Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mazda MX-5: nejslavnější roadster planety je tu nanovo

Lehkonohý obratný dvoumístný roadster se představuje ve čtvrté generaci. Auto pro radost, kterého se za 25 let prodalo téměř milion, je v novém vydání lehčí a menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59a37r59t98i29n 50L50ž10i56č79a78ř 9885577402884

Vypadá dobře, ale stejně jako BMW Z3 se já do auta nevlezu (190 cm, 110kg)

0/0
6.9.2014 11:27

A29l23e18š 31L59e66w82i74c18k58i 5525539181358

A zkusil jsi to?190cm není až taková tragédie,možná spíše 110 kg...

0/0
7.9.2014 18:36

M68a26r61t43i80n 51L77ž76i26č42a76ř 9355687952854

Starou jsem zkoušel, ještě tu s mrkačkama a špatný. Z3 také: Přitom třeba Mini Cooper z roku 2002 co jsem měl vepředu místa habaděj :-)

0/0
8.9.2014 18:45


A57l70e87š 29L26e14w36i13c38k86i 5925549831898

Já viděl z Mini Cooperu vystupovat fotbalistu Čišovského a také vypadal,že se tam zrovna nekrčí,a to má tuším 193cm...Je to těžké s těmi auty,kamarád (202cm) jezdil v Octavii II s mírně sehnutou hlavou,v Superbu I se cítil pohodlně,ale neměl na něj finance.Mazdu ani BMW prostě mít nebudeš.

0/0
8.9.2014 19:03

M69a97r95t91i30n 20V61o37j23á58č47e80k 9512968758537

do té staré jsem se se 190 vešel ,ale vážím 95

0/0
8.9.2014 11:17

J34i97r86i 88R60o87u63b34a90l 1318428226325

Také můj odvěký sen. Párkrát jsem měl možnost se v půjčené projet a byl to vždy zážitek. Včetně toho, když jsem se při přejezdu z A25 na A1 před Lincem dostal téměř na dotyk s vedle jedoucím nákladním Volvem. Střecha dole, vlastní zadek někde kolem 30cm nad silnicí a najednou, ani ne půl metru vedle vaší tváře, rotující kolo jak kráva... :-/

0/0
5.9.2014 18:08

D55r87a96h92o86m56í43r 79S43t47r84o33u30h56a38l 4815458612394

Těšíme se na dalšího Wankela.

0/0
5.9.2014 15:09

T37o83m62á94š 66J94u39r80e43č70k10a 3983772499143

Nevím sice co to má společného s MX když Wankel se dával jen do RX, ale problém je jinde, Wankel se nějakou dobu používat nebude i sama mazda nechystá návrat tohoto motoru a jak se zdá v RX-8 to byl na dlouhou dobu poslední Rotor. A možná dobře,  tento motor, i přes svou účinnost a výkon, je dost nespolehlivej(má hodně malou životnost) a má velkou spotřebu.

0/0
8.9.2014 6:49

T66o70m50á86š 64U49r41b72a89n 9604114642400

Jestliže má velkou spotřebu, tak asi nebude ani příliš účinný (výkon/příkon)

0/0
8.9.2014 11:43

T40o34m52á54š 69J13u84r48e92č92k39a 3973562749103

No to se říct nedá, ono 168Kw při 10 000 ot/min na 1,3L obsahu není málo. Při ekonomy jízdě se s tím dá jet za 10l. Při sport jízdě si pápne 13-18l. Ale spíš jde o tu životnost motoru, kde výrobce uvádí 60 000km, to není celkem reálné číslo, protože co vím tak na větší opravu motoru je potřeba tak 100 -120tis km;-)

0/0
8.9.2014 12:02

O19t43t48o 17C83h25a89l67o40u58p95k88a 1946217723431

Mel jsem asi 10 RX-7 r.v. 1978 (jedna z prvnich, ktera dosla do USA) az 1987. Na jedne z nich jsem mel 250 tisic mil, na motoru vse original. Je pravda, ze jsme menili hodne motoru pri 50 az 90 tisic mil, ale pri spravne udrzbe, pouzivani kvalitniho oleje a spravnem "pouzivani" (Wankel mel rad vyssi otacky; pri "duchodcovskem" stylu jizdy se "zapekaly" tesnici listy) vydrzel motor bez problemu dost dlouho. Ale i motor, ktery uz prestal jet se dal jeste probrat. Muj sef byl profesional na Wankely a naucil mne par triku, ktere ozivily i motory na vymenu.

