...... Mám na mysli situace, kdy je opravdu třeba začínající problém s motorem a majitel s tím jedek k "Frantovi do garáže" a díky jeho metodám pokus-omyl ho pak oprava stojí třeba i dvojnásobek (a navíc tam má díly z vrakoviště).

Prostě to chce používat zdravý selský rozum.

+3/0
3.9.2014 11:55

J33a90n 53F70r80o91l93í40k 6386430865554

Co chcete tak zázračného po značkovém servisu u atmosférického benzinu se samoseřizovacími ventily?  Značkově vyměnit filtr nebo svíčky?;-D

+2/0
3.9.2014 12:43

P77e46t95r 32M66i28c17h14a42l 2280514231672

Ne, preventivní kontrolu stavu podle standardu výrobce. Jakous takous jistotu, že to auto je v dobrém stavu. Možnost bezproblémové reklamace v případě nějakého zanedbání apod. A v případě opravy použití značkových dílů (zpravidla se slevou) a dodržení servisních postupů. Hlavně nedopadnout takto:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013082201

0/0
3.9.2014 13:18

J78a29n 83D85l19o37u88h88ý 7704409690209

Bezproblemova reklamace u auta neexistuje. Reklamoval jsem evidentni vyrobni vadu, dva dny po ukonceni zarucni doby na novy vuz a nevyresil jsem nic a pritom slo o dil za 2000kc vcetne praceR^. Sef karosarny mi potvrdil, ze problem je ve vyrobe, nicmene mam smulu, kdyz uz to neni v zaruce. Co naplat, ze stejne auto stojici v showroomu tu zavadu melo taky;-D. Mno tak jsem vytahl dva litry, oni pouzili novy postup montaze toho dilu, a funguje to do dneskaR^

+1/0
3.9.2014 14:52

P49e30t50r 38M13i49c21h52a18l 2600684301152

Měl jsem na mysli reklamaci v případě nějaké chyby při provádění servisu. ... Pravda je, že jsem tento problém za 7 let nikdy neměl.

0/0
4.9.2014 20:23

I59v47a23n 39P45o14k49o39r13n11ý 7719195548

Taky se mi na škodofce porouchal alternátor. Vymontoval jsem fo, zanesl ke "specialistovi" na opravy alternátorů. Na nějaké stolici s budíkem mi po opravě ukázal, že dobíjí, já zaplatil litr (samozřejmě bez dokladu), namontoval zpět. Po krátké době opět nedobíjelo, zavezl jsem celý auto k autoelektrikáři, nechtěl jen samotný alternátor. Na auto nandal spoustu sond jak člověku na EKG, zjistil, že alternátor je opět v pr..., opravil jej  a ukázal mi, že ten "odborník" tam dal diody z nějakýho starýho alternátoru, takže na stolici to fungovalo.

Výhodou značkovýho servisu zpravidla je, že hned vědí příčinu poruchy (alespoň ve Škodovce), protože těch stejných poruch zažili už moc. Nevýhodou je, že mnohdy neopravují, ale vyměňují celky. Protože vzhledem k hodinovým sazbám a době potřebné k opravě by oprava dílu stála víc než nový díl. Bohužel. U soukromníka - garážisty zase narazíte na to, že se se závadou ještě nesetkal a tak laboruje dlouhý čas, než na to přijde. A to laborování si nechá patřičně zaplatit, takže oprava u něj může být nakonec dražší než ve značkovém servisu.

+1/0
7.9.2014 20:21

D28a15d96a65k 16P15e35t22r 7261960664758

Ale zvládnou, jaká nákladná údržba? Čeho? Od doby, kdy rozvodový řetěz šel k čertu je klid.

0/0
8.9.2014 7:16

K38a78r39e69l 58F28a60i63t 1798593898752

Tak se taky někdy svez v pořádným autě....

+2/0
3.9.2014 6:59

M59i35l36a30n 79K46r29a77v28a58r 9313165545513

Superb II 2.0TDi s DSGElegance byl fajn ale jezdit za 10l/100km se mi nechtelo... Teď jezdim po meste za 5,7 po dalnici za 6.2 a okresky za 4...Na normalni cestování bohatě stačí.

0/−1
3.9.2014 7:34

P53e62t93r 91M42i49c56h63a16l 2350194681532

Já mám Koktu 2.0 TDi 81 kW s CR a DPF. Najeto 35.000, jedna pravidelná servisní prohlídka (po 30.000), dlouhodobá kombinovaná spotřeba 4,9 - 5,1 l/100 km.

Známý nedávno koupil totéž auto jen s výkonem 103 kW, ojeté, najeto cca 170.000, kromě bežné údržby žádný problém. Takže až mu to klekne, budu vědět, jaká mě asi čeká životnost.

Mimochodem (a to nemířím na Tebe), spousta lidí remcá o vadných turbech u Škodovky, jenže většina jich to má jenom z doslechu a navíc valná většina lidí s turbomotorem (zvlášť naftovým) neumí jezdit.

