Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Motorkářská helma s průhledovým displejem, kamerou i navigací

Helma Skully je nabitá moderní technikou. Do prodeje se má v Americe dostat v polovině příštího roku. Nebude ale levná, počítá se s cenou kolem 35 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D63a88v10i73d 88J64u15ř22i67č69k30a 7346862215888

a ten pocit z jízdy zůstal kde  ?

+1/0
12.9.2014 20:01

P46e33t95r 48J59a98n33o74u74š 7859962592640

Mily autore... video toho o helme moc nerekne a vas clanek, krom odhadu ceny, taky ne. Priste rovnou napiste, ze si mame vse vygooglit, protoze jste liny od narozeni.

PS: a ten preklad "transparentni head-up..." to uz neni ani vtipne. :-(

+1/0
12.9.2014 19:10

M95i86l26a18n 86K60o23v20á34ř 1898137173786

Jako vykrádání youtube videí jde na iDnesu autorům dobře:

www.youtube.com ;-)

+4/0
12.9.2014 14:31
Foto

L73u50k97a97s 70P66l62a30c33h91y 2247888541417

Jako noticka dobré, ale mnohem víc bych ocenil - jakmile to výrobce uvede - jak jsou na tom váhové a zejména hlukové hodnoty. Protože když to bude hlučné, tak kdekoliv mimo město neuslyším (a třebas ani v něm), že mi volá ta Sára, ani že mám zahnout vlevo a když se trochu ochladí a ten displej aka štítek nebude mít příslušnou úpravu či technologii, tak jak trochu víc zafuním, tak ani neuvidím, že mám zahnout vlevo. Pak pojedu rovně, tam bude štěrk....

+1/0
12.9.2014 9:22
Foto

D13a89n 75R98u24b77í18n 4623133739

Můžeš mi říct jak to děláš v autě s navigací a jinými technologickými vymoženostmi? Na tom jejich webu jsou informace o tom a všecko je customize. Mě spíše trápí, zda například sledování toho co se děje vzadu v té miniobrazovce nenaruší zvyklost sledovat zrcátka taky. V podstatě je totiž nahrazuje a bál bych se toho.

0/0
12.9.2014 10:15

P42e18t77r 34V37o33j23t70a 4574551903545

Ach ten češtin: 

všecko je customize = všeCHno je přizpůsobitelné

pak už je jen drobnost: technologické vymoženosti = technické vymoženosti

0/0
12.9.2014 20:09
Foto

L11u34k86a97s 87P97l42a66c91h26y 2717718671777

Můžu:

1. automobil nevlastním.

2. je to nerelevantní, protože když už vozdilo řídím, tak slyším že mi volá Sára (BT HF) i to, že mám zahnout vlevo (BT NAvigace / Navigace s hlasovým výstupem) - jednak díky funkci "gala" (a jiné názvy autoadaptivní hlasitosti v závislosti na rychlosti) a jednak hlavně díky významně nižší úrovni hluku

3. nevím, jakou helmu máš ty, ale v Caberg Justissimo slyším HF/Nav/Rádio do max 50kmh, vysoké tóny (zvonění telefonu, treble rádia) kolem cca 90-100 - a to se bavím o maximální hlasitosti - jediným přizpůsobením, které to zlepší jsou špunty do uší (zlikvidují vysoké tóny svistu vzduchu a tím zvýší odstup hlasitosti HF od hlasitosti hluku, i když oba samozřejmě sníží)

4. nevím, jak customizovatelnost (přizpůsobitelnost :-) přemůže to, že si zafuním štítek nebo bude dělat vzduch takový hluk, že ani při maximální hlasitosti to, že volá Sára neuslyším

5. nevím, jak customizovatelnost přemůže váhu či hlučnost helmy

6. ne, troufnu si odhadnout, že sledování miniobrazovky nezruší tuto schopnost, podobně jako - z vlasntí zkušenosti - na motorce nezruší pouze boční zrdcátka, kterými sleduji provoz i přímo za sebou, schopnost sledovat v autě zrdcátka 3 (tj. včetně středového)

0/0
12.9.2014 21:09
Foto

D30a10v37i18d 63J94a41n45i94k 5956336535514

tak ja nevim. Ja mam na AGV Ti tech namontavany staricky Interphone F4 a vse slysim absolutne perfektne tak do 110/km. Az pri rychlosti nad 160km/h uz je to trosku slabsi. Bude asi i zalezet na motorce, jestli je to nahac, kapota se stitem atd,...

0/0
17.9.2014 7:39

V98á63c89l74a82v 82P56c97h31á97l89e89k 8196742141402

Nesnáším tuhle debilní režii videa, kdy máte v jedné sekundě dva střihy...

Chtěl jsem tu helmu vidět, viděl jsem ale velké kulové :-(RvRvRv

+7/0
12.9.2014 9:18
Foto

D75a26n 61R61u64b64í44n 4503573289

+1/0
12.9.2014 10:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.