Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola

Podívejte se na monopost F1 pohledem infrakamery. Termovizní snímek ukazuje teplo vyzařované formulí při dovádění na okruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24i19ř54í 56D26v57o11ř10á46k 5228853148880

A jak to pálí autorovi ?

0/0
4.9.2014 19:59

M55a80r79t89i43n 57K83ř94í54ž 9853802280387

Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)

+1/0
3.9.2014 12:45

J43o71s75e51f 56Č22t83v26r71t72n58í82č12e95k 8910382349899

Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)

0/0
3.9.2014 12:29

M56a96r18e97k 80K54l33u75f76a 3408564694326

A je to roztoužením nebo vzteky?  8-o;-D

0/0
3.9.2014 19:01

J72o38s86e23f 38Č33t94v64r73t29n72í82č18e30k 8160412619909

Dobrá otázka , jak kdy ;-)

0/0
3.9.2014 19:13

V66l29a95d34i31m30í44r 90B30e28n79e44š 2532685124503

Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.

0/0
3.9.2014 9:20

J84i54ř24í 81S63c14h39w34a81c76h 8448254728346

holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....;-)

0/0
3.9.2014 9:35

V26l44a25d49i89m49í36r 48B17e66n78e47š 2122755834383

Gratuluji, projevil jste se věru jako inteligent.

0/0
3.9.2014 13:20

J75a13n 80M66a44z61ů26r78e36k 2618894708515

tak tohle by vůůůůbec nenapadlo;-D

0/0
3.9.2014 8:34

V53á84c29l27a95v 11P45c29h14á78l61e24k 8466472571132

Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?

Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...Rv

+4/0
3.9.2014 8:18

J26o12s62e50f 52Š11e41m43e15l88í64k 7279451220387

Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.

0/0
3.9.2014 7:57

J58i64ř96í 62S81c58h29w16a74c47h 8198704348286

Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla" ;-)

+2/0
3.9.2014 9:14

K52a97r23e68l 75F20a59i37t 1308973518522

Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda ;-D;-D;-D

+6/0
3.9.2014 6:58

J84i22ř17í 45S27c82h91w50a12c58h 8498834748536

máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí ;-)

0/0
3.9.2014 9:09

M95i94c86h12a43l 39K17r24e62j90č51í 1586690111783

Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.

Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.

+1/0
3.9.2014 0:26

M31i44c97h21a38l 72K17r98e38j30č35í 1786820261923

Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).

+1/0
3.9.2014 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.