Co se týká maloobjemových benzínových turbomotorů, tam jsem v životnosti taky pesimista. V té Fóbii ještě budiž, to je celkem lehké auto, ale motor 1.2 TSi do Oktávky (nedej bože možná i do Superbu), tedy auta, které může mít naložené 2 tuny, to je vítězství optimismu nad realitou. Aby to totiž trochu jelo a nebrzdilo provoz, bude ten motor prakticky po většinu času pracovat v horní polovině své výkonové dimenze a to je špatně.

+1/0
3.9.2014 10:49

J81i21ř55í 73K67o24c31u16r80e78k 6155424785768

35 tis. km je druhá pravidelná výměna oleje od zajetí motoru. To o spolehlivosti motoru nic nevypovídá, leda tak o tom, že nebyl vyroben s fatální vadou.

Spolehlivý bude, pokud mu mechanické díly vydrží aspoň 100.000 km, lépe 200.000 km.

+1/0
3.9.2014 17:43

P87e56t79r 57M33i25c17h74a96l 2680864261492

Není, mám prodloužený interval a na prvním servise s výměnou oleje jsem byl ve 30 tisícich. Je mi jasné, že nájezd 35 tisíc není nic, to ještě ani není pořádně zajeté. Ale proto jsem psal i o tom, že známý koupil totéž auto s nájezdem 170 tisíc a kromě běžné údržby nemá problém.

0/0
4.9.2014 20:27

I28v94a28n 11P20o20k92o47r65n72ý 7849625908

Mám rád české věci, dost je kupuji. Po 2 nových škodách mi už nesmí domů přes práh. Tak nekvalitní, hnusná a předražená auta. Divím se, a zajímá mne, proč to lidi stále kupují. Vždyť konkurence nabízí hezčí, lépe vybavené vozy za stejnou nebo nižší cenu.

Neznám okolo sebe lidi, kteří po přesedlání ze Škodovky na jinou značku by se chtěli při další koupi nového auta vracet ke Škodofce. Ale výjimky se určitě najdou.

Co jsem se mnohokrát přesvědčil, tak známí, co měli škodovky, na ně nedali za jejich vlastnictví dopustit. Jen se jich zbavili, začalo vyplouvat na povrch obrovské množství závad, ketré museli dát opravit a za které se styděli. Nechápu, proč nepřiznat, že vlastním poruchový vůz s drahým provozem - aby se ostatní taky napálili?

S každou závadou jsem se seznámil na internetu v různých diskuzích - a vždy závěr byl ten, že tato závada patří k typickým vlastnostem vozu. Tak nevím, jak to ti soudruzi výzkumníci testují, že se to tak podělává?

+5/−1
3.9.2014 0:08

P33e45t72r83a 88M59a63l72á 7671168361765

Při první větě jsem si říkala " jů, normální příspěvek", no a hned to zase bylo pryč

+2/−4
3.9.2014 2:45

J85a53n 46D17l23o85u85h51ý 7744129200619

Jo,jo Roomster s prvni generaci HTP to bylo terno. Teplomer motoru to nemelo, elektronicky plyn reagoval se zpozdenim a furt to otravovalo kazdych 10000km s nejakou zahadnou chybou, jejiz pricinu nedokazali odstranit. Ale darovanemu koni na zuby nekoukej :-D, nicmene za vlastni prachy bych to nechtel!

0/0
3.9.2014 6:51

J77i93n32d84ř39i32c83h 94Š94k41o90p70e12k 4235791370625

otázka líbivosti či hnusu je dost problém, vzhled je těžce subjektivní dojem

+1/0
3.9.2014 7:19

J76a60n 88F91r33o34l65í56k 6396510855974

Jezdil jsem léta s lowcostovým frantíkem Citroen Saxo. Všichni nad Francouzi ohrnují nos, ale já jezdil a lil jsem tam jen benzín, jednou ročně olej s filtrem a protože to je auto chabé na brzdy tak po 30 tis. destičky. Po 7 letech odešla baterie, po 10 prorezl výfuk a dělal jsem i zadní brzdy. Po 120 tis. rozvody a kuláče nápravy. Po 150 přední tlumiče. Jinak ta mrcha stále jezdí, po 10 letech provozu překopaná na LPG (jednobodovka takže levná přestavba). Prostě zlaté jednoduché atmosférické benziny.

0/0
3.9.2014 12:54

T20o26m30á34š 20H16o93c36h77m42u44t32h 4414812530615

Mám mnohými proklínanou dvojkovou generaci s ultrahypersuper motorárnou ejčtýpí. Jako, žádnej trhač asfaltu, ale je krásně točivej a ve městě má hodně rozumnou spotřebu. Není přeteklá elektronikou, nemá různé se*epetičky, prostě nezmar. Osobně nemám problém, trojková mne však trošku zklamala - alespoň dle fotek ;-(

0/0
2.9.2014 22:36

J74a14n 10D16l57o88u97h51ý 7314699530699

S ta spotreba ve meste cinila kolik?

0/0
3.9.2014 6:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.