0/0
15.9.2014 2:45

D64r39a97h50o18m28í54r 38S73t63r64o73u77h20a88l 4175748412634

Wankel má velký výkon na váhu motoru. To se často využívá například v letectví. Ale jinak mě dost mrzí, že prakticky neexistují alternativní motory a jediné, co se vyrábí, je starej dobrej pístovej čtyřtakt, občas dvojtakt...

0/0
9.9.2014 15:41

J56a22k93u80b 24M50a66r21e95k 4723232898370

Vypadá nádherně; na víkendy ideální :-)

0/0
5.9.2014 13:46

J29a58k73u68b 58F33e90i89f87a19r 7429299606259

Nevím opravdu jestli nejslavnější, spíš asi nejprodávanější ne?

+2/0
5.9.2014 13:26

M89a30r68t88i23n 62L56ž26i31č70a57ř 9835107512164

Přesně tak, nejvíce dostupná, zábavná, zadokolka. Jinak srdcovka je Porsche Cayman R

0/0
5.9.2014 21:44

O65n60d73ř37e54j 29L45e29v58ý 7500500726677

Miata R^

+4/0
5.9.2014 12:30

L12i60b61o63r 35D75a90n36ě83k 4107361793

z profilu vypadá perfektně, ale zepředu to zas tak úžasně nevypadá. Oproti šestce, či trojce podle mě hodně nedosahuje potenciálu estetiky, kterou Mazda teď používá.

Ale pořád je můj lece tajný sen už od mala. Akorát prvně se musí pořídit auto pro čerstvou rodinu a tohle spíš až na starší kolena :D

+1/0
5.9.2014 11:53

P13e36t13r 20S74v33a48č83i39n52a 8816549321702

Tak doporučuju si ji nejdřív ozkoušet, jestli se do ní vlezete.. já bohužel ne (škoda), tak jsem musel pro 350z

0/0
5.9.2014 12:59

J70a83r49o39s72l22a82v 57D28r19o95b29n73ý 6746258307807

taky dobrá volba

0/0
5.9.2014 13:36

L60i47b57o50r 91D42a19n83ě26k 4117881383

náhrada dobrá, ale raději bych mazdu. Ale při výšce 185 cm mám už obavu, že to budu muset řešit podobně. Ale uvidíme. Až to budu řešit, bude pravděpodobně i tato MX5 "minulou generací"

0/0
5.9.2014 14:58

R59o78m16a40n 64Š15v16a86c53h 8379243959552

Tomu se mě nějak nechce věřit...

máme doma už druhou(maželka) a já se do ní se 185cm a 105kg vlezu normálně.

0/0
7.9.2014 21:48

T17o92m24á54š 58U72r67b18a71n 9314174742290

Alespoň někde je výhoda nebýt velký :-P

0/0
8.9.2014 11:45

M77a51r40t55i55n 20K93y29p68r 2402885874194

To vám přeju. Já jsem MX5 měl (druhou generaci po facelifru,tedy NB-FL s jedna osmičkou). Nejlepší hračka mého života. Bohužel já nebyl tak dobrý jako bylo to auto, díky mé řidičské chybě jsem ji rozbil.;-(

0/0
5.9.2014 16:34

J69a18n 43M37o33h33y60l94a 6842499949391

Kdo nebourá, ten se nezlepšuje.

0/0
5.9.2014 17:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.