Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola

Podívejte se na monopost F1 pohledem infrakamery. Termovizní snímek ukazuje teplo vyzařované formulí při dovádění na okruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i47ř94í 91D24v48o30ř20á22k 5728403368660

A jak to pálí autorovi ?

0/0
4.9.2014 19:59

M71a97r88t73i93n 66K61ř22í71ž 9723852830817

Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)

+1/0
3.9.2014 12:45

J27o91s43e21f 53Č80t30v27r16t39n27í13č37e11k 8900452259599

Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)

0/0
3.9.2014 12:29

M71a35r35e30k 77K20l30u52f91a 3328394644736

A je to roztoužením nebo vzteky?  8-o;-D

0/0
3.9.2014 19:01

J18o18s42e30f 37Č75t11v28r58t16n49í64č68e71k 8690652649699

Dobrá otázka , jak kdy ;-)

0/0
3.9.2014 19:13

V76l55a23d23i57m56í96r 23B33e89n11e87š 2962875514653

Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.

0/0
3.9.2014 9:20

J18i94ř93í 79S63c68h24w40a22c29h 8848644198476

holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....;-)

0/0
3.9.2014 9:35

V59l85a37d62i61m18í59r 94B60e85n33e23š 2522205274703

Gratuluji, projevil jste se věru jako inteligent.

0/0
3.9.2014 13:20

J18a61n 23M13a62z74ů71r84e16k 2188414818105

tak tohle by vůůůůbec nenapadlo;-D

0/0
3.9.2014 8:34

V70á42c14l84a39v 24P60c44h35á43l15e23k 8446182561492

Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?

Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...Rv

+4/0
3.9.2014 8:18

J26o13s23e51f 21Š33e51m15e83l84í24k 7519561520757

Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.

0/0
3.9.2014 7:57

J77i93ř32í 24S90c19h66w79a12c19h 8738354798976

Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla" ;-)

+2/0
3.9.2014 9:14

K40a62r37e66l 91F37a68i58t 1268473898972

Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda ;-D;-D;-D

+6/0
3.9.2014 6:58

J10i54ř10í 19S87c81h66w36a28c21h 8928654398596

máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí ;-)

0/0
3.9.2014 9:09

M33i20c42h47a96l 71K17r44e54j60č23í 1886600481193

Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.

Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.

+1/0
3.9.2014 0:26

M36i42c14h57a25l 78K50r28e90j65č10í 1486940971313

Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).

+1/0
3.9.2014 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.