Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda MX-5: nejslavnější roadster planety je tu nanovo

Lehkonohý obratný dvoumístný roadster se představuje ve čtvrté generaci. Auto pro radost, kterého se za 25 let prodalo téměř milion, je v novém vydání lehčí a menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a78r74t16i52n 47L91ž19i51č22a86ř 9415647672914

Vypadá dobře, ale stejně jako BMW Z3 se já do auta nevlezu (190 cm, 110kg)

0/0
6.9.2014 11:27

A12l59e47š 70L86e35w95i21c87k44i 5195269541248

A zkusil jsi to?190cm není až taková tragédie,možná spíše 110 kg...

0/0
7.9.2014 18:36

M61a20r38t87i58n 75L95ž85i64č35a22ř 9585817732204

Starou jsem zkoušel, ještě tu s mrkačkama a špatný. Z3 také: Přitom třeba Mini Cooper z roku 2002 co jsem měl vepředu místa habaděj :-)

0/0
8.9.2014 18:45

A73l48e36š 37L24e80w39i13c80k40i 5175909821638

Já viděl z Mini Cooperu vystupovat fotbalistu Čišovského a také vypadal,že se tam zrovna nekrčí,a to má tuším 193cm...Je to těžké s těmi auty,kamarád (202cm) jezdil v Octavii II s mírně sehnutou hlavou,v Superbu I se cítil pohodlně,ale neměl na něj finance.Mazdu ani BMW prostě mít nebudeš.

0/0
8.9.2014 19:03

M28a17r38t74i63n 36V60o76j13á76č19e26k 9162738818457

do té staré jsem se se 190 vešel ,ale vážím 95

0/0
8.9.2014 11:17

J73i75r24i 46R77o70u69b89a26l 1108808806345

Také můj odvěký sen. Párkrát jsem měl možnost se v půjčené projet a byl to vždy zážitek. Včetně toho, když jsem se při přejezdu z A25 na A1 před Lincem dostal téměř na dotyk s vedle jedoucím nákladním Volvem. Střecha dole, vlastní zadek někde kolem 30cm nad silnicí a najednou, ani ne půl metru vedle vaší tváře, rotující kolo jak kráva... :-/

0/0
5.9.2014 18:08

D16r27a67h14o12m11í17r 15S29t16r20o82u22h70a33l 4605148632324

Těšíme se na dalšího Wankela.

0/0
5.9.2014 15:09

T39o98m93á43š 24J68u26r49e46č67k84a 3463362799953

Nevím sice co to má společného s MX když Wankel se dával jen do RX, ale problém je jinde, Wankel se nějakou dobu používat nebude i sama mazda nechystá návrat tohoto motoru a jak se zdá v RX-8 to byl na dlouhou dobu poslední Rotor. A možná dobře,  tento motor, i přes svou účinnost a výkon, je dost nespolehlivej(má hodně malou životnost) a má velkou spotřebu.

0/0
8.9.2014 6:49

T77o69m90á57š 11U70r79b38a68n 9554174352930

Jestliže má velkou spotřebu, tak asi nebude ani příliš účinný (výkon/příkon)

0/0
8.9.2014 11:43

T57o97m65á65š 94J26u57r94e17č33k34a 3883432839663

No to se říct nedá, ono 168Kw při 10 000 ot/min na 1,3L obsahu není málo. Při ekonomy jízdě se s tím dá jet za 10l. Při sport jízdě si pápne 13-18l. Ale spíš jde o tu životnost motoru, kde výrobce uvádí 60 000km, to není celkem reálné číslo, protože co vím tak na větší opravu motoru je potřeba tak 100 -120tis km;-)

0/0
8.9.2014 12:02

O67t61t31o 73C56h42a74l55o90u23p16k31a 1676287653741

Mel jsem asi 10 RX-7 r.v. 1978 (jedna z prvnich, ktera dosla do USA) az 1987. Na jedne z nich jsem mel 250 tisic mil, na motoru vse original. Je pravda, ze jsme menili hodne motoru pri 50 az 90 tisic mil, ale pri spravne udrzbe, pouzivani kvalitniho oleje a spravnem "pouzivani" (Wankel mel rad vyssi otacky; pri "duchodcovskem" stylu jizdy se "zapekaly" tesnici listy) vydrzel motor bez problemu dost dlouho. Ale i motor, ktery uz prestal jet se dal jeste probrat. Muj sef byl profesional na Wankely a naucil mne par triku, ktere ozivily i motory na vymenu.

