Diskuze

VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola

Podívejte se na monopost F1 pohledem infrakamery. Termovizní snímek ukazuje teplo vyzařované formulí při dovádění na okruhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jak to pálí autorovi ?

0 0
možnosti

Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)

1 0
možnosti

Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)

0 0
možnosti

A je to roztoužením nebo vzteky?  8-o;-D

0 0
možnosti

Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.

0 0
možnosti

holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....;-)

0 0
možnosti

tak tohle by vůůůůbec nenapadlo;-D

0 0
možnosti

Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?

Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...Rv

4 0
možnosti

Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.

0 0
možnosti

Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla" ;-)

2 0
možnosti

K36a12r14e96l 78F40a97i89t

3. 9. 2014 6:58

Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda ;-D;-D;-D

6 0
možnosti

máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí ;-)

0 0
možnosti

Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.

Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.

1 0
možnosti

Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).

1 0
možnosti