Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola

Podívejte se na monopost F1 pohledem infrakamery. Termovizní snímek ukazuje teplo vyzařované formulí při dovádění na okruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77i69ř74í 67D80v55o95ř15á19k 5688883658600

A jak to pálí autorovi ?

0/0
4.9.2014 19:59

M49a68r97t71i38n 35K25ř58í43ž 9143452310227

Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)

+1/0
3.9.2014 12:45

J56o71s91e85f 24Č56t16v16r97t91n84í88č50e19k 8540462719599

Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)

0/0
3.9.2014 12:29

M19a19r46e76k 97K94l51u70f38a 3468654444656

A je to roztoužením nebo vzteky?  8-o;-D

0/0
3.9.2014 19:01

J39o46s68e98f 34Č23t33v54r41t58n53í51č75e23k 8810872259699

Dobrá otázka , jak kdy ;-)

0/0
3.9.2014 19:13

V22l71a53d35i21m74í79r 73B96e43n52e28š 2692505634353

Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.

0/0
3.9.2014 9:20

J54i52ř80í 20S29c33h47w15a77c59h 8928354318816

holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....;-)

0/0
3.9.2014 9:35

V68l82a23d75i53m71í21r 13B34e93n28e60š 2252895124233

Gratuluji, projevil jste se věru jako inteligent.

0/0
3.9.2014 13:20

J88a13n 86M50a67z38ů16r14e50k 2888334488575

tak tohle by vůůůůbec nenapadlo;-D

0/0
3.9.2014 8:34

V61á81c54l51a24v 73P68c14h92á96l90e24k 8516282861902

Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?

Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...Rv

+4/0
3.9.2014 8:18

J68o17s57e13f 64Š70e89m47e80l24í40k 7769181350647

Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.

0/0
3.9.2014 7:57

J48i71ř55í 72S22c73h18w10a25c42h 8188954168946

Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla" ;-)

+2/0
3.9.2014 9:14

K26a20r29e23l 80F80a74i45t 1918893908162

Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda ;-D;-D;-D

+6/0
3.9.2014 6:58

J70i10ř43í 90S95c67h41w52a51c94h 8558744278606

máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí ;-)

0/0
3.9.2014 9:09

M16i42c69h56a73l 83K52r54e97j30č57í 1946540821723

Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.

Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.

+1/0
3.9.2014 0:26

M35i62c81h30a67l 47K10r80e50j21č37í 1736520831303

Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).

+1/0
3.9.2014 0:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.