0/0
15.9.2014 2:45

D67r60a89h55o88m68í28r 80S40t62r47o81u61h67a33l 4225378952714

Wankel má velký výkon na váhu motoru. To se často využívá například v letectví. Ale jinak mě dost mrzí, že prakticky neexistují alternativní motory a jediné, co se vyrábí, je starej dobrej pístovej čtyřtakt, občas dvojtakt...

0/0
9.9.2014 15:41

J10a93k85u61b 46M24a33r20e74k 4803202368360

Vypadá nádherně; na víkendy ideální :-)

0/0
5.9.2014 13:46

J88a67k59u30b 81F92e20i78f91a12r 7919269796369

Nevím opravdu jestli nejslavnější, spíš asi nejprodávanější ne?

+2/0
5.9.2014 13:26

M72a38r55t82i18n 40L32ž92i73č73a74ř 9385197732454

Přesně tak, nejvíce dostupná, zábavná, zadokolka. Jinak srdcovka je Porsche Cayman R

0/0
5.9.2014 21:44

O18n16d58ř52e21j 55L72e98v72ý 7900540126617

Miata R^

+4/0
5.9.2014 12:30

L31i12b82o68r 30D44a95n47ě45k 4357361273

z profilu vypadá perfektně, ale zepředu to zas tak úžasně nevypadá. Oproti šestce, či trojce podle mě hodně nedosahuje potenciálu estetiky, kterou Mazda teď používá.

Ale pořád je můj lece tajný sen už od mala. Akorát prvně se musí pořídit auto pro čerstvou rodinu a tohle spíš až na starší kolena :D

+1/0
5.9.2014 11:53

P94e65t73r 85S56v17a64č10i14n55a 8936859661362

Tak doporučuju si ji nejdřív ozkoušet, jestli se do ní vlezete.. já bohužel ne (škoda), tak jsem musel pro 350z

0/0
5.9.2014 12:59

J24a27r64o55s19l27a85v 29D41r51o70b90n68ý 6886388487697

taky dobrá volba

0/0
5.9.2014 13:36

L69i33b25o93r 59D16a35n86ě43k 4477461603

náhrada dobrá, ale raději bych mazdu. Ale při výšce 185 cm mám už obavu, že to budu muset řešit podobně. Ale uvidíme. Až to budu řešit, bude pravděpodobně i tato MX5 "minulou generací"

0/0
5.9.2014 14:58

R26o56m88a82n 63Š17v81a29c80h 8799273109192

Tomu se mě nějak nechce věřit...

máme doma už druhou(maželka) a já se do ní se 185cm a 105kg vlezu normálně.

0/0
7.9.2014 21:48

T46o42m43á85š 25U95r21b75a16n 9334264432210

Alespoň někde je výhoda nebýt velký :-P

0/0
8.9.2014 11:45

M30a66r57t29i32n 82K48y81p80r 2342245124844

To vám přeju. Já jsem MX5 měl (druhou generaci po facelifru,tedy NB-FL s jedna osmičkou). Nejlepší hračka mého života. Bohužel já nebyl tak dobrý jako bylo to auto, díky mé řidičské chybě jsem ji rozbil.;-(

0/0
5.9.2014 16:34

J35a30n 66M49o88h52y96l93a 6502699929521

Kdo nebourá, ten se nezlepšuje.

0/0
5.9.2014 17:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.