- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)
Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)
Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.
holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....
Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?
Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...
Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.
Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla"
Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda
máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí
Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.
Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.
Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).